Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכיתי היום לדוח במהלך נהיגה בכביש ערד לכיוון סדום.

מסתבר שמדובר במארב קבוע שמנצל את תוואי הכביש הנח וסיבוב שמאלה חד יחסית שקורא לכל נהג שמעוניין להקל על העומס של הפנייה לחתוך אותה במרכז הכביש. קטע הכביש סלול בכביש חדש ושדה הראייה קדימה גדול למדי וממש מאפשר מעבר מלא לנתיב הנגדי בלי לסכן אף אחד. אין בקטע הזה קו מקווקו כיוון שעקיפה בקטע הזה בהחלט יכולה להיות מאד מסוכנת אולם לא מדובר בסיבוב שמסתיר לך את המשך הכביש והוא גלוי למעשה עד הסיבוב בא לכיוון ימין.

בחור צעיר שעובד בחוף המלונות של עין בוקק הסביר לי שכל המקומיים מכירים את המארב בנקודה הספציפית הנל ובמיוחד מתקשים בסיבוב נהגי אוטובוס ומשאיות והם הקורבנות הקלאסיים למרות שכל נהג שחושב קצת מחוץ לקופסה עלול למצא את עצמו כמוני חוטף דוח בקטע הנל.

כל זמן שמשטרת התנועה תמשיך לחפש את המקומות הנוחים למתן מקסימום דוחות במאמץ מינימלי וללא שום קשר למהות העבירה( סיכן/ לא סיכן?) אז כבר עדיף שיסירו את התחפושת ויסנפו אותם למשרד האוצר תחת יחידת מסוי תנועה. כך לפחות אפשר יהיה גם להקים יחידה אמיתית לשיטור בדרכים שלא תחפש תחת הפנס אלא באמת תנסה למצא עברייני תנועה מסוענים.

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר אבל...

בפעם הבאה שתיסע שם אתה כבר לא תיכנס לנתיב השני ואולי חסכת לעצמך תאונה קטלנית, וגם עכשיו אתה תחשוב פעמיים

לפני כל פנייה או עקיפה בלי קשר אם אתה צודק או לא. יצא משהו טוב מזה לא ככה?

פורסם

מצחיק, גם אני זכיתי היום לדו"ח זהה באותו המקום. אצלי אני מוכן לחתום שלא עברתי את הקו, אבל כן נסעתי... לא מאוד לאט. השוטר כנראה שמע את צליל המנוע וחריקת הצמיגים וקפץ לכביש בלי בכלל להסתכל אם עברתי את הקו או לא. העדפתי לא להתווכח (כי אין באמת טעם) ואנסה להמיר את הדו"ח לאזהרה בזכות הגיליון הנקי שלי.

 

השוטר גם הודה בפני שזה המקום היחידי שהוא יכול לעמוד בו, אפילו שזה לא המקום המסוכן ביותר, מטעמים לוגיסטיים כאלה ואחרים. הוא גם עודד אותי ליהנות מהרכב הספורטיבי, רק לא על הכביש אלא במקומות כמו המגרש באשדוד (ברצינות!) או במסלולי מירוצים (גם את זה הוא אמר ברצינות. אני דווקא צחקתי. ואז בכיתי קצת בפנים). הוא המשיך בנאום חוצב להבות אודות הסכנות שבכביש ולבסוף שחרר אותי לדרכי עם המלצה כיצד לנסות להמיר את הדו"ח לאזהרה. תאחלו לי בהצלחה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,עושה רושם שנפלת דווקא על שוטר נחמד,אחרים היו מלבישים עלייך דוחות עם קצת יותר "פלפל"...

 

 

אה,ועם איזה רכב היית?:twisted:

פורסם

אין לי מושג באיזה קטע מדובר ואין לי רצון להצטייר כמצטדק או שה תמים, אבל יש דברים שפשוט לא עושים.

חציית קו לבן היא אחת מהם, וזה כלל משנה כמה רחוק ניתן לראות או כמה הכביש שומם. פשוט לא עושים את זה.

