Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על הפרופורציות.

ועכשיו לעניין השרשור,לפותח השרשור יש שלוש אפשרויות.

א. להחליף את האוטו לחדש ובשנתיים הקרובות להפסיד עוד כ 80 אלף על ירידת ערך.

ב. להמשיך ליסוע עם האוטו כשיש לך כבר מנוע חדש ואם ייהרס (או יותר נכון כשייהרס) מנוע להפסיד את מחיר המנוע והעבודה (פלוס ירידת ערך).

ג. למכור את האוטו בשוק הפרטי ולקנות רכב יותר אמין.

 

אני יודע מה אני הייתי עושה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קנית את האוטו בכמעט 190 אלף. המחירון נכון להיום כ- 112 אלף.

האוטו מפסיד כמעט 40 אלף שקל בשנה רק על ירידת ערך ואנשים ממשיכים לקנות?

 

מחיר של שירוקו חדשה של 165 אלף + הבחור עשה 35 אלף ק"מ בשנה. אחלה של התלהמות גבר. בשביל מה צריך לבדוק עובדות קודם, אה?

 

לפותח השרשור, אני מכיר אותך מפורום שירוקו אבל אני לא מבין מה עוזר השרשור הזה ומה הוא בא להראות? שהרכב לא אמין? שצ'מפיון עשקו אותך? דבר ראשון תרגע, יהיה בסדר כי חבל על העצבים שלך. דבר שני, הייתי רוצה לקוות שפולקסווגן מבצעים בקרת איכות לרכבים שלהם ורכב שיוצר לפני שנתיים-שלוש הוא לא אותו הרכב שיוצר אחרי שנה ולא אותו רכב שיוצר טרי מאתמול. כמו כן, חסרים פרמטרים אחרים כמו סגנון נהיגה, איכות דלק וגם (סליחה על הפקפוק) האיכות המקצועית של מי שטיפל לך ברכב.

 

נכון, זה מבאס להתעסק עם כזה רכב. אנחנו רוצים רכב אמין, כיפי ומפנק וכשהוא לא עומד בציפיות שלנו אז מתאכזבים ומתעצבנים, כמו כל דבר בחיים. זה כמו לקנות דירה ולגלות שהשכנים מעליך רוקדים סטפס כל היום וכל הלילה או שהקבלן חיפף ויש רטיבות בקיר. יתקנו אולי את הרטיבות, אבל אתה תסבול את כל הרעש והלכלוך של התיקונים עד אז.

 

אגב, היה לי רכב מאזדה 3 "אמין" שלקראת 70 אלף ק"מ הרגיש כמו סוס עם 3 רגליים ולהאיץ היה מושג גס עבורו (רכב ליסינג שתמיד טופל במוסך מורשה ולא בטיפולי שמש). לא אנסתי את הרכב הזה כי אני נהג רגוע.

 

לסיכומו של עניין, סע רגוע, תהנה מהרכב (כי הוא עדיין רכב מעולה) ותנסה להגיע להסדר עם החברים בצ'מפיון על א) אפשרות יותר סבירה על טרייד אין, אלא אם כן הם לא מעוניינים בך כלקוח חוסר, וב) הרחבת אחריות על המנוע. נראה לי מוזר שהשתלה כזאת רצינית לא מגיעה עם אחריות. אם אני לא טועה, כשאתה משלם על חלק חדש במוסך מורשה שלהם מקבלים כ1-2 שנות אחריות, לא? מה נשתנה במקרה שכזה?

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר של שירוקו חדשה של 165 אלף + הבחור עשה 35 אלף ק"מ בשנה. אחלה של התלהמות גבר. בשביל מה צריך לבדוק עובדות קודם, אה?

 

בהצלחה

נכון שלא טרחת לקרוא את ההודעה הראשונה בשרשור?

אני כן, לפני שכתבתי מה שכתבתי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר של שירוקו חדשה של 165 אלף + הבחור עשה 35 אלף ק"מ בשנה. אחלה של התלהמות גבר. בשביל מה צריך לבדוק עובדות קודם, אה?

