Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

system x,

הנשק אצלך למקרה שמה?

תחליט לנופף בו לצורך דאווין ותחטוף תלונה על איום בנשק?

תשחרר נקירה על מישהו במהלך ויכוח של "גברים" ותשב בכלא?

אין לי מושג איך ובשל מה קבלת רשיון,אבל כנראה שאם זו דרך החשיבה שלך לא צריך להיות לך כזה.

יש ברשותי אקדח פרטי ברשיון במשך יותר מעשרים שנה,עוד מתקופת הסדיר.לא היה מקרה אחד שנאלצתי להשתמש בו,מעולם לא חשבתי ובטח שלא שלפתי אותו.

חבר,

תירגע.

נשק שניתן ברשיון לאזרח (בחברה נורמטיבית,לא עבריינית)נועד להגנה עצמית,לא לפתרון סיכסוכי "גברים" בכביש,בפאב או בכל מקום אחר.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע מה הבנת או לא הבנת!

הנשק אצלי להגנה עצמית או להגנה על אחרים וזאת הנקודה! נכתב כאן שיש לי אותו לאחר שמישהו כתב שנרצחים אנשים על חניה! אם תראה לי איפשהו משהו שאמרתי שמראה על דאווין איתו או על שימוש כלשהו אז כנראה שאתה צודק! בכל מקרה כנראה שכדאי ששוב תקרא את השרשור ואת מה שאני כתבתי ובהקשר למה ואז תגיע למסקנות.

לא להכניס לי מילים לפה ואם הדברים התפרשו אצלך בצורה לא נכונה אז תעשה פרשנות מחודשת!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

יצא לכם פעם לנסוע בנתיב הפנימי בכיכר דו מסלולית עם שפה נמוכה? נכון שזה נחמד שאלו בנתיב החיצוני מניחים שאתה הולך לחתוך על השפה כמו כולם ולכן זה בסדר לחלוטין לחצות עם יותר מחצי רכב לנתיב שלך? או בכללי אנשים שעוברים נתיב בלי להסתכל בכלל?

 

לפעמים הייתי מעדיף איזו סוברו DL או טנדר עם מגן חזירים, פשוט לעצום את העניים ולהמשיך בנתיב שלי. או אולי לתת להם איזה PIT יפה ככה לתוך גדר ההפרדה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אחרי הקפה הראשון זה עובר לי ואני מוותר לכולם בסבבה.

תשתה את הקפה הראשון יותר מוקדם לפני שאתה יוצא- ונפתרה הבעייה...

האיתות הוא מקל קסמים, כאשר אתה מפעיל איתות שמאל, כל הרכבים בנתיב השמאלי לוחצים על הגז, העיקר שחס וחלילה לא תשתלב לפניהם (למרות שהם נסעו 80-90 לפני שאותת).

כשאני לא ממהר ונוסע לאיטי בימני, אני אוהב לעזור לתנועה לזוז יותר מהר, כל פעם שאני רואה רכב מתקדם בעצלתיים בנתיב השמאלי, אני מדליק איתות והוא לוחץ על הגז.

למרבה הפלא, האיתות הימני קסום באותה המידה :shock:.

ROFLCOPTER :lol: :lol: :lol:

בגלל אותם מקרים אני לא יוצא מהבית בלי נשק, רק אם אני יוצא לשתות אז הוא נשאר בבית.

 

קראתי עד הסוף את תגובותיך לעניין הנשק. מה שרשמת פה פשוט נשמע מפחיד, ידידי. מקריאה של השאר, ובכן- תרשה לי רק להגיד לך, שפיקח יודע לצאת ממקומות שחכם יודע לא להגיע אליהם, וברגע שיש אקדח במערכה הראשונה, הוא יירה בשלישית. וקלישאות בצד, אם יש עליך נשק, הסיכוי להשתמש בו עולה בצורה מעריכית ברגע שאתה מזהה או חושב שאתה מזהה סכנה מומשית. ויש טעויות בזיהוי. עם נשק עליך, אתה גם פחות תחשוש להיכנס לויכוחי-שטויות-שנגמרים-לא-טוב, בעוד שללא נשק אתה תמצא עצמך בתור ה"BETTER MAN" ותצא מזה כמו גבר אמיתי, ללא אלימות- או שלא תיכנס לזה מההתחלה.