גם אני בעוונותיי אוהב לנהוג מהר, במיוחד בכבישים מפותלים. עברתי לא מעט קטעים שוממים עם פס לבן, שאילו הייתי חוצה אותו אזי ללא ספק הייתי יכול לנהוג מהר יותר ונקי יותר, ועדיין מעולם לא עברתי עבירה כזאת.

שיהיה ברור: אין לי רצון שבעקבות התגובה הזאת מישהו יבוא ויכתוב לי "גבר גבר" בתעודת הזהות. כמו שכתבתי, אני לא בדיוק נופל להגדרה של שה תמים, וזה לחלוטין מבחירה. אבל, וזה אבל גדול מאוד, בדת יש חטאים שבין אדם למקום לעומת חטאים שבין אדם לחברו. אומנם אני חילוני גמור, אבל כולם יודעים שביום כיפור אלוהים מוחל על חטאים שבין אדם למקום, בעוד שעל חטאים שבין אדם לחברו אין מחילה מאלוהים - אלא מהחבר.

כך גם עבירת חציית פס לבן: זהו חטא שבין אדם לחברו. דברים כאלה ראוי שיהיו בבחינת טאבו, וטוב לראות שהמשטרה אוכפת אותם (אם כי לפי התגובה של רוני אני מתחיל לחשוש שתופעת הדבקות המוגזמת במטרה מפילה גם חפים מפשע, וזוהי כבר סוגיה אחרת).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קו לבן = קיר

 

מקסימום יש להפוך אותו לקו מקווקו.

 

מציאות שוטרים באופן קבוע שם מעידה כאלף עדים כי יש מקום לשקול את שיונויו של הקו. אבל...

 

עד שהוא לא שונה יש שם קיר!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חצית קו לבן היא לא לעניין. יש לזה מגוון סיבות, אחת מהן היא פשוט יצירת הרגל שלא לחתוך את הסיבוב גם בנהיגה ספורטיבית בעומס גבוה; סיבה נוספת היא שבכל פעם שאנחנו עושים "טיול" לסדום-ערד אנחנו מייצגים את עולם הנהיגה הספורטיבית וברגע שנהג כלשהו יראה אותנו עושים משהו כמו לחתוך קו לבן – הוא יפרש זאת על הצד הלא טוב וככה אנחנו מוציאים שם רע לנהיגה ספורטיבית באופן כללי.

כמו כן, כאשר אנו מגדילים את קו הסיבוב, אנו גם נוטים להגדיל את המהירות באותו זמן. כיוון שהגדלת המהירות מעלה את הכוח הפועל על המכונית בריבוע, סביר להניח שהתוצאה בסופו של דבר תהיה שהעומס הפועל על המכונית לא יקטן אלא יגדל. כמו כן, הנטיה של הנהג להיכנס לסיבוב מוקדם יותר – תגדל וכך בעיות אחרות כמו שדה ראיה או כניסה מוקדמת מדי - יוחרפו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אין לי מושג באיזה קטע מדובר ואין לי רצון להצטייר כמצטדק או שה תמים, אבל יש דברים שפשוט לא עושים.

חציית קו לבן היא אחת מהם, וזה כלל משנה כמה רחוק ניתן לראות או כמה הכביש שומם. פשוט לא עושים את זה.

גם אני בעוונותיי אוהב לנהוג מהר, במיוחד בכבישים מפותלים. עברתי לא מעט קטעים שוממים עם פס לבן, שאילו הייתי חוצה אותו אזי ללא ספק הייתי יכול לנהוג מהר יותר ונקי יותר, ועדיין מעולם לא עברתי עבירה כזאת.

שיהיה ברור: אין לי רצון שבעקבות התגובה הזאת מישהו יבוא ויכתוב לי "גבר גבר" בתעודת הזהות. כמו שכתבתי, אני לא בדיוק נופל להגדרה של שה תמים, וזה לחלוטין מבחירה. אבל, וזה אבל גדול מאוד, בדת יש חטאים שבין אדם למקום לעומת חטאים שבין אדם לחברו. אומנם אני חילוני גמור, אבל כולם יודעים שביום כיפור אלוהים מוחל על חטאים שבין אדם למקום, בעוד שעל חטאים שבין אדם לחברו אין מחילה מאלוהים - אלא מהחבר.

