Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טופ גיר - מה אתם חושבים על זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף אנחנו נגלה שהסטיג הוא טיף :lol:

 

 

אין מצב... :?

 

 

 

כבר מתרגלים להומור ה"שנון" של קלארקסון.

תוכנית מצחיקה, אני אישית נהנה יותר מקטעי הנהיגה של הסטיג מאשר מהבדיחות של קלארקסון.

גם אני לא מבין לפי מה הוא מכניס מכוניות לתוך הקיר שהוא קולא לו: "The CoolWAll".

הוא כל הזמן אומר שהדבר היחיד שמשנה בקיר זה ה"מגניבות" של הרכב.

עדיין לא ברור לפי מה הוא קובע את זה, אבל מצחיק לראות אותו קוטל בקצב את הריצ'ארד הזה שם לגבי הקיר.

 

 

ימים ראשון עד חמישי, שעה 19:00, אגו.

צפייה מהנה

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אישית שיש לי על המחשב המון פרקים גם של טופ גיר וגם של פיפט' גיר - זה משלים אחד את השני.

 

ועכשיו תאמרו לי בבקשה מתי ואיפה התוכניות משודרות בטלויזיה ? (אני מנוי של יס, אין לי ערוץ אגו)

בבי.בי.סי וורלד עדיין משדרים ?

 

וחברה אל תשכחו - טיפ היה נהג פורמולה אין מה להשוות בינו לבין ג'רמי. ג'רמי הוא קומיקאי חובב רכב, זה הכל.

 

לילה טוב ותודה לעונים.

 

יש 3 פעמים בשבוע.ראשון,רביעי ושישי.

תוכנית של חצי שעה.

מה שאתה מוריד מהאינטרנט זה שעה.

מקצצים את כל הבדיחות,רוב המכוניות ואת האורח.

 

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&date=2004-07-18&channel_code=18&genre_id=

 

http://tv.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=tv/site/item&date=2004-07-21&channel_code=18&genre_id=

 

ולא לשכוח את ויקי שזוכה במרוצים.

http://www.carkeys.co.uk/news/2004_july/13/3719.asp

 

 

mstrofeo4.jpg

 

mstrofeo3.jpg

 

גרשון קסדה סגורה זה דבר טוב.רק חבל שהמשקף שביר.

אייל

פורסם

זמני השידור של TOP GEAR ב BBC WORLD.

יום רביעי - 22:30

יום חמישי - 16:30

יום שישי - 19:30

יום ראשון - 7:30 , 20:30

יום שני - 3:30 [לפנות בוקר,בלילה בין ראשון לשני] , 10:30

 

כל שבוע יש תוכנית אחת שמשודרת. היא מתחילה את השבוע מיום רביעי, ומשודרת בימים ובשעות שציינתי בשידורים חוזרים בימים שאחריה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
בסוף אנחנו נגלה שהסטיג הוא טיף :lol:

 

 

אין מצב... :?

 

 

 

כבר מתרגלים להומור ה"שנון" של קלארקסון.

תוכנית מצחיקה, אני אישית נהנה יותר מקטעי הנהיגה של הסטיג מאשר מהבדיחות של קלארקסון.

גם אני לא מבין לפי מה הוא מכניס מכוניות לתוך הקיר שהוא קולא לו: "The CoolWAll".

הוא כל הזמן אומר שהדבר היחיד שמשנה בקיר זה ה"מגניבות" של הרכב.

עדיין לא ברור לפי מה הוא קובע את זה, אבל מצחיק לראות אותו קוטל בקצב את הריצ'ארד הזה שם לגבי הקיר.

 

 

ימים ראשון עד חמישי, שעה 19:00, אגו.

צפייה מהנה

 

אני כמעט בטוח שאני יודע את שמו של הסטיג הראשון (עם הלבוש השחור).

אני לא יודע אם אתם יודעים או לא, אבל אם אתם לא רוצים שאני אהרוס למישהו משהו, אז תגידו ואני אכתוב את השם של הסטיג הראשון.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא רוצה לפתוח שרשור חדש אז אני אשאל פה:

מה קרה היום בתחילת הפרק? מה קרה לסטיג שעף עם היגואר לים?

 

לצערי הפסדתי את ההתחלה של הפרק :?

 

אני לא יודע אם אתם יודעים או לא, אבל אם אתם לא רוצים שאני אהרוס למישהו משהו, אז תגידו ואני אכתוב את השם של הסטיג הראשון.

אני לא חושב שאתה תהרוס למישהו.. אבל בכל זאת אולי כן, מתנגדים, מישהו?

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
אני לא רוצה לפתוח שרשור חדש אז אני אשאל פה:

מה קרה היום בתחילת הפרק? מה קרה לסטיג שעף עם היגואר לים?

 

לצערי הפסדתי את ההתחלה של הפרק :?

 

אני לא יודע אם אתם יודעים או לא, אבל אם אתם לא רוצים שאני אהרוס למישהו משהו, אז תגידו ואני אכתוב את השם של הסטיג הראשון.

אני לא חושב שאתה תהרוס למישהו.. אבל בכל זאת אולי כן, מתנגדים, מישהו?

 

http://www.bbc.co.uk/topgear/downloads/rip_stig_broadband.ram

 

תצטרך להתקין את ה REAL PLAYER אם אין לך

פורסם

אני מאלה שמעדיפים את טיף, ואם תשאלו אותי, לטיף יש גם חוש הומור לא רע.