אני לא איזה פציפיסט, אבל אני גם לא מהאלה שנכנסים למצבים מסוכנים. עברתי את הגיל של השטויות האלה. לא מתאים.

ברגע שאתה לוקח עליך נשק בידיעה שאתה יכול להשתמש בו, זה כנראה ייגמר רע מאד. לפחות לבן אדם אחד...:roll:

וגם אני שונא את העיוורים האלה שחותכים אותך או את הזונות שלא נותנים לך להשתלב או לצאת מחנייה. לכן אני מנסה לתכנן הנתיב מראש כדי לדעת באיזה נתיב אני צריך להיות ואיפה. אבל, קורה- טועים פה ושם... מעשה בנהג מונית שהחליט שהוא רואה אותי אז הוא מאותת, וברגע שהוא מאותת המונית שלו משנה את הצפיפות המולקולרית שלה לכזו שהיא יכולה לעבור דרך עצמים פיזיים, כמו הברווז והדאקמוביל שלו. הגדיל לעשות הבחור שצעק לי "אתה לא רואה איתות, יא חמר?!".

 

כבוד הבן-זומא, נהג המונית המכובד, צאצא לשושלת ארוכה של עוסקת במקצוע העתיק בעולם.

העובדה שאתה יודע להזיז מקל קטן עם היד שלך, לא מרשימה אותי. זה בטח טריק שלמדת בגיל 10 באמבטייה.

גם העובדה שהשתמשת באיתות לא מרשימה אותי. יש כאלה (סוטים שכמותם) שמשתמשים בו באופן קבוע.

עצם העובדה שאתה חשבת שבגלל המשחק עם היד שלך על המקל הקטן, יש לך הזכות לעבור מהנתיב השמאלי ביותר מתוך 4, לימני ביותר לפנייה ימינה בלבד, גם לא מרשימה אותי מי יודע מה.

אבל! עצם העובדה שהוד מיתרוממותו, נהג העומונית, חשב שהוא יכול לעבור את אותם הנתיבים דרך הרכב שלי, ובכן- זה הרשים אותי, ועוד העובדה שפגעתי בכבוד הקטן כמו המוט שלך, עד כדי כך שצעקת לי משהו, הרשים אותי רבות.

בגלל נהגים כמוך אני מייחל לעצמי לנהוג על האמר\משאית\טנק. פשוט לנסוע 150% כחוק, ומי שינסה משהו, או שיצליח לו- או שלא.דמעות לא יזלו ממני.:evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז לצערי או לא לצערי מתוקף עבודתי אני מודע היטב למצב הבטחוני ולבטחון של האזרח בפרט, אולי המציאות שלך מעט שונה משלי או המודעות שלך מעט שונה משלי. ברגע שאתה יודע מה החוק מאפשר לך ואתה יודע להסביר את עצמך אתה פותח לעצמך יותר אופציות! נכון להיום אין משהו יותר טוב לבטחון האישי מאשר נשק! במדינה הזאת בכל יום נשדדים אנשים, נגנבים רכבים, פורצים לבתים, דוקרים אנשים על רקע לאומני, כספי, וכו' הנשק כמינימום הרתעה כמקסימום משהו לרגע האמת.

ברווז אני פשוט מכיר את הדברים האלה מקרוב ומאמין שאני מודע להם וחשוף אליהם מעט יותר מחלק גדול מהאוכלוסיה.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לי קרה משהו גרוע יותר לפני מס' ימים:

 

נסעתי ב431 לכיוון ראשל"צ, והייתי בנתיב השמאלי ביותר במהירות שהיא מעל המותר (לא אציין בכמה מעל אך ממש לא "זחלתי") ותוך עקיפת שורת מכוניות ומשאיות בנתיב האמצעי (שעה יחסית עמוסה). תוך כדי העקיפה, אני רואה במראה מישהו מגיע אלי מאחור במהירות עצומה, מעריך סביב ה160-180 קמ"ש, ותוך כדי מהבהב לי שאפנה את הנתיב, אך כמובן שלא יכולתי בגלל התנועה מימיני.

