Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תזמין נסיעת מבחן, נוחות זה עניין סובייקטיבי לגמרי.

אני, למשל, לא מתחבר למושבים של אוקטביה - בנסיעות ארוכות הגב כואב לי.

אבל אם תשאל עשרות נהגי מוניות, הם יגידו לך שזה רכב נוח מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי GALI

 

אני אחדד:

תנוחת הנהיגה באוקטביה מעולה, והמושבים מאוד נוחים. הבעיה שהרכב כולו מכוייל על הצד הנוקשה, אולי לטובת התנהגות כביש ולכן בנסיעות ארוכות - ואני מתכוון ליותר משעתיים, אז מרגישים קצת חוסר נוחות. (בקרוב 80 אלף ק"מ על 2010 ).

 

לגבי אבזור:

לאוקטביה יתרון משמעותי למי שיש ילדים או נוסעים קבועים מאחורה - יציאת מזגן מתכווננת למושב האחורי, בשבילי המזגן הזה שווה בקרת שיוט או כל תוספת אחרת שלא קיימת באוקטביה במיוחד כשהקטנות עדיין מתבשלות במושבי בטיחות מאסיביים.

גם לאוקטביה הרגילה ולא רק לסטיישן תא מטען ענק (נוצ'באק-5 דלתות ) ורק עכשיו חזרתי מטיול אופניים ששני זוגות האופניים של הבנות עומדים מאחורה בנחת וצריך רק לקפל את המגש. תא הכפפות והתא בין הנהג לנוסע מקוררים ומשענת היד של הנהג מרופדת בבד נעים ומתכווננת לגובה ולאורך. לא יודע אם יש את זה בפוקוס אבל זה פינוק אמיתי במיוחד בנסיעה ארוכה.

לגבי הפוקוס תצטרך שוב לשאול נהגים עם ניסיון אמיתי עליה, שלהערכתי הכי מנוסים הגיעו אולי ל 30 אלף ק"מ

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני לא אצטרך כלום, אולי הליסינג....

אני כן אצטרך לבלות ברכב משהו כמו חמש שעות ביום אז הנוחות הופכת להיות פקטור קריטי.

ההתלבטות היא בין הפוקוס לבין האוקטביה, שתיהן בגרסאות חמש דלתות (סטיישן)

פורסם
אני לא אצטרך כלום, אולי הליסינג....

אני כן אצטרך לבלות ברכב משהו כמו חמש שעות ביום אז הנוחות הופכת להיות פקטור קריטי.

ההתלבטות היא בין הפוקוס לבין האוקטביה, שתיהן בגרסאות חמש דלתות (סטיישן)

 

דרך אגב, לאוקטביה ״רגילה״ גם 5 דלתות.

הכי פשוט - תבקש ממישהו בעבודה אוטו ליום אחד, ותראה איך האוטו מבחינת נוחות. נסיעה של 5 שעות ביום זה קצת מטורף, אפשר להגיע מחיפה לאילת בזמן הזה :) אם אין ממי לקחת - קח רכב מהשכרה, שווה לשלם 300 שקל פעמיים מאשר לסבול מהרכב אחר-כך 3 שנים.

פורסם

שקודה נכנסת לדרגה 2? דרגה 2 זה עד מחיר 115K לא?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שכתבו מעליי נוחות זה עניין סובייקטיבי, לי כאב הגב מנסיעה ארוכה בפוקוס בעוד שב- I30CW היה לי סביר.

מהתלונות שאספתי לגבי מושבים ונוחות, אם ה- I30CW מרגישה לך נוקשה ולא נוחה לנסיעות ארוכות הסתברות גבוהה שתרגיש אותו דבר לגבי האוקטביה, המושבים יחסית דומים בתחושה ולכן כנראה שהפוקוס תהיה לך נוחה יותר מכיוון שמציינים שהמושב מרגיש שם אחרת לגמרי, מבחינת נוחות הישיבה לנסיעות ארוכות אומרים שהפלואנס היא המומלצת יותר, לי אישית לא היה נוח ואני חייב לציין שמבחינת בידוד ואיכות חומרים היא נופלת מה- I30CW ולא כפי שנרשם למעלה.

פורסם

האוקטביה נותנת הרבה יותר מכולם!

אין מה להשוות בכלל.

אבל! הפוקוס נוחה יותר. מצד שני, לי אישית לא היה מקום לרגליים בפוקוס. מוזר אבל ממש ממש הפריע לי הפלסטיק בצד.

פורסם

אתה לא היחיד, הפוקוס צפופה יחסית ומרגישה חונקת. לעומת היתרונות הרבים שלה אני חושב שזו אחת הסיבות הבולטות לרעתה.

פורסם

בקש נסיעת מבחן גם בפלואנס דיזל (הבנזין 1.6 ליטר חלשה מידי). לטעמי היא הכי נוחה והכי מרווחת. שלי 2 ליטר בנזין ונסיעה לאילת וחזרה כולל עבודה בשטח שם הביאה אותי הביתה במצב תקין ורענן בלי שום צורך בעצירה בדרך.

