Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וביננו, היו יותר מדי מקרי רצח רק לאחרונה שיוצאי חבר העמים פירק לאישתו\חברה שלו את הצורה או רצח אותה אז עזוב אותך מחינוך של "לא מכים אישה", כשהוודקה נכנסת הלאטמה משתחררת.

תופעת בעל/אב מכה יש בכל תרבות, במקומות מסויימים זה מקובל יותר, ובמקומות אחרים האישה (בעצם למה אישה? בתרבות שוויון המינים שלנו יש גם "אישה מכה") שמה טונות של איפור ומשקפי שמש, כדי להסתיר את הסימנים, ואומרת ש"נפלה מהמדרגות".

 

אגב, אם כבר גולשים לנושא, תהיה בטוח שהערס המדובר אחר כך פרק את העצבים שלו על אישתו ועל בנו.

 

הכל עניין של חינוך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא דוגל באלימות ופעם הייתי מאלה שמתערבים ומנסים לתקן את העולם, לא שווה את זה. שילכו כולם לעזאזל, לא מעניין אותי יותר, גבר מרביץ לאשה, בעיה שלה, היא בחרה להיות איתו. כמה מסריח שזה נשמע, אבל זה מניסיון אישי של התערבות במקרה אלימות שבו הבעל פיצץ את אשתו במכות, אני וחבר קפצנו עליו ואשתו הזמינה לנו משטרה.

 

 

עצה שלי - תמשיך הלאה בחיים שלך, שמשפחת ערס ילכו קיבינימט.

נכון, גם אני לא דוגל באלימות ואני גם לא מתכוון לתקן את העולם, אבל יש דברים שעוברים כל גבול.

אגב, לפי דעתי, לגבי המקרה שלך - התנהגת כמו שצריך, אני חושב שעדיף לקבל תלונה במשטרה מאשר להיות עד לדבר כזה ולא לעשות כלום.

כבר וויתרתי אל משפחת ערס, אבל מפחיד אותי לחשוב, שיכול לקרות מצב שבו מישהו תקף את אמא שלי וכל מי שהיה מסביב, לא עשה כלום.

 

אני לא יודע על מה אתה מדבר, על היותך רוסי ועל חינוך שלאישה לא מרביצים כי אני הייתי עד הרבה פעמים לאלימות במשפחה במשפחות יוצאות חבר העמים

.

שמע, לא משנה אני אגיד על רוסים - אתה תמיד תוכל לטעון ההפך.

לדוגמא :

אני : רוסים השתלבו בארץ במשרות בכירות בהייטק ורפואה.

אתה : רוב הרוסים שאני מכיר - עובדים בתור קופאיות ומנקות.

והכל נכון.

 

לגבי החינוך - זאת עובדה, זה מה שלימדו, מי באמת מיישם את זה כבר עניין אחר.

 

מה עדיף, גבר מת או פחדן חי ?

 

אני לוקח פחדן חי בכל יום.

עדיף גבר חי.

אתה יודע, מילא פקקים, קללות, עקיפה בתורים וכ"ד - אבל חייב להיות איפה שהוא קו אדום שבו מי שעומד בצד חייב להתערב, אתה לא חושב?

פורסם
לפני שלושה חודשים בערך ראית ערס דוחף את אשתו על החול ומאז אתה תקוע אם זה?

שחרר גבר, תרפה.

 

עידן

 

כי הוא לומד ו או יודע ללכת מכות וחבל לו על ההזדמנות הזו שהוא פיספס כי אצלו כפי שהוא כתב אכזריות אינה מילה גסה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני אשכנזי רוסי ואצלנו מלמדים מגיל קטן מאוד בחיים לא לפגוע באישה כי היא יותר חלשה.

פה מגיל קטן מלמדים שיוויון זכויות בין מינים.

 

נגעת פה בנקודה מעניינת, אני תמיד מתווכח עם ההורים (הרוסים) שלי על הנושא הזה.

 

הרי כל הפואנטה ב"אישה חלשה" זה ההנחה שהיא צריכה עזרה, הגנה וחסות, כלומר היא לעולם לא תהיה שווה לגבר.

