Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בן, זה ברור שהם שוחטים אותך הרבה יותר ממה שאתה חושב.

צ'מפיון תמיד נותנים הנחות מהמחירון הרשמי, אותך גם שחטו במחיר וגם לא עשו לך הנחה כמו בד"כ.

 

זו בדיוק אחת הסיבות שחבר שלי התעקש למכור לאון ספורט UP (עם חבילת אקסלס וקיט K1 שמעלים את המחירון בכ15K) בשוק הפרטי ולא בטרייד אין לצ'מפיון.

 

בסוף הוא קיבל הנחה מעולה מצ'מפיון על הרכב שנרכש והצליח למכור בשוק החופשי את הלאון במחיר מחירון לא משוקלל (ללא שקלול התוספות ) במחיר מחירון רגיל, כשצ'מפיון אמרו לו מלכתחילה, מחירון - X% (לא זוכר כמה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשימת האיבזור הקצרה מזו שיש לי ב MK5, קצת ביאסה.

 

האיבזור בדור 6 גבוה משלך.

יש כרית שביעית שלך אין.

יש מסך טאץ' עם צנג'ר שלך אין.

יש כניסה לSD CARD שלך אין.

יש XDS שלך אין.

יש אופציה קלילה ביותר לדיבורית מקורי( קלאסA) על המסך + מצלמת רוורס שלך אין.

ויש 11 כ"ס נוספים שלך אין.

ואיכות גימור גבוהה יותר ואל תספר לי שהעלויות ייצור זולות כי זה לא מעניין! בפועל הרכב מרגיש איכותי משמעותית!

 

מה שכן - נכון. אין שם חיישן אור ואין חיישן גשם שלך יש...

 

אייל אל תבין אותי לא נכון - GTI5 וגםGTI6 מכוניות נהדרות לדעתי , אבל חלאס להדר את הרכב שלך כאילו אין מחר. די מספיק! פרופורציות! מזכיר לי אותי עם ה106 פעם :wink:

 

ועכשיו לעניין אחר המחירון הרשמי של הרכב וחברות הט.אין הוא תמיד תמיד תמיד לפי לוי יצחק ולא WINWIN ולא YAD2.

והמחירון הרישמי של שירוקו 2010 הוא:

116,000 ש"ח.

על ידני יש להוריד 9%.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיבזור בדור 6 גבוה משלך.

יש כרית שביעית שלך אין.

יש מסך טאץ' עם צנג'ר שלך אין.

יש כניסה לSD CARD שלך אין.

יש XDS שלך אין.

יש אופציה קלילה ביותר לדיבורית מקורי( קלאסA) על המסך + מצלמת רוורס שלך אין.

ויש 11 כ"ס נוספים שלך אין.

ואיכות גימור גבוהה יותר ואל תספר לי שהעלויות ייצור זולות כי זה לא מעניין! בפועל הרכב מרגיש איכותי משמעותית!

 

מה שכן - נכון. אין שם חיישן אור ואין חיישן גשם שלך יש...

[/b]

 

בMK5 יש כניסת USB שלדעתי יותר שימושית מהSD בMK6 (גם כי זה שקע USB שאפשר להשתמש בו לטעינה של דברים, וגם כי USB בכללי יותר נוח מSD).

 

בMK5 יש גם התראה בפני לחץ אוויר נמוך (שזה הדבר הכי חשוב שחסר ב6, זה עובד ועובד מצויין), יש מראה מתכהה (גם מעולה), יש כפי שאמרת חיישני גשם ואורות. ה11 כ"ס לא מורגשים ולא בטוח שבכלל קיימים מהסיבה הפשוטה שהMK5 על דיינו הוציאה סביב 220 כ"ס וזה גם מה שמוציאה ה6, פלוס מינוס.

יש XDS, אבל יש (לפחות הייתה, לא יודע איך זה עכשיו) בקרה שלא מתנתקת, מה שפוסל בעיני את האוטו לחלוטין ומבחינתי שגם יהיה בו דיפרנציאל של Quaife.

 

לא שאני אומר שאחת מהן עדיפה על השניה, רק בוא נדייק...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיבזור בדור 6 גבוה משלך.

יש כרית שביעית שלך אין.

יש מסך טאץ' עם צנג'ר שלך אין.

יש כניסה לSD CARD שלך אין.

יש XDS שלך אין.

