Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בן, סיפור זה יכול לקרות לכל מנוע ורכב, בלי קשר ליצרן של האוטו. לא צריך לקשור את זה ל-TSI לנפח, כ"ס וכו'. אצל אף אחד כאן אין נתונים סטאטיסטיים לגבי כמות תקלות לפי סוגי המנועים וכדומה. אז בבקשה לא להסיק מסקנות על ריק.

למיטב ידיעתי, יצרנית VW עושה את כל המאמץ כדי באופן מתמיד לשפר את המנועים שהיא מייצרת. כך שבסבירות גבוהה מאוד, מנוע חדש שקבלת כבר שונה מהמנוע הישן באיכותו.

מאחל לך הצלחה עם הרכב היפה הזה בהמשך הדרך.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הפתרון שקיבלת הוא הטוב ביותר שתוכל לקבל.

הביאו לך מנוע חדש לגמרי, התקנה והכל על חשבונם, מה רצית שיביאו לך GTI כפיצוי?

זה לא סוד ש1.4 טווין צארג'ד בעייתי, לא פעם ולא פעמיים(וגם לא שלושה) הלכו מנועים כאלה. אני מאמין שזה יקרה מתישהו שוב.

אולי לא אחרי 100 אלף כמו עכשיו, יכול להיות אחרי קצת יותר, אבל לדעתי יילך. זה לא שאתה ספציפית קיבלת מנוע דפוק, זה כל המנועים מהסוג הזה.

יכול להיות שגם עוד כמה זמן יהיה ריקוייל למנוע ותקבל מנוע "משופר" ללא כל הבעיות הללו, לך תדע...

בקיצור, צמפיון עשו את הכי טוב שהם יכולים, מעבר לזה אין מה לעשות...

 

הודעה הזויה קצת...

 

לגבי המנועים - אם אינני טועה - ויתקנו אותי הבקיאים באם כן -

 

המנועים היחידים שהם טווין צ'ארג' הינם מנוע ה-150, 160 וה-180

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון שקיבלת הוא הטוב ביותר שתוכל לקבל.

הביאו לך מנוע חדש לגמרי, התקנה והכל על חשבונם, מה רצית שיביאו לך GTI כפיצוי?

זה לא סוד ש1.4 טווין צארג'ד בעייתי, לא פעם ולא פעמיים(וגם לא שלושה) הלכו מנועים כאלה. אני מאמין שזה יקרה מתישהו שוב.

אולי לא אחרי 100 אלף כמו עכשיו, יכול להיות אחרי קצת יותר, אבל לדעתי יילך. זה לא שאתה ספציפית קיבלת מנוע דפוק, זה כל המנועים מהסוג הזה.

יכול להיות שגם עוד כמה זמן יהיה ריקוייל למנוע ותקבל מנוע "משופר" ללא כל הבעיות הללו, לך תדע...

בקיצור, צמפיון עשו את הכי טוב שהם יכולים, מעבר לזה אין מה לעשות...

 

 

אתה רציני?!

אז אם הם מודעים בעיה למה הם ממשיכים למכור רכבים עם המנוע הזה?! זה נקרא כבר רמאות.

אם זה היה קורה רק לי ונניח עוד כמה מקרים בודדים אז לא היתי אומר כלום, ביש מזל. אבל שמדובר על עשרות מנועים זה כבר בעיה כללית!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעה הזויה קצת...

 

לגבי המנועים - אם אינני טועה - ויתקנו אותי הבקיאים באם כן -

 

המנועים היחידים שהם טווין צ'ארג' הינם מנוע ה-150, 160 וה-180

 

גיא

 

בגולף דור 5 היה מנוע TSI 140 כ"ס עם שני מדגשים.

אני לא יודע אם המנוע זהה בטוראן.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא למה הזויה? בסהכ אמרתי שיש סיכוי גבוה שמנוע כזה יכול ללכת שוב, מקריאה באינטרנט זה לא נדיר שמנוע כזה שובק חיים, והמנוע של השירוקו 1.4(160 כוח) גם בעל טורבו, וגם בעל מגדש על.

