Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה OPC


Hold
שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברור לך שגם A1 זה מגרש אחר לגמרי, נכון?

 

בקיצור, גם אני הייתי מציע לך לנסותאת הרנו, יש להם קסם משלהם שם, אבל נראה שכבר החלטת - אז תתחדש :-)

 

א - תודה :)

 

מן הסתם שלא השוותי את A1 לקורסה OPC.

חשבתי במקביל גם על ה A1 בלי קשר לרכב נהיגה, אלא לרכב שישרת אותי ביום יום, עדיין היו לי הרבה התלבטויות מה לרכוש.

 

אני השוותי את A1 לסקודה פביה ולVW פולו, כדי שתהיה הצדקה להוסיף את ההפרש, חשבתי שאקבל איזה ערך מוסף ברכב הזה ומאוד התאכזבתי, עדיין זאת פלטפורמה של פולו/פביה, קשה לי להבין מאיפה ההחלטה של צבע "מיוחד" האדום עם הפסים הכסופים בעלות נוספת של 8000 ש"ח!!

הרכב ערום מבחינת אבזור, אפילו משענת יד אין, אין מחשב דרך, שליטה מההגה. אלו דברים בסיסיים שציפיתי ברכב שאודי מייצרים שכן יהיו.

שלא נדבר על המושב האחורי שבכלל קשה לשבת שמה, פשוט להעניש את הנוסעים מאחורה.

הרמת גימור הגבוהה יותר עולה 17K ועל מה בדיוק?

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ישתין במכנסיים? :roll:

הודעתי לו מראש שאני מתכנן נסיעה אגרסיבית והוא הסכים, ברור לו שמי שבוחן רכב כזה, לא ייסע איתו עדין.

הנסיעת מבחן ארכה 45 דקות ונסעתי בקטעים שבדקתי את ההתנהגות של הרכב, פחות עניין אותי ה 0-100 וכו'.

 

תאמין לי ששום דבר לא ברור וזאת כי יש את אלה שמחפשים את הביצועים אך לא מדברים על זה במהלך פגישת המכירה (ואז תנסה אתה לשבת ליד לקוח "חרמן" לביצועים כאשר לך אין קשר לעולם הזה מבחינת נהיגה וניסיון-מלחיץ ואף יכול להיות מפחיד) ויש את אלה שרוצים רק את הטופ של אותו הרכב ואז לבחור שמתלווה ללקוח לנסיעת המבחן הכל יהיה רגוע ונעים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו במה שאתה אומר, אני לפני הנסיעת מבחן אמרתי שזה מה שאני מחפש ברכב, אז עשיתי מאין סוג של "תיאום ציפיות" לפני הנסיעה, שלא יהיו שום הפתעות, גם כל דבר שעשיתי ביקשתי את האישור כדי למנוע אי נעימויות.

בכל זאת יש לי אחריות כלפי סוג נסיעה כזאת, זה לא רכב שלי ואני לא יכול לעשות מה שבא לי ללא אישור.

 

אני מעריך שמתקשרים ליבואן אופל ילדים מתלהבים בשביל סתם לבדוק מה הרכב "שווה", לכן צריך לברור טוב טוב.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעה שלי היא כזו,

רכב רוכשים לפעמים לפי תחושות הלב...יש כאלה שכן ויש כאלה שלא.

אני כן !

יש כאלה שהסמל מקדימה מהווה מכשול,סיאט אופל אודי... כל אחת והמינוסים שלה והסטיגמות.

שב ברכבים עשה נסיעת מבחן ותבחר ברכב שמתחבר אליך יותר.

הקליאו כרכב "הארד קור" לנהיגה ! אחריה האופל

וכל השאר...

אם אתה "הארד קוריסט" הבחירה קלה מאוד יש לך 2 רכבים לבחור

אם אתה לא "הארד קור" אז הבחירה יותר קשה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שבגירה רשם, הקורסה יצאה לי בסה"כ הכללי יותר זולה, מאחר ויש מבצע עם מועדון הוט החודש הזה, אז קיבלתי הנחה על הקורסה OPC.

 

מבחינת החבילה הכוללת, הלאון אומנם יותר פרקטית וגדולה יותר, אך היא טובה לקו ישר וזה לא מה שאני מחפש.

