Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה OPC


Hold
שימו לב! השרשור הזה בן 4458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה :)

עם כל הכבוד לסיאט (ויש כבוד), אף פעם לא החזקתי מהרכבים שהם מייצרים, בתור אחד שהיה לו סקודה בעבר, אבל עדיין חושב שסקודה מייצרים רכבים יותר איכותיים מסיאט, יכול להיות שאני טועה.

 

תתחדש במה שלא תבחר, אבל הדעה הקדומה שלך קצת מפתיעה.

ראשית, משום שמנסיעה שאני ערכתי בלאון FR, היא אולי לא RS אבל לפנות היא יודעת... לא צריך להגזים, היא לא סתם לאון רגילה עם מנוע של GTI (שהוא ברכה בפני עצמה).

שנית, זה שבעבר היתה לך סקודה (איזו?) ומזה אתה מסיק על לאון, זה כמו להגיד שבטוח לניסן יש בעיות חשמל בקשקאי כי במגאן דור II היו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתה לי פביה 2008 ידנית, לאמא שלי יש את פביה 2011 עם DSG. (שניהם דגם ספורט)

אני נכנסתי לתא נוסעים של הלאון FR (לבוס בעבודה הקודמת היה לו), ממש לא התלהבתי. היה לי קשה להבין מה גרם לו לקנות רכב כזה ועוד במחיר שקרוב ל 200K.

נסעתי מס' פעמים באיביזות למינהם, קופרה FR וגם רגילות, אני מאוד התאכזבתי ולא האמנתי שזה רכב ששייך לקונצרן VW, איכות החומרים הרבה יותר נמוכה מאוקטביה/פביה.

אני לא בחנתי את הלאון FR בכבישים יעודיים, אבל ההתרשמות (חלק מבוססת על נסיעות מבחן בעיתונות) שהלאון FR, לא יכולה לתת את הפאן בהתנהגות כביש, אחרת היו מעדיפים אותה על ה GTI נכון?

זה בדיוק כמו שאני אישית מאוד התאכזבתי מאודי A1, לא האמנתי שאודי מסוגלים ליצר כזה רכב משעמם ושאין בו שום אקסטרה מול הפולו/פאביה/איביזה (מנוע 1.4 122 כ"ס זה לא הכל). אני תופס מאודי כמותג מאוד חזק ואיכותי וכאן דיי התאכזבתי.

 

אבל כמו שציינתי, אני תמיד פתוח להצעות ואני לא מקובע.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מאיזה בציר היתה ה- FR. אני די סלדתי מהדגמים שהגיעו בשנים הראשונות, אבל לאחר מתיחת הפנים, היה שיפור רב בעיצוב הפנים. ברור שזה לא ממש באיכות של GTI, וגם לא מדובר באותו ציון במבחן הריסוק. אם הלאון FR מגיעה עם XDS כמו ה- GTI, אני ממליץ לך לנסות פעם נוספת בסוכנות איזו נסיעת מבחן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-XDS לא מציל את הלאון מהתנהגות כביש פושרת. אז מה אם האחיזה גבוהה.

בנוגע ל-A1, היא דווקא מפתיעה לטובה בהתנהגות הכביש (למעט מספר חוסרים כדוגמת היגוי קל מדי, לא מספיק מדויק ובעל שטח מת גדול). היא מאכזבת במובנים אחרים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(למעט מספר חוסרים כדוגמת היגוי קל מדי, לא מספיק מדויק ובעל שטח מת גדול). היא מאכזבת במובנים אחרים...

 

כרגיל, עוד אודי לא מהנה במיוחד, עם הגה גרוע(האודי היחידה שנהניתי ממנה בשנים האחרונות - ולא, לא נהגתי ב-R8 - היא A7. איכשהו, הצליח להם). שלושה דברים הרשימו אותי ב-A1; המנוע, תחושת האיכות והעיצוב. וכמו כל אודי, גם A1 אוחזת מצויין, לפחות על אספלט סביר ומעלה. אז מה. בקיצור, עוד רכב מנוכר מאינגולשטאדט.

