Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנצי, כבר עשיתי נסיעת מבחן על הג'ולייטה תלתן.

 

אני צריך לקבוע נסיעת מבחן על רנו rs (צריך לברר בכלל אם יש רכב לנסיעות מבחן).

 

והיום קראתי שבקיץ אמורה להגיע פורד פוקס st שגם יכול להיות אופציה מעניינת.

 

דניאל, יחידה בודדת זה בדרך כלל שהיא יושבת אצל היבואן לקראת סוף שנה של איכסון ואז הם מנסים להפטר ממנה.

לכל סוכנות יש את המשחק שלה במחיר, עדיין זה מגוחך שמחירון עומד על 203 אלף שקל שלפני חצי שנה הוא היה 188. אז באים לקראת הלקוח עם 5000 ש"ח הנחה ביום מבצעים "מיוחד".

 

אוראל, תודה על ההצעה! אני כנראה יעזר בה בקרוב, תתכונן!

 

188K זה לא היה מחיר על הכביש.

המחיר על הכביש הוא מה שאמרת, הסוכן בצ'מפיון אמר שהוא יכול "להוציא" לי את הרכב על הכביש ב-190K. דרך הכרות אישית הצעתי למנהל המותג 170K, הוא חזר אליי אחרי יומיים ואמר לי שאפשר לקבל את הרכב תמורת 183K.

 

במקביל הלכתי גם לקבל הצעת מחיר בפליקס, נתנו לי הצעה זהה של 183K. כמו שאמרתי לאחר שבועיים, התקשרה אליי דניאלה מפליקס והציעה לי לקבל הנחה נוספת.

 

לגבי המגאן, יש רכב מבחן. בזמנו (לפני 3 חודשיים), הייתה להם מגאן RS קאפ בתצוגה שכבר רשומה כיד ראשונה על היבואן והציעו לי אותה ב-190K על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שהוא כתב (מה שהדגשת) לא בשביל להראות טיפוס של "שם *** על הרכב" אלא בשביל להראות שהרכב הנ"ל,למרות ההזנחה הפושעת,מתמודד עם זה יופי ולא הולך לעולמו (שכידוע,גרמניות רגישות ביותר לחוסר אחריות בתחזוקה,וזה מתבטא בכיס שנקרע די מהר..) :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, לא התקלקל כלום, אך רכב צריך תחזוקה, לדוגמא כרגע אני באיחור של יותר מ5000 ק"מ ממועד החלפת השמנים האחרון.

הרפידות דורשות החלפה אך יש עוד בשר בצמיגים, זה בלאי.

 

וכן התקלקל דבר אחד ברכב, הסאב וופר נשרף.

כל הפלסטיקים במקום, אין קרקושים בנסיעה, לא מתקלף שום פלסטיק והכל עובד כמו חדש למעט הסאב (ז"ל).

בהשוואה לפורשה שהיא ממודל חדש יותר ואין בה נסועה כמעט אך שם הפלסטיקים מתקלפים, מערכת הניווט התקלקלה פעמיים, השכון למדידת הזמנים שמגיע כחלק מחבילת הספורט איבד מחוג אחד, יש נזילת שמן בין המנוע לתיבת ההילוכים, נזילת שמן ממערכת ההיגוי ותקלה שחוזרת על עצמה פעם בכמה זמן שפשוט אי אפשר לכבות את אורות הרכב וצריך להניע מחדש ולכבות.

היא הייתה מטופלת במוסך של פורשה בבוורלי הילס עד לאחרונה.

 

אז אני לא חרא של בעלים, פשוט היפנית בעלת יעוד שונה, אני מתייחס אליה כאל רכב עבודה ומצבה כיום טוב יותר מהמצב בו היא הייתה לפני מספר חודשים כשעוד העמסתי בה חומרי בניה, קרעתי את מושבי העור האחוריים כאשר לקחתי סולם בתוך האוטו, הרכבתי גגון והעמסתי עליו 50 חתיכות עץ באורך של 9 מטרים, הגגון התעקם, ריצוף, כלי עבודה מה לא עבר באינפיניטי. וכן היא שרדה יופי.