 

הוא הגיע עד קרוב אלי והאט ונצמד מאוד לרכב שלי מאחור (מספיק כדי שלא אראה את החזית של הרכב כלל חוץ מהשמשה ומעט מהמכסה המנוע) וברגע הראשון שהתפנה הנתיב הימני עברתי אליו, הוא עקף אותי ועבר לסוע לפני ואז דפק ברקס חזק "על זה שהעזתי להאט אותו". נאלצתי לבצע בלימת חרום באמצע 431 עם כל המכוניות ותוך כדי הבלימה (הוינקרים נדלקו אוטומטית) ברחתי לנתיב השמאלי (היה היחיד שהיה פנוי, וגם כדי לא להיכנס בו) והוא מצידו גם עבר לשמאלי והמשיך לחסום.

 

נעצרנו על הכביש, הוא כמטר וחצי לפני ואני רואה שהוא הולך לצאת. בלי לחשוב פעמיים פשוט לחצתי עד הסוף על הגז וירדתי לשוליים תוך הסתכנות בכך שאגלח לו את הדלת השמאלית/ הרכב שלו והאצתי תוך כדי "בריחה" לתוך המחלפים השונים של הכביש במהירות גבוהה כדי לבלבל אותו.

 

כמובן שהוגשה עוד באותו היום תלונה למשטרה ויש גם צילום כהוכחה. מאחל לו הורדה ושלילה במקום מכל הלב.

 

עכשיו אני מתחיל לחקור בנושא מצלמה לרכב, והמידע מהשרשורים פה לא ממש עזר לי לדעת איזו מצלמה באמת טובה מצד אחד וזולה מספיק מצד שני. אשמח להמלצה.

 

למה מה קרה לחמום המוח הזה? האישה/ החברה רבה איתו אז הוא חיפש שעיר לעזאזל?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני גם נוסע חמוש תמיד, קאליבר בינוני (K04-23), מאיץ בשישי כמו הליסינטומטיות ברביעי.

כמובן מאותת - מתוך נימוס.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

system_x

מצטער חביבי, אבל אתה סובל מסינדרום ה"גבר גבר". ברגע שאתה חמוש אתה מרגיש גבר.

קראתי את ההודעות שלך וזה די ברור שאתה סובל משכרון חושים ובטחון עצמי מופרז.

אני מכיר את זה, ראיתי את זה קורה ה-מ-ו-ן!!!

זה לא בושה להודות בזה והגדולה היא להבין ולהפנים את המצב הנתון ולשנות סוויטש'.

וזה שאתה מכיר את החוק זה טוב ויפה- לא פותח בפניך שום אופציות. ואם כך אתה חושב אז כנראה שאתה לא מכיר את החוק על בוריו.

יש נהלים ברורים מאוד לשימוש בנשק.

 

כמו שנאמר כאן על ידי ידידי המגעגע,

"פיקח יודע לצאת ממקומות שחכם יודע לא להגיע אליהם", ז"א כשאתה חמוש יותר קל להוציא אותך מדעתך עד כדי (לפי תיאור שלך) מרדף אחר רכב.

ד"א בחקירה שאתה תעבור אחרי שתשחרר כדור ישאלו אותך, איך הגעת למצב הזה. ותצטרך לתת הסבר מאוד משכנע איך אתה והנהג השני הגעתם לעצירה מלאה+יציאה מהרכבים+דין ודברים שהובילו לנהג פצוע/מת ונהג שני מואשם בחבלה חמורה/הריגה.

 

סתם שתכיר שאחיזה של האקדח כאשר הוא עדיין נמצא בנרתיק שלו מוכר כאיום בנשק לכל דבר, גם ללא שליפה שלו.

אם הנ"ל הפתיעה אותך כנראה שאתה לא מכיר את החוק מספיק.

לינק עסיסי מהפורום הרלוונטי לחץ כאן

 

לאחוז בנשק זו אחריות מאוד גדולה, אני לא יודע באיזו מסגרת אתה אוחז בנשק והאם יש מערך הסברה והדרכה במסגרת העבודה שלך. והאם הנהלים מחודדים ואם כן כל כמה זמן.

הדבר הזה חשוב כדי לאפס אנשים כמוך.

 

אם תמשיך בהתנהגות הזו- אתה שקול לפצצת זמן ולא רחוק היום בו נקרא עליך בכותרות הדף הראשון של העיתונים ומהדורות החדשות.

