Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Keyser

 

אף אחד לא לחץ על אף אחד לקבל את הפנקס האדום אבל...

 

אם אתה רוצה לעבוד במפעל של ההסתדרות כן

 

אם אתה רוצה לקבל טיפול רפואי בקופת חולים של ההסתדרות כן

 

אם אתה רוצה לקנות בקו-אופ שהיה שייך להסתדרות כן ולא , יכולת לקנות גם בלי הפנקס רק ללא הנחה. בדיוק כמו אצל מגה שופרסל ורשת סמי

 

אבל אם רצית לקבל שירות במשרד ממשלתי ( מקווה שאתה מבין את ההבדלים ) לא היית צריך להציג לא פנקס אדום ולא נעליים.

 

וההשתיכות להסתדרות לא חייבה אותך להצביע בשביל מפא"י אפילו לא בסרטו של סאלח שבאתי.

 

העובדה שבמשך שנות דור בבחירות חופשיות ודמוקרטיות נבחרה מפלגה אחת שעשתה גדולות ונצורות וגם שגתה רבות

 

ואז התחלפה ומאז אנחנו בגן עדן .

 

אז אם אנחנו בגן עדן למה יצאו אנשים לרחובות למה יוסי רוצה ללכת מכאן. למה?????

 

מקווה שעכשיו הבנת, ואם לא , אז ייתכן וגם את האגדות שסיפרו לך אז לא הבנת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרנקוס, אתה צודק. פה בארץ לא משנה כמה תשב על התחת מול המחשב. תתאמץ, תתאמץ, תתאמץ. תשדר למסך מחשבות חיוביות ונורא נורא תרצה - לא תתקדם ברמת החיים.

לעומת זאת, אם תצא ותרכוש לך השכלה, או תתחיל לחפש עבודה נורמלית - תצליח להתקיים בכבוד. כן, גם בלי תואר מהנדס.

 

לא צריך לקחת כל דבר לקיצוניות. נכון, קשה פה יותר ממרבית מדינות המערב. אבל אנשים נורמלים יכולים לחיות כאן טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הפיכה של השלטון בדרכים אלימות? ולמה? בכדי שתשרת את האינטרסנטים? המחאה, על אף הצדדים החיובים שלה, הייתה למעשה כלי-שרת בידי צד מאוד ספציפי של המפה הפוליטית. אותו צד, משהבין ש"גנבו לו את המדינה" וכי ספק אם הוא יחזור לשלטון עצמו (כי הוא למעשה המיעוט...) הגיע למסקנה הבלתי נמנעת, שהדרך היחידה שלו לשלטון היא בצורה אלימה. כלומר, לא מספיק לו שלטונו בתקשורת ובבתי המשפט, הוא גם רוצה את השלטון ה'פורמלי' במדינה, ולא רק את זה שקובע מאחורי הקלעים (מי אמר בג"צ ולא קיבל). לעג הגורל הוא, שאם באמת ניפול להפיכה כזו אזי

א: ספק אם מדינות ערב ישבו בשקט מהצד

ב: אותו צד שמאוד-מאוד רוצה בהפיכה אלימה, יגלה ששוב הוא המיעוט, וכי השלטון מוחלף באחד כזה שהוא עדיין לא רוצה. מה אותו צד יעשה? ניחשת נכון - ינסה לארגן עוד הפיכה אלימה...

 

יום יבוא וכל אותם אלה שחוששים מהמפלגות האדומות יבינו שהם הרוב והם נמצאים בשלטון כבר 35 שנים, וכל מה שקרה בארץ (לטובה ולרעה) קרה בגללם. אולי בעוד 35 שנים זה יחלחל להם.

אולי אז הם יבינו שאפשר כדאי ומותר למחות גם כאשר מפלגת השלטון היא "משלכם" (אני כותב משלכם, כי אני לא הצבעתי לה).

