Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זו הייתה כל מדינה אחרת, יכול להיות שכן.

 

הבעיה בארץ היא שלרוב האוכלוסייה יש שטיפת מוח שלא מפסיקה ומזכירה לכולנו תמיד שיש סכנות קיומיות (איראן, פלסטינים וכו'), ושבגלל זה צריך את הממשלה וחייבים לתמוך בה תמיד, בלי להסס.

 

אותו דבר נכון לגבי הצבא, שנהנה מסטטוס של חסינות יחסית מביקורת.

 

עוד בעיה היא האנשים שתומכים חוסן המדינה והממשלה בכל מאודם (יש פה 4 יוזרים בפורום שאני יכול לתת דוגמאות מהם), שתמיד יגנו על הארץ, על הממשלה, על הצבא ובעצם הם אלו שמאפשרים את המצב האבסורדי הזה שבו העם נדפק והם אומרים דברים כמו "החרדים והערבים אשמים במיסים האלו", או "צריך את המיסים בשביל החרדים", וכך הם מצדיקים כל פעולה של הממשלה, כאילו שלממשלה יש את האינטרסים של כולנו בעדיפות ראשונה אבל הם לא מצליחים לעשות כלום וכולנו בורים שלא מבינים כלום ורק מתבכיינים.

 

זה אותו סוג של אנשים שאומרים שכל מי שלא מבסוט מההתנהלות של הממשלה או מהמדינה, יכול לעוף לחו"ל והם משלמים לו את הכרטיס.

 

כל עוד אנשים ימשיכו עם המנטליות של "תפסיקו להתבכיין ותמצאו עבודה", לא נתקדם לשום מקום.

 

אז כן, ברמת העיקרון הייתי קורא להפיכה אלימה אבל בארץ זה ממש לא ריאלי.

 

ברגע שאנחנו הולכים לכיוון אלימות, כל הלגיטימציה של המדינה הולכת לקיבינימאט ואנחנו עוברים להיות ממדינה מאוחדת עם מטרה, לאוסף של אנשים שחיים בטריטוריה מוגדרת תחת איום מבחוץ ומבפנים.

 

ברמה האישית אני כבר עושה מעשה ועוזב את הארץ עוד מעט מאוד זמן (וכל השקרנים שאמרו שהם ישלמו לי את הכרטיס כי אני מתלונן, אני צריך את הפרטים של כרטיסי האשראי שלכם כי שילמתי על הטיסה ואני צריך החזרים).

 

 

וואלה, תראו מי מדבר, האיש והאגדה, המיתוס המיתולוגי מר פרנקוס. בחיי, אתה מזכיר לי את קורח והכנופיה שלו. איזה תיזמון, בדיוק עוד מעט חג הפסח שבו מספרים את סיפור יציאת מצרים (בלי שום קשר אם הוא אמיתי או לא). פרנקוס שמתגורר בצ'ילה. מדינה שמערכת הבריאות, החינוך ושאר המערכות הן חרא אלא אם כן יש לך כסף ואתה נמנה על היהודים העשירים, מדינה שבה הוא רושם שהיא יפה מאוד אבל חס וחלילה הוא לא היה רוצה שילדיו יגדלו שם נכון מר פרנקוס? עד מתי? עד מתי תתבכיין שרע לך פה ותתסיס אנשים? לך תטייל במקסיקו, פרו, ברזיל ותראה איך אנשים חיים. לך לאיטליה ושאר מדינות אירופה והבא לנו סיכומים. אני, חייתי עשור מחיי בארה"ב הגדולה. ראיתי במו עיניי אנשים שלא היה להם כסף לשלם עבור התרופות שלהם, אנשים שחיים בקרטון, אנשים שנזרקים מהבית שלהם כי אין להם איך לשלם על כך שבית החולים טיפל בהם כאשר הם קיבלו התקף לב. אבל אתה אוהב למרר עד כמה רע לך במדינה הקטנה והמחורבנת שלנו נכון? מדינה שבה כאשר אתה בא לקבל טיפול רפואי השאלה הראשונה ששואלים אותך היא "איך קוראים לך" בניגוד לאמריקה שמשום מה עיניהם של הרבה אנשים פוזולות לכיוונה תוך כדי הזלת ריר ששם שואלים אותך בתור שאלה ראשונה "מהו אמצעי התשלום שלך עבור הטיפול". ומי כמוני יודע, אותי שאלו את השאלה השנייה במקרה חירום.