 

אומנם הקורסה ספורטיבית יותר מהלאון, אין ספק בזה, אבל לומר שהלאון טובה בקו ישר זה כמו לומר בערך שF16 טוב גם בנסיעה על הכביש. גילוי נאות יש לי לאון FR, הלאון הוא רכב ספורטיבי בהגדרת ALL AROUND. מי שמחפש רכב שיכול להסיע משפחה בצורה מרווחת וסופי שבוע לכיף בנהיגה מהנה האלון בהחלט בשבילו, מי שרוצה יותר עוצמה והנאה שילך כמובן על הקופרה.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שנהגתי בלאון קופרה מספר לא קטן של פעמים, ואחרי שנהגתי בלאון FR עם מערכת קוילאוברים משובחת.

אומר זאת בפה מלא, ה FR התנהגה טוב יותר בכל קנה מידה מקופרה סטנדרטית.

 

ובהקשר למנוע.. שום דבר שצ'יפ מבית טוב לא יכול לסדר.

וגם אחרי כל זה, לא מגיעים אפילו בקירוב למחיר של קופרה מהחברה.

 

אני לא אומר שההפרש בינהן אינו מוצדק, גם אם זה נשמע כך מדבריי.

אני רק אומר, שאם הכיס בזמן נתון לא מאפשר להוציא יותר מ 150K ש"ח, בייחוד שיש מבצע כזה מפתה על FR, אז רוכשים FR ובעתיד משקיעים בקיט קולייאוברים טוב ונהנים מהתנהגות מדהימה, לא פחות.

 

לדעתי, הלאון FR היא התמורה הטובה ביותר לכסף, חבילה שמשלבת בתוכה רכב פרקטי למשפחה, מנוע שהוא פנינה אמיתית ורכב ספורטיבי לנהג המכייף.

 

בהצלחה בבחירה.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש מקום להשוות בין הלאון קופרה ל-fr, הן לא מתנהגות אותו דבר, מרגישות אותו דבר או נוסעות אותו דבר. וצ'יפ ב- fr לא מקרב אותה לרמה של קופרה - על אחת כמה וכמה לרמה של קופרה עם צ'יפ...

 

מה גם שהיום גם הקופרה r שעומדת לרדת מה'מדפים' נמכרת במחיר של קופרה 'רגילה' של לפני שלושה חודשים.

 

תוסיף לזה את העובדה שאפשר להוריד לצ'מפיון את המכנסיים במו"מ ולהוציא קופרה ב-40k פחות ממה שהם דורשים.

 

בשורה התחתונה, אם אתה מחפש רכב ספורט והתקציב מאפשר לך לאון fr או קורסה opc אז אין לדעתי אין בכלל שאלה ה-opc לוקחת אותה בענק. אבל אם אתה מחפש רכב משפחתי עם יכולות ספורטיביות ה-fr בהחלט תספק לך את הביצועים...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אתה לא מוריד להם את המכנסיים במו"מ, אלא בסה"כ לובש בחזרה את המכנסיים שלך, אחרי שהם ניסו להכניס לך עמוק ב*** :lol:

ב. אני אקח פה סיכון ואטה לכיוון להסכים עם avinusha בעניין הזה. אחרי שראיתי מה מתלים נורמליים עושים לגולף GTI, אני בהחלט יכול להתחבר להפיכת FR לסוג של קופרה משופרת, בעזרת צ'יפ וחבילת "התנהגות" תואמת - במחיר נמוך משמעותית משל קופרה חדשה מהמחסן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אן ספק שהFR היא הקנייה הפרקטית ביותר כאן ,אני בעד.

אבל גם לאופל אפשר לרכוש צ'יפ ומתלים :lol:

אבל גם אפשר לרכוש GTI גולף חצי שנה על הכביש ב 135K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש מקום להשוות בין הלאון קופרה ל-fr, הן לא מתנהגות אותו דבר, מרגישות אותו דבר או נוסעות אותו דבר. וצ'יפ ב- fr לא מקרב אותה לרמה של קופרה - על אחת כמה וכמה לרמה של קופרה עם צ'יפ...

 

מה גם שהיום גם הקופרה r שעומדת לרדת מה'מדפים' נמכרת במחיר של קופרה 'רגילה' של לפני שלושה חודשים.

 

תוסיף לזה את העובדה שאפשר להוריד לצ'מפיון את המכנסיים במו"מ ולהוציא קופרה ב-40k פחות ממה שהם דורשים.

 

בשורה התחתונה, אם אתה מחפש רכב ספורט והתקציב מאפשר לך לאון fr או קורסה opc אז אין לדעתי אין בכלל שאלה ה-opc לוקחת אותה בענק. אבל אם אתה מחפש רכב משפחתי עם יכולות ספורטיביות ה-fr בהחלט תספק לך את הביצועים...

