Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

BIG BIG LIKE!!!!

 

לא מבין מה אתם מתעקשים לכופף את החברות הישנות שייתנו לכם מחיר שקצת דומה לחברות החדשות - יאללה תעברו כבר. נגמרו כל החסמים. עברו כל התירוצים.

לא צריך לעשות כלום. ממש כלום.

לא צריך להחליף מספר.

אין יותר קנסות.

אפילו לא צריך לריב עם החברה הישנה.

גם ללכת למרכז שירות לא צריך....

 

2 דקות באינטרנט ועברתם לחברה עם עסקה פי 1000 יותר טובה ממה שהיה לכם.

למה לנסות לכפוף את הישנות? כי זה כיף להתמקח עם חברות הסלולר?

 

מעדיף את הישנה כי יש לה דברים שאני משתמש ואין לחדשות כמו שני מכשירים על קו, ביטוח למכשיר ושירות טוב (לפחות לעסקיים). לי זה שווה כמה שקלים בחודש ואני מחליט עם הראש ולא עם הבטן. לא רוצה להעניש אף אחד ולא לעזור לאף אחד. רוצה רק את מהשמתאים לי במחיר ששווה לי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעבר לכל ההמולה התקשורתית, נשאל השאלה העיקרית.

האם החברות החדשות ירוויחו מספיק ?

אמנם פלאפון, סלקום ופרטנר נהגו בנו בחזירות, החתימו אותנו על היתחייבויות דרקוניות ונתנו לנו חרא שירות, ואין ספק שתחרות תנער אותם היטב.

השאלה היא האם חוסנם הכלכלי של המפעילים החדשים יאפשר להם לשרוד במתח רווחים נמוך יחסית, או שבאמת הרשתות הגדולות הירוויחו כל השנים הללו ימבה כסף ?

סביר להניח שאם הן לא ישרדו, הכל ישוב להיות כשהיה.

ימים יגידו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן. לפי הבנתי.

החברות החדשות לא מחזיקות מלא תחנות שרות. ולא צריכות מערך של מאות אנשי שירות.

הן צריכות מוקדי מכירה. ונציגי טלפון.

 

חסכון עצום. בעלות העבודה שלהן.

 

חסרון עצום למי שצריך את הביטוח ואת האחריות של החברות הגדולות. ובגלל זה אנשים שצריכים את השרות הזה לא עוזבים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מצד שני הביטוח ומכירת המכשירים הכניסו לא מעט כסף לחברות ואולי אף עזרו בהחזקת אותם מרכזי שירות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BIG BIG LIKE!!!!

 

 

2 דקות באינטרנט ועברתם לחברה עם עסקה פי 1000 יותר טובה ממה שהיה לכם.

למה לנסות לכפוף את הישנות? כי זה כיף להתמקח עם חברות הסלולר?

 

זה למה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשמע מוזר שדווקא לחברה הזולה יותר אין בעיות כאלה עם ניוד?

 

אם זו היתה אשמת הותיקות שלא רצו לאבד לקוחות ההפרעה היתה צריכה להיות לשתי החברות ולא לגולן שיותר יקרה מהוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki יש לך אחוזים אצל סלקום/פלאפון/אורנג' או משהו כזה? אל דאגה אם המפעילות החדשות יפלו אז נחזור, עד אז נחסוך כמה שאפשר :)

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לאחוזים או לא אחוזים. צריך לראות את כל התמונה אצל כולם לטוב ולרע. לכל אחת מהחברות יש את העיזים שלה וחשוב להיות מודע לכולם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki יש לך אחוזים אצל סלקום/פלאפון/אורנג' או משהו כזה? אל דאגה אם המפעילות החדשות יפלו אז נחזור, עד אז נחסוך כמה שאפשר :)

 

ברור, בן דוב הוא אחי - לא ידעת?

 

ולך יש קשר לגולן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכל ההמולה התקשורתית, נשאל השאלה העיקרית.

האם החברות החדשות ירוויחו מספיק ?

אמנם פלאפון, סלקום ופרטנר נהגו בנו בחזירות, החתימו אותנו על היתחייבויות דרקוניות ונתנו לנו חרא שירות, ואין ספק שתחרות תנער אותם היטב.

השאלה היא האם חוסנם הכלכלי של המפעילים החדשים יאפשר להם לשרוד במתח רווחים נמוך יחסית, או שבאמת הרשתות הגדולות הירוויחו כל השנים הללו ימבה כסף ?

סביר להניח שאם הן לא ישרדו, הכל ישוב להיות כשהיה.

ימים יגידו.