לא, לא מושלם במדינה הזו, כי ישראל הפכה למדינת רווחה יותר מדיי. מדינה שמעודדת אישה שאין בידייה אמצעים להפוך לאישה חד הורית, למרות שלא יהיה בידה אפשרות כלכלית, להיכנס להיריון וללדת ילד שמראש לא יהיה לך כסף לכלכל, מדינה עם מוסד לביטוח לאומי שאמור לעזור למסכנים אבל עוזר לזוג שהביאו ילדים לעולם בלי להתחתן, זוג שנחשב חיי בנפרד אבל חי ביחד והאישה מקבלת קיצבאות והטבות של חד הורית, מדינה שמשלמת לאוכלי חינם ללמוד כל היום. מדינה שמשלמת קרוב למילארד שח בשנה לאברכים כאשר מטוס F-35 החדש עולה 400 מיליון שקל (רק בכדי להמחיש איזה סכום עצום זה מיליון שקל), מדינה שנותנת הטבות לאנשים שעושים אפילו 18 ילדים ברוב "חוכמתם", מדינה שתפרה יותר מדיי תיקים לשרים שמגרבצים ומשלמת להם משכורת עתק. ואתם עוד רוצים מדינת רווחה יותר ממה שהיא היום? זה באמת מה שחסר לנו.

אז לסיכום, האם באמת קקה כאן? לא אבל בטוח שלא מלקקים דבש, האם גן עדן כאן? לא אבל המצב גם לא ממש מזהיר בהרבה מקומות בעולם. אז מה השורה התחתונה? יש מה לשפר ולתקן אבל בו זמנית להסתכל גם על חלק הכוס המלאה ולא הריקה.

איפה הדור, הדור של פעם שבו חיו אנשים כמו ישראל טל, ישראל טילן, אהרון דוידי, שמואל סמק ינאי, צביגה גרין גולד ואנשים משכמם ומעלה ששאלו לא מה המדינה נותנת להם אלא רק נתנו בלי לשאול שאלות. אין כבר המון כאלה.

 

ורק כדרך אגב, לא הרבה מדינות בעולם היו מאשרות לכזה שירשור להיכתב בפורום ציבורי שכל תושבי המדינה יכולים לקרוא אותו, בטח שלא כאשר רושמים על מחשבות לשנות את השילטון באלימות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה לעשות כשיש לנו ממשלה שכל מה שהיא עושה פוגע בנו?

 

לפני 9 שנים כשרק חזרתי לארץ, יכולתי לשרוד עם 1800 ש"ח לחודש, וזה בדיוק מה שעשיתי בזמן הצבא (חייל בודד וגם הייתי עובד בערב אחרי הצבא).

כיום עם 6000 קשה לשרוד, ותאמין לי שאם היית אקדמאי טרי, היית מבין שקשה מאוד לראות עתיד במדינה הזאת.

 

אני לא רואה איך אני יכול בכלל לשרוד פה בעתיד ואיך אפשר לקנות דירה בעתיד.

 

וכן, מערכת הבריאות שלנו גם בקריסה, הרכבת לא עובדת, החינוך בתחת והמחירים של החיים בכלליות לא פרופורציונאליים.

 

אני נתתי שנתיים מהחיים שלי למדינה (התגייסתי בגיל 21) ורק קיבלתי חרא.

המדינה לא נתנה לי כלום.

כיום אני משלם 450 ש"ח בביטוחי בריאות, שזה בערך מה שאני אשלם בצ'ילה, רק ששם יהיה לי רופא פרטי, אני לא אצטרך לחכות שנה וחצי לניתוח פשוט, וכשאני אתאשפז, יהיה לי חדר לבד ונקי, לא כמו הג'יפה שיש פה (בפעמיים האחרונות נאלצתי לישון במסדרון כי לא היו מיטות).

