Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

זה הכי הגיוני רק כרכב שני ולמי שיש בית פרטי עם חנייה פרטית. לרוב מוחלט של האוכלוסיה זה לא רלוונטי עם טווחי נסיעה כאלה. רק כאשר יצרנים יפסיקו לבלבל לנו את המוח (וההוכחה לכך היא חברת טסלה), אז כולם יוכלו להנות מרכב חשמלי.

 

כל מילה בסלע.

 

אם להיות ריאליים, אז הטסלה מציבה את רף המינימום לנסיעה חשמלית אמיתית:

300 מייל בערך וזמן טעינה מקסימלי של 5 שעות בערך, דומה בטווח למשפחתית 1600 אוטומטית.

אפשר לטעון בבית או בחניון כמו בבטרפלייס. אם המכונית תמכר במספרים יפים אני מאמין שיהיו עוד עמדות הטענה בחניונים יעודיים ובערים הגדולות.

 

פתרון אמיתי וראוי. רק המחיר, החל מ-70,000 דולר באמריקה.

 

לא הייתי מתנגד :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כגזבר ועד הבית בו אני גר קיבלתי היום מהשכנים שלי שלהם פלואנס חשמלית של בטר פלייס, צ'ק מבטר פלייס על החשמל שהרכב החשמלי צרך מהמונה המשותף של הבנין.

מחר אפקיד אותו.

אז מה אתם אומרים? הצ'ק יחזור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כגזבר ועד הבית בו אני גר קיבלתי היום מהשכנים שלי שלהם פלואנס חשמלית של בטר פלייס, צ'ק מבטר פלייס על החשמל שהרכב החשמלי צרך מהמונה המשותף של הבנין.

מחר אפקיד אותו.

אז מה אתם אומרים? הצ'ק יחזור?

 

שתף אותנו קצת מה היה המנגנון עד עכשיו.

בהתקנת העמדה בחניה היית צריך (כוועד הבית) לחתום לבטר פלייס על אישור?

חתמת גם לחברת החשמל על משהו? על מה?

 

יש מונה נפרד למדידת הצריכה של עמדת הטעינה? או שהמדידה מתבצעת על ידי העמדה עצמה ומדווחת דרך המחשבים של בטר פלייס?

 

אולי בתור וועד אתה צריך להזמין חשמלאי שיתקין מונה עבור העמדה הזו, כדי שתדע כמה לחייב את בעל הרכב כשהצ'קים מבטר פלייס יפסיקו להגיע. וכמובן לרשום את הקריאה כל שבוע לצורך התחשבנות עתידית.

 

אני בתור דייר אחר בבניין הייתי מצפה מהוועד שינקוט צעד כזה על מנת לחייב את הדייר באופן מדוייק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהרכב החשמלי של השכנים הוא די חדש והם קיבלו אותו רק בחודש אפריל.

אתמול היה הפעם הראשונה שקיבלנו מבטר פלייס צ'ק.

בתור ועד הבית היינו צריכים לחתום לבטר פלייס על אישור להתקין את עמדת הטעינה ולהתחבר לחשמל של הבנין כך שמי שמשלם על החשמל של הרכב החשמלי הוא הועד כאשר בטר פלייס יודעת דרך עמדת הטעינה בדיוק כמה הרכב צרך ופעם בחודש שולחים צ'ק לפקודת ועד הבית על סכום החשמל שהרכב החשמלי צרך.

חברת החשמל לא היתה צד בנושא והיא לא מעורבת להבנתי (בכל מקרה לא חתמנו לחברת חשמל על שום דבר).

המדידה של צריכת החשמל מחושבת ע"י עמדת הטעינה והנתונים נשלחים למחשבי בטר פלייס והם שולחים לועד צ'ק עם הסכום הרלוונטי.

מכיוון שמדובר ברכב ליסינג, הרכב ילקח בחזרה לחברת הליסינג בימים הקרובים ולכן אין לנו כועד כל צורך להתקין מונה נפרד.

השכנים שהפלואנס שלהם הבטיחו לי אתמול שהם ידאגו לסילוק עמדת הטעינה ולניתוקה מהחשמל לאחר שהרכב יוחזר (לא שמישהו יכול בכלל להתחבר לחשמל משם - מדובר בחיבור שונה מהרגיל, רק רכב חשמלי אחר יוכל להתחבר).

