מצטער שאני מחייה פוסט ישן.
אני שוקל בימים אלו לקנות את הרכב (מונדאו גיאה 5 דלתות 2004).
אשמח לקבל חוות דעת בנוגע לשני הנושאים הבאים:
1. האם יש מקום בספסל האחורי ל 3 מושבי בטיחות לילדים (בוסטר, מושב תינוק וסלקל)?
2. האם תא המטען גדול דיו למשפחה בת 5 נפשות?