 

כל ההודעה שלך מלאה בשנאה ולעג כלפי מי שמבקר את המדינה בצורה עניינית ואתה תוקף בצורה אישית.

זה לקח את מעט הכבוד שהיה יכול להיות לי כלפיך וזרק אותו לזבל.

בדיוק על גישה מחורבנת כזאת דיברתי בהודעות הקודמות.

 

אתה לא מכיר אותי ואתה לא יודע מי אני ומה אני מוכן לעשות בשביל המטרות שלי.

אם אני צריך לעבור למדינה אחרת, זה בדיוק מה שאני אעשה, ואני ממליץ לכל אחד ואחת שיעשו בדיוק את זה.

כיום המדינה הזאת לא שונה בצורה מהותית מרוב המדינות ואני לא מרגיש טיפת אשמה על זה שאני עוזב.

אני אשמח לצאת מהגישה האגרסיבית של הישראלים, שחושבים שיש להם זכות להתערב בכל מה שאחרים עושים ואומרים.

פה, גם אם אני אתן את כל המאמצים שלי, אני לא אצליח לקיים את עצמי בצורה נורמלית, וככה מרגיש רוב הדור שלי.

 

אז לך תדרוך על חתיכת לגו כשאתה יחף!

 

tumblr_ltlcyt9s5M1qf1nsqo1_1280.png

פורסם

אגב, אני לא מאלו שחושבים שגנבו להם את המדינה.

 

אני מאלו שהצביעו וחשבו שהדמוקרטיה האמיתית תנצח וקיבלו שלטון שקיבל למעשה את מיעוט הקולות (להזכירכם, לקדימה היו יותר קולות).

אני מאלו שעלו לארץ עם אידיאולוגיה וגילו שכל מה שהיה פה זה שקרים.

אני מאלו שהשאירו בחו"ל מרצדס, בריכה בבית ועוזרת כדי לבוא לחלוב פרות ברפת ואז להתגייס כדי להגן על המדינה שלי.

אני מאלו שגדלו על "ישראל היפה" ועל "כל ישראל ערבים זה לזה", כשלמעשה הדברים פה מתנהלים בצורה נוראית ואנשים צועקים על אחד על כל דבר קטן.

אני מאלו שהיו כל החיים שלהם בתנועות נוער (בוגר השומר הצעיר) ויש להם אהבת מולדת אמיתית.

אני מאלו שפתחו עסק והביורוקרטיה פשוט חנקה אותם עד רמה של לא לרצות לפתוח עוד עסק בארץ לעולם.

אני מאלו שספגו כל כך הרבה זבל מלקוחות שמתמקחים (מי לעזאזל מגיע לבאולינג ומתמקח על המחיר? :evil: ), שלא רוצים עוד להתנהל מול האנשים פה.

אני מאלו שמשלמים מיסים כמו שצריך אבל רואים שכל חודש הממשלה לוקחת יותר בלי שום סיבה ובלי הצדקה.

אני מאלו שרואים שאין לנו מנהיג, אלא סתם ראש ממשלה שלא מדבר עם הציבור, לא מסביר ולא נראה שממש אכפת לו מאך אחד חוץ מהכיסא שלו.

אני מאלו שמתלהמים כשהרוב לא מסיים את החודש אבל חברי כנסת מעלים לעצמם את המשכורת בלי פיקוח.

 

אני לא איזה עצלן שרוצה לחיות על חשבונם של אחרים.

אני בן אדם שהקריב המון בשביל להיות פה ופשוט מרגיש שאין עתיד לצעירים, וגם אם כן, לא נעים כבר לחיות פה.

פורסם
ממשלת הליכוד הראשונה השקיעה בעיירות הפיתוח ובפרוייקט שיקום השכונות.

ממשלות המערך כלל לא ספרו אותם, מבחינתם הם פשוט לא היו נחשבים.

כם המשאבים הופנו לקיבוצים ולמפעלי ההסתדרות הכושלים.