 

רוצה עובדות:

 

בבקשה:

חדש עולה 164K ש"ח לידנית. משומש ינואר 2011 במחירון לוי יצחק נכון להיום 122,850 ש"ח. משמע 41,150 ש"ח.

 

שלא תבין אותי לא נכון- זאת ירידה טבעית לכל רכב יפני\גרמני\שבדי רק ביקשת עובדות אז עובדות.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיבזור בדור 6 גבוה משלך.

יש כרית שביעית שלך אין.

יש מסך טאץ' עם צנג'ר שלך אין.

יש כניסה לSD CARD שלך אין.

יש XDS שלך אין.

יש אופציה קלילה ביותר לדיבורית מקורי( קלאסA) על המסך + מצלמת רוורס שלך אין.

ויש 11 כ"ס נוספים שלך אין.

ואיכות גימור גבוהה יותר ואל תספר לי שהעלויות ייצור זולות כי זה לא מעניין! בפועל הרכב מרגיש איכותי משמעותית!

 

מה שכן - נכון. אין שם חיישן אור ואין חיישן גשם שלך יש...

 

אייל אל תבין אותי לא נכון - GTI5 וגםGTI6 מכוניות נהדרות לדעתי , אבל חלאס להדר את הרכב שלך כאילו אין מחר. די מספיק! פרופורציות! מזכיר לי אותי עם ה106 פעם :wink:

 

ועכשיו לעניין אחר המחירון הרשמי של הרכב וחברות הט.אין הוא תמיד תמיד תמיד לפי לוי יצחק ולא WINWIN ולא YAD2.

והמחירון הרישמי של שירוקו 2010 הוא:

116,000 ש"ח.

על ידני יש להוריד 9%.

 

אוי נו באמת, זה שאני עוקץ את ה500 לא אומר שאתה צריך לחפש בכח איפה להכנס בי... :)

 

אכן דיברתי יותר בכיוון של אביזרי מותרות כגון: TPMS ללחץ אוויר בצמיגים , חיישני גשם, חיישני תאורה וכו' ...

זה לא קריטי אבל אתה לא מצפה להליכה אחורה באיבזור משנה לאשנה.

 

בעניין המסך טאץ' וכל המערכת, אני מסודר בקטע הזה כולל מצלמת רוורס.

העלויות שדורשים בצ'מפיון עבור כל שדרוג (דיבורית, מצלמת רוורס , GPS וכו') הן ברמת השערורייה ואין GPS מקורי ברכב אלא קומבינה שמתלבשת על ה RCD510 בכניסת הקומפוזיט ונראית כמו גיהנום...

הרי ידוע שVW לא הכינו מפות ישראל ומתחברים עם לימוזין בדרכים לא דרכים.

 

דרשו ממני בסה"כ 21K ש"ח על מערכת כזו כולל כל התוספות הנדרשות, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה עובדות:

 

בבקשה:

חדש עולה 164K ש"ח לידנית. משומש ינואר 2011 במחירון לוי יצחק נכון להיום 122,850 ש"ח. משמע 41,150 ש"ח.

 

שלא תבין אותי לא נכון- זאת ירידה טבעית לכל רכב יפני\גרמני\שבדי רק ביקשת עובדות אז עובדות.

בהנחה שמדובר בקילומטרז' ממוצע, הרי אנחנו באמצע שנת 2012. אין התחשבות בחודש עלייה על הכביש אצל יצחק'וס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר של שירוקו חדשה של 165 אלף + הבחור עשה 35 אלף ק"מ בשנה. אחלה של התלהמות גבר. בשביל מה צריך לבדוק עובדות קודם, אה?

