Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MediAfIRE - איך לעז@#ל מורידים משם קובץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מנסה להוריד קובץ מסויים (נמצא בתחתית הפוסט הראשון בלינק הבא: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1453287

כאשר אני לוחץ על הלינק נפתח לי אתר MEDIAFIRE ואני לא מצליח בשום צורה שהיא להוריד את הקובץ.

מישהו יכול לסייע?

 

 

תודה.

 

נ.ב. במידה ולמישהו יש לינק אחר להורדת ה-ROM הנ"ל הוא יותר ממוזמן לצרף אותו -MildWild CM-4.6 ל-HTC DESIRE.

פורסם

עופר, הפתעת אותי. ממליץ תמיד לדפדף כ-10 עמודים אחרונים אחורה או לעשות חיפוש בתרד עצמו.

מילדוילד קצת מחפף לאחרונה שם אבל ה-4.6 אמור להיות יציב.

הנה הלינק המתוקן. שים לב שיש שם בעיה עם hboot לפעמים אז אם תתקע במסך איתחול, שלח ה.פ ואדריך אותך.

http://www.mediafire.com/?ibqn6v697wrkcxk

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

תודה חברים. ככה זה כשעובדים קשה במשך היום ולא ישנים טוב בלילה.

חוסר תשומת לב וסבלנות... :oops:

 

עכשיו רק נשאר למצוא זמן להפליש ולנסות.

 

נ.ב.

 

אם הבנתי נכון, ההגדרות הכי מתאימול לרום הזה הן:

1. cm7r2 HBOOT

מחיצה מסוג EXT4 (גודל?)

פורסם

אכן, ext4 של 1gb עדיף.

בגרסה הזו גם יש בעיה עם הגודל של הרום. אם תתקל בבעיה, דבר עימי. אישית, אני עדיין על גרסה 3.8 אבל עוקב קבוע אחרי הרום הזה.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...