נכון שכולם עבדו אז, אבל כולם הרוויחו כלום והכל עלה יקר בשל מכסים דרקוניים שהוטלו על מנת להגן על התוצרת המקומית, גם שלא היתה לכך הצדקה.

בשנות האינפלציה הציבור כלל לא נפגע; מנגנון ההצמדה דאג לעדכן את השכר בצמוד לעליית המדד.

ולא שלא נעשו טעויות; המהפך הכלכלי היה נכון ומוצדק, רק שהוא נעשה בצורה חדה מידי ועל ידי אנשים חסרי ניסיון כלכלי של ממש, אבל היסודות למשק קפיטליסטי נוצקו היטב אז.

ובנוגע לטייקונים - הטייקונים מעיסיקים עשרות אלפי עובדים, ורובם בשכר לא נמוך.

אני לא מכיר אף עובד בדלק מוטורס מז רעב או בבנק הפועלים.

זה מאד IN להפוך אותם לשק החבטות של כולנו, אבל לא תמיד מוצדק.

 

שוב דמגוגיה בלירה.

 

את עיירות הפיתוח הקימו המפאייניקים מקרית שמונה בצפון ועד מצפה רמון בדרום.

 

בכל המקומות הוקמו מפעלים כדי לספק תעסוקה רובם בכלל בבעלות פרטית , חלקם אנשי חירות , כאשר המדינה מעניקה להם הטבות רבות ומשונות.

 

חלקם צלחו את תהפוכות הכלכלה חלקם פשטו רגל או נרכשו על ידי כור .

 

והכל כדי לספק תעסוקה

הממשלה גם תמכה בחברות הסתדרותיות בקיבוצים ובמושבים כמי שמספקים שוב תעסוקה במקומות בהם המדינה חשבה שיש להקים ישובים.

 

וכאשר השיקולים הם פיזור אוכלוסיה ומתן תעסוקה , אז חלקם של השיקולים הכלכליים פחות חשוב.

 

זה היה טוב לאז , זה נכון חלקית גם היום.

הצטופפות מירב האוכלוסיה בין חדרה לגדרה היא רעה חולה שכולנו אוכלים ממנה מירורים ללא קשר לשייכות פוליטית זו או אחרת.

 

לנגד עינינו ראינו לאחרונה איך נוצר ועד חזק שלא סופר אף אחד כולל בית המשפט , ועד הרכבת.

 

כאלה יש רבים ובשבילם אנחנו משלמים הון עתק.

 

ביבי הגדול ביצע הפרטה שפירושה העברת ההון שלנו לידיים פרטיות , וכעת הגולם עלה על יוצרו.

 

ראו מה קורה לנו עם הפרטת קרנות הפנסיה , לאיזה השקעות מפוקפקות נכנסים הקרנות האלה בתחרות על השגת תשואות ואיזה דמי ניהול ודמי הפקרה ודמי שמירה אנחנו משלמים כדי לקבל בסופו של יום קדחת בצלחת.

 

אז מחאת הקוטג' חשובה , כן גם היא .

 

ועכשיו לחוסר הידיעה המדהים שכתב רבי חן שהציבור לא נפגע בזמן האינפלציה.

 

לא נפגע , צודק , נפגע בענק!!

 

המדד בין 1.1.1982 לבין 31.7.1985 עלה ב 7465%

 

תוספת היוקר שניתנה בתקופה הזו לאלה המאושרים שמעבידם נתן להם תוספת יוקר מלאה ללא תקרה 3378% , פחות מחצי ותמיד בדיליי של 3 חודשים.

 

אז כתב. והמספרים הם כאן

http://www.cbs.gov.il/reader/?MIval=%2Fprices_db%2FMachshevon_Results.html&MD=a&MySubject=37&MyCode=11120010&MultMin=19511016&MultMax=20120404&DateMin=16%2F10%2F1951&DateMax=04%2F04%2F2012&ssum=1000&koeff=1&Days_2=30&Months_2=7&Years_2=1985&Days_1=1&Months_1=1&Years_1=1982

 

http://www.hilan.co.il/calc/CostOfLivingAllowanceCalculator.aspx

 

ולזכותו של בגין ז"ל ייאמר כי אכן הוא ביצע פרוייקט שיקום שכונות גם בערים הוותיקות וגם בערים החדשות והכניס כוחות חדשים לפוליטיקה ששמם לא היה רוזנבלום או הרשקוביץ.