כמו כן, אני גם לא דואג אם הצ'ק יחזור מכיוון שאם זה יקרה הועד יקבל הכסף שמגיע לו מהשכנים והם כבר יצטרכו לשבור את הראש מול בטר פלייס, אם בכלל יהיה עם מי לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כגזבר ועד הבית בו אני גר קיבלתי היום מהשכנים שלי שלהם פלואנס חשמלית של בטר פלייס, צ'ק מבטר פלייס על החשמל שהרכב החשמלי צרך מהמונה המשותף של הבנין.

מחר אפקיד אותו.

אז מה אתם אומרים? הצ'ק יחזור?

 

לדעתי חבל על הטרחה, ועל עמלת ההחזרה שתשתלם,

אם החברה מוגדרת כפושטת רגל, כל תשלום שלא דרך המפרק הוא בעצם העדפה של נושים,

דבר שאסור על פי החוק,

פשוט שהשכן ישלם את החשבון וידרוש את זה בחזרה מחברת הליסינג לדעתי.

 

וסתם מתוך סקרנות , כמה חשמל שילמה בטר פלייס לכם לרכב לחודש ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא בסך הכל סכום של 163 ש"ח לחודש מלא אבל אני לא יודע מה היתה הנסועה והאם החליפו סוללות בתחנת החלפה של בטר פלייס או רק הטעינו דרך עמדת הטעינה בחניה של הבנין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היתי ממהר לסלק את עמדת הטעינה ולנתקה מהתשתית , במיוחד אם היא לא ממש מפריעה .
העמדה אינה שלהם, לא הייתי ממליץ להם לנגוע בה עקב המצב הנתון. מזלם של השכנים כי הרכב הוא רכב ליסינג, בעלי רכב שנרכש באופן פרטי עם עמדת טעינה המחוברת לחיבור חיצוני עלולים לגלות כי יש להם עציץ בעיצוב מודרני:-D הם לא יוכלו להחליף סוללות ועמדת הטעינה תנותק (ואולי תילקח/תושבת, בכל מקרה היא אינה רכושם של הלקוחות) כך שיהיה להם מעט מסורבל להתנהל עם הרכב הזה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ללא סיוע ממשלתי לא ימצאו קונים לחברה"

לפחות ניתן להגיד לזכותם שהם היחידים שרואים את העניין בצורה ריאלית לחלוטין.

 

להבדיל אלף אלפי הבדלות מחבורת בעלי הרכבים שהוזים שהמדינה תלאים את תחנות ההחלפה ותעשה מזה פרויקט לאומי עבור ה 700 האלה שהחליטו לרכוש את הקשקוש הזה.

 

יותר טוב שיבדקו אופציות טרייד אין על ניסן ליף :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו היתה "הפתעה" בציניות...

לי זה היה ברור שזה מה שיקרה, לשאר חברי הועד זה לא היה ברור.

בכל מקרה את הכסף אנחנו נקבל מהדיירים והם יצטרכו לשבור את הראש מול בטר פלייס או חברת הליסינג שלהם.

הועד הוא בכלל לא צד בסיפור הזה והבעיות שיש להם עם בטר פלייס לא אמורים לעניין את הועד שבסך הכל נתן את הסכמתו לשמש כצינור ולעזור לדיירים להתחבר לחשמל דרכנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו היתה "הפתעה" בציניות...

לי זה היה ברור שזה מה שיקרה, לשאר חברי הועד זה לא היה ברור.

בכל מקרה את הכסף אנחנו נקבל מהדיירים והם יצטרכו לשבור את הראש מול בטר פלייס או חברת הליסינג שלהם.

הועד הוא בכלל לא צד בסיפור הזה והבעיות שיש להם עם בטר פלייס לא אמורים לעניין את הועד שבסך הכל נתן את הסכמתו לשמש כצינור ולעזור לדיירים להתחבר לחשמל דרכנו.

 

תשמור על הצק - עוד כמה שנים תוכל למכור אותו לאספנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור ישירות לבטר פלייס אבל עידן עופר מדגים לנו שוב, היטב ש"טייקונים" משגשגים רק בתרחישי קרטל/ מונופול.

 

בשוק חופשי ותחרותי שלא תלוי ביחסי הון-שלטון, הם לא כאלה "מוצלחים".

 

החברה לישראל מוכנה לוותר על השליטה בצים

צים מציעה להמיר כמחצית מהחוב שלה ל־100% מהמניות שלה, כך שהחברה לישראל תיוותר ללא אחזקות בחברה.

 

http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3605590,00.html?dcRef=ynet

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...