דווקא בארץ, ובמערב באופן כללי, הגישה הרבה יותר בריאה לדעתי. לנשים יש זכויות שוות, ובאמת שאין צורך להגן עליהן.

 

מה שכן, מבחינתי זה כביש דו-סטרי. אם הן רצו (וקיבלו) שוויון זכויות, אז שלא יצפו שאני אפנה להן את המושב באוטובוס,

אעזור להן להחליף גלגל, או אזיז להן את הכסא במסעדה רק בגלל שהן נשים. אם כבר שוות אז עד הסוף, ובכל ההיבטים.

לצערי נשים בכל העולם אוהבות להיזכר בכך שהן נשים כשזה נח, ולצעוק "שוויון זכויות" כשזה לא. זאת פשוט צביעות.

 

שוב, במקרה של הבבון בחוף, אם האישה בוחרת להיות חלשה ולא לשבור לו את כל העצמות כשהוא דוחף אותה, זבש"ה.

פורסם

וביננו, היו יותר מדי מקרי רצח רק לאחרונה שיוצאי חבר העמים פירק לאישתו\חברה שלו את הצורה או רצח אותה אז עזוב אותך מחינוך של "לא מכים אישה", כשהוודקה נכנסת הלאטמה משתחררת.

 

לא קשור לשרשור, אבל הזכרת לי אמירה בת-אלמוות של חברים רוסים:

אין דבר כזה אישה מכוערת, יש פחות מידי וודקה... :lol:

פורסם

אתה יודע, מילא פקקים, קללות, עקיפה בתורים וכ"ד - אבל חייב להיות איפה שהוא קו אדום שבו מי שעומד בצד חייב להתערב, אתה לא חושב?

 

אני מסכים איתך לגמרי ולכן אמרתי, כל עוד אני לא מזהה איזו סכנת חיים אני לא אתערב פיזית אלא אזעיק משטרה, כשזה יגיע למצב שבו זה יגיע לכדי רמה שאוטוטו מסכנת חיים- רק אז אתערב פיזית, זה הקו האדום.

 

אם היית שואל אותי לפני כמה שנים יכול להיות שהתגובה שלי היתה שונה, היום יש לי אשה וילד ולא בא לי לאבד את החיים כדי "להציל" מישהו מלקבל עוד סטירה או אגרוף שבעיקר יכאבו לו באגו.

 

אנשים היום נדקרים על זה שציפצפו למישהו בכביש, על זה שקיללו את האדם הלא נכון ועוד שלל סיבות מטומטמות כך שבלי להתכוון אתה עלול למצוא את עצמך בסכנת חיים, אז למה להגביר את הסיכויים שלך להרחת פרחים מהשורש בטרם עת ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

את העולם אי אפשר לתקן, ועדיף גם לא לנסות.

 

הכל נובע עוד מהחינוך, עוד מהגיל הרך- ואם כך האבא מחנך את ילדו, להכות את אשתו בחוף, אז הילד מתחנך בצורה הזו.

 

אישית, אני מחכה לרגע שאוכל ללמוד מעט הגנה עצמית- קרב מגע. כדי שברגע שאני אזהה שחיי או חיי משפחתי/חבריי/חברתי יהיו בסכנה אוכל לנסות לתפעל את המקרה בצורה שתמנע בזבוז חיי אדם.

 

אתה אולי יודע/לומד אומנות לחימה כזו או אחרת. אתה אולי אפילו נחשב אכזרי, מושג נורא סובייקטיבי, מבחינת היכולות שלך. אבל אל תשכח שסכין/אקדח במקום הלא נכון, וכל היכולת שלך הולכת לטמיון.

 

כל אחד יודע, אם אתה לא יודע ללכת מכות- תלמד לרוץ.

 

גבר, פחדן חי שווה, לדעתי, יותר מגיבור 6 מטר מתחת לאדמה.

 

מישהו כתב את כל זה בצורה הרבה, הרבה יותר פשוטה:

 

שחרר, תקדם הלאה.

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

שמעו, מניסיון - אל תחשבו שאתם האביר על ההונדה הלבנה שבא להציל את גברת פרחה ממר ערס הנורא.