 

בזכותם הוא הגיע לשלטון,ו בזכות אלה שעזבו את מפא"י והצביעו ד"ש.

 

וסתם לגילוי הנאות מעולם לא הצבעתי למפלגת השלטון לא אז ולא היום, כי צריך תמיד אופוזיציה .

 

חבל שהאופוזיציה לא יודעת לתפקד .

 

ומילה אחרונה לגבי הפנקס האדום

 

כאשר אתה בא למגה לקנות אתה לא תזכה להנחה עם הצגת כרטיס של שופרסל.

 

וכנ"ל עם הצגת כרטיס חבר של קופ"ח מכבי לא תוכל לקבל שירות בקופ"ח מאוחדת או רחמנא ליצלן בקופ"ח הכללית

 

אם הייתה בנמצא מפת הסניפים של קופות החולים לפני 30 שנה כולם היו רואים שקופת חולים כללית הייתה בכל מקום גם אם הדבר לא היה כלכלי ואילו האחרות היו רק במקומות בהם ישנה אוכלוסיה מבוססת.

 

טוב עוד סממן איך חשבו אז ההסתדרותניקים.

 

ובשום מקום ממשלתי לא נדרשת להציג את הפנקס האדום . עוד אגדה לילדים .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מה לעשות כשיש לנו ממשלה שכל מה שהיא עושה פוגע בנו?

 

לפני 9 שנים כשרק חזרתי לארץ, יכולתי לשרוד עם 1800 ש"ח לחודש, וזה בדיוק מה שעשיתי בזמן הצבא (חייל בודד וגם הייתי עובד בערב אחרי הצבא).

כיום עם 6000 קשה לשרוד, ותאמין לי שאם היית אקדמאי טרי, היית מבין שקשה מאוד לראות עתיד במדינה הזאת.

 

אני לא רואה איך אני יכול בכלל לשרוד פה בעתיד ואיך אפשר לקנות דירה בעתיד.

 

וכן, מערכת הבריאות שלנו גם בקריסה, הרכבת לא עובדת, החינוך בתחת והמחירים של החיים בכלליות לא פרופורציונאליים.

 

אני נתתי שנתיים מהחיים שלי למדינה (התגייסתי בגיל 21) ורק קיבלתי חרא.

המדינה לא נתנה לי כלום.

כיום אני משלם 450 ש"ח בביטוחי בריאות, שזה בערך מה שאני אשלם בצ'ילה, רק ששם יהיה לי רופא פרטי, אני לא אצטרך לחכות שנה וחצי לניתוח פשוט, וכשאני אתאשפז, יהיה לי חדר לבד ונקי, לא כמו הג'יפה שיש פה (בפעמיים האחרונות נאלצתי לישון במסדרון כי לא היו מיטות).

 

כל ההודעה שלך מלאה בשנאה ולעג כלפי מי שמבקר את המדינה בצורה עניינית ואתה תוקף בצורה אישית.

זה לקח את מעט הכבוד שהיה יכול להיות לי כלפיך וזרק אותו לזבל.

בדיוק על גישה מחורבנת כזאת דיברתי בהודעות הקודמות.

 

אתה לא מכיר אותי ואתה לא יודע מי אני ומה אני מוכן לעשות בשביל המטרות שלי.

אם אני צריך לעבור למדינה אחרת, זה בדיוק מה שאני אעשה, ואני ממליץ לכל אחד ואחת שיעשו בדיוק את זה.

כיום המדינה הזאת לא שונה בצורה מהותית מרוב המדינות ואני לא מרגיש טיפת אשמה על זה שאני עוזב.

אני אשמח לצאת מהגישה האגרסיבית של הישראלים, שחושבים שיש להם זכות להתערב בכל מה שאחרים עושים ואומרים.

פה, גם אם אני אתן את כל המאמצים שלי, אני לא אצליח לקיים את עצמי בצורה נורמלית, וככה מרגיש רוב הדור שלי.