 

גיא

 

40K פחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אתה לא מוריד להם את המכנסיים במו"מ, אלא בסה"כ לובש בחזרה את המכנסיים שלך, אחרי שהם ניסו להכניס לך עמוק ב*** :lol:

ב. אני אקח פה סיכון ואטה לכיוון להסכים עם avinusha בעניין הזה. אחרי שראיתי מה מתלים נורמליים עושים לגולף GTI, אני בהחלט יכול להתחבר להפיכת FR לסוג של קופרה משופרת, בעזרת צ'יפ וחבילת "התנהגות" תואמת - במחיר נמוך משמעותית משל קופרה חדשה מהמחסן...

 

רוני

 

כבוד הוא לי.

אני מאוד מעריך את הדעה שלך ושמח שאתה מסכים עם דבריי.

 

GuyHar - שים לב שבכל הפוסט שלי דיברתי על FR משופרת אל מול קופרה סטנדרטית.

הרי ברור שאם כסטאנדרט מול סטאנדרט הקופרה טובה יותר, היא תיהיה טובה יותר אחרי שיפורים.

המטרה היית להציג אפשרות של רכב שבשיפור שעלותו קטנה יחסית מקבלים תועלת שהופכת את הקופרה ללא כל כך רלוונטית בסכום כסף שהיא מוצעת.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה "הארד קוריסט" הבחירה קלה מאוד יש לך 2 רכבים לבחור

אם אתה לא "הארד קור" אז הבחירה יותר קשה!

 

מה לגבי ה500A? אמנם קטנה יותר, אבל לא נופלת מהם לדעתי.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אן ספק שהFR היא הקנייה הפרקטית ביותר כאן ,אני בעד.

אבל גם לאופל אפשר לרכוש צ'יפ ומתלים :lol:

אבל גם אפשר לרכוש GTI גולף חצי שנה על הכביש ב 135K.

 

מאחר שהרכב (אופל ספורט) עוד לא מספיק זמן פה, אני מניח שהמשפרים עוד לא ממש מנוסים בזה, ולא הייתי ממליץ להיות שפן הניסיונות. לחבר עם A4 2.0T, דגם קודם, גיר פלנטרי רגיל, הצי'פ שבר את הגיר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GuyHar - שים לב שבכל הפוסט שלי דיברתי על FR משופרת אל מול קופרה סטנדרטית.

הרי ברור שאם כסטאנדרט מול סטאנדרט הקופרה טובה יותר, היא תיהיה טובה יותר אחרי שיפורים.

המטרה היית להציג אפשרות של רכב שבשיפור שעלותו קטנה יחסית מקבלים תועלת שהופכת את הקופרה ללא כל כך רלוונטית בסכום כסף שהיא מוצעת.

 

כנראה יש צדק בדבריך, אבל אתם שוכחים פרט קטנטן: לא כל אדם שקונה רכבים כאלו, רוצה לשפר אותם. אז לפעמים קניית קופרה עדיפה על פני ה-FR (לפעמים!), למי שרוצה גרסא קיצונית יותר ולא להתעסק בשיפורים אח"כ (או קופרה R במקרה כאן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש צדק בדבריך, אבל אתם שוכחים פרט קטנטן: לא כל אדם שקונה רכבים כאלו, רוצה לשפר אותם. אז לפעמים קניית קופרה עדיפה על פני ה-FR (לפעמים!), למי שרוצה גרסא קיצונית יותר ולא להתעסק בשיפורים אח"כ (או קופרה R במקרה כאן).

 

מסכים. אין לי ספק שעניין השיפור הוא אידיבידואלי וכל מקרה לגופו.

אך מכיוון שרוח השרשור לקחה אותנו לכיוונים של השוואות מעניינות וסכום כסף מאוד מוגדר, בחרתי לשתף באופציה הזו.

שוב, במידה ולא הייתי חווה את הלאון FR עם מערכת קוילאוברים, לא הייתי מעז להציע את הרעיון.

אחרי שחוויתי רכב כזה, אני יכול להמליץ על החלפת קפיצים בולמים מקוריים בקוילאוברים ללאון FR בפה מלא, מדובר במכונה אחרת לגמרי וכייפית לאין ערוך בהשוואה למוצר המקורי.

 

אה ו.. זה גם תורם ל"לוק" על הדרך, משהו שאי אפשר להתעלם ממנו :twisted: (תמונה מגוגל)

DSC00330.jpg

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...