 

קוראים לזה שטיפת מוח. בתקשורת יש אנשים שאשכרה חושבים שהמדינה נחטפה להם מבין האצבעות (למי שזוכר - בשנת ה'מהפך' חלק מאותם אנשים אשכרה בכה) והם יעשו הכל (הכל!) כדי לטמטם לאזרחים את השכל, ולאפשר רק למידע מעובד בצורה חד צדדית ומוטה לעבור. מידע שעלול לחשוף את האמת (חלילה) עובר אונס-מחשבתי בכדי שיתאים לקו, או מסולק אל בין הדפים הפנימיים, בין מודעות האבל למכרזים של המשטרה.

 

proxima - מה שאתה אומר אינו נכון. בזכות מה שביבי עשה כשר אוצר, המדינה שלנו לא נמצאת בפח אשפה כלכלי כמו מדינות באירופה או ארה"ב. הבנאדם חתך כמו שצריך במגזר הציבורי ובקצבאות. אמנם הוא לא חתך מספיק (בדגש על מגזרים שנשענים על ביטוח לאומי בלבד, ולא תורמים ל"עוגה" האזרחית), אבל זה צעד בכיוון הנכון.

אתה חושב שכשמפא"י (ולאחר מכן: העבודה) שלטה אז המצב היה יותר טוב? לא, היה פה מחורבן, אפילו יותר מעכשיו.

 

קייזר אתה שוב טועה, הביביתון למשל הוא עיתון מאוד מפרגן לביבי, ויש אנשים שחושבים שישראל הולכת בכיוון לא נכון. אסור להם? אתה משטרת המחשבות?

תמיד שעשע אותי המושג "עבד כי ימלוך", אחרי שכל מיני אנשים רטנו נגד זה שיש מפלגה "נכונה" ושייכות "נכונה", במקום לברך שהשלטון התחלף (לפני 35 שנה) ולהרגיש חופשיים הם עכשיו משתלחים נגד כל מי שלא חושב כמוהם, מבקרים את מערכת המשפט שלנו (שלא פעם מגן על אינטרסים ימניים), והעיתונות (שמבקרת את כל מי שבשלטון) והכי חשוב משתמשים בעסקנות הכי בסיסית. תצביע לי ותקבל ג'וב, תביא לי מצביעים ותקבל ג'וב. בעיריה, ברכבת, בנמלים, ובכל מיני רשויות אחרות.

 

היטב להגדיר את המהפך של 77' יצחק בן אהרון שטען שצריך להחליף את העם ואם אלו הם תוצאות הבחירות הוא לא מכיר בהן.

החוצפה שלהם לא ידעה גבולות, חשבו שהמדינה שייכת לאמא לשהם, הקיבוצים וההסתדרות, זו שאחד במאי חגה והסמרטוט האדום דגלה, חגגו כאילו אין מחר.

התערבות המדינה בכלכלה היה גסה והאזרח היה תלוי בשלטון למיחייתו, ובייחוד בפנקס האדום המשוקץ.

מועצות הפירות והירקות פירנסו אלפי פרזיטים שחיו על חשבון החקלאים וציבור הקונים, וההסתדרות החזיקה מפעלים חסרי תועלת בעליל.

ב 77' התחלנו אט אט להפטר מהמשקולות הללו, ולמרות שנעשו לא מעט טעויות היסודות לכלכלת ישראל המודרנית נוצקו אז.

 

רק הערה - אחד במאי נולד בארה"ב. אירוני, לא?

טוב, עוד אחת - הציטוט הנכון שיצחק בן אהרון אמר לאחר שפורסם המדגם הטלוויזיוני ב-77 הוא:

"עם כל הכבוד שאנו מייחסים להכרעתו של העם, אם אמנם זו ההכרעה, אינני מוכן לכבד אותה."

ואכן הוא פרש מהחיים הפוליטיים ב-1977.

 

בטח "נכונות", הרי מי לא רוצה שיחייבו אותו ב"פנקס אדום" כדי להרשם לקופת חולים? מי לא רוצה ממשלות שמוכרות את כל טוב הארץ למקורבים? כל עוד יש לך פנקס, ואתה "מצביע כמו שצריך" אז בטח שיעזרו לך.