 

אז לך תדרוך על חתיכת לגו כשאתה יחף!

 

tumblr_ltlcyt9s5M1qf1nsqo1_1280.png

 

 

ההתבכיינות הקלאסית של אכלו לי שתו לי. שיהיה לך בהצלחה בדרכך החדשה. תייצג את ישראל בכבוד.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
שוב דמגוגיה בלירה.

 

 

ומילה אחרונה לגבי הפנקס האדום

 

טוב עוד סממן איך חשבו אז ההסתדרותניקים.

 

ובשום מקום ממשלתי לא נדרשת להציג את הפנקס האדום . עוד אגדה לילדים .

 

ללא קשר והתייחסות לשאר ההודעה - אתה טועה בגדול , לא קצת הרבה מאוד .

 

היו בכל מקום ועדות מסדרות ( המורכבות מנציגי המפעל, וההסתדרות המקומית ) לקידום ,

במשטרה , בצבא , בחברות הבנייה ובכל מפעל .. כן מר ישה בסוד בשקט ,( משלנו ) גם במשטרה ובצבא .

 

והחזקת הפנקס האדום הייתה הדרך לפיסגה ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל הוצאת דברים מהקשרם

 

"בכלל, איך אתה יכול לקבל מציאות, שבה בכדי לקבל שירותים מהמדינה עליך להצטייד באיזשהו פנקס - שמבהיר לכולם שאתה חושב נכון - כמציאות לגיטימית? איך יתכן שדעת המפלגה השולטת היא הדעה הלגיטימית בלבד? מה זה פה, סין, או צפ"ק? ואם אני לא רוצה להזדהות עם מפא"י, כי אני לא סוציאליסט / קומוניסט? אולי אני בכלל גזען, בור, פרימיטיב, פאשיסט, נמוך ועם אף ארוך ובא לי נורא לתמוך דווקא במפלגת התמנים? למה להם לא היה פנקס? "

 

ולכך התייחסתי.

 

נפוטיזם ושיטת חבר מביא חבר קיימת משחר ההיסטוריה , המפאייניקים לא המציאו דבר , אולי שיכללו פה ושם.

 

היא קייימת היום כאשר כל שר ממנה את חברי המרכז שלו כדי שיבחרו בו בבוא היום.

 

וחבר של תשובה ימונה מהר יותר מאשר סתם זר.

 

אני גדלתי בחיפה האדומה במשך יותר מ 20 שנות ילדותי.

 

אבי ז"ל היה חירותניק , וזה לא הפריע לו לנהל בית מסחר שמכר לכל החברות ההסתדרותיות באיזור לרבות משרדי ממשלה והעיריה.

 

ועוד סיפור לגבי הצבא.

 

למדתי בבית הספר הריאלי אליו צמודה הפנימיה הצבאית.

 

ואז יום אחד בשיחה עם אחד מהפנימיונים כך הוא אמר לי

 

"משפחתי חירותניקית לכן המקסימום שאגיע אליו הוא רב סרן סגן אלוף."

 

לדעתי לאור כישוריו גם זה היה מוגזם. אבל אני מבין קטן בנושאי צבא.

 

ואז התמזל מזלו והליכוד הגיע לשלטון והבחור סיים את שירותו בדרגת אלוף!!

 

רעה חולה אז והיום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם נחזור לנושא המקורי של החלפת שלטון בדרכים אלימות, הרי ששלטון לא יוחלף בדרך זו,

והאמת שזה לא ממש משנה, כי מה ההבדל בין ביבי/ברק/מופז/לבני או כל שם אחר?

את אף אחד מהם אנחנו לא מעניינים, והם עסוקים מבוקר ועד ליל באיך הם עושים לביתם,

וכמה שיותר.

לדעתי בקיץ, לא היה רחוק הרגע שהמחאה תגלוש לאלימות, לא משהו בלתי נשלט, אבל משהו שהיה

מהדהד באוזני השלטון, בעלי ההון, בעלי האינטרסים וכד', שעד כאן חברים! אם לא תתחילו לשנות ומהר

את הדברים, האלימות הקלה שראיתם היום, תגלוש מהר מאוד לאנרכיה. ואת זה אף אחד מאותם

אלה שהזכרתי לא רוצה.

