Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] סיאט לאון במבצע חדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רציתי להעלות, אבל לצערי עוד לא עברתי את המגבלה של ה20 הודעות כדי לפרסם קישור, CF בושו לכם, איך אתם מסוגלים לחשוב שאני טרול? :evil:

 

בכל אופן, 30 אלף שקל זה כסף... והנה הגיע זמנם של הנוכלים הקטנים לקנות ב30 אלף שקל פחות ואחכ למכור ב25 אלף יותר בדיוק כמו שעשו באיביזה. לצערי את ה130 אלף שקל אין לי, גם לא שלושה שקלים מהם...

פורסם

למרות "אהבתי" הגדולה לקונצרן, אי אפשר שלא להגיד ואאווו! (אני חושב, תקנו אותי אם אני טועה)

 

לפי האתר של סיאט, המחיר הוא 115K אבל גם ב 120K המחיר מדהים.

כשהאפשריות הן פוקוס (טובה ומשופרת ככל שתהיה) מול הלאון החזקה והמאובזרת מה בכלל השאלה?

 

איך צריכת הדלק? איך הגיר? זה הגיר שרגיש לחום הישראלי? למה אי אפשר לקנות ידנית וזהו?

יותר זול, יותר חסכוני, יותר זריז.

 

מה פוטנציאל השיפור של המנוע (ציפ/תוכנה)?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
למרות "אהבתי" הגדולה לקונצרן, אי אפשר שלא להגיד ואאווו! (אני חושב, תקנו אותי אם אני טועה)

 

לפי האתר של סיאט, המחיר הוא 115K אבל גם ב 120K המחיר מדהים.

כשהאפשריות הן פוקוס (טובה ומשופרת ככל שתהיה) מול הלאון החזקה והמאובזרת מה בכלל השאלה?

 

איך צריכת הדלק? איך הגיר? זה הגיר שרגיש לחום הישראלי? למה אי אפשר לקנות ידנית וזהו?

יותר זול, יותר חסכוני, יותר זריז.

 

מה פוטנציאל השיפור של המנוע (ציפ/תוכנה)?

 

1. המחיר לידנית הוא 115K ל-DSG המחיר הוא 120K.

2. צריכת דלק ממוצעת משולבת בסביבות 1-10.

3. גיר ידני אמין, מדוייק ומצויין. על ה-DSG דובר רבות, הוא עבר שדרוג וחוזק ועכשיו גם תחת אחריות מורחבת של 5 שנים.

4. האמת שגיר DSG יותר זריז מידני(אבל למי אכפת זה פחות כיף:wink: )

5. עם תוכנה מגיע מעבר ל-200 כ"ס. סטייג' 3 שכולל החלפת טורבו(עלות של 15K-20K) מגיע לאזור 300 כ"ס:shock: .

פורסם

200 כ"ס וגיר ידני בטוח יעשו את העבודה!

צריכת דלק קצת מאכזבת..לא?

הגיר הידני 5 או 6 הילוכים?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בדוק שהצריכה היא 1 ל 10? באמת קצת מאכזב.. (לא שיש תלונות על הכוח של המנוע ואי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר שלמה אבל עדיין)

פורסם
צ'מפיון יורים לעצמם ברגלים.

מי שקנה את הרכב הזה ב- 150K, בטוח לא יתקרב עוד פעם לרכב חדש של סיאט.

 

לא נראה לי שמישהו קנה אותו במחיר

של 150k. לפחות לא בשנתיים האחרונות...

פורסם

לפני חודשיים המחירים היו:1.2 109.000. דגם1.4 115000 דגם1.8 120000 דגם די אס גי.

כ 130000.כלומר- הוזלה נוספת. דגם פ.ר עלה אז 148000 ודיא ס גי 160000 .

אכן, מחירים מענינים. חבר שהוא נהג טוב, העדיף תוצרת אחרת כי לא אהב את השילדה. לאור זאת, מיספר שאלות:

למי שנהג ברכב- באיזו גירסה, ומה ההתרשמות כרכב לנהג, לא עניין האיבזור.

קישורים לחוות דעת מנומקות או מבחני דרכים, יתקבלו בשימחה.

אילו שינויים דינמיים- הגה ומיתלים למשל, נוספו בפ.ר וכיצד משפיעים?

בעבר היו מנועים גדולים יותר ללא טורבו, איזה ומה הספקם?

החשוב מכל. עד כמה נימכרו ידניות? [מכל הדגמים]אני מנחש שמעט מאוד, אך אשמח לשמוע שאני טועה.

 

תודה. שבת שלום.

פורסם

את התשובה הזו אנסח כמי שהמליץ לאביו לרכוש לאון טורבו בפעם השלישית לפני חצי שנה.

אם ננטרל את הפרמטרים הבאים:

1. היבואן והשירות- ברכישה האחרונה הגענו כמעט לתביעה משפטית בגלל אי עמידה בהבטחה פשוטה.

2. דגם מוחלף.

3. מבצעי חיסול כל שני וחמישי הגוררים מצב בעייתי בשוק יד שניה.

 

בניטרול המשתנים הנ"ל, מדובר באחת העסקאות הטובות בשוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

במקרה הזה אני לא בא בטענות לצ'מפיון מוטורס.

בסך הכל, הם עושים מה שנהוג בעולם וזה מכירות חיסול בסוף חיי הדגם, ספיציפית כאן מדובר ברכב שהוא עדיין רלוונטי לדעתי בעיקר בזכות יחידת הכוח המאוד יוצאת דופן בקטגוריה הזאת.

העניין הוא שבישראל לא נהוג לחסל מלאי דגם לפני הצגת הדגם החדש או לפחות למכור אותו בהנחה כי הו כבר מיושן והדגם החדש מעבר לפינה, להיפך בסוכנויות לא יגלו לכם שהדגם עומד להתחלף ואם אתם תשאלו לגביו הם יכחישו וינסו למכור לכם את המלאי במחיר מחירון מלא.

בגלל שזה לא נהוג מגיעות כל הטענות על פגיעה בערך המותג וכדומה. אני חושב שאם היה פה שוק רכב נורמלי אז כל היבואנים היו נוהגים ככה ומגלגלים אל הלקוח את ההנחות שהם מקבלים ברכישות של דגמים כאלה שתוקפם כמעט ופג.

אני חייב לציין שבצ'מפיון נתקלתי במבצעים האלה כבר מספר פעמים למשל בחיסול מלאי הג'טה הישנה, במבצע גולף 1.6 לפני שהגיע ה-TSI ועכשיו בסיאט. הלובינסקי למשל נזכרים מאוחר וחצי שנה אחרי שהגיעה ה-308 המחודשת נזכרו למכור את הישנה ב-10,000 שקלים, גם עם ה-508 עשו את זה וחצי שנה אחרי שהיא הגיעה חיסלו את המלאי של ה-407.

מישהו נתקל פעם במשהו דומה בדלק מוטורס? כלמוביל? יניון?

 

שבת שלום.


×
×
  • תוכן חדש...