בן, תחפש באינטרנט ותראה שלמנוע יש בעיות, לא אמרתי שזו לא בעיה כללית, לא יודע אם זו רמאות, אבל יש למנוע בעיות זו עובדה...

אני לא עובד בVW אז אני לא יכול להגיד לך מה הולך שם, אני מאמין שהם מודעים לבעיה. בסהכ 160 סטוק ממנוע 1.4 זה המון, עם ציפ אתה יכול להגיע גם להרבה יותר, זה לא סוד שהמנוע חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה שהוא לא כזה חזק אם הוא לא מצליח להחזיק 160 כ״ס.

 

 

לא ציפיתי שיתנו לי gti מתנה. אבל ציפיתי שיבואו לקראתי איכשהו ולא יתייחסו אלי כאילו כלום.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באו לקראתך ושמו לך מנוע חדש.

מה שכן, לא יפה שהם השאירו אותך בלי רכב כמה ימים.

תשמע, פה זה לא אירופה, תמיד השירות יהיה מסריח. פשוט היית צריך לצעוק/לאיים ולדרוש את המגיע לך(ובצדק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שלא מבין על מה אתה מלין.

צ'מפיון היו בסדר גמור במקרה זה.

בוא נעשה סיכום ביניים של השרשור (שעושה רושם כמסרב למות).

אז מה היה לנו שם?

רכשת רכב "פרימיום" במחיר מוגזם (כן, 190K לרכב הנ"ל זה בהחלט מוגזם).

התגלתה בעיה במנוע וצ'מפיון לא התנערו מאחריות (כמו בסובארו לדוגמא, וכן, פילטר לא מקורי מבחינתם יכול להיות עילה לביטול אחריות).

לא רק שלא התנערו, אלא גם לא ניסו לאלתר תיקון (החלפת בוכנה, צילינדר, סליל, what ever), מה שבהחלט ניתן היה לנסות (והתוצאות בטוח לא היו כמו מנוע חדש).

הם ייבאו מנוע חדש דנדש והחליפו לך במסגרת האחריות ללא כל חיוב, בדיוק כפי שצריך.

אתה התאכזבת מהרכב (ובצדק) ואיבדת אמון באמינות הרכב וככול הנראה גם נרתעת ממחיר החלפת מנוע מסוג זה (ואני מאוד עדין במילים) ולכן התחלת לחשוב על החלפת הרכב ובדקת אפשרות של טרייד.

המחיר של טרייד שקיבלת הוא יותר מסביר בהתחשב בנתוני הרכב (אם לא לוקחים בחשבון שהוחלף מנוע, אגב, עדיין לא ראיתי סימוכין לכך שהחלפה זו מביאה לירידת ערך).

לפי הבנתי הציעו לך בטרייד להוסיף עוד 90" ש"ח לGTI המדוברת, כלומר זה מגלם הצעת טרייד של 100-110K ש"ח בערך (עד עכשיו לא ציינת איזו הצעה קיבלת בדיוק, אאל"ט).

ההצעה של הטרייד אין היא סבירה ביותר בהתחשב שמחירון הרכב שלך על פי מחירון לוי יצחק הוא 105K ש"ח (ואל תצפה לקבל כסף על חודשי עליה לכביש, זו פיקציה שאף אחד לא מתחשב בה, ואת זה אני אומר לך בביטחון לאחר רכישת רכב שנת 2009).

 

אז למה אתה בעצם מצפה מהיבואן, שהוא יפתור את בעיות האיכות של VAG?!

אולי הוא צריך לשכב על הרצפה ולתת לך לאנוס ממנו רכב חדש (עוד אחת מן ההצעות ההזויות שעלו פה)?

מילא היה מתגלה הכשל במנוע לאחר 5K ק"מ וכבר בחודש הראשון עוד הייתי מבין את המירמור, אבל בנאדם, המנוע הלך לאחר 70K ק"מ.. מה אתה מצפה שהם יעשו, ימכרו לך בתמורה GTI במחיר 160K?!