הם הרווחיו ימבה של כסף בגלל חוזים דרקוניים מול הצרכן ולפעמים גם גנבו אותנו בתרגילי הונאה של מביישים אף עבריין.

 

חפש בגוגל כמה הרוויח סמנכ"ל ותת סמנכ"ל ועוזר של העוזר של הסמנכ"ל ותבין שאנחנו מימנו להם את המשכורות המנופחות.

 

דוגמא קטנה.

 

"מנכ"ל סלקום עמוס שפירא פורש מתפקידו; גרף 50 מ' ש' ב-6 שנים"

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000692337

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי קשר לא לגולן ולא להוט, אני כן רוצה להתחבר לאחת מהמפעילות החדשות לא יודע איזו מהם בינתיים :)

 

אל תמהר, לא הכל דבש!

קיבלתי את הסים של גולן טלקום אתמול בערב. כשניסיתי להפעילו באתר שלהם, קיבלתי הודעת שגיאה והופניתי לשרות הלקוחות בטלפון *0058

 

כמעט שאי אפשר להשיג את שרות הלקוחות בטלפון. המענה הקולי משמיע מוסיקת המתנה במשך מס. דקות ואז אתה פשוט נזרק החוצה ע"י ניתוק. רק היום בצהריים אחרי עשרות חיוגים, הגעתי למענה אנושי.

די מתסכל ומרגיז לקוחות רבים שאין עם מי לדבר. אין מספיק נציגי שרות, אין טופס פניה באתר.. אין כלום!

 

יש להם חבלי לידה רבים וקשים, התהליך מאוד איטי והמתחרות שמות מקלות בגלגלים בכל הזדמנות. יש לקוחות רבים שממתינים לניוד, חלקם הגדול נמצא כעת מנותק בין לבין במשך שעות ואף יממות - ללא קו בחברה הקודמת וללא קו בגולן טלקום.

 

רבים מאלה שעברו, לא זמינים מרשתות אחרות. מי שמחייג אליהם שומע שהקו איננו מחובר.

תסתכל בדפי הפייסבוק של החברות ותראה בעצמך כמה הכל רחוק מלהיות טוב.

 

אני עברתי לא בגלל שרע לי בחברה אליה אני מחובר כעת. אלא בגלל הרצון לקחת חלק במחאה הצרכנית המתעוררת בארץ.

כי ככל שיותר לקוחות יעברו מהכרישים הגדולים אל הסרדינים החדשים, כך הם יטולטלו יותר, יעשו בדק בית ויתנו שרות טוב במחיר שאינו מנופח רק בגלל שאין מתחרים.

אין לי ספק שבסופו של דבר יווצר איזון מסויים ושפוי יותר בשוק הסלולר ובשווקים אחרים. ואז, אז יהיה לכולנו הרבה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם חבלי לידה רבים וקשים, התהליך מאוד איטי והמתחרות שמות מקלות בגלגלים בכל הזדמנות. יש לקוחות רבים שממתינים לניוד, חלקם הגדול נמצא כעת מנותק בין לבין במשך שעות ואף יממות - ללא קו בחברה הקודמת וללא קו בגולן טלקום.

אכן לא הכל דבש א-ב-ל צריך לזכור שמדובר בחברה חדשה שרק לפני ימים בודדים פתחה את שעריה וקצב ההתנפלות הוא מטורף (מעל 30,000 הזמנות ב 7-8 ימי עסקים - שזה פסיכי לחלוטין [4000 הזמנות ביום !]). אני מאמין שעוד כמה שבועות, שהכל ירגע, השירות יהיה הרבה יותר טוב כי הגודל הטבעי של החברה (כרגע) יתאים לזה. נכון לעכשיו, בגלל ההיסטריה (וגם בגלל המקלות בגלגלים שמנסים לשים המתחרים) ברור ששירות טוב קשה לקבל.

בוא לא נשכח שגם בחברות הגדולות (פלאפון, סלקום ואורנג') זמני ההמתנה בשבוע-פלוס האחרונים הם מטורפים (במוקדים הטלפוניים בעיקר - אבל אני מהמר שגם במרכזי השירות לא מלקקים דבש) ביחס לזמני "רגיעה" - אז צריך להכניס דברים לפרופורציות ולהיות סבלניים.

 

בעמוד הפייסבוק אומנם יש לא מעט לקוחות שמתלוננים על בעיות ניוד (כמה מאות ?) אך עדיין מדובר באחוז נמוך מ-א-ו-ד (אחוזים בודדים ) של לקוחות, ביחס לאלפים שכבר עובדים עם המכשירים ללא בעיות, שיש להם בעיה.

 

אגב, האם ניידת מפלאפון ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...