אני מאוד אשמח לא לשמוע לעולם על מקרים כאלו בחדשות.

אני יותר מאשמח אם תקרא שוב נהלים ותפנה לגורמים מקצועיים במסגרת העבודה או סתם חיפוש באינטרנט ותבין בעצם מהו החוק ואיך אתה כאוחז נשק מחוייב אליו אפילו יותר מאזרח תמים.

ועד אז אני מקווה שתקח את חברה שלך לכל מקום והיא תרגיע אותך ותוציא לך את האוויר מהמפרשים.

 

ואם אתה חושב שאני טועה, תקרא שוב את הנושא מתחילתו עד סופו ותראה שאני לא היחיד שמעיר ומאיר לך על הנושא(ע"ע ידידי המגעגע)

פורסם

מקרה כזה קורה בד"כ כאשר הנהג שמאותת ורוצה לעבור לנתיב הימני כדי לרדת ליציאה מהכביש עושה את זה מאוחר מידי אחרי שעקף את כל אלו שנוסעים מראש בימני כדי לצאת ביציאה, אני לא יודע אם זה המקרה אבל במצב כזה כמו שתיארתי גם אני מתעצבן ולא נותן לנהגים להיכנס כי אני תמיד שומר על הנתיב הנכון מראש ולא עוקף.

פורסם

חסכת לי פתיחת אשכול, מקרה שקרה לי היום :

אני עובד במקום עם חנייה דיי מצומצמת, יש מגרש חנייה כזה, ובתוך המגרש יש מדרכה עם עלייה למחסום, המדרכה ברוחב 6 מטר בערך, אני תמיד מחנה על החנייה ליד המחסום, ע"מ שלא אזכה לאיזשהם פתיחות דלתות למינהם.

 

היום נכנס בחור למקום עבודתי ושאל אם הסיאט שלי, עניתי שכן הוא טען שאני חוסם אותו.

הבהרה קטנה, אני לא חוסם בכלל, אני חונה ליד המחסום ! זאת אומרת שאין לו צורך להשתמש בקטע שאני מחנה.

 

לבחור יש AUDI A7 ארוכה, רכב מדהים, 2012, סבבה, הוא אומר לי ככה:

כל צמיג שלי עולה כמו האוטו שלך, תזיז את הרכב ותן לי להחנות אני דייר כאן.

 

מצטער, מיליונר, לא מיליונר, אליי לא ידברו ככה, זה לא מעניין אותי איזה רכב יש לו.

אמרתי לו שיזמין משטרה והוא מוזמן לתלות על עצמו על עמוד חשמל.

פורסם
system_x

מצטער חביבי, אבל אתה סובל מסינדרום ה"גבר גבר". ברגע שאתה חמוש אתה מרגיש גבר.

קראתי את ההודעות שלך וזה די ברור שאתה סובל משכרון חושים ובטחון עצמי מופרז.

אני מכיר את זה, ראיתי את זה קורה ה-מ-ו-ן!!!

זה לא בושה להודות בזה והגדולה היא להבין ולהפנים את המצב הנתון ולשנות סוויטש'.

וזה שאתה מכיר את החוק זה טוב ויפה- לא פותח בפניך שום אופציות. ואם כך אתה חושב אז כנראה שאתה לא מכיר את החוק על בוריו.

יש נהלים ברורים מאוד לשימוש בנשק.

 

כמו שנאמר כאן על ידי ידידי המגעגע,

"פיקח יודע לצאת ממקומות שחכם יודע לא להגיע אליהם", ז"א כשאתה חמוש יותר קל להוציא אותך מדעתך עד כדי (לפי תיאור שלך) מרדף אחר רכב.

ד"א בחקירה שאתה תעבור אחרי שתשחרר כדור ישאלו אותך, איך הגעת למצב הזה. ותצטרך לתת הסבר מאוד משכנע איך אתה והנהג השני הגעתם לעצירה מלאה+יציאה מהרכבים+דין ודברים שהובילו לנהג פצוע/מת ונהג שני מואשם בחבלה חמורה/הריגה.

 

סתם שתכיר שאחיזה של האקדח כאשר הוא עדיין נמצא בנרתיק שלו מוכר כאיום בנשק לכל דבר, גם ללא שליפה שלו.

