Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טופ גיר - מה אתם חושבים על זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור תכנית טלוויזיה היא נחמדה כי יש לה קצב והרבה הומור.. מצד שנ בתור תכנית מכוניות היא רק סבירה. למה?? כי ג'רמי, לא נעים להודות, הוא לא נהג טוב במיוחד ולדעתי לא ממצה את היכולות של המכוניות שהוא בוחן. עוד משהו זה המנחים האחרים שלפי מה שראיתי עד עכשיו הם אמנם נחמדים ומצחיקים, אבל במכוניות כל מה שהם יודעים להגיד זה את הפרטים הטכניים שלה וכמה היא "מגניבה" לדעתם.

מאז הפרידה מטיף נידל שעבר ל 5th gear הרמה של התוכנית בהחלט ירדה..

 

נ"ב: שמתם לב שהם כמעט תמיד יעדיפו את המכונית הבריטית על פני האחרת... (הנובל היא מכונית הספורט הטובה בעולם?!?!?)

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

בעיקרון אחלה תוכנית אבל יש כמה דברים ממש גרועים!

1. הם מנסים להצחיק ולא מצליחים! הם נראים פתטיים!

2. יש להם קטע מכונית סבירה לסלבריטאי, זה כל כך לא מעניין!!

3. כל כך הרבה זמן עובר בשעמום טוטאלי!!

 

קיצר אהבתי יותר את הילוך חמישי, ממש מעניין, לא מנתחים תמכונית בניתוחים קרים כמו טופ גיר, והרבה יותר פוטוגנים בנסיעות.

אה וטיפ נידל נהג הרבה יותר טוב מג'רמי קלארקסון.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

ילדים, ילדים :wink:

 

אולי יום אחד תלמדו להעריך עיתונאות טובה והומור בריטי...

 

ג'רמי אף פעם לא טען שהוא הנהג הטוב בעולם. לומר שהוא לא ממצה את יכולות המכוניות זו שטות, אנחנו רואים אותו נוהג על המסלול ושולט יפה מאוד. כשצריך יותר מזה הוא מזמן את הסטיג. אני מעדיף את ההומור השנון שלו על פני היבשושיות של טיפ, עד כמה שהוא נהג דגול. תזכרו (במיוחד אתה איש החרדל :wink: ) שבשביל להיות עיתונאי רכב טוב, לא חייבים לדעת לנהוג כמו נהג ראלי...

 

בנוגע להעדפת המכונית הבריטית - מוכר וידוע... מה לעשות, גם היפנים (BEST MOTORING למשל) לרוב יעדיפו את התוצרת היפנית... (אם כי אין להם בעיה להודות בעליונות האירופאית בתחום מכוניות העל).

 

ול-EG: הם כן מצחיקים, לך אין חוש הומור. הקטע עם הליאנה והסלבריטי לרוב דווקא מאוד מצחיק, הם דואגים להביא סלבריטים משעשעים (כמו שכבר אמרתי - מבקר המוזיקה הזקן היה פשוט גדול).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא נכון יש לי הומור :cry:

פשוט אחרי שנכנסתי לאתר הזה אני יותר לא צוחק מכלום http://www.calls.co.il

 

אבל עכשיו רציני הם ממש אבל ממש לא מצחיקים!!!

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
האם אפשר לנסוע עם A8 דיזל מלונדון לאדינבורו וחזרה על מיכל אחד.

 

אפשר או לא? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
האם אפשר לנסוע עם A8 דיזל מלונדון לאדינבורו וחזרה על מיכל אחד.

 

אפשר או לא? :roll:

 

 

היה קטע ממש גדול.

מד הדלק הדיגיטאלי של ההאודי הראה לג'רמי שיש לו עוד 0 מיילים לנסוע. ז"א שאין דלק בכלל.

והאוטו המשיך לנסוע.

ג'רמי: " ברכותי לאאודי ! הם המציאו את המכונית הראשונה אשר נוסעת על אוויר ! "

 

:D:lol::lol::lol:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

הומור גדול!!!

נישות חמודות

הקטע של זמני מסלול עם הסטיג ממש נחמד ויפה

אבל אין כמו טיף ולכן השילוב המנצח לדעתי זה גרמי וטיף!!

כל השאר לא ממש משנים

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אין על ג'רמי. יום יום בשבע בערב, פשוט כיף לראות את התכנית שלו, שמלאה בהומור שנון!

הוא אומר דברים נכונים, אבל דעותיי חלוקות בקשר לקיר המכוניות המגניבות.

הוא שם את הפרארי תחת UNCOOL. ועוד את ה-360!! כנראה בגלל שה-355 שלו עשתה לו בעיות או משהו, אז הוא החליט לא לאהוב את פרארי ולחלוק זאת עימנו.

כל הבדיחות שלו פשוט עושות את התכנית, והמכוניות שהם מביאים לשם הן הטובות בעולם.

 

בקיצור- האיש הזה יכול מחר להגיד בתכנית שסוזוקי ליאנה רכב מצויין וטוב, ולמחרת המכירות של הליאנה יעלו. יש לו את זה.

172

פורסם
בקיצור- האיש הזה יכול מחר להגיד בתכנית שסוזוקי ליאנה רכב מצויין וטוב, ולמחרת המכירות של הליאנה יעלו. יש לו את זה.

 

לא כדאי שיזרוק איזו מילה טובה למיצובישי? עוד מעט פשיטת רגל :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תבינו חברה, שטופ גיר כבר מזמן נטשה את הרצינות והמקצועיות ומתרכזת בבידור נטו. בידור לחובבי מוטוריקה (ומה אתם יודעים, גם להרבה שהם לא)

ככה שאין סיבה להעלב מהדברים שמציגים שם, ומי שלא אוהב הומור בריטי לא חייב לצפות בתוכנית.

אישית שיש לי על המחשב המון פרקים גם של טופ גיר וגם של פיפט' גיר - זה משלים אחד את השני.

 

ועכשיו תאמרו לי בבקשה מתי ואיפה התוכניות משודרות בטלויזיה ? (אני מנוי של יס, אין לי ערוץ אגו)

בבי.בי.סי וורלד עדיין משדרים ?

 

נ.ב

המשפט שלו ("ואני עובד כעת מהילוך חמישי להילוך עליון") היה כשהוא נהג על הפגאני זונדה בהשוואה מול המרציליאגו.

 

וחברה אל תשכחו - טיפ היה נהג פורמולה אין מה להשוות בינו לבין ג'רמי. ג'רמי הוא קומיקאי חובב רכב, זה הכל.

 

לילה טוב ותודה לעונים.

top gear.jpg

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:


×
×
  • תוכן חדש...