 

בכלל, אולי תחדד את זכרון הפורום לגבי כמה כיף היה פה מבחינה כלכלית בשנות ה-80, כשרבין היה רה"מ? אנא, ספר לנו איזה יופי וכמה נחמד כשהמדינה חייבת מעל ל-100% מהתל"ג לגורמים חיצונים וכאשר הקצבאות עומדות על 16% מההוצאה הציבורית? או שמא אלו דברים שלא מזכירים, כי הרי לא נהוג לדבר בגנות "המפלגות הנכונות". הן לעולם לא טועות - אלו רק הבוחרים שטועים.

 

מליוני אנשים לא יצאו לרחובות כי רע להם. כלומר, יתכן שאנשים יצאו לרחובות, אבל המספר לא הגיע למליונים. גם בהפגנה המטורפת שהייתה, המספר שדווח היה בערך 30K (תלוי בשיטת המדידה, כמובן), שפעם האחרונה שבדקתי, 30K היה מספר קטן בהרבה מ"כמה מליונים".

 

הרוב אינו אלו שבוכים שגנבו להם את המדינה. אלו הם מה שנקרא "3% האיכותיים" של המדינה - שאם אינך חושב כמותם, אזי אתה פרימטיב, חשוך, בור, גזען ופאשיסט. חלילה לאותם הליברלים, לקבל דעות השונות משלהם (הליברליות דורשת משהו כזה, לא?) אך מוכנים לקבל כל מה שנע בין "בערך חושב כמונו" ל"חושב כמונו, אבל קצת יותר קיצוני".

 

וכן, ישה, עם כל הכבוד בארץ יש מצב שבו בג"צ נטל לעצמו את היכולת לפסול חוקים, ולפסוק כאוות רצונו - וכל זאת מבלי שאיש רשאי לבקר את המוסד - או בכלל, לבחור בשופטים. יש לנו מציאות של רשות שהיא מעל הרשות המחוקקת, הסגורה בפני כולם למעט סחבקים של האליטה. מילא לו היית אומר שהמינוי לבג"צ דומה לצורת המינוי בארה"ב - אז ניחא. אבל כשיש לך בית משפט שפוסק ע"פ האג'נדה שלו (וחבריו אפילו מצהירים על כך בריש גלי: http://www.news1.co.il/Archive/001-D-285336-00.html ) זה אומר דרשני.

 

כך שעם כל הכבוד לך, יש דברים שאולי אתה צריך לחדד.

 

נ.ב: לא זכור לי שכתבתי משהו על מדיניותו של ביבי. יותר מזה: לא זכור לי שכתבתי אם אני מרוצה או לא מדרך פעולת הממשלה.

 

אני חייב לתקן אותך קצת - בשנות ה-80 הליכוד היה בשלטון. באמת. תבדוק.

ועוד משהו - מרגע שהחליטו על הקמת חוקה וחוקי יסוד במדינה, בג"צ רשאי לפסול חוקים שנוגדים את חוקי היסוד. כמובן שבזכות אנשים מסויימים החוקה שלנו לא תושלם לעולם. גם בארה"ב בית המשפט העליון רשאי לפסול חוקים שנוגדים את החוקה.

ותיקון אחרון - בשביל להיות חבר בקופת חולים "כללית" היית צריך להיות חבר הסתדרות. נכון. אבל באותה נשימה היית יכול לצרוך שירותים מכל קופת חולים אחרת. באסה שכללית יש בכל מקום, ואת האחרות אין.

 

מן הסתם אתה לא מודע לזה, אבל ההסתדרות היא אחד הגופים הגדולים שהקימו את המדינה שלנו, לא פחות.

 

אתה יודע מה הבעיה שלכם? שמרוב שנאה למפלגה שכבר לא קיימת, אתם ממשיכים להלך כעוורים,

ולבחור לשלטון כל שנה את מי שדופק אתכם שוב ושוב, ושמגיע מישהו שרצה לשנות משהו, ולא משנה

מאיזו סיבה, ושיכול אפילו לעזור לכם, ולשפר את מצבכם, אתם בוחרים לשייך אותו לאותה מפלגה,

שאינה עוד כאן, ודווקא מי שנוהג בדרכי מפא"י יותר מכל הוא מרכז הליכוד.

