Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק מקווה שאף אחד מה"גבר-גבר" פה לא אצא אלי יום אחד כי אני נוסע 90כחוק בשמאלי ואין לי אפשרות לעבור לנתיב הימני כרגע, ואותו גבר-גבר יחשוב שאני חוסם אותו או עושה לו דווקא.

 

יש מספיק מפגרים בכביש, נוסעים עם דלתות נעולות ואומרים בקול רעם משהוא כמו "חמור" וזה עוזר להשתחרר.

 

נהיגה בטוחה לכולם!

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ספרי התיאוריה האמריקאים מתחילים עם המשפט Do not induce road rage, או במילים אחרות : מה איבדת בנתיב השמאלי על 90 קמ"ש?

 

ברגע שאתה יודע מה החוק מאפשר לך ואתה יודע להסביר את עצמך אתה פותח לעצמך יותר אופציות!

 

...

 

בהחט היית צודק בהרבה מקרים, במקרה שלי יש כמה דברים שאני מעדיף לא להעלות על גבי הפורום כמו מקום עבודה וכו', מה שאמרת לגבי אזרח שמחזיק בנשק פרטי או של מקום העבודה הוא נכון, לגבי זה מעט שונה ואם היית יודע את כל המרכיבים שלי ושל המקרה ושל האופציות שהיו עומדות בפניי במידה והייתי כן רודף אחריו היית מבין שזה מאוד מאוד רחוק משימוש בנשק!

 

יקירי, העובדה שאתה באיזו יחידת שושו של משרד הבטחון שאתה לא יכול לספר עליה לא באמת מעניינת לאף אחד את האשך השמאלי. מתיאור המקרה ומהיחס הכללי שלך לנשק מסתבר שאתה בריון לא קטן, ואם אתה חושב שהחוק יגן עליך אם תצא למישהו באמצע הכביש עם אקדח הרי שאתה חי בסרט לא נורמלי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

היית נותן לו לעקוף, אל תהיה חלק מהעדר הזה, עדר ה"אגו", אגב העדר כולל בתוכו לא רק גברים, אלא גם נשים, מבוגרים/ות, צעירים/ות, אנשים פשוט הופכים להיות אגרסיביים על הכביש, תראה עצמך מחוץ למעגל הזה.

 

תאמין לי אחרי שביליתי תקופה במחלקת לב, ראיתי מה לחץ נפשי גורם לאנשים שהיו סביב במחלקה, זה לא שווה את זה.

 

 

מבחינתי כשאנשים עוקפים אותי, הם בכיף שלהם "עקפתי אותו, אין לו סיכוי בטרנטה הזאת", שיהנו שהם ניצחו ב"מירוץ", אבל אני יודע שאם אני ארצה הוא יראה הרבה עשן צמיגים תוך כדי שהוא מנסה להבין מה עקף אותו הרגע.

 

בריאות חשובה מ"ניצחון" דבילי על הנתיב.

פורסם

לא היה טור של רכבים , לא עקפתי אותו או נדחפתי לו , ראיתי שאני לפניו ויש לי מרווח טוב להכנס בלי להפריע לו! כמו כן אני יצאתי ימינה והוא המשיך בכלל ישר!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

סיסטם אקס , אני מקווה שכל דיבורי הנשק שלך הם מתייחסים לנשק פרטי שלך , או משטרתי , ולא נשק ארגוני , כי אז כשיגיע היום שתרצה להשתמש בו , תהיה בצרות צרורות

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אני רק מקווה שאף אחד מה"גבר-גבר" פה לא אצא אלי יום אחד כי אני נוסע 90כחוק בשמאלי ואין לי אפשרות לעבור לנתיב הימני כרגע, ואותו גבר-גבר יחשוב שאני חוסם אותו או עושה לו דווקא.

 

יש מספיק מפגרים בכביש, נוסעים עם דלתות נעולות ואומרים בקול רעם משהוא כמו "חמור" וזה עוזר להשתחרר.

 

נהיגה בטוחה לכולם!