 

לפותח השרשור, אני מכיר אותך מפורום שירוקו אבל אני לא מבין מה עוזר השרשור הזה ומה הוא בא להראות? שהרכב לא אמין? שצ'מפיון עשקו אותך? דבר ראשון תרגע, יהיה בסדר כי חבל על העצבים שלך. דבר שני, הייתי רוצה לקוות שפולקסווגן מבצעים בקרת איכות לרכבים שלהם ורכב שיוצר לפני שנתיים-שלוש הוא לא אותו הרכב שיוצר אחרי שנה ולא אותו רכב שיוצר טרי מאתמול. כמו כן, חסרים פרמטרים אחרים כמו סגנון נהיגה, איכות דלק וגם (סליחה על הפקפוק) האיכות המקצועית של מי שטיפל לך ברכב.

 

נכון, זה מבאס להתעסק עם כזה רכב. אנחנו רוצים רכב אמין, כיפי ומפנק וכשהוא לא עומד בציפיות שלנו אז מתאכזבים ומתעצבנים, כמו כל דבר בחיים. זה כמו לקנות דירה ולגלות שהשכנים מעליך רוקדים סטפס כל היום וכל הלילה או שהקבלן חיפף ויש רטיבות בקיר. יתקנו אולי את הרטיבות, אבל אתה תסבול את כל הרעש והלכלוך של התיקונים עד אז.

 

אגב, היה לי רכב מאזדה 3 "אמין" שלקראת 70 אלף ק"מ הרגיש כמו סוס עם 3 רגליים ולהאיץ היה מושג גס עבורו (רכב ליסינג שתמיד טופל במוסך מורשה ולא בטיפולי שמש). לא אנסתי את הרכב הזה כי אני נהג רגוע.

 

לסיכומו של עניין, סע רגוע, תהנה מהרכב (כי הוא עדיין רכב מעולה) ותנסה להגיע להסדר עם החברים בצ'מפיון על א) אפשרות יותר סבירה על טרייד אין, אלא אם כן הם לא מעוניינים בך כלקוח חוסר, וב) הרחבת אחריות על המנוע. נראה לי מוזר שהשתלה כזאת רצינית לא מגיעה עם אחריות. אם אני לא טועה, כשאתה משלם על חלק חדש במוסך מורשה שלהם מקבלים כ1-2 שנות אחריות, לא? מה נשתנה במקרה שכזה?

 

בהצלחה

 

 

מקסי, מטרת השירשור היא לספר מה עברתי עם הרכב.

תסתכל על מחיר השירוקו כאשר אני קניתי אותה, אז זה היה 185 אלף ש"ח. לגבי האמינות, אז כן כרגע היא מוטלת בספק.

אל תדאג, הסיפור שלי לא יוריד את הערך של הרכב שלך תהיה רגוע!

אתה אומר לי תסע רגוע, אתה חושב שעד עכשיו התפרעתי? אני אספר לך שמקרים בודדים שאני עובר את ה110 קמ"ש, בכל הנעה אני מחכה בין 4-5 דקות, כאשר אני מחנה את הרכב אני מחכה זמן זהה. כל שבוע בודק שמן ולחץ אוויר בצמיגים, ונוזל קירור. צורת הנהיגה שלי מאוד רגוע, אין האצות ברוטליות בהילוכים הראשוניים (1-2).

מעולם לא השתתפתי בימי מסלול, הדרכה ספורטיבית וכ'ו, למרות שזה עדיין לא אמור לשנות כלום מבחינת הנושא שהמנוע הולך.

 

על הרכב עצמו אין לי תלונות, נהפוכו! כל מי ששואל אותי על הרכב אני אומר שזה אחד הרכבים הכי טובים שנסעתי בהם. אני מאוד נהנה מהנסיעה עצמה.

 

מאזדה 3 עולה בערך 65 אחוז משירוקו , אני חושב שאתה אמור לדעת שחלק מהמחיר שאתה משלם אקסטרה אמור למנות בתוכו גם אמינות וגם מחיר על "השירות" שתקבל מהיבואן לא?