אני גם יכול לספר לך סיפורים, שבטח תגדיר כאגדות, על ההוא שהגיע לרכבת, כי הוא חבר מרכז ליכוד,

ואמר ששלח אותו זה וזה, וצריכים לסדר לו שם עבודה, גם אם הוא לא יודע לעשות כלום, והוא לא

עשה כלום בחיים שלו. ועל זה שמכיר את ביבי וחבורתו, וסידרו לו להיות מנכ"ל כאן, ואח"כ מנכ"ל שם,

ולא בדיוק בגלל שהוא העפרון הכי מחודד בקלמר, הוא פשוט מקושר לבעלי ההון שמכירים את ביביהו.

אבל זה אגדות, תראה לי אחד כזה בטח תגידו.

 

אושרי, פעם אחר פעם אני נאלץ להסכים איתך.

 

ולשאלת השרשור - אני נגד לעלות על הכנסת ולפזר את הממשלה בכח. אני חושב אבל שאנחנו מתקרבים לנקודה שבה הפגנות אלימות באופן נקודתי כן יכולות לפרוץ, וזעם שיופנה באופן ספציפי נגד פוליטיקאי כזה או אחר או טייקון כזה או אחר.

 

רוני - לחיות טוב זה יחסי. בוא נדבר במונחים אבסולוטיים?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
פרנקוס, אתה צודק. פה בארץ לא משנה כמה תשב על התחת מול המחשב. תתאמץ, תתאמץ, תתאמץ. תשדר למסך מחשבות חיוביות ונורא נורא תרצה - לא תתקדם ברמת החיים.

לעומת זאת, אם תצא ותרכוש לך השכלה, או תתחיל לחפש עבודה נורמלית - תצליח להתקיים בכבוד. כן, גם בלי תואר מהנדס.

 

לא צריך לקחת כל דבר לקיצוניות. נכון, קשה פה יותר ממרבית מדינות המערב. אבל אנשים נורמלים יכולים לחיות כאן טוב.

תגדיר אנשים נורמאלים?

יש הגדרה לאנשים כאלה?

הנורמאלי בעיניך הוא נורמאלי בעיני אחר?

מי קובע מה נורמאלי ומה לא?

פורסם

המילה שלי לא הייתה מתאימה. הכוונה היא לאנשים ממוצעים (לא מבחינת איכויות, מבחינת עבודה ויכולת השתכרות מלשון שכר).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה יודע מה הבעיה שלכם? שמרוב שנאה למפלגה שכבר לא קיימת, אתם ממשיכים להלך כעוורים,

ולבחור לשלטון כל שנה את מי שדופק אתכם שוב ושוב, ושמגיע מישהו שרצה לשנות משהו, ולא משנה

מאיזו סיבה, ושיכול אפילו לעזור לכם, ולשפר את מצבכם, אתם בוחרים לשייך אותו לאותה מפלגה,

שאינה עוד כאן, ודווקא מי שנוהג בדרכי מפא"י יותר מכל הוא מרכז הליכוד.

אני גם יכול לספר לך סיפורים, שבטח תגדיר כאגדות, על ההוא שהגיע לרכבת, כי הוא חבר מרכז ליכוד,

ואמר ששלח אותו זה וזה, וצריכים לסדר לו שם עבודה, גם אם הוא לא יודע לעשות כלום, והוא לא

עשה כלום בחיים שלו. ועל זה שמכיר את ביבי וחבורתו, וסידרו לו להיות מנכ"ל כאן, ואח"כ מנכ"ל שם,

ולא בדיוק בגלל שהוא העפרון הכי מחודד בקלמר, הוא פשוט מקושר לבעלי ההון שמכירים את ביביהו.

אבל זה אגדות, תראה לי אחד כזה בטח תגידו.