יש אופציה קלילה ביותר לדיבורית מקורי( קלאסA) על המסך + מצלמת רוורס שלך אין.

ויש 11 כ"ס נוספים שלך אין.

ואיכות גימור גבוהה יותר ואל תספר לי שהעלויות ייצור זולות כי זה לא מעניין! בפועל הרכב מרגיש איכותי משמעותית!

 

מה שכן - נכון. אין שם חיישן אור ואין חיישן גשם שלך יש...

 

אייל אל תבין אותי לא נכון - GTI5 וגםGTI6 מכוניות נהדרות לדעתי , אבל חלאס להדר את הרכב שלך כאילו אין מחר. די מספיק! פרופורציות! מזכיר לי אותי עם ה106 פעם :wink:

 

ועכשיו לעניין אחר המחירון הרשמי של הרכב וחברות הט.אין הוא תמיד תמיד תמיד לפי לוי יצחק ולא WINWIN ולא YAD2.

והמחירון הרישמי של שירוקו 2010 הוא:

116,000 ש"ח.

על ידני יש להוריד 9%.

 

 

עומר צודק לגבי המחירון, ויש להוסיף עוד 1000 ש"ח על כל חודש מינואר והלאה (או סכום מאוד קרוב ל1000, אני לא זוכר את הסכום המדויק). זאת אומרת שהמחירון שלי אישית הוא 112 אלף ש"ח.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר צודק לגבי המחירון, ויש להוסיף עוד 1000 ש"ח על כל חודש מינואר והלאה (או סכום מאוד קרוב ל1000, אני לא זוכר את הסכום המדויק). זאת אומרת שהמחירון שלי אישית הוא 112 אלף ש"ח.

 

ובקיזוז הק"מ?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, אני לא מבין, מאכילים אותך חרא ואתה רוצה עוד?

למה להמשיך לרכוש רכבים של יצרן שהאמינות שלהם מוטלת בספק?

ואל תקנה את הסיפורים של "הנמוע הזה הרבה יותר אמין.." וכל השאר.

בפועל, בשנים האחרונות ל-VAG יש המון בעיות איכות, זה מתחיל בפלסטיקה עלובה, ממשיך לדיפונים נופלים, ממשיך דרך תיבות הילוכים שהולכות לעולמן על ימין ועל שמאל (תרוצים יש מפה ועד הודעה חדשה) ונגמר במנועים אשר מחזירים את נשמתם לבורא לאחר ק"מ לא גדול.

אז יקומו חכמים ויציינו שגם אצל יצרנים אחרים זה יכול לקרות, יכול להיות שכן (למרות שלא ראיתי בזמן האחרון יצרן עם כל כך הרבה בעיות אייכות), אבל ההבדל העיקרי זה שאני לא מכיר עוד יצרן עממי (עלק פרימיום) שעלות החלפת מנוע מגיע ל25K ש"ח מפירוק ועלות תיקון גיר נעה בסביבות ה-15-30K ש"ח..

 

לדעתי, במקומך הייתי מוכר את הרכב כמה שיותר מהר (ולא דרך טרייד אין) ומשנה כיוון למשהו יפני.

וכן, גם ליפנים יש מכוניות מעניינות אשר מציגות ניהוג וביצועים מצויינים, איכות מעולה ואמינות.

לדוגמא, אני הייתי מעדיף פי כמה G37 סדאן שנת 2010 יד-2 עם 25,000 ק"מ במחיר של 190K ש"ח, מאשר GTI חדשה באותו הסכום דרך צ'מפיון.

וזו רק דוגמא אחת שעולה לי בראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, אני לא מבין, מאכילים אותך חרא ואתה רוצה עוד?

למה להמשיך לרכוש רכבים של יצרן שהאמינות שלהם מוטלת בספק?

ואל תקנה את הסיפורים של "הנמוע הזה הרבה יותר אמין.." וכל השאר.

 

G37 היא לא אלטרנטיבה להוט האצ'. פעם היו יפניות ספורטיביות, היום כבר אין (לא במחירים שפויים: יש 370Z ב350K, איבו שהיבואן בעצמו לא רוצה למכור והSTI שכבר ממזמן לא רלוונטית). בשנים האחרונות, מי שמחפש ספורטיבי סביב ה200K, רוב הסיכויים שיקנה מאחת משלוחותיה של צ'מפיון. עם כל הביקורת על היבואן הזה, הם היחידים שתמכו בליין שלם של ספורטיביות במשך שנים ולא עשו טובה שהם מוכרים אותן (ע"ע קרסו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאלה ROEE ניצחת. (עברו שנתיים מאז שמכרתי GTI6 לאחרונה ויותר מ4 שנים מGTI5..)