 

אני מאוד רגוע, לא התעצבנתי לרגע אפילו, לא הרמתי קול על אף אחד בצ'מפיון כי אני לא דוגל בזה.

גם לי יש לקוחות, ואני מכיר את כל הסוגים (את אלו הרגועים, אל שחושבים שבצעקות ישיגו משהו).

 

לגבי החודשי עליה לכביש. כתבתי בהודעה לעומר שעל כל חודש שהרכב על הכביש יש להוסיף כ1000 שקלים למחיר (זאת אומרת המחיר של השירוקו כרגע הוא 112 אלף).

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, אל תוותר - תדרוש החלפת הרכב בטרייד אין לחדש, בלי הוספת אגורה מצידך (למעט אגרות למיניהן).

 

ראשית, מצא לך עו"ד המתמחה בזה. בנוסף לכך, גם פנייה לעיתונות יכולה להועיל.

 

אם תצטרך את עזרתי, אל תהסס לפנות - אוכל לסייע.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דואג לירידת ערך של הרכב שלי, אל חשש :) קניתי את הרכב בידיעה שרכב כזה יש בו סיכון. לא האשמתי אותך בדבר, רק אמרתי שיש נתונים חסרים. אגב, לגבי ההמלצה שלי של "לנסוע רגוע" - אז אני אומר בלי קשר לסיפור שלך.

 

היום במדינת ישראל לשלם כסף אקסטרה בתקווה לקבל שירות/אמינות זה חלום וזה קורה בכל תחום פה - לא חשוב מה. היו לי בעצמי לא מעט סיפורים עם צ'מפיון ולומר את האמת, אני די בטוח שהייתי חווה אותם עם כל יבואן במדינה (ושמעתי גם סיפורים על לקסוס, אינפיניטי, וכו'). אין פלא שיש המון המלצות על מוסכים שאינם מורשי יבואן אבל עולים לא פחות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, מי שהמליץ על G37 במקום GTI, אני תוהה אם נהגת בשני הרכבים האלה...

אני שקלתי לאור התרחבות המשפחה את ה- G, ואין מה להשוות. נכון שהיא זריזה יותר, וגם זה לא תמיד מורגש, אבל בעצם זה הכל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לירן, התיבה נקיה!

 

דניאל, יש לך הצעה מודפסת של צמפיון?

 

לצערי לא, זה כבר מזמן במיחזור.

 

בזמנו גם כתבתי את זה בוואגית שיש יח' אחת במחיר מיוחד.

 

אני יכול להמליץ לך לבדוק ב"פליקס" לפעמים הם נותנים הצעות יותר טובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, מי שהמליץ על G37 במקום GTI, אני תוהה אם נהגת בשני הרכבים האלה...

אני שקלתי לאור התרחבות המשפחה את ה- G, ואין מה להשוות. נכון שהיא זריזה יותר, וגם זה לא תמיד מורגש, אבל בעצם זה הכל.

 

ברור שזה הכל, זה מסביר בדיוק איזה נהג של שבת אתה, אין קשר לחלוקת משקל עדיפה 52/48 לאיניפיניטי אל מול 62/38 בGTI, בלימה יותר טובה, מערך מתלים משובח והגה שזוכה לתשבוחות כמו הG37 כרכב ליווי במבחן של ה1M מול הTT-RS שבקוביה קטנה הם כתבו שזה כבר לא מפתיע שאינפיניטי מייצרים הגאים טוב יותר משל הבווארית.

 

עזוב בטח בגלל שהאינפיניטי גדולה יותר, למרות הגודל ההבדל במשקל בין הGTI לG37 סדאן הוא רק 336 ק"ג אבל יש יותר מ50% הספק לטובת היפנית. אז מה היה לנו? יחס הספק משקל טוב יותר, מרחקי בלימה טובים בהרבה, הגה מתקשר ואמינות מצויינת וכן האמינות מצויינת!