אני גם מעריך שמתי שהוא תהיה אלימות, והיא זו שתוביל לשינוי, לא בדמות החלפת השלטון, אלא בדמות

החלפת יחס השלטון לעם.

פורסם

נכון.

הממשלה פשוט שכחה שלעם גם יכול להיות כוח ואלו שבשלטון אין שום סוג של פחד מהעם.

 

תנובה ספגה הפסדים עכב מחאות (לא אלימות אבל מחאות), שטראוס גם בדרך הזאת.

 

על הממשלה אי אפשר לעשות חרם, והנה בדיוק הבעיה.

פורסם

ובשום מקום ממשלתי לא נדרשת להציג את הפנקס האדום . עוד אגדה לילדים .

 

אגדה זו שמעתי מאבי. רבות שמעתי ממנו על הלחץ שלחצו על כל העובדים להיות חברי הסתדרות. עוד שמעתי ממנו אגדה על כי בספר הטלפונים של התעשיה האווירית, בשנות השישים, היה מצויין מספר הטלפון של מפא"י תחת הכותרת "המפלגה".

 

אכן, אגדות.

 

האם גם "המוכ"ז מאנ"ש" - אגדה? האם גם האמרה הידועה "מי שמכיר את האנשים הנכונים לא צריך פרוטקציה" - אגדה?

האם הסרט "סלאח שבתי" מתאר מציאות או דמיון?

 

דני

פורסם

דני

 

קרא את הודעתי מס 37.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פרנקוס, שמעת על המושג היהודי הנודד? אתה המצאת מושג חדש: הבכיין הנודד.

עלית לארץ (כל הכבוד, שטיח אדום בדרך אליך) והתברגת איפה שהתברגת. למרבה הצער, אתה לא אחד מהיהודים העשירים כאן (גילוי נאות: גם אני לא), אז במקום לעשות משהו עם זה, אתה מעדיף להתבכיין תו"כ בחירה בפתרון הקל: לעבור למדינה מחורבנת, שאתה בעצמך מודה שלא תרצה לגדל שם את הילדים שלך - אלא מאי, ששם אתה תהיה אחד מהיהודים העשירים, שמקבלים רופא פרטי ומסג' כל בוקר, בלי מאמץ יוצא מן הכלל. אם אתה מעוניין בפתרון הזה - שיהיה לך בכיף, אבל אל תחרטט אותנו על כמה רע פה.

 

ישה, אני מודה שהצלחת לבלבל אותי. בהתחלה אמרת שלשאת פנקס אדום בשביל לקבל שירותים זה לא משהו רע במיוחד, ואחר כך אתה טוען שלא היה צורך בפנקס אדום.

 

אבל, למרבה הצער, המציאות של המפלגה הנכונה, הצודקת, החכמה והכל יכולה, קצת שונה ממה שאתה מספר:

רוצה לקבל שירותים בקופת חולים? אין בעיה, רק הצג פנקס אדום (ואל תשכח את הבולים!)

רוצה לקנות בסופר? אין בעיה - רק הצג פנקס אדום.

רוצה לבחור בבחירות ההסדרות (גוף שהלכה למעשה מנהל את המדינה)? אין בעיה - רק הצג פנקס אדום.

רוצה לעבוד בשירות המדינה? אין בעיה, רק הצג פנקס אדום

 

אני יכול להמשיך, אך אני מקווה שהרעיון הכללי הובן.

ממני, אדם חסר פנקס אדום (לא בכוונה! פשוט פספסתי קניה של בול אחד! באמת, רק אל תקח אותי לחדר 101! בבקשה!!!)