 

יש לי בעבודה גם פוקוס סטיישן והיא משמעותית יותר צפופה ופחות נוחה אם כי עדיין בגדר הסביר מבחינת נוחות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני נוהג חודשיים על הפוקוס סטיישן החדשה (בליסינג). אחרי 6000 ק"מ אני יכול להגיד לך שהרכב מדהים. שיפרו אותו בצורה בלתי רגילה. נח, מפנק, מאובזר ובטיחותי. בליסינג, אני לא רואה סיבה לקחת שום דבר אחר.... אתה יכול לראות לבד את הכתבה שעשו עליו ב Ynet....

 

עריכה: עשכיו ראיתי שכתבתה על הסדאן.. החסרון שלו הוא בגאז' קטן יחסית ולעומת הסטיישן אין לו חלונות כהים..

אם תבדוק טוב מבחני ריסוק תראה שהפוקוס והקרוז הכי בטוחות. הסקודה רק עם 4 כוכבים. הקרוז רכב קוריאני (דייהו). אמנם בטוח מאד אבל חוץ מזה אין לו שום ייתרון. (אולי בקרת השיוט).

מאזדה בכלל לא בליגה, לא יודע למה לקחת אותה בליסינג (היתרון הייחידי שלה הוא סחירות\אמינות, לא רלוונטי בליסינג). היא צפופה ולא נוחה. עוד דבר, היא אולי הכי זריזה, אם זה חשוב לך...

פורסם
אני לא רואה סיבה לקחת שום דבר אחר....

ומה עם חיסכון בדלק עבור כאלה אנשים שנוסעים הרבה? במקרה כזה יתרון של הדיזל יכול להיות ברור. כי בדרך כלל מקבילים את מחיר הדלק החודשי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני נוהג חודשיים על הפוקוס סטיישן החדשה (בליסינג). אחרי 6000 ק"מ אני יכול להגיד לך שהרכב מדהים. שיפרו אותו בצורה בלתי רגילה. נח, מפנק, מאובזר ובטיחותי. בליסינג, אני לא רואה סיבה לקחת שום דבר אחר.... אתה יכול לראות לבד את הכתבה שעשו עליו ב Ynet....

 

עריכה: עשכיו ראיתי שכתבתה על הסדאן.. החסרון שלו הוא בגאז' קטן יחסית ולעומת הסטיישן אין לו חלונות כהים..

אם תבדוק טוב מבחני ריסוק תראה שהפוקוס והקרוז הכי בטוחות. הסקודה רק עם 4 כוכבים. הקרוז רכב קוריאני (דייהו). אמנם בטוח מאד אבל חוץ מזה אין לו שום ייתרון. (אולי בקרת השיוט).

מאזדה בכלל לא בליגה, לא יודע למה לקחת אותה בליסינג (היתרון הייחידי שלה הוא סחירות\אמינות, לא רלוונטי בליסינג). היא צפופה ולא נוחה. עוד דבר, היא אולי הכי זריזה, אם זה חשוב לך...

 

שלום ותודה על התגובה, כמה זמן ביום אתה על ההגה?

עם זאת אני רואה שהסקודה 5 דלתות זה דגם הקומבי והוא לא ברמה 2 של ליסינג כך שההשוואה הוא בין הסקודה 4 דלתות לבין הפורד 5 דלתות.

פורסם
שלום ותודה על התגובה, כמה זמן ביום אתה על ההגה?

עם זאת אני רואה שהסקודה 5 דלתות זה דגם הקומבי והוא לא ברמה 2 של ליסינג כך שההשוואה הוא בין הסקודה 4 דלתות לבין הפורד 5 דלתות.

 

היי,

אני נוסע הרבה (בערך 42000 ק"מ בשנה). הפוקוס מאד מאד נוחה ושיפרו אותה מאד לעומת הדגם הקודם (היה לי אותו 3 שנים בליסינג לפני כן). האיבזור גבוהה מאד יחסית למה שמקובל (דיבורית בלוטות מובנית, בקרת אקלים מפוצלת, 6 הילוכים, שליטה מגלגל ההגה ועוד ועוד). הרכב מאד מאד בטיחותי ויציב על הכביש. הגיר הרובוטי (מצמד כפול) קצת איטי בתגובה הראשונה, אבל בסך הכל הרכב מהיר וחזק (במיוחד במצב ספורט).

עוד דבר, פחות רלוונטי אליך - הרכב יחסית מאד חסכוני.

 

דגם ההאצ'בק מגניב יותר מהסטיישן, רצינו אותו מאד אבל בסוף לקחנו סטיישן בגלל השימושיות (משפחה עם תאומים קטנים).

 

החיסרון הגדול בסקודה זה 4 כוכבי בטיחות. אני לא מוכן להתפשר על זה. חוץ מזה הוא אמור להיות רכב מצויין, אבל שוב, זה פרמטר חשוב מאד בשבילי...

פורסם

5-6 שנים ברכב משמע ק"מ גבוהה, לכן לטעמי הפלואנס טורבו דיזל עם גיר הרובוטי כפול המצמדים היא הבחירה הנכונה.

היא אינה דינמי כמו הפוקוס אך היא נוחה יותר , גדולה יותר, ולנהג אשר מבלה זמן כל כך רב ברכב כמוך לטעמי היא הבחירה המועודפת.

 

ממליץ לך בחום לצאת לרגע מהדעות הקדומות ולעשות נסיעת מבחן, לדעתי מאוד תופתע מהרכב , במיוחד עם השילוב הנמרץ של המנוע המוגדש וגיר זריז וחלק יותק מזה של הפוקוס.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...