 

נ.ב: מה שכן חייב להודות שמבחינת חווית נהיגה נטו - יותר אהבתי את הפראות של ה5 בגלל ניתוקה המלא של המערכת ובגלל חוסר הליברליות של מערכת הESP בדור6.. למרות שבדור 6 הרשתי לעצמי לנהוג מהר משמעותית וההרגשה הכללית היתה איכותית הרבה יותר!

בסיכום -כרכב דור 6 יותר טוב אבל למדתי שמה שיותר טוב לא מעניין! מה שיותר מעלה חיוך זה הכי חשוב ברכב שזאת מטרתו הסופית(מבחינתי)!

לכן הייתי מעדיף מיאטה על שניהם ;-)

 

ולגבי השרשור - אני לא מתייחס לתקלות וכו'.

חודשי עלייה לכביש שלרוב לא משולמים בשוק האמיתי : 1100 ש"ח על כל חודש.

הפחתה על 70K ק"מ לפי 2010 - 10%.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר צודק לגבי המחירון, ויש להוסיף עוד 1000 ש"ח על כל חודש מינואר והלאה (או סכום מאוד קרוב ל1000, אני לא זוכר את הסכום המדויק). זאת אומרת שהמחירון שלי אישית הוא 112 אלף ש"ח.

קנית את האוטו בכמעט 190 אלף. המחירון נכון להיום כ- 112 אלף.

האוטו מפסיד כמעט 40 אלף שקל בשנה רק על ירידת ערך ואנשים ממשיכים לקנות?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנית את האוטו בכמעט 190 אלף. המחירון נכון להיום כ- 112 אלף.

האוטו מפסיד כמעט 40 אלף שקל בשנה רק על ירידת ערך ואנשים ממשיכים לקנות?

 

אמיר כנס לפרופורציות. זאת ירידה טבעית לכל רכב שזה מחירו!

RCZ 156כ"ס חדשה 203 משומשת בת שנה 158 (45K ש"ח)

אוד יA3 1.8T חדשה 202 משומשת בת שנה 138 (64K ש"ח)

מזדה 6 פרימיום חדשה 184 משומשת בת שנה 138 (46K ש"ח)

 

נ.ב:השירוקו באותה התייחסות איבדה 45K בשנה הראשונה.

 

וכו' וכו'...

 

פרט לא שולי בכלל - ההתייחסות לרכב בן שנה היא לא נכונה בכלל שמחירון "לוי יצחק" מתיחס לרכב 2011 שעלה בחודש ינואר על הכביש.

משמע שנה וחצי אחורה ולא שנה אחת! לכן יש כוכבית על חודשי עליה לכביש.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאלה ROEE ניצחת. (עברו שנתיים מאז שמכרתי GTI6 לאחרונה ויותר מ4 שנים מGTI5..)

 

נ.ב: מה שכן חייב להודות שמבחינת חווית נהיגה נטו - יותר אהבתי את הפראות של ה5 בגלל ניתוקה המלא של המערכת ובגלל חוסר הליברליות של מערכת הESP בדור6.. למרות שבדור 6 הרשתי לעצמי לנהוג מהר משמעותית וההרגשה הכללית היתה איכותית הרבה יותר!

בסיכום -כרכב דור 6 יותר טוב אבל למדתי שמה שיותר טוב לא מעניין! מה שיותר מעלה חיוך זה הכי חשוב ברכב שזאת מטרתו הסופית(מבחינתי)!

לכן הייתי מעדיף מיאטה על שניהם ;-)

 

ולגבי השרשור - אני לא מתייחס לתקלות וכו'.

חודשי עלייה לכביש שלרוב לא משולמים בשוק האמיתי : 1100 ש"ח על כל חודש.

הפחתה על 70K ק"מ לפי 2010 - 10%.

 

עזבו אותכם שירוקו עם מנוע מתפרק.

תעשו סיבוב על אבארט 500 ונראה אם כל הדיון הזה על צ'מפיון לא מיותר.

מה שכן אנשים לא יזהו אותכם עפ החיוך שמרוח לכם על הפנים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...