 

אבל וזה אבל גדול, כשאני מטפל אני מטפל יופי, מזניח לתקופה ואז משקיע, את המושבים האחוריים כבר החלפתי :)

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, אל תוותר - תדרוש החלפת הרכב בטרייד אין לחדש, בלי הוספת אגורה מצידך (למעט אגרות למיניהן).

 

ראשית, מצא לך עו"ד המתמחה בזה. בנוסף לכך, גם פנייה לעיתונות יכולה להועיל.

 

אם תצטרך את עזרתי, אל תהסס לפנות - אוכל לסייע.

 

הבנאדם נסע ברכב שנתיים ו- 70000 ק"מ והיבואן יחליף לו אותו בחדש בלי להוסיף כסף? אפילו שופט שיכור לא ייפסוק כזה דבר.

הוא כן יכול לבקש ולקבל הבטחה כתובה לרכישה עתידית של הרכב בתנאים כאלה ואחרים.

בצ'מפיון יש שנת אחריות שלישית במסגרת "רצון טוב", אין לי ספק שהמנוע יקבל שנת אחריות נוספת וגם אם לא יש את הגיון הזמן הסביר (בכל מקרה, תהיה לו אחריות של לפחות שישה חודשים).

החלפת מנוע לא תמיד גרועה, להיפך, היא יכולה לעזור ולפתור בעיות סדרתיות (ראה מקרה הקורולה- עזרתי לחבר לחפש אחת מודל 2003 ונתנו עדיפות לרכב שהוחלף בו מנוע על כזה שלא).

הייתי נשאר עם הרכב ודורש מכתב חתום מהיבואן לטרייד אין במחיר מחירון, למרות שהוא יידרש להוסיף הרבה כסף לאחת חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט של בן :

 

בכל הנעה אני מחכה בין 4-5 דקות, כאשר אני מחנה את הרכב אני מחכה זמן זהה.

 

דומני שייתכן שיש לך ,בהרגלי הנהיגה המשונים שסיגלת לעצמך , תרומת מה לאורך החיים המקוצר שמנוע ה 1.4 שלך הפגין.

 

מי למען השם אמר לך לאחר הנעה להמתין 4-5 דקות לפני תחילת נסיעה ? האם כתוב דבר כזה או קרוב לכזה בספר התפעול של

 

השירוקו ? אם לא ברור לך הבלאי והנזק שנוהג כזה גורם בקש הבהרה.

 

גם המתנה של 4-5 דקות לפני כל כיבוי מיותרת ולא תורמת לכלום. (מקסימום 1-2 דקות לאחר נסיעה מאומצת במיוחד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה זה בדיוק מזיק?

 

לדעתי זה מראה שהבחור דווקא כן דואג למנוע, כאשר אני מניע והמנוע קר הכל קופצני יותר, הצ'וק פתוח הטורים גבוהים יותר והפעולה אינה חלקה. המתנה של מספר דקות דווקא כן מסייעת בשמירת אורך חיים בריא למכלולי המנוע לפי ההיגיון שלי.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתנעה ראשונה שהמנוע קר השמן צמיג ותכונות הסיכוך שלו ירודות .המתנה בסרק במנוע קר לדקות ארוכות מזיקה למנוע.

 

אם ממתינים בסרק במצב כזה טמפ' השמן עולה בקצב איטי מדי ושימון המנוע אינו אופטימלי. הדרך הנכונה היא להמתין שניות

 

ספורות בלבד ולנהוג במתינות בדקות הראשונות עד ששמן המנוע יגיע בהדרגה לטמפ' העבודה שלו . בצורה כזו השמן יתן סיכוך

 

טוב יותר וימנע באופן המיטבי בלאי מרכיבי המנוע. זו המלצה גורפת של יצרני רכב ומנועים , כולל מנועים מוגדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, בתור נהג של שבת, אני יכול להגיד לך שבשבתות אני לפעמים יושב ליד הילד שלי, מאחור, ונותן לאשתי לנהוג. אבוי , שב- G37 הראש שלי נתקע בתקרה, וגם במושב הנהג הראש שלי מתחכך בתקרה מידי פעם, כשהמושב מכוון הכי נמוך שאפשר. אל תיעלב - גם ב- S40 אני לא יכול לשבת מאחור מאותה סיבה.