 

two wrongs וכו'

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
יום יבוא וכל אותם אלה שחוששים מהמפלגות האדומות יבינו שהם הרוב והם נמצאים בשלטון כבר 35 שנים, וכל מה שקרה בארץ (לטובה ולרעה) קרה בגללם. אולי בעוד 35 שנים זה יחלחל להם.

אולי אז הם יבינו שאפשר כדאי ומותר למחות גם כאשר מפלגת השלטון היא "משלכם" (אני כותב משלכם, כי אני לא הצבעתי לה).

 

צודק. רצוי וראוי למחות.

 

קייזר אתה שוב טועה, הביביתון למשל הוא עיתון מאוד מפרגן לביבי, ויש אנשים שחושבים שישראל הולכת בכיוון לא נכון. אסור להם? אתה משטרת המחשבות?

תמיד שעשע אותי המושג "עבד כי ימלוך", אחרי שכל מיני אנשים רטנו נגד זה שיש מפלגה "נכונה" ושייכות "נכונה", במקום לברך שהשלטון התחלף (לפני 35 שנה) ולהרגיש חופשיים הם עכשיו משתלחים נגד כל מי שלא חושב כמוהם, מבקרים את מערכת המשפט שלנו (שלא פעם מגן על אינטרסים ימניים), והעיתונות (שמבקרת את כל מי שבשלטון) והכי חשוב משתמשים בעסקנות הכי בסיסית. תצביע לי ותקבל ג'וב, תביא לי מצביעים ותקבל ג'וב. בעיריה, ברכבת, בנמלים, ובכל מיני רשויות אחרות.

 

מותר להם לחשוב מה שבא להם. זה לא העניין.

כך או כך, התקשורת לא מבקרת את מי שבשלטון, אלא רק את מי שהיא לא רוצה לראות בשלטון. יש הבדל... זוכר את אברמוביץ שאמר שיש "לאתרג" את שרון?

 

רק הערה - אחד במאי נולד בארה"ב. אירוני, לא?

טוב, עוד אחת - הציטוט הנכון שיצחק בן אהרון אמר לאחר שפורסם המדגם הטלוויזיוני ב-77 הוא:

"עם כל הכבוד שאנו מייחסים להכרעתו של העם, אם אמנם זו ההכרעה, אינני מוכן לכבד אותה."

ואכן הוא פרש מהחיים הפוליטיים ב-1977.

 

 

 

אני חייב לתקן אותך קצת - בשנות ה-80 הליכוד היה בשלטון. באמת. תבדוק.

ועוד משהו - מרגע שהחליטו על הקמת חוקה וחוקי יסוד במדינה, בג"צ רשאי לפסול חוקים שנוגדים את חוקי היסוד. כמובן שבזכות אנשים מסויימים החוקה שלנו לא תושלם לעולם. גם בארה"ב בית המשפט העליון רשאי לפסול חוקים שנוגדים את החוקה.

 

אלא שבארץ אין חוקה. בנוסף, בארה"ב, שבה יש חוקה, שופטי ביהמ"ש העליון נבחרים ע"י הנשיא (בכפוף לאישור הקונגרס). אצלנו? החונטה ממנה והחונטה מחליטה - ומצב כזה הוא אבסורד. ישנה דיקטטורה של מערכת המשפט.

ותיקון אחרון - בשביל להיות חבר בקופת חולים "כללית" היית צריך להיות חבר הסתדרות. נכון. אבל באותה נשימה היית יכול לצרוך שירותים מכל קופת חולים אחרת. באסה שכללית יש בכל מקום, ואת האחרות אין.

 

מן הסתם אתה לא מודע לזה, אבל ההסתדרות היא אחד הגופים הגדולים שהקימו את המדינה שלנו, לא פחות.

 

נכון, ולא אמרתי שהיא מקור כל הרשע בעולם. אני שוב אומר, שזה לא שהיום מחורבן ואז ליקקנו דבש ושיחקנו כדורגל כל היום. אז היה מחורבן הרבה יותר. היום, יותר טוב מאז, אך עדיין ישנה עבודה רבה לעשות.

 

אושרי, פעם אחר פעם אני נאלץ להסכים איתך.