 

בוא אני אסביר לך מה היה קורה, עם היית מתערב יחד עם הנינגיטסו-קאפורה-קרב מגע דרגה 5 שלך.

 

היית קם, דופק לערס כפה, האשה הייתה קמה מהרצפה ומתחילה לצרוח עלייך, לקלל אותך, לירוק עלייך, סביר להניח שגם ערס ג'וניור היה מתערב. הכל מניסיון.

 

זה בעלה, היא בחרה אותו, טוב לה ככה. מי אתה שתחליט בשבילה? אם לא היה לפרחולה הקטנה טוב, היא הייתה לוקחת את עצמה והולכת למצוא לה מישהו אחר. וגם אז זה כנראה איזה ערס שאוהב לדפוק לה כפות מדי פעם.

 

אז צא מהסרט שגברת פרחה הייתה מאושרת ומודה לך לעולמי עד ומר ערס היה מבין מה הוא עשה לא בסדר. לא ייקרה. שחרר.

פורסם

ואני לתומי חשבתי שמי שלומד אומנויות לחימה לומד גם שצריך לדעת מתי להשתמש בהן. זה יכול להיות כלי נשק לכל דבר, ולא רק אמצעי להגנה עצמית - הכל תלוי איך משתמשים בו.

 

אני מסכים שאם מרביצים לך תחזיר, אבל לא בכל מחיר. לפעמים עדיף להיות חכם וכמו שכבר אמרו - ההבדל בין מכות יבשות לבין דקירה או יותר גרוע יכול להיות קטן מאוד.

 

בנוגע ללא לפגוע באישה - זה ברור, וזה בכלל לא קשור לשיוויון זכויות. למה, לגבר מותר להרביץ?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אנשים משלמים כסף כדי לראות קופים בגן חיות ולכם יצא בחינם.

אני הייתי זורק להם במבה, לראות מה הם יעשו:lol:

 

לכולנו יש מספיק צרות בחיים. אתה לא מכיר את האנשים האלה מספיק טוב בשביל להתחלק איתם בצרות שלהם. אדם טוב היה מתקשר למשטרה כשזה מתחיל מפרופורציות, אדם טיפש היה מתערב ומכניס את עצמו לזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה שכן, מבחינתי זה כביש דו-סטרי. אם הן רצו (וקיבלו) שוויון זכויות, אז שלא יצפו שאני אפנה להן את המושב באוטובוס,

אעזור להן להחליף גלגל, או אזיז להן את הכסא במסעדה רק בגלל שהן נשים. אם כבר שוות אז עד הסוף, ובכל ההיבטים.

לצערי נשים בכל העולם אוהבות להיזכר בכך שהן נשים כשזה נח, ולצעוק "שוויון זכויות" כשזה לא. זאת פשוט צביעות.

אוקי ואז בסופו של יום - אתה תעזור לבחורה להחליף גלגל או שתעבור הלאה בלי כאב ראש מיותר?

אני אישית לא זוכר מתי בפעם אחרונה כשעזרתי לבחורה לסחוב תיקים - היא זעקה שיוויון זכויות.

 

היית קם, דופק לערס כפה, האשה הייתה קמה מהרצפה ומתחילה לצרוח עלייך, לקלל אותך, לירוק עלייך, סביר להניח שגם ערס ג'וניור היה מתערב. הכל מניסיון.

מסכים איתך. זה בול מה שהיה קורה.

אני לוקח את המקרה הזה ומשליך אותו הלאה - פעם הבאה זה יכול להיות מוכר פלאפל ואישה זקנה או נהג אוטובוס וחיילת או ערס כלשהו ואישתך, גם אז את מציע לקנות במבה ולהתבונן על ההצגה הכי טובה בעיר?

 

ואני לתומי חשבתי שמי שלומד אומנויות לחימה לומד גם שצריך לדעת מתי להשתמש בהן. זה יכול להיות כלי נשק לכל דבר, ולא רק אמצעי להגנה עצמית - הכל תלוי איך משתמשים בו.

זה מדהים אותי כמה אנשים התייחסו דווקא לשורה הזאת של הפוסט - כל אחד לקח את זה לכוון שונה והסיק מסקנות אחרות והביא תשובה אחרת. אני דיי מתחרט שרשמתי את זה.