 

מההודעה שלך נשמע בדיוק כאילו אתה עושה דווקא. נדיר המקרה שהתנועה נוסעת 90 ואין לך אפשרות להשתלב בנתיב הימני. המקרה הנפוץ הוא של פלוני (כמוך) נוסע בנתיב השמאלי, כולם עוקפים אותו בימני כי הוא מעכב את התנועה, ואותו פלוני (כמוך), בטוח בצדקתו (ובצדקנותו) שהוא נוסע כחוק וכולם יכולים להתיישב בנחת על איברי הרבייה שלו. כשאומרים שבכביש צריך להיות חכם ולא צודק מדברים בדיוק על המקרה שלך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
סיסטם אקס , אני מקווה שכל דיבורי הנשק שלך הם מתייחסים לנשק פרטי שלך , או משטרתי , ולא נשק ארגוני , כי אז כשיגיע היום שתרצה להשתמש בו , תהיה בצרות צרורות

מה זה נשק ארגוני?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה לסתום לו את התיבת מייל בספאם:lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

סיצואציות כאלו קורות לכולנו על הכביש מידי יום ושעה.

יש לי המון המווון סירטונים מהמצלמת רכב שלי על עבירות תנועה, אי מתן זכות קדימה, עקיפות בשוליים ועוד עבריינות בנהיגה.

לכן אני חושב קודם כל שמצלמה ברכב זה Must have! בלי שאלות ובלי היסוסים. למקרה של תאונה שניגרמה בגלל איזה דביל שכזה אפילו אם אני לא יהיה מעורב בתאונה אתן את ההוכחות לצד הנפגע.

אני חושב שמשטרת ישראל חייבת להעלות אתר ובו מעלים נהגים סירטונים של עבירות תנועה של נהגים שצולמו וכמובן כל עוד ניקלט לוחית הרישוי אז מתן דו"ח מהתאם הוא צעד מתבקש! ברגע שכל נהג ידע שאין לדעת האם לרכב מאחוריך יש מצלמה המצלמת אותך בעת ביצוע העבירה ותוכל לקבל דו"ח בדואר ממש כאילו צולמת על מהירות . אנשים יתחילו להירגע!

המלצה חמה למשטרת התנועה. אני אשמח לשתף פעולה. אגב, שזה יהיה תקף כמובן גם לדרדסים החזירים שמבצעים עבירות תנועה עם ניידות או עם רכביהם הפרטיים.

פורסם
מה זה נשק ארגוני?

 

 

 

 

 

ל'

לפי הבנתי יש נשק שהוא של כוחות הבטחון , צבא משטרה שב"כ אבטחת אישים נתב"ג

ויש נשקים פרטיים , שוב אני לא בקיא בחוק אבל דיי קשה להוציא נשק פרטי וצריך להיות תושב אזורים בסיכון כמו איו"ש וזה מלווה בבירוקרטיה רבה , ויש נשק ארגוני שמאשר משרד הפנים , עוברים מטווח בהתאם לתפקיד (יש מטווח חד יומי של 9 שעות כדי להוציא נשק לתפקיד שומר , יש קורס אבטחת מוסדות חינוך , ויש רמה א רמה ב' ככל התפקיד יותר "קשוח" כך עולה קשיחות הקורס , בקורס 9 שעות רק מכירים את הנשק את נהלי הפעולה ויורים 150 כדור , בקורסים אחרים יש ירי לאחר ריצה , וירי ממחסות ועוד. ד"א 9 שעות זה כל כך בסיסי אני דיי בטוח שזה מיועד למאבטחים מבוגרים , אפילו לא מלמדים שם ירי ממחסה , וה9 שעות האלו נחשבות גם רענון תקופתי למי שכן יש לו נשק כבר) , ואז מגיעים לחברת האבטחה , מקבלים מהם נשק ומסמכים , וחוזרים לירות 50 קליעים מאותו הנשק החדש , ואז יש לך רשיון נשק ארגוני , שמשמש אותך לעבודה בחברת השמירה הפרטית (מיקוד , מודיעין אזרחי , G4S , י.שקד וכו') , הנהלים עם הנשק הזה חמורים , בעקרון ניתן לשאת אותו ביום יום , אבל אוי ואבוי אם תשתמשי בו לא לצורך סיכול פיגוע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
מההודעה שלך נשמע בדיוק כאילו אתה עושה דווקא. נדיר המקרה שהתנועה נוסעת 90 ואין לך אפשרות להשתלב בנתיב הימני. המקרה הנפוץ הוא של פלוני (כמוך) נוסע בנתיב השמאלי, כולם עוקפים אותו בימני כי הוא מעכב את התנועה, ואותו פלוני (כמוך), בטוח בצדקתו (ובצדקנותו) שהוא נוסע כחוק וכולם יכולים להתיישב בנחת על איברי הרבייה שלו. כשאומרים שבכביש צריך להיות חכם ולא צודק מדברים בדיוק על המקרה שלך.