 

לדעתי, כל מה שאתה מנסה להשיג בשרשור זה, כרגע, הוא הכפשת היבואן, אולי אף בכדי לקבל דיל טוב יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, 70 אלף ק"מ זה הרבה? זה כלום!!

 

אני לא צריך לספוג ירידת ערך בגלל פאשלה של היבואן.

 

שהיבואן מודע לבעיה רצינית במנוע אני מצפה לפחות לגילוי נאות ממנו.

 

ההצעת טרייד אין היה סוג של אוויר , מנהל האולם המרכזי בבני ברק אמר "תבוא תשים את השירוקו, תוסיף 94 אלף שקל ותקח גי טי אי שחורה ידנית 3 דלתות", הוא גם קבע לי איזה צבע לקחת אתה מבין? למה? כי יש להם רק שתי יחידות שחורות במלאי בארץ.

 

אבל רגע, זה מנוע עם 2000 ק"מ, אז למה שלא יתנו לי מחיר על שירוקו עם 2000 ק"מ? כי זה לא באמת הולך ככה נכון? אז זה גם לא הולך ככה שמחליפים לך מנוע ואני צריך להגיד להם "תודה צ'מפיון, הייתם יכולים לחייב אותי על ההחלפה..."

 

כן, אני היתי מצפה שיבואו לקראתי באיזושהי דרך.

 

אמרו לי "נוכל לבוא לקראתך ולהרחיב אחריות על המנוע לעוד 1" אני גם ככה אמור לקבל שנה אחריות על המנוע כי הוא חדש עם 0 ק"מ, אז הם "באו לקראתי".

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו פאשלה של היבואן?!

 

ואיזו ירידת ערך לכל הרוחות, עדיין לא ראיתי הוכחה אחת אפילו, באמת שלא.

במחירון לוי יצחק זה לא מצויין, בניגוד לירידת הערך של הק"מ שדווקא כן מוזכרת.

מצד אחד אתה טוען שהחלפת המנוע גוררת ירידת ערך, ומצד שני אתה דורש מחירון של שירוקו עם 2K ק"מ (אני מבין שזה בציניות, אבל אפילו בציניות הטענה הזו מגוחכת).

 

עכשיו אתה גם מתלונן על הצבע של הגולף שהציעו לך?

יש משהו שאתה חושב שהיבואן כן עשה כמו שצריך?!

 

שוב, לדעתי כל מה שאתה מחפש עכשיו זה לגרום נזק ליבואן מתוך מטרה לקבל תנאים טובים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין באיזה סרט אתם חיים. לא עשו לו שום טובה שהחליפו לו מנוע, זה המינימום.

שירות טוב היה לתת טרייד אין במחיר מחירון כמו שדלק עשו כשזה קרה עם רכב שלהם. "השוק" לא משנה לצורך העיניין. שיפסידו אפילו על הרכב הספציפי של בן, אבל שיראו שיש גב מאחורי המותג הזה.

הרי אנשים לא (או פחות) מטומטים היום. הרבה מריצים חיפוש בגוגל על בעיות ידועות. פה יראו מלא תוצאות לא מחמיאות וימשיכו לרכב הבא.

אם הם היו מגיעים להסדר שהלקוח מרוצה ממנו, כמו טרייד אין במחיר מחירון, יש מצב שהשרשור הזה לא היה קיים בכלל.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון אתה מציג את זה כאילו נשרף לו פנס ערפל במסגרת אחריות והוא בא לבכות לנו.

אתה לא היית מקבל בחיוך מנוע גמור אחרי 70K ברכב של 190K שקל!אז מה שהיבואן החליף מנוע בלי לבלבל את השכל,זה תפקידו של יבואן ובשביל זה יש אחריות.הוא לא צריך להודות ולשמוח ״שהסכימו״ להחליף לו מנוע,בעיה של היבואן.

