Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4204715,00.html

 

יאללה, רדו מהארץ כל המתייפייפים שקשה להם פה ונמאס להם לנסות ולשנות מבפנים. שמעתי ששם יותר טוב, ותמיד תוכלו לקרוא "ידיעות" ולקטר, או אפילו להיכנס לפורומים ולהטיף.

 

עכשיו ברצינות: ארוע מפחיד.

 

עכשיו בבדיחות הדעת: הבעיה היא כמובן, שזה יתחיל גל חדש של רכישות נדלן, עליית מחירים, ודריסת "פגע וברח" בישראל ;-)

 

הצלחת להפתיע אותי, אני בדרך כלל מאוד מכבד את דעתך ואת התגובות שלך, הפעם אני חושב שיצאת מאוד קטן ידידי.

 

חבל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הצלחת להפתיע אותי, אני בדרך כלל מאוד מכבד את דעתך ואת התגובות שלך, הפעם אני חושב שיצאת מאוד קטן ידידי.

חבל.

 

אז אני אזכיר מאיפה זה נובע:

אין לי בעיה עם מי שהולך לחפש את גורלו בחוץ. כבר ציינתי שלי ולילדיי דרכון אירופאי (אפילו כזה עם נשר זהוב עליו, לזכר ימים עברו) ואין לי בעיה להגר. אפילו ויזה לארה"ב אני לא צריך. אבל אני לא אוהב לקרוא על אלה שהיה להם פה רע ועזבו, ועכשיו מטיפים לנו מה לעשות ולמה פה רע ולהם טוב וכו'. אני חושב שזו פחדנות והתנשאות מהסוג שלא בריא למדינה ושבסופו של דבר עשוי להביא להכחדתה. אז אני יכול לברוח יחד עימם, אחרי שכמובן הם קיבלו חינוך טוב/סל קליטה/מוטיבציה/הכשרה/ YOU NAME IT פה ומנצלים את זה שם, או שאני יכול להישאר כאן ולנסות ולהילחם על המקום הזה שנקרא ישראל, על ערכיו ודרכיו.

ולמה אני עושה את כל זה? כדי שאותם אלה שעזבו, יוכלו לחזור לכאן, המקום שאני (כמובן שלא רק "אני") מגן עליו בגופי ובגופם של ילדיי, אם חו"ח יהיה להם רע שם בחוץ. אז אולי התגובה היתה קצת קשה, מתנצל אם מישהו נפגע. אבל מדינה יש לנו רק אחת, ולא משנה אם אתם בעד ביבי או ציפי או כל אחד אחר - לברוח רק כי אתם יודעים שיש לאן לחזור בזכות אלה שנשארו, לא מרגיש לי טוב. מזכיר לי FREE RIDER וכל מיני תיאוריות אחרות על ניצול.

ולאלה שחושבים ששואה (או משהו דומה רק בסדר גודל קטן יותר, נניח רק של כמה אלפים) לא יכולה לקרות שוב כי היום יש YOUTUBE, אני מציע לבדוק מה עושה העולם לאור הטבח ומעשי האונס שאכזריים כמותם לא ראיתי או קראתי מאז ימי התנ"ך בערך, בסוריה...

 

(הערה: עידן, זה כמובן ממש לא אישי נגדך, שלא תחשוב אפילו; זה רק ניסיון להסביר מאיפה זה נובע, ולקשר את זה לשרשור קודם בנושא).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני חושב שלקחת דברים למקומות מאוד קיצוניים.

 

רוב חברי הפורום שגרים בחו"ל לא "ברחו" מהארץ כי היה להם רע או כי מישהו רדף אחריהם (אלא אם חיים רביבו חבר פה בפורום..).

 

הם גם לא באמת צריכים אותך כפרט כדי שתשמור להם על הגחלת, יש להם משפחות שיעשו את זה עבורם ויש להם מדינה שהם שירתו אותה נאמנה כשהתבקשו והמדינה תשרת אותם נאמנה כשהם יבקשו.

 

אף אחד לא התנשא מעל אף אחד, לא אמרנו לכם "בואו תעזבו את הארץ בהמוניכם!!!" אבל כשמישהו ביקש להתייעץ בנושא לא הרגשנו צורך לשקר.

 

מכאן ועד לבוא עם האימרות שזרקת בפוסט הראשון, סליחה, אבל היתה שם יותר מדי שנאה.

 

חבל שזה מה שאתה מרגיש כלפי יהודים שגרים בחו"ל ואין לזה קשר לזה שזה לא אישי נגדי ידידי.

 

אני עדיין מאוד מכבד אותך אבל השארת טעם רע עם התגובה שלך שלטעמי לא במקומה.

