Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,

אני נוסע הרבה (בערך 42000 ק"מ בשנה). הפוקוס מאד מאד נוחה ושיפרו אותה מאד לעומת הדגם הקודם (היה לי אותו 3 שנים בליסינג לפני כן). האיבזור גבוהה מאד יחסית למה שמקובל (דיבורית בלוטות מובנית, בקרת אקלים מפוצלת, 6 הילוכים, שליטה מגלגל ההגה ועוד ועוד). הרכב מאד מאד בטיחותי ויציב על הכביש. הגיר הרובוטי (מצמד כפול) קצת איטי בתגובה הראשונה, אבל בסך הכל הרכב מהיר וחזק (במיוחד במצב ספורט).

עוד דבר, פחות רלוונטי אליך - הרכב יחסית מאד חסכוני.

 

דגם ההאצ'בק מגניב יותר מהסטיישן, רצינו אותו מאד אבל בסוף לקחנו סטיישן בגלל השימושיות (משפחה עם תאומים קטנים).

 

החיסרון הגדול בסקודה זה 4 כוכבי בטיחות. אני לא מוכן להתפשר על זה. חוץ מזה הוא אמור להיות רכב מצויין, אבל שוב, זה פרמטר חשוב מאד בשבילי...

 

שימושיות זה גם שם המשחק אצלי, 3 ילדים קטנים 2 מהם עדיין על בוסטרים, אופניים על הגג בסופ"ש והרבה קילומטרים ליום כל יום (לבד ברכב).

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום ותודה על התגובה, כמה זמן ביום אתה על ההגה?

עם זאת אני רואה שהסקודה 5 דלתות זה דגם הקומבי והוא לא ברמה 2 של ליסינג כך שההשוואה הוא בין הסקודה 4 דלתות לבין הפורד 5 דלתות.

 

 

לא ברור לי מה הכוונה ב'רמה 2 של ליסינג'. כל עניין הרמות כבר לא רלוונטי מ-2010, אין יותר חלוקה של רכבים לרמות,

כי המיסוי הוא לפי אחוז משווי הרכב. ככה שאפשר לדבר או על טווח מחירים (סביב ה-120-125K למשל), או מה הדגמים

הסטנדרטיים שחברת הליסינג עובדת איתם, הרשימה המצומצת מבין שני אלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שקודה נכנסת לדרגה 2? דרגה 2 זה עד מחיר 115K לא?

 

קבוצות הרכב נעלמו בשנת 2010 כך שאין דבר כזה יותר דרגה 2 .....

היום בליסינג בדרך כלל (בהתאם לנוהל של החברה) יש 2 אפשריות:

 

1. בחר מה שאתה רוצה (לכל רכב יש מחיר משלו)

2. בחר איזה רכב שאתה רוצה מתוך רשימה סגורה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אנחנו סתם מתפזרים בענין של הדרגות/קבוצות, זה מה יש לבחור כי בד"כ לכל חברה יש יכולת מסויימת מול חברת הליס שאיתה היא עובדת. בנושף חברות הליס לא מעוניינות להעמיד כל דגם לרשות החברות אלא הן מעוניינות במספר מצומצם של דגמים שלאחר מכן עליהן לתחזק אותן ברמת הטיפולים השוטפים (לא מול יבואן).

 

כרגע אני מתחיל לפזול יותר לאוקטביה מאשר לפוקוס סטיישן....

פורסם

האם האופציות שציינת הן היחידות שמוצעות או שיש אפשרות לדגמים אחרים ?

מול האוקטביה עומדת הג'טה התאומה וכמובן שלא הזכרת גם את פיג'ו וסיטרואן, יש מצב?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
שלום לכולם,

 

אני מחליף מקום עבודה ויש לי אפשרות לבחור רכב מקבוצה 2 חדש.

כיום אני נוסע על i30CW ולא הכי מרוצה מהרכב - רמת גימור, בידוד ובמיוחד נוחות בנסיעות ארוכות.

חשובה לי מאוד הנוחות בנסיעות ארוכות וחשבתי על כמה רכבים שאשמח חוות דעת עליהם:

 

1. פורד פוקוס סדאן - זהו הפייבוריט.

2. סקודה אוקטביה

3. שברולט קרוז

4. מאזדה 3?

 

אשמח לחוות דעתכם, מדובר כמובן על מודלים חדשים בלבד.

בתור בעלים של פוקוס ( ראה חתימה ) הרכב מאובזר וטכנולוגי אבל תלוי היכן אתה גר כי הגיר הגיר הוא בעיה

פורסם

הג'טה לא מוצעת וחבל שכך.

אני גר במרכז ואסע כל יום לצפון הרחוק (לפחות בשנה הראשונה), בין 4 ל- 5 שעות על הכביש יום יום.

מרבית הנסיעות בכבישים מהירים.

פורסם

הפוקוס במיטבה בשיוט בינעירוני, במצב הזה הגיר הופך להיות מאד לא מורגש, ואתה נהנה מהבידוד, השיכוך

והאבזור.

מה שכן - אם אתה הולך לבלות כל כך הרבה זמן על הכביש, אני ממליץ לך להשקיע באמצעי מיגון נגד מצלמות/משטרה.

השקעה שתחזיר את עצמה מהר מאד..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הג'טה לא מוצעת וחבל שכך.

אני גר במרכז ואסע כל יום לצפון הרחוק (לפחות בשנה הראשונה), בין 4 ל- 5 שעות על הכביש יום יום.

מרבית הנסיעות בכבישים מהירים.

 

האמת שהייתי בדילמה זהה לשלך

ובחנתי את הנושא היטב

לבסוף החלטתי לבחור את הג'טה אחרי התלבטות מול הפורד פוקוס

כך שבמקרה שלך כאשר אלו האוופציות הייתי בוחר גם כן בפוקוס.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הג'טה לא מוצעת וחבל שכך.

אני גר במרכז ואסע כל יום לצפון הרחוק (לפחות בשנה הראשונה), בין 4 ל- 5 שעות על הכביש יום יום.

מרבית הנסיעות בכבישים מהירים.

מנע הרבה כאב וטילטולים ( תרתי משמע), ובחר בכל רכב חוץ המפוקוס הגיר ימוטט אותך.


×
×
  • תוכן חדש...