אז בוא תשלוף אלי אקדח, מקובל?

 

גם אם אני מניאק שעושה דווקא אני באמת לא חושב שמגיע לי כודר למצח. עצם העובדה שנושא הזה עלה כאן, ואנשים בכלל מדברים ומעלים רעיונות על לרצוח מישהוא כי הוא תקע אותם בשמאלי, נשמע לך הגיוני? אני לא מדבר על לצאת ולקלל ולנופף בידיים כמו שהרבה יודעים, אלה לרצוח אותו כי הוא חתך אותך\חסם אותך. ככה מתנהגים בחברה מתורבת?

 

כל אחד אומר "לי זה לא יקרה, אני שולט בעצמי" אבל אתה סך הכל בן אדם, בדיוק כמו כל אחד אחר, ומספיק שתריב עם המשפחה\חברה\חבר\בוס ותגיע למצב של אי שפיות זמנית, האדם הבא שיעשה לך דווקא יחטוף ממך כדור.

 

דבר שני: תסלח לי אבל הכביש הוא שלך באותה מידה כמו שהוא שלי ואם אני לא יכול לחזור לימין (ויש אלף ואחד סיבות למה לא - פה בשירשור יש לנו סיבה אחת לפחות) אז אני לא אחזור, ויסלח לך אדוני הממהר מאחורי אתה תחכה חצי דקה עד שתיהיה לי ההזדמנות לחזור לימין בביטחה.

 

ולא אני לא עושה דווקא, אני נוסע בימיני לרוב ועובר לשמאלי רק כי אני צריך לפנות בקרוב. אני עובר לשמאלי כי אני מתכנן לעקוף מישהוא, או שאני עובר לשמאלי כי אני לא רוצה לעמוד אחרי שיירה של אוטובוסים שתוקעים את הימני. אבל אתה בכל מקרה לא תאמין לי, אז אני רק רוצה לאחל לך שמעולם לא ניפגש, כי אחרי כל מה שקראתי ושמעתי אני באמת מפחד שאחרי הפגישה איתך אני לא אצא חי.

 

שיהיה לכם סוף שבוע נעים.

פורסם

ניראה לי שהשירשור הזה מתחיל לרדת מהפסים :help_sos:

פורסם

:skwee

 

לא יודע מאיפה הבאת את המחשבה שממפגש אתי לא תצא חי (לא זכור לי שכתבתי תגובה חוץ מזו שעליה הגבת). אמנם אני נוטה לחשוב שאני באמת יורה טוב, אבל כבר שנים רבות שאני לא חמוש ואדרבא, כשהייתי מסתובב עם אקדח (כמו רבים שמרתי בהיותי סטודנט) חשבתי פעמיים ויותר לפני כל פעולה שהייתה עלולה להפוך למצב התלקחות.

 

לגופו של עניין - הכביש אכן שלך בדיוק כמו שהוא שלי. לכן אתה, ואני, נשמור כולנו שלא נפריע לאחרים. עצם העובדה שאתה מרגיש שצופרים לך כשאתה בשמאלי אומרת שאתה לא עושה את זה. אם אינך מסוגל לתכנן את הנסיעה כך שלא תעכב אנשים ותגרום להם להזדיין בסבלנות כי הכביש גם שלך, אולי שווה לך לשקול טיפה את מאפייני הנהיגה שלך. קודם כל היה אדיב כלפי אחרים, ולא לעכב אנשים בכביש, גם אם לדעתך הם עברייני מהירות שדינם מלקות, זה אדיבות ודרך ארץ.

