Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט פונטו 1995,לאחרונה המנוע התחיל לזייף , היה קצף בשמן ובמים לכן שיפצתי ראש מנוע,

הרכבתי חזרה,כאשר הטיימינג מכוון בסדר,פלגים חדשים ,והחלפתי חוטי מצתים ,התנעתי את המנוע והוא עדיין מזיייף.

מה יכול להיות הסיבה העיקרית לדעתכם לבעיה?

 

מקווה לעזרה!

פורסם

בדקתי קומפרסיה והיא בסדר,סליל הצתה יכול להיות באמת הבעיה.

דרך אגב צינור כניסת הדלק נזל,חתכתי אותו ועשיתי מחבר בין שני הקצוות האם זו יכולה להיות גם הבעיה?

אשמח לעוד הצעות לפתרון הבעיה

פורסם

לשאלך הגמגום קבוע , אך נוצרה בעיה חדשה שהיא עלייה וירידה של הטורים של המנוע בלי נגיעה בדוושת הגז

 

אולי זה חיישן או צינורית מסויומת הגורמים לבעיה זו?

פורסם

אם זה גימגום קבוע, תנתק את הקונקטור של אחד ממזרקי הדלק ובדוק אם יש שינוי בגימגום, פשוט תנתק אחד תבדוק ותחזיר ותעבור לבא.

עד שתגיע למזרק דלק למשל של צילינדר מס'4 תנתק אותו ולא יהיה שינוי בגימגום ואז תדע שהבעיה למשל בצילינדר (4 למשל), ואז זה או בעיה במזרק דלק או בסליל הצתה/חוט הצתה.

 

אפשר לנסות להצליב בין מזרקי הדלק במידה ויש חשד במזרק תקול.

פורסם

תשמע בדקתי את כל המזרקים אחד אחד וכולם מגיבים היטב , כמו כן בדקתי את הפלגים אחד אחד וגם כן הם כולם מגיבים.

 

איזה אינדיקציה זה יתן לי בהצלבה בין המזרקים?

 

האם יש לך מושג אם החיישנים שנמצאים על המצערת יכולים לגרום לבעיה זו?

 

נוסף על זאת כאשר המנוע פועל יוצא עשן שחור מהאגזוז

פורסם

אם יש דלק ויש ניצוץ יתכן והקומםרסיה באחד הצילינדרים חלשה!

 

מה היתה הקריאה בשעון קומפרסיה?

 

עשן שחור מעיד על תערובת עשירה מידי של דלק, יתכן מחיישן כלשהו תקול, כמו חיישן חום מנוע, כבר אכלתי סרט עם פונטו שלא מגיבה לגז בגלל חיישן חמצן תקול.

פורסם

אם אני זוכר נכון - תבדוק את צינוריות הוואקום שמתחברות למצערת.

 

איזה מנוע זה? 75? 60?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...