אם הנ"ל הפתיעה אותך כנראה שאתה לא מכיר את החוק מספיק.

לינק עסיסי מהפורום הרלוונטי לחץ כאן

 

לאחוז בנשק זו אחריות מאוד גדולה, אני לא יודע באיזו מסגרת אתה אוחז בנשק והאם יש מערך הסברה והדרכה במסגרת העבודה שלך. והאם הנהלים מחודדים ואם כן כל כמה זמן.

הדבר הזה חשוב כדי לאפס אנשים כמוך.

 

אם תמשיך בהתנהגות הזו- אתה שקול לפצצת זמן ולא רחוק היום בו נקרא עליך בכותרות הדף הראשון של העיתונים ומהדורות החדשות.

אני מאוד אשמח לא לשמוע לעולם על מקרים כאלו בחדשות.

אני יותר מאשמח אם תקרא שוב נהלים ותפנה לגורמים מקצועיים במסגרת העבודה או סתם חיפוש באינטרנט ותבין בעצם מהו החוק ואיך אתה כאוחז נשק מחוייב אליו אפילו יותר מאזרח תמים.

ועד אז אני מקווה שתקח את חברה שלך לכל מקום והיא תרגיע אותך ותוציא לך את האוויר מהמפרשים.

 

ואם אתה חושב שאני טועה, תקרא שוב את הנושא מתחילתו עד סופו ותראה שאני לא היחיד שמעיר ומאיר לך על הנושא(ע"ע ידידי המגעגע)

 

בהחט היית צודק בהרבה מקרים, במקרה שלי יש כמה דברים שאני מעדיף לא להעלות על גבי הפורום כמו מקום עבודה וכו', מה שאמרת לגבי אזרח שמחזיק בנשק פרטי או של מקום העבודה הוא נכון, לגבי זה מעט שונה ואם היית יודע את כל המרכיבים שלי ושל המקרה ושל האופציות שהיו עומדות בפניי במידה והייתי כן רודף אחריו היית מבין שזה מאוד מאוד רחוק משימוש בנשק!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
בנסיון שלי להשתלב לנתיב הימני באחת היציאות על כביש 431 נגלה לעיני שכאשר התחלתי לאותת ימינה ולהפנות את ההגה ימינה רכב שהיה באותו נתיב התחיל להאיץ וכאשר כבר ראיתי שיש לי עסק עם חתיכת זבל והאצתי מעט בשביל להשתלב בכל זאת כי הייתי צריך לצאת ביציאה

 

מקרה כזה קורה בד"כ כאשר הנהג שמאותת ורוצה לעבור לנתיב הימני כדי לרדת ליציאה מהכביש עושה את זה מאוחר מידי אחרי שעקף את כל אלו שנוסעים מראש בימני כדי לצאת ביציאה,

 

זו גם התמונה שהיתה לי בראש. כשאני צריך לפנות ימינה אני עובר לנתיב הימני מספיק מוקדם, ואם יש תור (או טור) של מכוניות לקראת הפנייה אני כמובן נכנס בתחילתו ולא נדחף בראשו. התיאור שלך "התחלתי לאותת ימינה ולהפנות את ההגה", "רכב שהיה באותו נתיב", "הייתי צריך לצאת" נשמע בעברית פשוטה כהדחפות וקיפוח זכות קדימה. אני לא מצדיק כמובן את התנהגות הנהג השני, אבל נשמע לי ש"הזמנת" לך את זה. אם אתה נדחף אתה אף פעם לא יודע איך יגיבו שאר הנהגים.

:turn-l:
פורסם
מה היה קורה אם היית מוריד מהירות נותן לו לעבור ואז עובר נתיב?
זו התגובה היחידה לעיניין. אל תהייה צודק היה חכם, זוכר?

נגיעה בברקס והשתלבות מאחוריו היתה פוטרת את כל הבעיות אבל גבר גבר הרי לא יאט ולכן

כבר ראיתי שיש לי עסק עם חתיכת זבל והאצתי מעט בשביל להשתלב בכל זאת כי הייתי צריך לצאת ביציאה
ומשם בכלל רעיונות לשאת נשק ומכות ומפגש לא נעים וכ"ו וכ"ו

 

אז נכון הוא אידיוט גם אבל זה לא פוטר אותך

פורסם
לא צריך טובות -צריך אוטו עם שבלול וביי ביי לכל החארות שלא נותנים להשתלב או לעקוף.....

