Jump to content

AvishaiK

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של AvishaiK

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מצטער שאני מחייה פוסט ישן. אני שוקל בימים אלו לקנות את הרכב (מונדאו גיאה 5 דלתות 2004). אשמח לקבל חוות דעת בנוגע לשני הנושאים הבאים: 1. האם יש מקום בספסל האחורי ל 3 מושבי בטיחות לילדים (בוסטר, מושב תינוק וסלקל)? 2. האם תא המטען גדול דיו למשפחה בת 5 נפשות?
×
×
  • תוכן חדש...