Jump to content

roibnm

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roibnm

  1. תודה רבה.
  2. dr6633, תודה רבה על התשובה. אשמח גם אם תוכל (או כל אחד אחר) לומר לי איך הרגב מבחינת הבטיחות? תודה
  3. שלום, אני מתעניין ברכישת רכב פורד פוקוס מדגם גיאה 5 דלתות מודל 2007. אני מעוניין לדעת איך חווית הנסיעה ברכב זה (יחסית לפוקוס Trend 5 דלתות מודל 2008). האם הרכב צורך יותר דלק מאשר גירסת ה-1.6? אשמח לקבל כל מידע על הרכב. תודה, רועי
×
×
  • תוכן חדש...