האישיות שלו, לדעתי, הרבה יותר אמיתית מאשר ג'רמי, שנראה קצת מזוייף.

 

שכחתם עוד מגיש שהיה בטופ גיר,

 

קוונטין וילסון.

 

היו לי כמה קטעים שלו, אבל הסרטון הכי הכי לטעמי הוא על הלנצ'יה אינטגרלה...

סרט מצויין. ועוד סרט הוא לימוד נהיגה של רולס רויס. (בסוף הסרט הזה אפילו טיף מגוייס)

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
היום שודר הפרק השישי של טופ גיר באגו.

לדעתי האישית האנשים שם מגזימים לגמרי עם הביקורת שהם מותחים על כל דבר עם גלגלים :!::!:

לדוגמא - במסגרת פינה של חדשות רכב הם אמרו שניסאן חוזרת לספורט המוטורי. מייד הם אמרו "מה, ניסאן היו פעם בספורט המוטורי שהם חוזרים?". ועוד, הם הראו תמונה של נבחרת ניסאן לדקאר (2004), כל הנהגים ליד הפיקאפ של ניסאן, ואמרו שהם נראים כמו חבורת הומואים.

אני צריך להזכיר למישהו שניסאן הצליחו בדקאר (יחסית)? עם קולין מק'ריי כאחד הנהגים..?

 

עוד דוגמא - ג'ראמי קלארקסון החליט שהוא מקים פינה בתוכנית, שבה יש קיר, שמחולק לקטגוריות של: מכוניות מגניבות. זה היה משהו כזה:

seriously uncoo

uncool

cool

subzero

 

במהלך הקטע שומעים את קלארקסון אומר "אני צודק אני צודק", והם ממשיכים לשמיץ כל דבר.

 

 

מה אתם חושבים על זה?

 

הומור אנגלי במיטבו.... :evil: אל תיקח את הבדיחות שלהם ברצינות

205

לנצח תשאגי

פורסם
אני לא רוצה לפתוח שרשור חדש אז אני אשאל פה:

מה קרה היום בתחילת הפרק? מה קרה לסטיג שעף עם היגואר לים?

 

לצערי הפסדתי את ההתחלה של הפרק :???:

 

 

צטט:

אני לא יודע אם אתם יודעים או לא, אבל אם אתם לא רוצים שאני אהרוס למישהו משהו, אז תגידו ואני אכתוב את השם של הסטיג הראשון.

 

אני לא חושב שאתה תהרוס למישהו.. אבל בכל זאת אולי כן, מתנגדים, מישהו?

הסטיג השחור הוא: Perry Mccarthy

 

הוא כתב ספר לאחרונה "Flat Out Flat Broke"

תציץ בלינק הזה

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1859608868/qid=1076386035//ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl14/104-9473606-6329544?v=glance&s=books&n=507846

 

וזאת התמונה המוגדלת

1859608868.01.LZZZZZZZ.jpg

 

והמוות שלו ממש אבל ממש מבויים.

אם הוא באמת היה מת, לא היו מראים את זה ככה בטלויזיה בתוכנית רכב.

 

יכול להיות שהסטיג הלבן הוא אותו אחד (השחור), כנראה היה להם משעמם.

או שבאמת הנהג רצה לצאת מהתוכנית, אז ביימו את זה כדי להחליף אותו. חחח

פורסם
אתם צריכים לזכור שקלארקסון הוא קודם כל מנחה טלוויזיה, ואח"כ עיתונאי רכב. בניגוד לטיפ שהוא קודם כל נהג מירוצים ואח"כ כל השאר :wink:

 

אם נשפוט את קלארקסון לפי יכולת ההנחייה והעברת הנושא שלו - הוא מתברג בקלות במקום גבוה מאוד בצמרת מגישי הטלוויזיה. התוכניות שלו כמעט תמיד מעניינות בלי קשר לנושא שלהן. אפילו אמא שלי כבר מזהה אותו ואוהבת לראות אותו אפילו שהיא לא מתעניינת במיוחד במכוניות.

 

בתור עיתונאי רכב הוא בעל אבחנות מצוינות אבל הגאווה הבריטית שלו מעבירה אותו על דעתו לפעמים, הוא מאוד עקשן וכמו שנאמר כאן - כשהוא מחליט הוא מחליט, ולא מעניין אותו כלום.

 

ראיתי חלק מהפרקים בפורמט החדש של טופ גיר ומאוד נהנתי. הם מאוד מוצלחים, פינות מעניינות, מבחנים מיוחדים ואורחים מאוד משעשעים באולפן (שעולים על המסלול :lol: אהבתי במיוחד את הפרק עם השחקנית הבריטית שעשתה החלקות מטורפות ותוצאה מצוינת בליאנה, וגם את מבקר המוזיקה המזדקן שהיה משעשע מאוד באולפן ועשה תוצאה גרועה ביותר - וכמובן שג'רמי לא פספס אף הזדמנות לרדת עליו).

 

רוני

אפרופו פרקים מצחיקים...

 

זה אחד הגדולים לפי דעתי, נשפכתי :lol:

 

(קישור לאימיול) -

ed2k://|file|Top.Gear.16.May.2004.Pdtv-Guppy.avi|367403008|6E33C4E504087D1B1EA2EF38D046536C|/

Finger's gonna kill me.


×
×
  • תוכן חדש...