Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, ברור שאני לא מדבר על להחליף לבחורה גלגל בזמן שהיא יושבת בצד ומחכה. למרות שגם את זה הייתי עושה כתלות באיך שהיא נראית :wink:

אבל ברצינות - אם כבר לעזור לה, אז לפחות ללמד אותה איך לעשות את זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא אומר שצריך להיות חס וחלילה ג'נטלמנים - אצלם ה"מנהגים" הרבה יותר מוגזמים מסתם לעזור להחליף גלגל.

לדוגמא - במקרה ו3 גברים ובחורה יושבים מסביב לאותו שולחן, אז במקרה והבחורה החליטה לקום - כל הגברים צריכים לקום.

 

אבל לי אישית - תהיה תחושה ממש לא נעימה אם יקרה מצב שבו אני יושב באוטובוס או רכבת ולידי תעמוד אישה בהריון, למרות שאני עייף ולמרות שאין חוק ושוויון זכויות, ואין מצווה בתנך ולא יבוא שוטר ויביא לי על כך דוח ויש חוק שמאפשר לכל אזרח במדינה לשבת בכל מקום בכלי תחבורה ציבורית ללא קשר לדת ומין, כי ככה.

אותו דבר אני מרגיש כלפי לעזור להחליף גלגל או לסחוב תיק או לראות גבר מתנהג באלימות כלפי אישה ולא משנה אם זאת אמא שלו או אישה שלו או סתם מישהי שעברה שם בטעות.

כן - אני מבין שזה נשמע לכם מוזר, אבל ככה זה - אולי אני אזרח מקולקל.

פורסם

גם אני החזקתי בדעה שאם אשה רוצה שוויון אז שתעשה דברים בעצמה - אבל אז הבנתי שאני גם רוצה לעשות סקס מתישהו בחיים, וזרמתי עם הזרם.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
לי אישית - תהיה תחושה ממש לא נעימה אם יקרה מצב שבו אני יושב באוטובוס או רכבת ולידי תעמוד אישה בהריון.

 

אישה בהריון, זקן, ילד עם קביים, דראג קווין ששוקל/ת 200 קילו וקשה לו/ה לעמוד - בשביל כל אלה אפנה את המושב בשמחה.

לקום כשהיא קמה רק בגלל שהיא אשה - שתלך לחפש את החברים שלה.

 

זה נקרא להיות בן אדם, לא ג'נטלמן. וכן, גם אותי חינכו בדיוק עם אותם ערכים כמו שכתבת, זה שורש המחלוקת שלי עם ההורים.

 

גם אני החזקתי בדעה שאם אשה רוצה שוויון אז שתעשה דברים בעצמה - אבל אז הבנתי שאני גם רוצה לעשות סקס מתישהו בחיים, וזרמתי עם הזרם.

 

כנראה שאתה מוקף בבחורות מהסוג הלא נכון. :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BaoiiN8bLL4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
ואני לתומי חשבתי שמי שלומד אומנויות לחימה לומד גם שצריך לדעת מתי להשתמש בהן. זה יכול להיות כלי נשק לכל דבר, ולא רק אמצעי להגנה עצמית - הכל תלוי איך משתמשים בו.

 

 

רק כדי לחדד את העניין,

 

החוק מתייחס לאדם שמיומן באומנות לחימה כאל אדם שברשותו כלי נשק.

 

מה הכוונה שלי?

 

אם מישהו התחיל איתך מכות (בין אם באשמתך ובין אם לא) ואתה כמו שאומרים "פירקת את הבנאדם=גרמת לו נזקים פיזיים", במידה ויתברר שאתה מיומן ברמה גבוהה באומנות לחימה- אתה צפוי לעמוד לדין פלילי כי החוק מתיר לך להגן על עצמך אבל בצורה מידתית.

 

מישהו הולך איתך מכות?

אם אתה מיומן באומנות לחימה אתה רשאי לפגוע בו ברמה המינימלית שתנטרל אותו (לחילופין, אם אינך מיומן אתה רשאי למשל להשתמש בחפץ זר שיעזור לך לנטרל אותו במינימום נזק).

מישהו רוצה לדקור אותך?

אתה יכול לירות לו ברגל (לדוגמא, אם אתה מחזיק באקדח ברשיון).

 

לעומת זאת, אם מישהו רצה להרביץ לך ובאמת אישפזת את הבנאדם במצב קשה- אתה תעמוד לדין פלילי.

אם מישהו רצה לדקור אותך ושלפת אקדח והרגת אותו- אתה תעמוד לדין פלילי.

 

דוגמא חיה היא אותו שוטר שגנב הרכב ניסה לדרוס והוא ירה לו כדור בראש (כן בטעות או לא, זה לא באמת משנה)- השוטר יושב בכלא כי מבחינת בית המשפט לא היתה מידתיות בשימוש בכלי הנשק (מעבר לעובדה שהגנב עבר לעולם שכולו משחטות רכב ובלי משטרות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

 

 

כנראה שאתה מוקף בבחורות מהסוג הלא נכון. :rolleyes:

 

 

בעיקר בגלל שהאלטרנטיבה היא בחורות מכוערות או לסביות

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
רק כדי לחדד את העניין,

 

מישהו רוצה לדקור אותך?

אתה יכול לירות לו ברגל (לדוגמא, אם אתה מחזיק באקדח ברשיון).

 

לעומת זאת, אם מישהו רצה להרביץ לך ובאמת אישפזת את הבנאדם במצב קשה- אתה תעמוד לדין פלילי.

אם מישהו רצה לדקור אותך ושלפת אקדח והרגת אותו- אתה תעמוד לדין פלילי.

סתם לחדד

החוק האזרחי מחמיר ביותר לגבי פתיחה באש.

מותר לך לירות בבנאדם לפי החוק רק אם יש לאותו בנאדם אמצעי כוונה ומטרה , וגם אז אתה צריך לירות יריה באוויר ואח"כ לרגליים ואם כל זה לא עוצר אותו רק אז מותר לך לירות למרכז מאסה , כל זאת תוך כדי צמצום טווח כמה שאפשר כדי לא לירות באנשים מסביב אם יש , אם מישהו רוצה לדקור אותך וישר ירית בו כנראה שתועמד לדין פלילי גם כן.

אמצעי - כלי תקיפה , כמובן שלא תירה בבנאדם במרכז מאסה אם הוא מחזיק סכין , או בא להביא לך מכות , מצפים ממך לנסות לנטרל אותו קודם כל באלימות פיזית ולא נשק חם

כוונה - מתכוונים לכוונה ממשית ולא דיבורים "אני אדקור אותך"

מטרה - אתה.

במקרה של מחבל זה החוק גם תקף , אבל במקרה של מחבל מתאבד או מחבל שכבר מבצע פיגוע ירי , החוק לא רק שמרשה , אפילו בעקיפין ממליץ לירות ישירות למרכז מסה או ראש בלי לצמצם טווח , ז"א שגם אם ירית במחבל מתאבד ובדרך ירית בחפים מפשע , החוק איתך , כל זה בתאוריה כמובן , בפועל - שוטר שיורה בגנב רכב לאחר שחש סכנה לחיו נשלח לכלא.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...