 

בנוגע ללא לפגוע באישה - זה ברור, וזה בכלל לא קשור לשיוויון זכויות. למה, לגבר מותר להרביץ?

אם יבוא גבר ויעיף לך אגרוף בפנים - כנראה שתחזיר לו. אם זאת תהיה בחורה? האם גם תחזיר לה? אה. וכן אסור להרביץ לגבר.

פורסם
אוקי ואז בסופו של יום - אתה תעזור לבחורה להחליף גלגל או שתעבור הלאה בלי כאב ראש מיותר?

 

אני מוכן להסביר לה מה צריך לעשות ולסייע פיזית במידת הצורך. אין לי שום כוונה לעשות את זה במקומה.

אדם שלא מסוגל לבצע פעולות אחזקה פשוטות על הרכב שלו, שישאר בבית.

פורסם

אם יבוא גבר ויעיף לך אגרוף בפנים - כנראה שתחזיר לו. אם זאת תהיה בחורה? האם גם תחזיר לה? אה. וכן אסור להרביץ לגבר.

 

זה מאוד תלוי בסיטואציה, אבל בעיקרון מבחינתי אם מישהו מתחיל איתי באלימות זה לא משנה אם מדובר בגבר או אישה. אבל בכל זאת, lets face it, רוב הסיכויים שזה יהיה גבר...

 

אני מוכן להסביר לה מה צריך לעשות ולסייע פיזית במידת הצורך. אין לי שום כוונה לעשות את זה במקומה.

אדם שלא מסוגל לבצע פעולות אחזקה פשוטות על הרכב שלו, שישאר בבית.

 

למה לא? מה רע בלהיות ג'נטלמן לפעמים? ותן לי לחדש לך - החלפת גלגל היא לא "פעולת אחזקה פשוטה". זו פעולה שאני מוכן להתערב שמרבית הנהגים (ולא רק נשים) לא יודע לבצע כראוי. בשביל זה המציאו את שירותי הדרך.

קרה לי יותר מפעם אחת שביקשו ממני עזרה בהחלפת גלגל ועזרתי כשהייתי יכול. בין אם זה גבר או אישה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה לא? מה רע בלהיות ג'נטלמן לפעמים? ותן לי לחדש לך - החלפת גלגל היא לא "פעולת אחזקה פשוטה". זו פעולה שאני מוכן להתערב שמרבית הנהגים (ולא רק נשים) לא יודע לבצע כראוי. בשביל זה המציאו את שירותי הדרך. קרה לי יותר מפעם אחת שביקשו ממני עזרה בהחלפת גלגל ועזרתי כשהייתי יכול. בין אם זה גבר או אישה.

 

אני מוכן להיות ג'נטלמן אם הן מוכנות להחזיר את זכות ההצבעה. טרייד-אוף הוגן, לא?

 

לגופו של עניין, גם לאמא שלי יש ביטוח שכולל החלפת גלגל ושירותי דרך, והיא שונאת להתעסק בזה. זה לא מונע מאיתנו לעשות פעם בשנה הדרכת רענון על איך משתמשים בג'ק. כבר בפעם הראשונה שעשינו זאת ראינו שהיא מתקשה עם הידני, אז קנינו אחד הידראולי בנוסף. גם לבדוק שמן ומים היא לא אוהבת, אבל יודעת. זה ההבדל. נכון שלא חייבים לעשות את זה בשביל הספורט, אבל אם אתה יוצא עם הרכב ונתקע איפשהו, אי אפשר לסמוך רק על שירותי הדרך או על רוני שטרנים מזדמנים. בסופו של דבר אדם צריך להיות אחראי על עצמו, על ציודו ועל הישרדותו בשטח (בראייה קצת יותר רחבה).

 

כאמור, אין לי בעיה להתלכלך ולעזור פיזית, לנשים וגברים כאחד, אבל רק במידת הצורך. החלפת גלגל זה פעולה של אדם אחד, ואני לא אתנדב לעשות אותה בזמן שהנהג/ת עומד/ת בצד ומעשנ/ת סיגריה.


×
×
  • תוכן חדש...