בנוסף, התאוצות ברכב הן "אנמיות". תקרא לי משוגע, אבל הן לא עשו לי כלום, וגם לא התחברתי לעיצוב הפנים. נכון הוא שמידי פעם בסיבוב כזה או אחר היה שם משהו, אבל לא משהו שאני לא יכול להשיג ב- GTI שלי, ובאמת שאני לא מומחה גדול. בכל מקרה, ספיידר 88 או אלפא 75 זה לא (מצד שני, הם כבר די מפחידים ;-) ). מה לעשות שיום מירוצים אני לא עושה הרבה (בעצם אף פעם לא), אז יש דברים שיותר חשובים לי מאשר חלוקת משקל באחוזים.

לגבי אמינות - כבר אמרתי, סובארו, מזדה, וגם ניסאן - לוקחים בגדול. אני מזכיר לך שאנו גרים בארה"ק, ויש כל מיני מגבלות אחרות על מנוע גדול, כמו למשל מחירי דלק מאמירים, ושזה לא בדיוק ה-מקום לקרוזינג, כשהמקסימום שאתה יכול לנהוג בשקט זה 2ד' על כביש 2 או 6.

 

בקיצור - האינפיניטי זריזה ואמינה, אבל מכמה סיבות - לא בשבילי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצם אומר שהיבואן לא מאמין שהרכב שלהם שווה את המחירון שנקבע לו? אם היבואן לא מוכן לתת מחירון על רכב שלהם אז מי יתן? ביזיון של יבואן.

 

עוד גאון. אין יבואן שנותן מחיר מחירון לרכבים בני פחות משלוש שנים בטרייד. דווקא פה הלכו לקראתו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד גאון. אין יבואן שנותן מחיר מחירון לרכבים בני פחות משלוש שנים בטרייד. דווקא פה הלכו לקראתו.

 

בכל מקרה, טרייד אין במחיר מחירון בא ע"ח משהו אחר כי לסוכן יש סכום כסף שהוא יכול להעניק ללקוח. כל זרוע טרייד אין של יבואן נותנת על רכבים שמורים וממותג הבית 20% פחות מהמחירון והסוכן משלים את ההפרש עם הסכום שיש לו, כך שאתה מקבל מחיר מחירון על הרכב. אם אתה בא עם מזומן, אז את כל הסכום שיש לסוכן הוא מעניק לך כהנחה על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד גאון. אין יבואן שנותן מחיר מחירון לרכבים בני פחות משלוש שנים בטרייד. דווקא פה הלכו לקראתו.

 

מה אתה אומר, מאיפה אתה מקבל את המידע הזה ? אל תזרוק דברים באוויר שאתה לא יודע,יש רכבים 2011 שאתה תקבל גם מחירון.

 

וכן חברה עם יכולות טרייד אין שמכבדת את עצמה פעם בשנה לפחות תוציא מבצע טרייד אין במחיר מחירון אם היא רוצה להחזיר את הלקוחות שלה.

 

דוגמאות פשוטות כמו לובינסקי,UMI וכן הלאה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוטו דיל נותנים מחירון בסיס למותגי הבית.

 

מחירון בסיס הכוונה ללא שקלול חבילות אבזור וחודשי עלייה לכביש. בנוסף מפחיתים לך מהמחירון בסיס מעל קילומטרז' מסויים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת "מיקוח" וגם חודשי שימוש תקבל.

 

תמיד זה תלוי איזה רכב אתה קונה, באיזה סכום וכו'.

בדרך כלל הסוכנות משלמת "דמי גישור" שהעסקה תצליח, ברור שזה נתון למיקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בסוף שאלה איזה סוג לקוח אתה לחברה.

דניאל כתב שהוא קיבל כ20 אלף שח הנחה על גי טי אי. אני קיבלתי ״רק״ 5 לאחר שיחות עם מי ומו וזה לאחר כל מה שקרה על השירוקו.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...