 

אתה מחנך אנשים מגישה שאם הם ממהרים, אז יחכו לך. אני בסך הכל אומר שלפני שאתה דורש נימוס מאחרים, אל תהיה שיקיין נייד.

 

שוב אני משתכנע כמה צדקנות היא מהרעות הגדולות של החברה שלנו. וזה מטופטף הן מלמעלה והן מלמטה. זוועה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עצם העובדה שאתה מרגיש שצופרים לך כשאתה בשמאלי אומרת שאתה לא עושה את זה.

אל תכניס לי מילים לפה בבקשה. לא אמרתי בשום מקום שצופרים לי.

 

קודם כל היה אדיב כלפי אחרים, ולא לעכב אנשים בכביש, גם אם לדעתך הם עברייני מהירות שדינם מלקות, זה אדיבות ודרך ארץ.

אם היית מכיר אותי, היית יודע שאני אחד האנשים ההוגנים והמתחשבים. נכון אני לא צדיק אבל אני משתדל לא לפריע לסובבים אותי (בין עם זה לנסוע למקום שבו יש חניה רק בשביל ללכת לחנות ל 5 דקות לקנות לחם במקום לעצור בנתיב הימני עם אורות מצוקה, ובין אם זה לא לשמוע מוזיקה בכל רעם בבית כי אפילו בשעות היום יש מישהוא שאולי עייף וישן).

תחשוב מה שאתה רוצה ותעשה מה שאתה רוצה, סביר להניח שאני לא אוכל לשנות את דעתך, אני יודע מי אני ואני יודע איפה אני טועה (תודות לחברים שלי\משפחה שלי שדואגים לתקן אותי אם אני טועה).

 

אתה מחנך אנשים מגישה שאם הם ממהרים, אז יחכו לך. אני בסך הכל אומר שלפני שאתה דורש נימוס מאחרים, אל תהיה שיקיין נייד.

אני לא מחנך, אני סך הכל מצפה מבן אדם את אותו יחס שהוא מצפה ממני. אני לא מפריע לתנוע ואיך לי שום רצון לכך, בסופו של דבר אני גם משתמש בכביש והמטרה שלי היא להינות מהנסיע שלי ולהגיע בבטחה ממקום למקום. ולכן אני מצפה מבן אדם מאחורי להבין שאני לא חוסם אותו בכוונה אז שלא יצמד לי לתחת, כי גם לי זה לא נעים וזה מעיק. הוא רואה שאני נהג חדש אז שיתייחס בהתאם. בסופו של דבר אני בן אדם ואני לא חסין מטעויות, במיוחד בהיותי נהג חדש אני לא מכיר את כל הכבישים ואין לי מיומנת נהיגה כמו לאחרים (ולכן לפעמים קשה לי לתכנן מסלול נסיע נכון מראש).

פורסם

אז תבין שאם מישהו נצמד אליך זה יכול להיות אחד מתוך 2: או שהוא ערס מטומטם, או שאתה מפריע לו. מבחינתך זה כלל לא משנה - מכל מקום הפעולה הנכונה תהיה לתת לו לעבור ולהרחיק אותו מאליך.

 

כואב כמה שזה לא נשמע - הכביש אינו מקום לאמפתיה, אלא להתנהגות נכונה. אם אינך בטוח בנהיגתך - תכנן יותר טוב או תיקח שולי בטחון רחבים יותר. תחשוב יותר מהלכים קדימה. אם אתה אכן מבין שאתה נהג חדש ומועד לטעויות מעצם העניין (לא פשע לכשעצמו ודי טבעי) - פשוט תעשה פחות דברים שיכניסו אותך למצב בו אתה מהווה הפרעה. מבחינת זה שהפריעו לו (וזה יתר משתמשי הכביש - שכן הפרעה כזו פוגעת בשטף התנועה ועלולה להגדיל סיכון למצבי חירום או, חלילה, תאונה) זה כלל לא משנה אם התכוונת להפריע לו או לא.

 

אתה בעצמך אמרת שאתה מצפה ליחס זהה לזה שמצפים ממך. מצפים ממך לא להפריע - אל תפריע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...