 

עריכה: ישה, אתה יודע מה ההבדל בין פנקס אדום לפנקס חבר מגה / שופרסל / המכולת של סמי? שאף אחד לא לוחץ עליך להוציא אחד, אתה לא חייב לשלם "מס" ע"י רכישה של בולים, ושום דבר לא יקרה אם מחר תחליט שנמאס לך מהמלפפונים החמוצים של שופרסל, ואתה רוצה דווקא את של רמי לוי. תמיד תוכל לעבור. אנא חלוק עם הפורום: איזו אלטרנטיבה הייתה לפנקס האדום?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אגדה זו שמעתי מאבי. רבות שמעתי ממנו על הלחץ שלחצו על כל העובדים להיות חברי הסתדרות. עוד שמעתי ממנו אגדה על כי בספר הטלפונים של התעשיה האווירית, בשנות השישים, היה מצויין מספר הטלפון של מפא"י תחת הכותרת "המפלגה".

 

אכן, אגדות.

 

האם גם "המוכ"ז מאנ"ש" - אגדה? האם גם האמרה הידועה "מי שמכיר את האנשים הנכונים לא צריך פרוטקציה" - אגדה?

האם הסרט "סלאח שבתי" מתאר מציאות או דמיון?

 

דני

נו באמת דני, כל אלה סיפורי בדותות (במקרה הטוב) ושקרים מוחלטים (במקרה הרע!). היזהר לך מלהשמיע דברים כאלו, שעלולים להתפרש בפגיעה ב"מפלגות הנכונות".

אבא שלך סיפר לך אגדה נורא מעניינת. גם הורי (והוריהם) סיפרו לי אגדה דומה (כל ערב, לפני השינה, כדי שאצמח להיות אזרח טוב ונאמן ולא אפספס פעם אחת רכישה של בולים). אולי יש כאן משהו מעבר: אם שנינו מכירים את אותה האגדה, אולי אנחנו מקורבים? הרי אגדות זהות יש לפולקלורים זהים! אנא, האם הוריך או הוריהם עלו מעיראק או מצריים?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אתה יודע מה הבעיה שלכם? שמרוב שנאה למפלגה שכבר לא קיימת, אתם ממשיכים להלך כעוורים,

ולבחור לשלטון כל שנה את מי שדופק אתכם שוב ושוב, ושמגיע מישהו שרצה לשנות משהו, ולא משנה

מאיזו סיבה, ושיכול אפילו לעזור לכם, ולשפר את מצבכם, אתם בוחרים לשייך אותו לאותה מפלגה,

שאינה עוד כאן, ודווקא מי שנוהג בדרכי מפא"י יותר מכל הוא מרכז הליכוד.

אני גם יכול לספר לך סיפורים, שבטח תגדיר כאגדות, על ההוא שהגיע לרכבת, כי הוא חבר מרכז ליכוד,

ואמר ששלח אותו זה וזה, וצריכים לסדר לו שם עבודה, גם אם הוא לא יודע לעשות כלום, והוא לא

עשה כלום בחיים שלו. ועל זה שמכיר את ביבי וחבורתו, וסידרו לו להיות מנכ"ל כאן, ואח"כ מנכ"ל שם,

ולא בדיוק בגלל שהוא העפרון הכי מחודד בקלמר, הוא פשוט מקושר לבעלי ההון שמכירים את ביביהו.

אבל זה אגדות, תראה לי אחד כזה בטח תגידו.

פורסם
שם אתה תהיה אחד מהיהודים העשירים, שמקבלים רופא פרטי ומסג' כל בוקר, בלי מאמץ יוצא מן הכלל.

 

והנה הטעות הענקית!

 

כל אחד יכול להגר ולחיות טיפה יותר טוב.

ההבדל הוא שאני אעשה מאמצים אדירים לשיפור המצב שלי.

 

ההבדל הוא שפה בארץ, לא משנה כמה אני אנסה (לא רק אני, אלא הדור שלי שלא למד הנדסה או משהו בסגנון), אי אפשר להשיג רמת חיים כמו שצריך בלי עזרה אדירה מההורים.

 

שם, אני עובד קשה יותר, קורע את התחת ורואה את פירות המאמץ שלי.

כל גרוש שאני אעשה יהיה בגלל שהקרבתי ובגלל שקרעתי את התחת במאמץ.

 

פה? כלום!


×
×
  • תוכן חדש...