 

ולשאלת השרשור - אני נגד לעלות על הכנסת ולפזר את הממשלה בכח. אני חושב אבל שאנחנו מתקרבים לנקודה שבה הפגנות אלימות באופן נקודתי כן יכולות לפרוץ, וזעם שיופנה באופן ספציפי נגד פוליטיקאי כזה או אחר או טייקון כזה או אחר.

 

רוני - לחיות טוב זה יחסי. בוא נדבר במונחים אבסולוטיים?

 

אחדשתייםשלושארבעחמש

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שלא תגידו שלא ידעתם:

 

יש כבר תאריך ל'מחאה הספונטנית' הבאה:

 

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
והנה הטעות הענקית!

 

כל אחד יכול להגר ולחיות טיפה יותר טוב.

ההבדל הוא שאני אעשה מאמצים אדירים לשיפור המצב שלי.

 

ההבדל הוא שפה בארץ, לא משנה כמה אני אנסה (לא רק אני, אלא הדור שלי שלא למד הנדסה או משהו בסגנון), אי אפשר להשיג רמת חיים כמו שצריך בלי עזרה אדירה מההורים.

 

שם, אני עובד קשה יותר, קורע את התחת ורואה את פירות המאמץ שלי.

כל גרוש שאני אעשה יהיה בגלל שהקרבתי ובגלל שקרעתי את התחת במאמץ.

 

פה? כלום!

 

אתה יודע למה אני מסתכל עלייך לא באור חיובי? כי אתה מתבכיין, מבטיח, נשבע בכל היקר לך שאתה מתחפף מכאן אבל בכל זאת נשאר. זה מה שנקרא לדבר פקה פקה. הכי גרוע כמובן שנמאס לאנשים לשמוע את התלונות כל היום. בוא ואגלה לך סוד קטן, אנשים לא אוהבים להיות בחברת חברים שכל הזמן מתלוננים עד כמה כואב להם ורע להם.

עלית לארץ נכון? קיבלת סל קליטה?,קיבלת תמיכה או עזרה בתור חייל בודד? שירתת בצבא שנתיים. ראשית אני מצדיע לך ובאמת מכל הלב על כך ששירתת את מדינת ישראל. אני מעריך כל אדם ואדם ששירת בצבא. בתמורה מדינת ישראל העניקה לך את ההזדמנות ללמוד לתואר ראשון ולתואר שני במחירים מצחיקים ואפילו מגוחכים לעומת חו"ל. תואר מהנדס היה עולה לך בארה"ב בין 15 אלף ל 50 אלף דולר לשנה במוסדות היוקרתיים ואילו באנגליה היית משלם בין 6,000 ל 9,000 ליש"ט לשנה. במדינת ישראל הקטנה והעלובה נאלצת לשלם פחות מ 3,000 דולר לשנה לתואר ראשון ואתה מעיז להתבכיין? אז מר פרנקוס היקר, נראה לי שאתה בתסכול על כך שעלית לארץ ועזבת משפחה בגולה והקרבת את הדברים שעולים מכך. אם כל הכבוד, מדינת ישראל קיבלה אותך בסבר פנים יפות והחזירה לך טובה על כך ששירתת אותה ונתנה לך הזדמנות לרכוש תואר שלמרבה האירונייה רק מעטים במעטים מבין המקומיים בצ'ילה יכולים להרשות לעצמם. או במילים אחרות, אילו היית נולד בצ'ילה ספק אם הייה באפשרותך אי פעם לגשת ללמוד במוסד אקדמאי גבוה. אז תודה רבה לך ששירתת שנתיים בצבא. מדינת ישראל החזירה לך בצורה מכובדת. תודה רבה על הכל, אני מאחל לך טיסה נעימה והצלחה בחיים.

סוף התבכיינות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כאילו שלימור לבנת מעולם לא עמדה על הבמה וצעקה: "רוצים ג'ובים? רוצים ג'ובים?"

 

כאילו שלהיות חבר מרכז ליכוד עד לשינוי האחרון בחוקת הליכוד לא הבטיח לך ולמשפחתך ג'ובים רבים.