 

את הלאון הרגילה גם אני לא אהבתי. את הקורסה OPC נהגתי ב-2007 והתאכזבתי מאד.

 

מאחר ושתי המכוניות דנן מתומחרות כעת אטרקטיבית מאד ושתיהן עברו מתיחות פנים ושדרוגים שונים, שתיהן ראויות לנסיעת מבחן ובחינה מעמיקה - וזו גם המלצתי ל"ראש מכונה".

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, עוד אודי לא מהנה במיוחד, עם הגה גרוע(האודי היחידה שנהניתי ממנה בשנים האחרונות - ולא, לא נהגתי ב-R8 - היא A7. איכשהו, הצליח להם). שלושה דברים הרשימו אותי ב-A1; המנוע, תחושת האיכות והעיצוב. וכמו כל אודי, גם A1 אוחזת מצויין, לפחות על אספלט סביר ומעלה. אז מה. בקיצור, עוד רכב מנוכר מאינגולשטאדט.

 

לא טענתי שהיא מהנה בצורה יוצאת דופן, פשוט שהיא מרגישה טוב משמעותית מאחיותיה לפלטרפורמה. ניכר שאודי השקיעו עבודה בכיול המתלים ואפשר להוציא מהמכונית הזו הנאה למרות ההגה. עם זאת, כמובן שה-OPC עדיפה משמעותית עבור הנהג הספורטיבי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לפרט במה התאכזבת מהקורסה OPC?

 

מכל האספקטים הדינמיים. תגובת הדוושה היתה ארטית ולא אחידה, ההגה הרגיש כאילו הוציאו אותו ממשחק מחשב טיוואני, לחימת הגה הפריעה מעט וכל התחושה היתה של מכונית שאינה חשה כמקשה אחת.

 

הגרסה הנמכרת כעת עברה מתיחת פנים ב-2010, מנגנון ההגה טופל וגם מערכת ניהול המנוע. טרם נהגתי בה אך היא מאד מסקרנת אותי בהיותה הוט האץ' קצת פרועה, בטעם של פעם. עם זאת, קשה לי להאמין שהיא מסוגלת להתעלות על ספורט קליאו הנוכחית; מכונית מיוחדת מאד בכל קנה מידה.

 

אם נהיגה חשובה לך יותר מאיבזור, הייתי קופץ לרח' ריב"ל ופוגש שם בחור נחמד(וחבר פורום) בשם זכי, משתף אותו בתקציב העומד לרשותי ושומע מה יש לו להציע. על הדרך, אל תוותר על נסיעת מבחן.

 

בקיצור, יש לך שעורי בית מהנים. 3 מכוניות מענינות עומדות לרשותך בתקציב הזה והן שוות בדיקה. בנוסף, הייתי ממתין לראות מה דלק מוטורס יעשו בנוגע לתמחור המיני קופר S ומתי ולוסטר טורבו תנחת בארץ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אפשר טיפ ממני אז נסיעת מבחן בגרסה ספורטיבית עושים מעל חצי שעה ובאזוור שבו הסיכון לך ולסביבה הוא ברמת אפס וכמובן נציג שלא ישתין במכנסיים כי נכנסת מעט חזק מדיי לטעמו.

 

בעיני שלושת המכוניות הם שונות בכל דבר (כוח ,התנהגות,איכות חומר..)

ולכן באמת שווה לבצע נסיעת מבחן בכדי לראות למה אתה מתחבר אישית ולא רעיונית.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי משהו, מה יש ברחוב ריבל?

 

אני ביצעתי נסיעת מבחן על הקורסה OPC, אני חיייב לציין שנישבתי :), אני מאוד התלהבתי מהביצועים של הרכב, אחיזת הכביש, הרכב ממש דבוק לכביש. ניסיתי להשוות אותו מול הפביה שהייתה לי בסיבובים, מה שלפביה היה קשה, הקורסה תפרה בלי בעיות מיוחדות.

