Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתעניין ברכישת רכב פורד פוקוס מדגם גיאה 5 דלתות מודל 2007.

אני מעוניין לדעת איך חווית הנסיעה ברכב זה (יחסית לפוקוס Trend 5 דלתות מודל 2008).

האם הרכב צורך יותר דלק מאשר גירסת ה-1.6?

 

אשמח לקבל כל מידע על הרכב.

 

תודה,

רועי

פורסם

כבעלים של רכב בדיוק כזה וגם מאותה שנה עד לאחרונה, אני יכול רק להרעיף עליו שבחים....

 

קודם כל, אין מה להשוות את הגיאה 200 סמ"ק לגרסאות הליסינג 1600 סמ"'ק. פשוט רכב אחר לגמרי - מאיץ טוב, הרבה כוח ופשוט עושה את העבודה ובגדול. נוחות הנסיעה פנטסטית, צמיגים רחבים יותר ועל ההגה של הפוקוס מהדור היוצא אין מה להוסיף (תקשורת מופלאה עם הכביש והתנהגות שלא מביישת מכוניות הרבה יותר יקרות). מבחינת רמת הגימור - גם פה אין מתחברים לגיאה בשנתון הזה ובאותו סגמנט. יש לרכב את כל התוספות האפשריות ואם נרד לפרטים הקטנים, אני מאוד אהבתי את הרדיו דיסק של סוני עם 8 הרמקולים שפשוט משובח וגם את המיקום של השליטה על ההגה (שזה לא על ההגה אלא מאחורה, לי זה היה מאוד מאוד נוח אבל יש כאלו שלא הסתדרו עם זה).

 

לגבי צריכה דלק, זו לא נקודה טובה בפוקוס. צריכת הדלק בתוך העיר לא מהטובות, אבל מחוץ לעיר זה משתפר. קח בחשבון שמיכל הדלק שלה הוא 43 ליטר בלבד (אל תתפוס אותי על הליטר) אז זה יכול להטעות לפעמים אם אתה עושה חישובים.

 

לסיכום, בחירה מצויינת. מקווה בשבילך שתמצא אחת כמו שאני מכרתי (40,000 ק"מ שמורה ומטופלת במוסך המרכזי...).

פורסם

dr6633, תודה רבה על התשובה.

אשמח גם אם תוכל (או כל אחד אחר) לומר לי איך הרגב מבחינת הבטיחות?

 

תודה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מצטער שאני מחייה פוסט ישן.

אני שוקל בימים אלו לקנות את הרכב (מונדאו גיאה 5 דלתות 2004).

אשמח לקבל חוות דעת בנוגע לשני הנושאים הבאים:

1. האם יש מקום בספסל האחורי ל 3 מושבי בטיחות לילדים (בוסטר, מושב תינוק וסלקל)?

2. האם תא המטען גדול דיו למשפחה בת 5 נפשות?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

השאלה במספרים כמה ה 2.0 אוכלת לעומת 1.6 ?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

ומזווית אחרת...

אחרי כמה שנים על פוקוס 1600 שנת 2001, הייתי בטוח שהרכב הבא שלי הולך להיות ג'יהה 2000 משנתון מתקדם יותר. הייתי נעול על זה.

ניסיון מאוד טוב עם הדור הראשון גרם לי לחשוב שהדור השני בתוספת כח וקצת הידור יהיה קנייה טובה. בטח במחירים של המשומשות מהסוג הזה.

3 נסיעות מבחן על שלושה רכבים שונים, 2 מפרטי ואחד ממגרש גרמו לי לא לרצות להתקרב לרכב הזה יותר.

הגה מאוד רחוק מהדור הראשון, מנוע אנמי שעושה הרבה רעש ותו לא (לא הבנתי איפה התחבאו 140 כ"ס).

תיבת הילוכים נוראית.

תוספת גמר דמוי עץ בקונסולה המרכזית היה ההקש ששבר את גב הקיפוד.

 

השאלה היא מה אתה מחפש ברכב?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

מצטער לא שמתי לב.

תבדוק בשרשורים שלי כתבתי מה מחפש. נמאס לי תאמת לחפור ולחזור על זה כבר.

אני לא זקוק ליותר מידי סך ההל לרכב שיהיה נעים בטוח והנה לנהיגה אחרי הכל אני צעיר בתחילת הדרך שרוצה רכב מהנה ובטוח ושלא יגרום לי לעבוד בשבילו.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם
מצטער לא שמתי לב.

תבדוק בשרשורים שלי כתבתי מה מחפש. נמאס לי תאמת לחפור ולחזור על זה כבר.

אני לא זקוק ליותר מידי סך ההל לרכב שיהיה נעים בטוח והנה לנהיגה אחרי הכל אני צעיר בתחילת הדרך שרוצה רכב מהנה ובטוח ושלא יגרום לי לעבוד בשבילו.

 

אז נמשיך....

רכב משפחתי גדול/מנהלים מאפשר לך למקם 3 כיסאות תינוק מאחורה. קומפקטי לא ממש, אלא אם מדובר בבוסטר ושני כיסאות תינוק.

תא מטען, מאפשר גדול ומאפשר הרבה אחסנה.

 

השאלה היא האם זה הרכב הנכון ?

מונדאו ידועה בתקלות החשמל והאלקטרוניקה הרבות שלה, אבל אני לא בטוח שזה כולל את שנתון 2004.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

האמתי שהמונדאו לא עניינה אותי גם בקשר לכסאות לא אני שאלתי.

שאלתי היתה בנוגע להפרש בעניין הדלק מי אוכלת כמה ואיפה ?

ושאלה נוספת באיזה גרסה יש קרוז קונטרול ובאיזה אין ??

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

×
×
  • תוכן חדש...