 

שהצביעות חוגגת.

פורסם

כתב Keyser ונשאר בחיים

אלא שבארץ אין חוקה. בנוסף, בארה"ב, שבה יש חוקה, שופטי ביהמ"ש העליון נבחרים ע"י הנשיא (בכפוף לאישור הקונגרס). אצלנו? החונטה ממנה והחונטה מחליטה - ומצב כזה הוא אבסורד. ישנה דיקטטורה של מערכת המשפט.

 

עוד אחת מהאגדות שהימין מאכיל את קהל מעריציו , והם בולעים בשוקקות ומבקשים עוד ...

 

ומכאן לאגדה אחרת מארץ רחוקה.

 

 

הממשלה החליטה כי היא רוצה שופט ימני בתור נשיא בית המשפט העליון.

 

גירדו במצח ובפדחת והזעיקו את הקוסם הגדול מכולם נאמן שמו כי יטכס עצה.

 

האא.. לא בעיה, נעשה תיקון לחוק וכך במקום את X נוכל למנות את Y והוא שופט עם כל המעלות הטובות והחשוב ביותר הוא משלנו.

 

וכך נעשה ואותו ימני מונה !! זו לא פעולה של חונטה זו פעולה של מאפיה, שכמוה לא נעשתה מעולם !!

 

לא חלפו שבועות ואותו ימני קבע , בניגוד גמור לדעת שולחיו כי יש לפנות את מיגרון!!

 

כל הכבוד לנשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ת'יודע, זה שממנים שופט דתי לא אומר שהוא מחוייב להיות ימני, או שחל עליו איזשהו תנאי לפסוק כך או כך. למען האמת, אני מעדיף שופט עם שכל בקודקודו שפוסק כפי שצריך. אלא מאי, שגרוניס הוא השופט היחיד שמשתמש במרחב שבין אזניו בכדי לפסוק. האחרים פוסקים תמיד בצורה ספציפית, ואתה יכול לדעת מה יהיה פסק הדין רק משמו של השופט. אבל לא, אני מניח שאם שופטת אומרת שהיא רואה בארגון 'עדאלה' חבר קרוב, זה סבבה לגמרי. הרי אין שום מניעה ששופטים ישבו במקרים של 'חברים קרובים'.

על צביעות שמעת?

המציאות כיום היא שכל עתירה שמגישים "האנשים הנכונים" מתקבלת ללא היסוס, ובג"צ אפילו מתערב במקומות שנראה לו, בכדי לקיים את האג'נדה של "האנשים הנכונים".

אז לא, ישה, שופט לא חייב להצביע "עם המתנחלים" כי הוא דתי, או גר בהתנחלות, או משתתף במניין בשישי בערב או מחזיק בכיס כיפה שאינה כיפת בר-מצווה; אבל ברגע שכל פסיקותיו של ביהמ"ש העליון ברורות וידועות מראש (לעיתים ההליך המשפטי עצמו הוא בגדר הליך פורמלי גרידא...) אז משהו מסריח פה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הקריאה למחאה אלימה היא טעות

1 המוני מעמד הבניים יתרחק מהמחאה ויווצר בידול

2 המחאה כאקט אלים לא ניתן לשליטה ,המשטרה ערוכה היטב לאקט אלים יותר טוב מכל מדינה בעולם ,האלימות היא שפה ברורה עבור הממסד וקל לו מאוד להתמודד אתה

3 יש להתמקד במחאות צרכניות בראש ובראשונה מול הבנקים (אינכם יודעים כמה כח יש בידינו)

4 לקיחת גורלנו הכלכלי בידינו הקמת בנק חברתי וקואופרטיב מזון ראו ערך "שלנו הקואופרטיב החברתי)

הדרך לשינוי היא ארוכה אך פתרונות יצירתיים רבים מוצעים כעת ,השינוי יבוא אם נערוך שינוי בהרגלי הצריכה שלנו

והכוונה היא גם בתור צרכן במערכת הבנקאית

פורסם
אתה יודע למה אני מסתכל עלייך לא באור חיובי? כי אתה מתבכיין, מבטיח, נשבע בכל היקר לך שאתה מתחפף מכאן אבל בכל זאת נשאר. זה מה שנקרא לדבר פקה פקה. הכי גרוע כמובן שנמאס לאנשים לשמוע את התלונות כל היום. בוא ואגלה לך סוד קטן, אנשים לא אוהבים להיות בחברת חברים שכל הזמן מתלוננים עד כמה כואב להם ורע להם.