 

ובחזרה לשרשור המקורי,

 

הפיגוע הזה בהחלט מצער ובתור מי שגר בחו"ל ויש לו ילד בגן "יהודי" אני חייב לציין שכבר לפני בערך חודשיים כשהתחילו להתחדד האזהרות מסע לתאילנד האבטחה פה בקרב הקהילה היהודית תוגברה, זה מתבטא בכך שכל רכב שרוצה להכנס למתחם המרכז היהודי עובר בדיקה במהלכה בודקים עם מראה את תחתית הרכב כדי לוודא שלא הוצמד מטען וכדומה.

 

אותו כנ"ל בשבתות, יש אבטחה מוגברת סביב בתי כנסת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין פה שנאה, אולי אכזבה.

בעברי שירתתי בתחום האבטחה באירופה, אני מכיר את החששות היטב. בישראל אתה יודע שצריך ופחות או יותר ממה להיזהר. שם זה קצת קשה יותר.

סתם לידיעתך, ילדי היהודים ה"וותיקים" בארה"ב קוראים לילדי הישראלים - FISH. ר"ת של....

FUCKING ISRAELI SHIT

 

ללמדך ששנאה יש בינינו בלי עין הרע מספיק, בלי הטפות המוסר שלי :-) (וזו היתה הכוונה שלי, לא שטנה ולא שנאה)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא יודע איפה נתקלת במושג fish, אני דווקא נכנסתי לליבו של מי שפגשתי,

העובדה שאני מישראל גרמה להם אם כבר להתלהב ממני יותר ולא פחות :lol:

לעשות הכללות זה אף פעם לא נכון, זה שנתקלת באחד או שניים שחושבים \ מתנהגים כך זה לא אומר דבר.

אם דיברת על ילדיהם ה"אמריקאים" של הישראלים שנולדו בארץ והיגרו לשם, כנ"ל.

מה שיקבע אם אותו ילד יתחבב על החברה זה אותו הילד, לא ארץ המוצא של אבא שלו.

במיוחד כשזו סיטואציה כזו, בה אין יותר מדי קשיים מנטליים (לבן לזוג הורים שמחליט לנסות את מזלו ולהגר לארץ מברית המועצות יהיה יותר קשה לדוגמה, כי הקיטוב בין המנטליות הרוסית למנטליות הישראלית גדול יותר מהמרחק בין ישראלי לאמריקאי, איך לכך הוא גם יהיה מרוחק יותר מהסטנדרטיים החברתיים כתוצאה מהחינוך שקיבל ועוד כל מיני סיבות והשלכות).

בקשר לאנטישמיות בצרפת -

עצוב, מאוד, מאוד.

מסכנים אותם ילדים תמימים שנרצחו ככה, לך תדע איזה מסלולי חיים נקטעו כאן, לאן יכלו להגיע ואחרי איזה חלומות הם היו רודפים.

אין לזה תירוץ בשום מקום, לא כשזה בישראל ולא כשזה בצרפת, ואני באמת לא מבין איך זה קשור לשרשור הקודם של רוני, בו דיברנו על ישראל מול חו"ל בהקשר כלכלי בכלל.

אמנם לקראת הסוף זה גלש קצת לפסים האלו, אבל להשתמש בפיגוע שכזה כדי "להוכיח" נקודה כביכול, של הנה - אמרנו לכם שיותר טוב כאן, כי שם רוצחים אותנו בגלל יהדותינו, זה ממש לא במקום גם לדעתי.

יש בזה זילות מסויימת כלפי הקורבנות (לא שאני אומר שעשית את זה בכוונה חו"ח) -

כי עצם העלאת המקרה הזה, כדוגמה בדיון ההוא, חוטאת עם הקורבנות בכך שהיא מוציאה את הסיבה שלשמה הם חיו שם מהקשרה.

זו הייתה שליחות קצובת זמן בשביל אותה משפחה, בסיומה הם תכננו לשוב לישראל ולהתחיל כאן את החיים - אחרי שהרגישו שתרמו את שלהם בקהילה היהודית בצרפת בה הבעל גדל והתחנך.

אלו אנשים, היו להם חיים ומשפחות ואנשים שאהבו אותם.

להשתמש בהם כדוגמה כדי להמחיש משהו, כשהדם עדיין לא התייבש מהמדרכה, זה לא הכי תקין בעולם.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

סתם לידיעתך, ילדי היהודים ה"וותיקים" בארה"ב קוראים לילדי הישראלים - FISH. ר"ת של....

FUCKING ISRAELI SHIT

 

באמת ובתמים אומר לך שזו הפעם הראשונה שאני נתקל במושג הזה (ואני מכיר כמה וכמה משפחות וותיקות בארה"ב.