 

כן, ממש... אם כבר חולקים, אני אספר את המקרה שלי.

בימים הראשונים שהאוטו היה אצלי (אפילו לא סיימתי הרצה), היינו מספר חברים ברמת החייל לארוחת ערב. כסיימנו בערך בשעה 8 בערב יצאנו לכיוון הבית, כשאיתי ברכב 3 בחורות שהיו צריכות טרמפ לאותו כיוון.

היה גשם (אחד מהראשונים, אז הכביש היה חלק) ובחישוב עם 3 הבחורות שישבו לי ברכב נסעתי לאט ובשיקול דעת בנתיב הימני (משמע- לא לאט כמו סבתא, אבל גם לא בצורה מסוכנת. פשוט מאוד בהתאם לתנאי הדרך).

פתאום, משום מקום, מגיע קנגו או ברלינגו - מה שזה לא יהיה הטעות מוטורית הזאת, וחותך אותי באגרסיביות ובולם.

חשבתי לעצמי "טוב, הנה עוד אדיוט..." והמשכתי הלאה. הוא חזר לשמאלי, חזר לסוע מאחורי ואחרי כ20 מטרים שוב חתך אותי ובלם.

נשארתי רגוע, אמרתי לעצמי שאולי אני מדמיין. כשהוא עשה את אותו דבר בפעם השלישית גם הבחורות כבר שמו לב לעניין והתחילו לתהות על קנקנו של זה...

בפעם הרביעית החלטתי שנמאס לי, אותתי לשמאל ועקפתי אותו. המשכתי בשמאלי (לא חתכתי אותו ולא כלום, פשוט הייתי צריך את הנתיב השמאלי גם ככה), פניתי שמאלה ברמזור וראיתי שהוא לא הספיק לעבור.

חשבתי ששכחתי ממנו, המשכתי לסוע וחשבתי לעצמי מה גרם לו לעשות את זה? קנאה? כואב לו לראות אנשים ברכבים כאלה (ועם שלוש בחורות like a boss8) ) ? או שאולי הוא מנסה להדליק אותי כדי שאני אלחץ? לא ברור...

הייתי צריך הסתעפות ימינה, בזמן שאני מתחיל לפנות הבנות התחילו לצעוק לי להזהר. לא הבנתי מה קורה.. מסתכל שמאלה ואני קולט את אותו רכב ממשיך ישר, והערס שיושב שם פשוט העיף לי בקבוק בירה מזכוכית על הרכב שפגע בדלת הנהג.

לא ברור לי למה זה קרה, אבל באותו רגע פשוט ראיתי שחור בעיניים. מיותר לציין שכחובב רכב אני דואג לרכב שלי, שונא נהגים שמתנהלים ככה על הכביש ובטח שזורקים לי בקבוק בירה מזכוכית על הרכב החדש.

פשוט התחרפנתי! כבר באתי להסתובב ולרדוף אחריו, אבל הבנות (כל השלוש) התחילו לבכות והתחננו שאני אעצור. בד"כ אני לא אלים ולא נכנס לריבים עם אף אחד, מעדיף להתעלם, אבל הוא פשוט הכניס אותי לstate of mind אחר. ברצינות, שחור בעיניים, רעידות של עצבים בכל בגוף. אולי קשה להאמין אבל רק מלכתוב את זה עולות לי הרעידות של העצבים מחדש.

שתבינו את רמת העצבים- עצרתי בצד להרגע קצת כי לא יכלתי להמשיך וכשרציתי לחזור לנסיעה כיביתי מנוע 4 פעמים כי לא הצלחתי לתפעל את הקלאץ' מהויברציות המרוקאיות שעברו לי בגוף....

יש אנשים לא מובנים שמקומם לא בכביש ולמען האמת מקומו של הבחור גם לא על המדרכה או אפילו לא בבית אלא בכלא. אני בטוח שהבנאדם הזה עשוי להטפל למסכן אחר באיזה מועדון, רק ששם הבקבוק בירה יפגוש את הראש שלו...:roll:

 

אגב, לכל מי שדאג, לא נשאר סימן על הרכב...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold


×
×
  • תוכן חדש...