Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף לא החלפנו לבד, לפי הצעתכם והלכנו למוסך להחליף שמן היום (באוטודיפו).

לאחר החלפת השמן, כשיצאתי מהמוסך, פתאום יש בעיות באיתותים- באיתות שמאלה, האיתות מאוד מהיר והאיתותים בפנסים הימניים והשמאליים לא מהבהבים (רק נורית צדדית לאחר דלת הנהג מהבהבת). באיתות ימינה, האיתות בקצב נורמלי וגם האיתותים בפנסים עובדים אלא שמופיע למטה במחוונים גם סימן משולש אזהרה (כאילו הפעלתי הבהוב משולש)- לכאורה לא נראה לי שיש קשר בין הדברים מלבד זה שההברגה של בורג השמן נהרסה אז המכונאי עבד לעשות הברגה חדשה ויכול להיות שפגע במשהו.

כמו כן היה לו מתלמד שניסה לפתוח את תא המנוע וחיפש ויכול להיות שניתק משהו מתחת להגה- אני כמובן ידבר עם המוסך בבוקר והוא בטח יגיד לי שזה לא קשור אבל מה אתם אומרים?

פורסם

בדקי את החיבור של החוטים לפנס האיתות.

איתות מהיר לצד אחד מעיד על כך שהנורה בצד הנגדי שרופה או מנותקת.

 

אני לא יודע מה ההסמכה של העובדים באוטודיפו, לא הייתי נותן להם לבצע טיפולים ברכבי.

פורסם
ברגע שהאיתות עובד מהר, משמע שאחת מנורות האיתות בחוץ שרופה.

תפעיל ובדוק.

 

הבעיה ששני הנורות השמאליות- גם מקדימה וגם מאחורה לא עובדות באיתות. כמו כן למה מופיע משולש באיתות הימני בלוח המחוונים ולמה זה קרה מיד לאחר החלפת השמן במוסך?

פורסם
בדקי את החיבור של החוטים לפנס האיתות.

איתות מהיר לצד אחד מעיד על כך שהנורה בצד הנגדי שרופה או מנותקת.

 

אני לא יודע מה ההסמכה של העובדים באוטודיפו, לא הייתי נותן להם לבצע טיפולים ברכבי.

 

איפה אמור להיות חיבור החוטים הללו? זו פעם אחרונה שאני הולכת לאוטודיפו- עדיף מוסך מורשה ושיקח כמה שיקח!!!

פורסם

שלום.

אני מטפל בכל רכבי מזה כ10 שנים באוטודיפו בילו לשביעות רצוני המלאה.

האחראי על המוסך אנטולי והקודם שלמה הם אנשים מקצועיים ביותר.

היתרון באוטודיפו הוא שאתה עומד ליד המוסכניק ורואה בדיוק מה הוא מכניס לך לרכב.

במוסכים רבים אינך יודע אם בקבלה שנרשם שמן EXXON MOBILE אינך יודע שזה אכן השמן שהוכנס

שם אני עומד ליד אנטולי ורואה איך הוא פותח את השמן .

בנוסף אני מביא מסננים מקוריים והם מרכיבים לי אותם שם-תראו לי מוסך אחר שמסכים.

איני יודע באיזה אוטו דיפו היית אך תפני אליהם(ויתכן שהם לא מקצועיים)

יתכן שבעת ההעלאה על הליפט השתחרר משהו בפנס או בחוטים המחברים ונורה אחת לא עובדת.

זה יוצר את ה"עומס" על הנורה השניה המקבילה ולכן היא מהבהבת בחוזקה.

תחזרי אליהם.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
אם אתה לוחץ על איתות חירום, כל הנורות דולקות?

 

אם אני לוחצת על איתות חירום, כל הנורות עובדות מלבד הנורה הקדמית השמאלית (עכשיו אני רואה שהיא גם היחידה שלא עובדת

באיתות שמאלה ולכן האיתות המהיר).

פורסם

משום מה תמיד יש לי בעיות חשמל אחרי שהרכב בטיפול- יכול להיות כי הוא עולה על הליפט- בפעם הקודמת זה היה המצבר שהתקצר אחרי שהחליפו משהו בגלגל ועכשיו זה נורה- יכול להיות שמשהו בהעלאת הרכב לוחץ על החשמל או משהו בסגנון?

פורסם

לא יכול להיות. זה צירוף מקרים.

תחליפי נורה וזה.

 

כמו כן, תסתכלי מתחת לאוטו ותוודאי שאין נזילת שמן מפתח ניקוז, לאחר תיקון ההברגה.

 

 

פורסם
לא יכול להיות. זה צירוף מקרים.

תחליפי נורה וזה.

 

כמו כן, תסתכלי מתחת לאוטו ותוודאי שאין נזילת שמן מפתח ניקוז, לאחר תיקון ההברגה.

 

ממה שראיתי כרגע אין- אבל השאלה אם זה יכול להחזיק לאורך זמן- כי בטח יש שם לחץ שמן וחום שיכולים להעיף את ההברגה

החדשה ואז כל השמן פשוט יגלוש החוצה...

×
×
  • תוכן חדש...