עלית לארץ נכון? קיבלת סל קליטה?,קיבלת תמיכה או עזרה בתור חייל בודד? שירתת בצבא שנתיים. ראשית אני מצדיע לך ובאמת מכל הלב על כך ששירתת את מדינת ישראל. אני מעריך כל אדם ואדם ששירת בצבא. בתמורה מדינת ישראל העניקה לך את ההזדמנות ללמוד לתואר ראשון ולתואר שני במחירים מצחיקים ואפילו מגוחכים לעומת חו"ל. תואר מהנדס היה עולה לך בארה"ב בין 15 אלף ל 50 אלף דולר לשנה במוסדות היוקרתיים ואילו באנגליה היית משלם בין 6,000 ל 9,000 ליש"ט לשנה. במדינת ישראל הקטנה והעלובה נאלצת לשלם פחות מ 3,000 דולר לשנה לתואר ראשון ואתה מעיז להתבכיין? אז מר פרנקוס היקר, נראה לי שאתה בתסכול על כך שעלית לארץ ועזבת משפחה בגולה והקרבת את הדברים שעולים מכך. אם כל הכבוד, מדינת ישראל קיבלה אותך בסבר פנים יפות והחזירה לך טובה על כך ששירתת אותה ונתנה לך הזדמנות לרכוש תואר שלמרבה האירונייה רק מעטים במעטים מבין המקומיים בצ'ילה יכולים להרשות לעצמם. או במילים אחרות, אילו היית נולד בצ'ילה ספק אם הייה באפשרותך אי פעם לגשת ללמוד במוסד אקדמאי גבוה. אז תודה רבה לך ששירתת שנתיים בצבא. מדינת ישראל החזירה לך בצורה מכובדת. תודה רבה על הכל, אני מאחל לך טיסה נעימה והצלחה בחיים.

סוף התבכיינות.

 

1) יש לי כרטיס. אני פשוט לא רוצה להגיד מתי אני טס.

 

2) בצ'ילה למדתי הנדסה אזרחית באוניברסיטה טובה במשך שנה. זה עלה קצת יותר מפה אבל לא היסטרי. הרמה גם הייתה די טובה.

פורסם

Keyser

 

פעם אחר פעם אתה מוכיח כי אתה חלש מאוד באגדות.

 

חוק במדינת ישראל שונה כדי שאדם מסויים ימונה כדי לספק את הסחורה לממניו, גורמי הימין , פשוט מזה אין. מה לא ברור במשפט הזה.

לשם כך לא צריך ללכת לאגדות מלפני 30-40-50 שנה , רק לקרוא את העיתונות מלפני מספר חודשים.

 

אך על גרוניס חל מורא החוק בלבד, ולפיו הוא שופט ולא לפי אג'נדה כזו או אחרת של פוליטיקאים כאלה ואחרים.

 

כך גם שאר שופטי ישראל, ולכן אינך יודע מה יהיה פסק דינם. שוב אגדה לילדים!!

 

כל המתרעמים על בית המשפט העליון , הם הראשונים לבוא ולבקש את הגנתו כאשר פוגעים בהם.

 

ואם היית קורא את המאמר ממנו ציטטת בקשר לשופטת בדימוס פרוקצ'יה ואת מה שנכתב בהמשכו היית רואה את מגוון הדעות שיש בבית המשפט העליון וממש לא מדובר במונוליטיות מחשבתית.

 

ופרוקצ'יה התייחסה לשני גופים ששניהם פועלים למען זכויות אדם , משהו שכנראה אתה לא חושב שהוא בעל חשיבות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...