Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שהבנת שהוא לא מאפשר לך להשתלב, חכם מצדך היה אילו היית נותן לו לעבור ונכנס אחריו או בכל הזדמנות אחרת שאין בה סיכון. אם זה היה עיתוי קצר מאוד לפני הירידה, הרי שלא תכננת את דרכך וגם בכך יש טעם נפגם. אפשר גם לא להכיר את הדרך ולהתבלבל וזה לגיטימי, אבל לא מתאבדים כדי לפנות לאן שאתה צריך, גם על חשבון פספוס יציאה והאמן לי, שיצא לי לפספס יציאות כי לא התאפשר לי להיכנס, אז ממשיכים הלאה - זה עדיף. ברור שהנהג ההוא לא בסדר והאצבע המשולשת אף היא מעידה על כך. הייתי מקבל איכשהו מניעה להשתלב שמאלה לצורך עקיפה, אבל ימינה ? ועוד כשיש לך אפשרות ואתה בכוח לא נותן ? לא יפה בכלל. יחד עם זאת, יש בהתנהגותך גם פסול, ולהוסיף על כך את "רציתי לרדוף אחריו" ו"אם הייתי תופס אותו" וכאלה רק מחזקים את מסקנתי. תשאיר את האגו בבית חבר.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מקווה שאף פעם לא יצא לי להשתמש בו, וגם אם כן אז אל דאגה... תודה בכל מקרה על הדאגה והעצות!

 

לא יודע מה בדיוק הצתייר פה בפורום לאנשים אבל השליטה עצמית שלי בסדר גמור...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אל תכניס לי מילים לפה בבקשה. לא אמרתי בשום מקום שצופרים לי.

 

 

אם היית מכיר אותי, היית יודע שאני אחד האנשים ההוגנים והמתחשבים. נכון אני לא צדיק אבל אני משתדל לא לפריע לסובבים אותי (בין עם זה לנסוע למקום שבו יש חניה רק בשביל ללכת לחנות ל 5 דקות לקנות לחם במקום לעצור בנתיב הימני עם אורות מצוקה, ובין אם זה לא לשמוע מוזיקה בכל רעם בבית כי אפילו בשעות היום יש מישהוא שאולי עייף וישן).

תחשוב מה שאתה רוצה ותעשה מה שאתה רוצה, סביר להניח שאני לא אוכל לשנות את דעתך, אני יודע מי אני ואני יודע איפה אני טועה (תודות לחברים שלי\משפחה שלי שדואגים לתקן אותי אם אני טועה).

 

 

אני לא מחנך, אני סך הכל מצפה מבן אדם את אותו יחס שהוא מצפה ממני. אני לא מפריע לתנוע ואיך לי שום רצון לכך, בסופו של דבר אני גם משתמש בכביש והמטרה שלי היא להינות מהנסיע שלי ולהגיע בבטחה ממקום למקום. ולכן אני מצפה מבן אדם מאחורי להבין שאני לא חוסם אותו בכוונה אז שלא יצמד לי לתחת, כי גם לי זה לא נעים וזה מעיק. הוא רואה שאני נהג חדש אז שיתייחס בהתאם. בסופו של דבר אני בן אדם ואני לא חסין מטעויות, במיוחד בהיותי נהג חדש אני לא מכיר את כל הכבישים ואין לי מיומנת נהיגה כמו לאחרים (ולכן לפעמים קשה לי לתכנן מסלול נסיע נכון מראש).

 

 

אווו ברגע שגילית שאתה נהג חדש, אכלת אותה. תיכף יבואו כל החברה להתפאר ב"ניסיון" שלהם. בינינו, גם על הכביש לא מתייחסים בסבלנות לנהג חדש. ליד נהג חדש צריך להתנהג יפה. צריך לנהוג בעדינות ולהראות דוגמא טובה ולא לעקוף אותו בברוטליות ולצפור לו בעצבים - אלה ימיו הראשונים על הכביש בהם הוא מעצב את אופי נהיגתו לשנים הבאות ודווקא כאן צריך להתייחס אליו יפה ולשמש דוגמא ולצערי זה לא קורה.

פורסם

היות האדם נהג חדש לא מקנה לו זכויות יתר. אם כבר, חובות יתר, גם בעיני החוק וגם בפועל. השלט נועד להזהיר נהגים על מנת שיוכלו לצפות לפעולות של חוסר ניסיון, אבל, וזה אבל גדול, לא מאפשר לנהג החדש עצמו לנהוג רע. כמו שהחוקים לא משתנים לטובת מי שנמצא 10, 20 ו-30 שנים על הכביש, אך אין סיבה שהם ישתנו לנהג החדש. אין לנהג החדש עוד נקודות חיים או קיט עזרה ראשונה שימצא בדרך כאילו זה FPS.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
היות האדם נהג חדש לא מקנה לו זכויות יתר. אם כבר, חובות יתר, גם בעיני החוק וגם בפועל. השלט נועד להזהיר נהגים על מנת שיוכלו לצפות לפעולות של חוסר ניסיון, אבל, וזה אבל גדול, לא מאפשר לנהג החדש עצמו לנהוג רע. כמו שהחוקים לא משתנים לטובת מי שנמצא 10, 20 ו-30 שנים על הכביש, אך אין סיבה שהם ישתנו לנהג החדש. אין לנהג החדש עוד נקודות חיים או קיט עזרה ראשונה שימצא בדרך כאילו זה FPS.

 

נכון. אמרת שהשלט נועד כדי להזהיר ובפועל הוא גורם לנהגים לעשות פוזות על מי שנושא את השלט הזה. הייתי מבטל אותו, בעיקר משום שכמות ניכרת מהנהגים, שאינם חדשים, ממילא לא משהו, ככה ש"נהג חדש" זה לא משהו שאמור לבלוט, בטח לא לשלילה.

פורסם

מסכים. מחד, נהגים חדשים חושבים שזו פוליסת ביטוח או רישיון לנהוג חרא, ומאידך נהגים עם ...קטן מרשים לעצמם לראות בשלט מטרה. בנוסף, רבים שמים אותו כך שהוא מסתיר חלק משדה הראיה לאחור. מעניין אם יהיו למישהו ממיטב נבחרינו ביצים לבטל אותו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רציתי לכתוב פוסט גדול תוך התייחסות לנאמר אבל אין לי כוח :?

 

לא ביקשתי התנהגות מיוחדת בגלל שאני נהג חדש, אז תוציאו את זה מראש.

אני רק מבקש שתתנהגו בהתאם, כמו שאני נותן לנהגים להשתלב, אז תתנו גם לי. כי כל פעם שאני מנסה להשתלב (תוך איתות והסתכלות במראות) אני מרגיש שאני משחקן צ'יקו עם הנהג בנתיב ליד כי הוא ******* ולו יש יותר גדול אז הוא ימשיך לנסוע ובסוף אני לא אשתלב (תוך פחד טבעי שאני יכול לפגוע בו), ובנתיים מאחורה איזה שמוק עם ג'יפ יצפצף לי, כי גם לו יש יותר גדול.

 

קיצר עזבו אין לי כוח וגם אין עם מי לדבר בכל מקרה, כל אחד יעיד על עצמו שהוא נוהג טוב ומתחשב באחרים אף בפועל תראו איך תרבות הנהיגה נראת פה (תסלחו לי המיעוט שכן בסדר, אני יודע שאתם שם ואתם הדוגמא בשבילי ולא ערס במאזדהליסינג).

 

סוף שבוע נעים ונהיגה בטוחה לכולם!


×
×
  • תוכן חדש...