כמה בעלי GTI יכולים לכתוב את מה שאני כותב עכשיו:

 

במהלך השנה וקצת שהאוטו שלי אצלי כמשומש שנרכש עם 140K ק"מ עשיתי עוד 110K ק"מ במהלכן איחרתי בהחלפות השמנים בצורה מחפירה, לא תיקנתי כלום, לא עשיתי שום טיפול ובמהלך כל התקופה נהגתי אגרסיבי, צמיגים ורפידות מוחלפים כל 3 חודשים כי אני מביא אותם למצב של סליקס.

רוצה לדבר על אמינות? בכייף :)

 

בן, תברח כבר מהיצרן הזה, אפילו במותגים שבאמת נחשבים פרימיום יש פאקים רציניים, הקיימן חוזרת בקרוב וככל הנראה היא תוחלף ב500 אבארט' .

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, כבר עשיתי נסיעת מבחן על הג'ולייטה תלתן.

 

אני צריך לקבוע נסיעת מבחן על רנו rs (צריך לברר בכלל אם יש רכב לנסיעות מבחן).

 

והיום קראתי שבקיץ אמורה להגיע פורד פוקס st שגם יכול להיות אופציה מעניינת.

 

דניאל, יחידה בודדת זה בדרך כלל שהיא יושבת אצל היבואן לקראת סוף שנה של איכסון ואז הם מנסים להפטר ממנה.

לכל סוכנות יש את המשחק שלה במחיר, עדיין זה מגוחך שמחירון עומד על 203 אלף שקל שלפני חצי שנה הוא היה 188. אז באים לקראת הלקוח עם 5000 ש"ח הנחה ביום מבצעים "מיוחד".

 

אוראל, תודה על ההצעה! אני כנראה יעזר בה בקרוב, תתכונן!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה הכל, זה מסביר בדיוק איזה נהג של שבת אתה, אין קשר לחלוקת משקל עדיפה 52/48 לאיניפיניטי אל מול 62/38 בGTI, בלימה יותר טובה, מערך מתלים משובח והגה שזוכה לתשבוחות כמו הG37 כרכב ליווי במבחן של ה1M מול הTT-RS שבקוביה קטנה הם כתבו שזה כבר לא מפתיע שאינפיניטי מייצרים הגאים טוב יותר משל הבווארית.

 

עזוב בטח בגלל שהאינפיניטי גדולה יותר, למרות הגודל ההבדל במשקל בין הGTI לG37 סדאן הוא רק 336 ק"ג אבל יש יותר מ50% הספק לטובת היפנית. אז מה היה לנו? יחס הספק משקל טוב יותר, מרחקי בלימה טובים בהרבה, הגה מתקשר ואמינות מצויינת וכן האמינות מצויינת!

כמה בעלי GTI יכולים לכתוב את מה שאני כותב עכשיו:

 

במהלך השנה וקצת שהאוטו שלי אצלי כמשומש שנרכש עם 140K ק"מ עשיתי עוד 110K ק"מ במהלכן איחרתי בהחלפות השמנים בצורה מחפירה, לא תיקנתי כלום, לא עשיתי שום טיפול ובמהלך כל התקופה נהגתי אגרסיבי, צמיגים ורפידות מוחלפים כל 3 חודשים כי אני מביא אותם למצב של סליקס.

רוצה לדבר על אמינות? בכייף :)

 

בן, תברח כבר מהיצרן הזה, אפילו במותגים שבאמת נחשבים פרימיום יש פאקים רציניים, הקיימן חוזרת בקרוב וככל הנראה היא תוחלף ב500 אבארט' .

הכל סבבה, רק שבמקומך לא הייתי כל כך מתגאה באותו חלק אשר מודגש באדום :wink:

אה וכתבת שהזנחת דברים שדרשו תיקון (או לפחות זה מה שהשתמע מן הכתוב), כלומר כן היה מה לתקן...אז כן, באמינות עסקינן...

 

אל תיקח את זה אישית חלילה, אבל כיום הרכבים נבדלים זה מזה (מבחינת אמינות) פחות ופחות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...