 

יתרה מכך אומר לך שאני מכיר פה בהונג קונג לא מעט משפחות שהן "2 דורות מעליי", משמע יש להם ילדים בני 16-17, רובם ככולם מסתכלים על ישראל בהערצה גדולה, למעט ילד אחד- כולם עתידים לעלות ארצה ולהתגייס לצה"ל.

 

אני מגיע בעוד שבועיים לארץ ועושה את החג באילת אבל את הנסיעה לשם אני הולך לעשות רק עם אישתי והילד בנפרד מיתר המשפחה מכיוון שלדעתנו זו הזדמנות מצויינת להתחיל ללמד את הילד אהבת ארץ ישראל ולכן הנסיעה שלנו לא הולכת להיום "דוך 4.5 שעות לאילת" אלא יום טיול.

 

לא הכל שחור ואין טעם לנסות אפילו לצייר את זה בשחור ידידי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

edan אם אתה מעוניין אני גר בדימונה, העיר האחרונה לפני אילת אם אתה לא נוסע דרך הכבישים של מצפה רמון וכדומה...

אשמח להיפגש איתך כשאתה חולף על פני העיר, במידה ושמת לעצמך מטרה כזו יש ממש 4 דקות מהכניסה לדימונה שוק נבטי עתיק שבהחלט חוויה לבקר בו בפעם הראשונה.

ניתן גם לעצור שם במשך רבע שעה לכוס קפה וסיבוב קטן והילד יתרשם מאוד מהחוויה ומהמקום (באמת יוצא דופן, אשמח להרחיב).

זו לא תהיה טרחה בכלל להראות לך איפה זה - יכולה להיות אחלה אטרקציה למעבר על הדרך.

מה גם שאתה עזרת לי פעם, אם אתה זוכר מסרת לי בנדיבות מוטות מייצבים של 106 ראלי לפני איזה 3 או 4 שנים :-D

אז אשמח שזה יהיה בבחינת החזרת טובה אם נראה לך שהילד שלך אוהב טבע והוא יאהב את זה...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

מה אתה מתקמצן, קח אותו למפעל הטקסטיל והראה לו מהי עוצמה ציונית!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מזל שאת הטקסטיל הזה טרם העבירו לייצור בסין.

 

ואם נסכם את האירוע הטרגי

 

גם כאן וגם שם הורגים יהודים בגלל שהם יהודים, אז כולם בעד אחד ואחד בעד כולם.

 

זה מה שמייחד אותנו מכל העמים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רק עכשיו נפל לי האסימון לגבי מה ש nitch כתב :lol:

דע לך, שאמנם לא העבירו את הייצור "קומפלט" לסין, אבל סגרו המון פסי ייצור ופטרו המון עובדים.

אז הסינים, ניצחו לצערנו גם הפעם...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

יאללה, רדו מהארץ כל המתייפייפים שקשה להם פה ונמאס להם לנסות ולשנות מבפנים. שמעתי ששם יותר טוב, ותמיד תוכלו לקרוא "ידיעות" ולקטר, או אפילו להיכנס לפורומים ולהטיף.

 

בפעם הבאה שיהיה פיגוע בארץ, או ינחתו גראדים קרוב לבית של קרובי המשפחה שלי באזור הדרום, תזכיר לי לכתוב פוסט ספק מתנשא ספק אינפנטילי בסגנון שלך.

 

לא נראה לי שנצטרך לחכות הרבה זמן.

 

 

 

 

"טוב למות בעד ארצינו"?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
מה אתה מתקמצן, קח אותו למפעל הטקסטיל והראה לו מהי עוצמה ציונית!

good!!

עוצמת טקסטיל ישראלית, מימון וידע צרפתים, ושתיקת כבשים (שחורות...) אמריקאית...

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

שוב חזרנו לשרשור הזה?

 

אני אשתדל להימנע מלהגיב יותר מדי עד היום שבו אנחת בארץ אחרת לתקופה ארוכה (כלומר, בערך עד אמצע אפריל הקרוב).

 

ההתבדחות על חשבון הילדים שנהרגו היא לא לעניין וגם הקישור של המקרה הזה להבהרת הנקודה שבארץ יותר טוב.

 

כל אדם מקבל את ההחלטות שלו, ואם למישהו לא מתאים לחיות פה, יש לנו את הזכות ללכת לכל מקום אחר. נקודה!

פורסם

מתפרע עם bmw צעיר..מחויך..היום כבר אי אפשר לדעת מי איבד צלם אנוש מזעזע...כמה חלאת אדם יכל להיות נישאר רק לומר למשפחה תנוחמו מן השמיים אמן

×
×
  • תוכן חדש...