כך גם עבירת חציית פס לבן: זהו חטא שבין אדם לחברו. דברים כאלה ראוי שיהיו בבחינת טאבו, וטוב לראות שהמשטרה אוכפת אותם (אם כי לפי התגובה של רוני אני מתחיל לחשוש שתופעת הדבקות המוגזמת במטרה מפילה גם חפים מפשע, וזוהי כבר סוגיה אחרת).

 

 

מסכים לגמרי. זה אחד הדברים שהם בבחינת טאבו מבחינתי, ואני רחוק מלהיות שה תמים גם.

אחת הסיבות בין היתר - כשאני נוסע באופן קבוע באותו כביש מפותל, אני מתייחס לנתיב שלי בלבד כתחום בקיר בטון.

אני לומד ככה את המגבלות של האחיזה בכל סיבוב בצורה מדוייקת והדרגתית, אם אני אנצל את כל רוחב הכביש, גם של הנתיב ממול, אני אתרגל למהירות כזאת בסיבוב, וביום שאני אגיע במהירות הזאת וכן יהיה רכב ממול, ואני אאלץ להשאר בנתיב שלי - אני אהיה מהיר מדי לסיבוב, וזה יכול להגמר לא טוב. זה ברמה של 'תכנות' של המוח, להתרגל שהכביש הוא הנתיב שלך בלבד, ויותר מזה - בסיבובים עיוורים שאני יודע שנהגים ממול חותכים, אני מרגיל את עצמי לקו יותר פנימי אפילו כדי להמנע מהם.

זה הוכיח את עצמו לא פעם כמועיל מאד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קטע.

גם אני התגרזנתי השבוע בסדום ערד ואני יודע בדיוק באיזה מקטע מדובר. טכנית אין שום הצדקה לפס לבן בקטע הזה (עיקול עם שדה ראייה נהדר) אך מאחר ומדובר בעיקול אז הוא ישנו. מצד שני שמתי לב שהיו מספר עיקולים ללא שדה ראייה בכלל שהיה בהם קטע מקווקוו וכנראה צריך להיות מאוד טיפש כדי לבצע שם עקיפה בחסות החוק.

 

נו טוב, מה חידשנו כאן? עוד פעם אנו עדים לאוזלת ידה של המשטרה ומלחמתה ה"אפקטיבית" בעברייני תנועה כבדים. אני מקווה שהמחאה החברתית בקיץ הקרוב תקדיש גם פן לדבר הזה שנקרא "משטרת ישראל".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מקווה שהמחאה החברתית בקיץ הקרוב תקדיש גם פן לדבר הזה שנקרא "משטרת ישראל".

 

in your dreams ....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

הסיבה לקו הלבן שם היא פשוטה: אם היה שם קו מקווקו הרי ברור שתוך x זמן מישהו היה נהרג שם בתאונה כי הוא לקח את הסיבוב מהר ורחב מדי ליכולתו, ואז היו משנים לקו לבן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
קו לבן = קיר

 

מקסימום יש להפוך אותו לקו מקווקו.

 

מציאות שוטרים באופן קבוע שם מעידה כאלף עדים כי יש מקום לשקול את שיונויו של הקו. אבל...

 

עד שהוא לא שונה יש שם קיר!!

 

מסכים לחלוטין!

קו לבן, תמרור עצור ורמזור אדום מחייבים ציות מלא ועיוור.

לא משנה כמה הם מיותרים לפעמים במיקומם הנוכחי.

זאת תרבות מוטורית וחינוך לנהיגה נכונה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קיר, ציות עיוור... יפה.

 

עכשיו אתם נוהגים בכביש עם קו עצירה לבן ומשאית תקועה חוסמת את כל הנתיב.

קו לבן זה קיר, אז נעמדים מאחוריה עד שיגיע חילוץ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

התכוונת קו הפרדה.

ולא צריך ללכת למקרים חריגים כאלה שבהם צריך להפעיל את השכל הישר גם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...