Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה לראשון בנסיון שלי להשתלב לנתיב הימני באחת היציאות על כביש 431 נגלה לעיני שכאשר התחלתי לאותת ימינה ולהפנות את ההגה ימינה רכב שהיה באותו נתיב התחיל להאיץ וכאשר כבר ראיתי שיש לי עסק עם חתיכת זבל והאצתי מעט בשביל להשתלב בכל זאת כי הייתי צריך לצאת ביציאה הנהג החליט שהוא נמצד אליי בכל מצב וכנראה גם כמעט נכנס בי עם הצד השמאלי קדמי שלו בצד הימני אחורי שלי, אפילו כשכבר זזתי כי אני לא מתאבד הוא עדיין המשיך להצמד אליי במכוון.

הייתי עם חברה שלי ברכב שממש נבהלה, הנהג הנ"ל האיץ, עקף אותי מימין והמשיך ישר כאשר הוא מוציא מהחלון יד ומראה לי אצבע שלישית.... בהתחלה עוד התחלתי לרדוף אחריו ואז חברה שלי התעקשה שאעזוב את זה.... נרגעתי, נשמתי מעט אויר וזהו. מה שבטוח הנהג הזה הוא אחד שלא צריך להיות על הכביש, מדובר בברלינגו לבנה של חברה ככל הנראה.

ן

חבל אם רק הוא היה מרגיש גבר גבר והיה עוצר בצד היה לו מפגש מאוד, אבל מאוד לא נעים!

חבל שלא הספקתי עם כל העצבים לשים לב יותר מדי למספר רכב! בכל מקרה מאחל לאותו נהג את כל הטוב שבתאונת דרכים עצמית, מעקה בטיחות, עץ, עמוד, נפילה מגשר ועוד רבים וטובים.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חולה נפש.

קרה לי מקרה דומה עם נהג מונית, שהחליט שהוא חותך מהשמאלי למדרכה בצד ימין כדי לאסוף נוסע כשאני נוסע במקביל אליו בנתיב הימני. בנס קלטתי אותו בזמן והתחמקתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פשוט מרגיז.

לא פעם קרה לי שביקשתי להשתלב בנתיב אחר, ונהג מתוסכל סבור שאיתות היא קריאה למלחמת גוג ומגוג :roll:

פורסם

לצערי אני נתקל בתופעה כמעט כל יום! אנשים חוצפנים ומגעילים שפשוט לא נותנים לעבור נתיבים. בשניה שקולטים את האיתות שלך הם מאיצים וחוסמים את הנתיב!

אני שוקל לקנות מצלמת וידאו איכותית לרכב רק בשביל לתפוס חלאות כאלה..

פורסם

אויר אויר ועוד פעם אויר.

חוליגנים כאלו נמצאים כל הזמן על הכביש, לעיתים אנו נתקלים בהם,

לעיתים הם נתקלים ברכבים אחרים וגורמים לתאונה.

תהנה מהנהיגה, תתעלם ותתרחק מהחוליגן על הכביש ותשמור על עצמך,

חוקי מרפי לבסוף חלים על כולם, מקווה שזה יסתיים במעקה בטיחות ולא ברכב של משפחה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

... בהתחלה עוד התחלתי לרדוף אחריו ואז חברה שלי התעקשה שאעזוב את זה....

ן

חבל אם רק הוא היה מרגיש גבר גבר והיה עוצר בצד היה לו מפגש מאוד, אבל מאוד לא נעים!

 

 

טוב שיש לך חברה, ואתה צריך להירגע - אחרת בפעם הבאה, כאשר החברה לא תהיה איתך, ותפגוש "גבר-גבר", יפתחו לך תיק פלילי, ומאזרח טוב תהפוך לעבריין.

 

יש המון מקרים מרגיזים בכבישים, צריך ללמוד לסנן, להתעלם, להחזיק את עצמך בידיים.

מקסימום תגיד בקול "אידיוט" \" דפוק" וכו.. כדי לשחרר קצת את הלחץ.

 

מה יש לרדוף אחרי אחד כזה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שמתתי לב שזה קורה לי רק בבוקר.

אשכרא בא לי לצאת מהאוטו ולפרק אנשים שמתנהגים כאילו הכביש של אבא שלהם.

אחרי הקפה הראשון זה עובר לי ואני מוותר לכולם בסבבה.

פורסם
אויר אויר ועוד פעם אויר.

חוליגנים כאלו נמצאים כל הזמן על הכביש, לעיתים אנו נתקלים בהם,

לעיתים הם נתקלים ברכבים אחרים וגורמים לתאונה.

תהנה מהנהיגה, תתעלם ותתרחק מהחוליגן על הכביש ותשמור על עצמך,

חוקי מרפי לבסוף חלים על כולם, מקווה שזה יסתיים במעקה בטיחות ולא ברכב של משפחה.

 

 

 

 

 

ל'

 

ליטל אני מאמין שאת מבינה אותי עוד יותר! חבל באמת שלא כ"כ היה לי מה לעשות....

 

ולד רוב הסיכויים שתיק פלילי היו פותחים לו, למזלי מכיר דיי טוב את החוק, אני לא עושה שטויות ובטח שמפגר כזה לא שווה את זה ועם זאת ישנם מספיק דברים לעשות איתו חוקית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

האיתות הוא מקל קסמים, כאשר אתה מפעיל איתות שמאל, כל הרכבים בנתיב השמאלי לוחצים על הגז, העיקר שחס וחלילה לא תשתלב לפניהם (למרות שהם נסעו 80-90 לפני שאותת).

כשאני לא ממהר ונוסע לאיטי בימני, אני אוהב לעזור לתנועה לזוז יותר מהר, כל פעם שאני רואה רכב מתקדם בעצלתיים בנתיב השמאלי, אני מדליק איתות והוא לוחץ על הגז.

למרבה הפלא, האיתות הימני קסום באותה המידה :shock:.

כבר חתמתי...

פורסם
עדיף לא להתעסק עם נהגים כאלה,היו מקרי רצח בגלל אגו של בנאדם.

 

בגלל אותם מקרים אני לא יוצא מהבית בלי נשק, רק אם אני יוצא לשתות אז הוא נשאר בבית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עדיף להשאיר את הנשק בבית, ואם הנשק כבר איתך להשתמש בו למטרה שלה הוא מיועד,

שמירה על חיי אדם, בעת סכנת חיים ממשית לך ולסובבים אותך ואין דרך אחרת לעצור את מי שרוצה לפגע.

תאר לך מקרה בו הצלחת לרדוף אחריו, הוא נעצר בצד, ירדת מהרכב עם נשק,

ואז מה?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...