Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

אז ככה:

ברשותי בלנו 98 וחשבתי על האופציה של החלפת הבולמים ברכב אם יש אופציה אפילו על בולמים אחוריים שמגביהים טיפה כי החלק האחורי בבלנו נמוך מאוד

כרגע אני סובל מרעשים שהרכב עושה כשהוא עובר אפילו על כל שריטה שיש בכביש ובמיוחד בורות

אני מעוניין בבולמים שיורגש שיפור וימנעו את הרעש הזה כמה שיותר!

מה האופציות שעומדות לרשותי ומה הטווח מחירים?

 

תודה לעוזרים

 

מצטער נראה לי האשכול הזה לא מתאים לפה במידה וזה לא מתאים, אשמח אם אפשרי להעביר אותו.

תודה!

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

אתה יכול להחליף ל "מונרו" או :קאייבה" בטוח יש לרכב שלך.

בנוסף, תצטרך להוסיף לעלויות גם תושבות, אואלי גם קפיצים, תלוי במצבם.

תוסיף מחיר עבודה והגעת ל 1800 ש"ח לפחות. לא כולל מע"מ.

תתחיל לברר, תעביר הצעות שקיבלת ונראה איך מתקדמים..

כמה ק"מ עבר הרכב?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
אתה יכול להחליף ל "מונרו" או :קאייבה" בטוח יש לרכב שלך.

בנוסף, תצטרך להוסיף לעלויות גם תושבות, אואלי גם קפיצים, תלוי במצבם.

תוסיף מחיר עבודה והגעת ל 1800 ש"ח לפחות. לא כולל מע"מ.

תתחיל לברר, תעביר הצעות שקיבלת ונראה איך מתקדמים..

כמה ק"מ עבר הרכב?

עוד לא ביררתי יום ראשון אני אקבל הצעה מהמוסך שלי

הרכב עבר 170 אלף

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

170 אלף זה המון לבולמים, וסביר להניח שאתה נוסע כבר הרבה זמן על בולמים שחוקים ולכן, כפי שצוין כבר, נגרמה שחיקה גם לקפיצים (ומכאן שקיעת המרכב). אני גם הייתי דואג פחות בגלל הרעשים ויותר בגלל האפשרות שלא אוכל לעצור בזמן במקרה חירום או אף שיציבות הרכב בסטיה חדה תתערער. ככלל, בולמים יש להחליף לאחר 80 אלף (עד 20 אלף יותר או פחות בהתאם לתנאי הנהיגה והכביש) אפילו אם אין בהם כשל כמו נזילה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
170 אלף זה המון לבולמים, וסביר להניח שאתה נוסע כבר הרבה זמן על בולמים שחוקים ולכן, כפי שצוין כבר, נגרמה שחיקה גם לקפיצים (ומכאן שקיעת המרכב). אני גם הייתי דואג פחות בגלל הרעשים ויותר בגלל האפשרות שלא אוכל לעצור בזמן במקרה חירום או אף שיציבות הרכב בסטיה חדה תתערער. ככלל, בולמים יש להחליף לאחר 80 אלף (עד 20 אלף יותר או פחות בהתאם לתנאי הנהיגה והכביש) אפילו אם אין בהם כשל כמו נזילה.

 

מהיכן המומחיות הזו ?

כשנוהגים כמו שצריך ומאיטים לפני במפים ובורות בכביש הבולמים מחזיקים גם 200000 ק"מ .

אני מדבר מניסיון .

פורסם

מה פירושו מחזיקים? אם "מחזיקים" פירושו לא נוזלים או נתקעים באמצע מהלכם, הרי שבולמים ישרדו גם 200 אלף, כשם שצמיגים ישרדו 100 אלף קילומטר ויותר, אבל השאלה היא האם הבולמים הללו, וכמובן צמיגים, יעמדו במבחן הבלימה. בולמים שעברו מעל 80 אלף (גם יותר, תלוי בתנאי הנסיעה) יאריכו למדי את מרחק העצירה בבלימה פתאומית, וזה מה שחשוב באמת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

והבולמים של מונרו שדיברו עליהם פה ושל קאייבה הם מתכווננים או לא?

ואיזה בולמים עוד יש קומפלט כולל הקפיצים והכל שאני צריך לבדוק מחירים לגביהם?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

אתה לא צריך בולמים מתכווננים...:|

כנס למוסך, קבל הצעה על סט 4 בולמים+תושבות+עבודה ואולי גם קפיצים.

מספיק דיבורים, יותר מעשים..

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

קיבלתי הצעה במוסך המורשה שאני מטפל ברכב באזור ה-3000 כולל הכל קפיצים תושבות והבולמים ועבודה

של מונרו

השאלה אם שווה? או שזה יותר מדיי?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

אתה בטוח שגם קפיצים? אני לא בטוח שאפשר בארץ להשיג קפיצים חדשים לרכב שלך.

 

לגבי המחיר של 3000 ש"ח זה המחיר שאמור לצאת לך, בנוסף לא ממליץ על KYB, החלפתי לכאלו ברכב הקודם שלי (אפלאוז) ולא התרשמתי לטובה מהבולמים.

×
×
  • תוכן חדש...