 

ברור לי שהאבזור אינו מרשים, אך קשה לרצות הכל, בדקתי את המתחרים - הפונטו יקרה לי מדי 160K ואוחזת פחות מהקורסה, ה 500 לא פרקטית, הלאון FR כבר חוויתי את דעתי, הפולו GTI ממש לא מתחרה, ניסיתי לבדוק רכב אחר - A1 בגלל המבצע, אך בהשוואה של כל התמונה הכוללת, לא ראיתי סיבה לשלם 126K על A1 ידנית עם הרמת גימור הכי נמוכה.

מכיוון שאני כבר לחוץ על רכב, קשה לי להתנייד ביום יום בלי רכב, אז אין לי את הפריבילגיה לחכות עד שדלק מוטורס יעשו משהו עם המיני קופר S או כלמוביל והיונדאי וולוסטר טורבו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אפשר טיפ ממני אז נסיעת מבחן בגרסה ספורטיבית עושים מעל חצי שעה ובאזוור שבו הסיכון לך ולסביבה הוא ברמת אפס וכמובן נציג שלא ישתין במכנסיים כי נכנסת מעט חזק מדיי לטעמו.

 

בעיני שלושת המכוניות הם שונות בכל דבר (כוח ,התנהגות,איכות חומר..)

ולכן באמת שווה לבצע נסיעת מבחן בכדי לראות למה אתה מתחבר אישית ולא רעיונית.

 

ישתין במכנסיים? :roll:

הודעתי לו מראש שאני מתכנן נסיעה אגרסיבית והוא הסכים, ברור לו שמי שבוחן רכב כזה, לא ייסע איתו עדין.

הנסיעת מבחן ארכה 45 דקות ונסעתי בקטעים שבדקתי את ההתנהגות של הרכב, פחות עניין אותי ה 0-100 וכו'.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי משהו, מה יש ברחוב ריבל?

 

מוכרים שם קליאו-ים

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי במקביל על הקליאו, הקורסה והפולו, ואין ספק שהפולו לא בתחרות. הקורסה מספיק קרובה לקליאו בשביל שהפרש המחיר הגדול לטובתה ישחק תפקיד. בפירוש קנייה מומלצת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פספסתי משהו, מה יש ברחוב ריבל?

 

אני ביצעתי נסיעת מבחן על הקורסה OPC, אני חיייב לציין שנישבתי :), אני מאוד התלהבתי מהביצועים של הרכב, אחיזת הכביש, הרכב ממש דבוק לכביש. ניסיתי להשוות אותו מול הפביה שהייתה לי בסיבובים, מה שלפביה היה קשה, הקורסה תפרה בלי בעיות מיוחדות.

 

באמת השוואה רלבנטית...

 

ברור לי שהאבזור אינו מרשים, אך קשה לרצות הכל, בדקתי את המתחרים - הפונטו יקרה לי מדי 160K ואוחזת פחות מהקורסה, ה 500 לא פרקטית, הלאון FR כבר חוויתי את דעתי, הפולו GTI ממש לא מתחרה, ניסיתי לבדוק רכב אחר - A1 בגלל המבצע, אך בהשוואה של כל התמונה הכוללת, לא ראיתי סיבה לשלם 126K על A1 ידנית עם הרמת גימור הכי נמוכה.

מכיוון שאני כבר לחוץ על רכב, קשה לי להתנייד ביום יום בלי רכב, אז אין לי את הפריבילגיה לחכות עד שדלק מוטורס יעשו משהו עם המיני קופר S או כלמוביל והיונדאי וולוסטר טורבו.

 

ברור לך שגם A1 זה מגרש אחר לגמרי, נכון?

 

בקיצור, גם אני הייתי מציע לך לנסותאת הרנו, יש להם קסם משלהם שם, אבל נראה שכבר החלטת - אז תתחדש :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהקליאו ספורט היא מכונת נהיגה משובחת, אותי באופן אישי היה מעצבן לרכוש רכב בכ"כ הרבה כסף כאשר רשימת התוספות מתחילה ונגמרת ב "מד סל"ד בצבע צהוב" :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...