Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, קצת קשה לנסח את השאלה בכותרת לכן אתרגם אותה כאן.

 

החלטנו שאנחנו רוצים קאנה קורסו, גור כזה עולה סביב ה4+- ויש כאלה שמגיעים גם ל8000 שקל(שאבא הוא מר עולם, מרים בדחיקה 100 קילו לצד-בציניות כן כי זה לא נתונים מעניינים).

ראינו גורים ממש חמודים וביד 2 בעל הגורים העלה תמונה של האבא, האמא היא שלו והאבא זה סך הכל זיווג.

 

בתכלס? איך אפשר לדעת אם הוא דובר אמת או לא? גם אני יכול להביא כמה גורים, לשים תמונה של איזה אלוף עולם עם שושלת מלכים וכ'ו ולהגיד "הוא האבא- כל גור עשרת אלפים שקלים".

 

או שזה רק ללכת לפי מה שהגורים נראים וזהו?

Got To love It

פורסם

קנייה של כלב גזעי זה דבר שמצריך קצת הבנ והשקעה, לפני ששופכים כסף.

 

כדי להמנע מבעיות, אל תקנה כלב ללא תעודות.

זה הדבר היחידי שמבטיח לך שהכלב גזעי.

 

לכל גזע, בייחוד בגזעים הגדולים, יש שלל בעיות בריאותיות, שאם לא מנסים, לפחות, להרביע פרטים שיש סיכוי נמוך יותר שיביאו צאצאים חולים ו/או עושים בדיקות רפואיות מתאימות להורים/וגרים - אז הסיכוי למצוא את עצמך עם צרה גדל עשרות מונים.

 

בכל מקרה, אין לקנות כלב גזעי גדול, אם ההורים לא עברו בדיקות אגן!

 

וכן, גם בעולם המתועד יש חאפרים, לכן רצוי לדעת אילו שאלות לשאול, לבחון את ההורים, לבחור את הגורים לאחר זמן ובקפידה, ולא למהר לשום מקום.

 

קנית רכב לא טוב, הפסדת כסף.

קנית כלב לא בריא, יש לך שנים ארוכות של סבל שלו ושלך לפניך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בנוסף למה שfalou אמר.

תבדוק מול רכז גידול קאנה קורסו ד"ר לזר ג'רסי - 052-2733303 אם ההמלטה מאושרת דרך המועדון לכלבי דוגה.

אם היא לא אז מדובר על דמוי גזעי ובאמת שאז אתה לא יכול להאמין לאף מילה של המוכר.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני יעלה את המודעה מיד2 לפורום, אשמח לקבל חוות דעת על הגורים.

 

מנהלים- במידה וחל איסור אשמח אם לא תנעלו/תמחקו את השרשור ותסירו את המודעה.

 

http://www.yad2.co.il/Pets/Pets.php?AreaID=42&PetTypeID=1&PetSubTypeID=142&PetDealID=&Age=&Sex=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

ההודעה הראשונה, איש קשר דודיק.

 

המון תודה!

Got To love It

פורסם

כשההודעות עדיין סגורות,לך לסוף השורה של ההודעה ויש חץ ממש קטן (ממש ליד המילה "לפרטים"),שהוא לינק מקוצר (יחסית).

 

ברגע שאתה מקליק רק עליו בחלון חדש,רק ההודעה הזו תיפתח לך במקום כל הלוח :)

 

http://www.yad2.co.il/Pets/Pets_info.php?PetID=652126

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני לא מבין כלום בקאנה קורסו אבל אני כן יודע איך קונים כלב גזעי.

תפגש אם הבחור, תבקש לראות טופס המלטה, תוודה שיש עליו חתימה של הבחור שרשמתי לך למעלה.

אני לא יודע אם מדובר על המלטה של בעל הבית גידול עצמו או לא , אבל שני ההורים לפי השמות יצאו מבית גידול GERASSI CORSO שבבעלות ד"ר לזר ג'רסי שהוא גם רכז הגידול של הגזע.

המודעה נראת רצינית, לא היתי חושש יותר מידי, אבל זה לא אומר שלא צריך להכין שעורי בית, תתקשר לדר לזר ותבדוק שהכול מאושר כמו שצריך להיות.

אודי A4

דימה.

פורסם

תרגיש חופשי, אני בטוח שהוא לא נושך :)

פשוט תתקשר אליו לפני שאתה נפגש אם בעל הגורים ותשאל אותו על המודעה, תתפלא אבל אני בטוח ב100% שהוא ידע על מה אתה מדבר, בכול זאת הוא מאשר את כול ההמלטות, שזה כולל גם בדיקה של השגר.

בכללי תרגיש חופשי לשאול אותו שאלות, זה חלק מהתפקיד של רכז גידול לענות עליהם.

אודי A4

דימה.

פורסם
בנוסף למה שfalou אמר.

תבדוק מול רכז גידול קאנה קורסו ד"ר לזר ג'רסי - 052-2733303 אם ההמלטה מאושרת דרך המועדון לכלבי דוגה.

אם היא לא אז מדובר על דמוי גזעי ובאמת שאז אתה לא יכול להאמין לאף מילה של המוכר.

 

 

פנה לאיש האבא והאמא הם מבית הגידול שלו. לפי השמות של הכלבים.

לפי המודעה זה האבא.

הבחור עם המשקפיים זה ד"ר לזר.

 

http://www.canecorso.co.il/SafeCMS/

 

*אין אף אינטרס פרט להמלצה ענקית על הגזע. יש לי קאנה קורסו.

פורסם

מעבר לצורך בלקנות גור מהמלטה מבוקרת, צריך לשקול אם זה הכלב שאתה רוצה.

 

קאנה קורסו הם בטבעם כלבי שמירה וחשדניים כלפי זרים ומצבים זרים, ולכן צריך לגדל אותם עם הזהירות המתבקשת. אתה רוצה שכלב כזה יהיה נשלט ע"י הבעלים, בטוח בעצמו, שקט וסבלני, לאחר שעבר סוציאליזציה מוצלחת כגור. אי אפשר לפשל בגידול של כלב כל כך גדול וחזק וממש רצוי הדרכה באילוף לבעלים מהתחלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לגבי האילוף זה פרט יותר שולי, צריך באמת למצוא גור שהוא גזעי.

 

לבחור שיש קאנה קורסו, בן כמה הוא/היא?

 

הכלבה שלי בת 5.

×
×
  • תוכן חדש...