 

ויותר מזה-שיסגרו איתו עסקת טרייד אין על הGTI וגם יגידו לו תודה שהוא בכלל ממשיך עם רכב מאותו היצרן.

חוויה הכי מבאסת שאני יכול לתאר לעצמי זה לקנות רכב ולקבל צינור כזה אחרי 70K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו פאשלה של היבואן?!

 

ואיזו ירידת ערך לכל הרוחות, עדיין לא ראיתי הוכחה אחת אפילו, באמת שלא.

במחירון לוי יצחק זה לא מצויין, בניגוד לירידת הערך של הק"מ שדווקא כן מוזכרת.

מצד אחד אתה טוען שהחלפת המנוע גוררת ירידת ערך, ומצד שני אתה דורש מחירון של שירוקו עם 2K ק"מ (אני מבין שזה בציניות, אבל אפילו בציניות הטענה הזו מגוחכת).

 

עכשיו אתה גם מתלונן על הצבע של הגולף שהציעו לך?

יש משהו שאתה חושב שהיבואן כן עשה כמו שצריך?!

 

שוב, לדעתי כל מה שאתה מחפש עכשיו זה לגרום נזק ליבואן מתוך מטרה לקבל תנאים טובים יותר.

 

במסגרת האחריות היבואן צריך לספוג את כל עלות התיקון ואם הוא כבר מציג טרייד אין שייתן הצעה שלא תבייש את עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין באיזה סרט אתם חיים. לא עשו לו שום טובה שהחליפו לו מנוע, זה המינימום.

שירות טוב היה לתת טרייד אין במחיר מחירון כמו שדלק עשו כשזה קרה עם רכב שלהם. "השוק" לא משנה לצורך העיניין. שיפסידו אפילו על הרכב הספציפי של בן, אבל שיראו שיש גב מאחורי המותג הזה.

הרי אנשים לא (או פחות) מטומטים היום. הרבה מריצים חיפוש בגוגל על בעיות ידועות. פה יראו מלא תוצאות לא מחמיאות וימשיכו לרכב הבא.

אם הם היו מגיעים להסדר שהלקוח מרוצה ממנו, כמו טרייד אין במחיר מחירון, יש מצב שהשרשור הזה לא היה קיים בכלל.

 

תקרא טוב את כל ההודעות (אני יודע שאין סיכוי שתעשה את זה, אבל בכל זאת..) ותבין לבד שהוא כן קיבל טרייד במחיר מחירון.

כמובן, כאשר מקבלים טרייד במחיר מחירון זה כנגד GTI במחיר מחירון!

ולכן ההצעה שהוא קיבל על טרייד היא הוגנת בהחלט.

 

אלון אתה מציג את זה כאילו נשרף לו פנס ערפל במסגרת אחריות והוא בא לבכות לנו.

אתה לא היית מקבל בחיוך מנוע גמור אחרי 70K ברכב של 190K שקל!אז מה שהיבואן החליף מנוע בלי לבלבל את השכל,זה תפקידו של יבואן ובשביל זה יש אחריות.הוא לא צריך להודות ולשמוח ״שהסכימו״ להחליף לו מנוע,בעיה של היבואן.

 

ויותר מזה-שיסגרו איתו עסקת טרייד אין על הGTI וגם יגידו לו תודה שהוא בכלל ממשיך עם רכב מאותו היצרן.

חוויה הכי מבאסת שאני יכול לתאר לעצמי זה לקנות רכב ולקבל צינור כזה אחרי 70K.

 

ממש לא מציג את זה כדבר של מה בכך, להיפך, אני ציינתי שאני לתוצרת VAG לא הייתי חוזר לאחר מקרה כזה.

יש אנשים שמאכילים אותם חרא והם טוענים שזה דבש.

אני אישית חושב שמי שנכווה ברותחין צריך להיזהר גם בצוננין.

אבל אם הוא רוצה להמשיך עם תוצרת VAG שיהיה לו לבריאות, מי אני שאשפוט. (ממש לא ציני)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...