Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שכתבו מעליי, בקיצור ^

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום החוק קובע כי הקנס המינימאלי שהשופט ייתן אם הנהג יימצא אשם הוא הקנס המקורי, כמובן שהשופט רשאי גם לפסוק סכומים גבוהים מכך או כל עונש אחר לפי שיקול דעתו , ובכפוף למגבלות בחוק.

 

אז על קנס של 100 ש"ח שתבוא לבלבל למערכת את המוח ותימצא אשם תשלם עוד 50 ש"ח , ולעבירת קנס חמורה ביותר תשלם לפחות עוד 500 ש"ח.

 

ככה יגיעו למשפט רק אלה שבאמת חושבים כי נעשה להם עוול ואולי כשיהיה פחות לחץ גם המשפט יתנהל כמו שצריך ולא בשיטת הסרט הנע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

על אף שחלק מהעבירות הן חמורות מאד ומחייבות ענישה הולמת, כאן מדובר בענישה דרקונית, חד וחלק.

 

מישהו מופתע? אני לא. מדינה שבוחרת למלא את כיסיה באמצעות הצבת מצלמות מהירות בכבישים מהירים וישרים(במקום במקומות בהם מהירות מופרזת אכן מסכנת - קרבת מוסדות חינוך, לדוגמה), לא משפרת תשתיות לקויות בכבישים משובשים ואפלים, לא דואגת לחינוך נכון של נהגיה ובמקום זאת רודפת אותם עד חורמה - זו מדינה מנוונת ערכית.

 

פעם קראו לזה מדינת משטרה, רק שהיום גם המשטרה הפכה לקורבן, מאחר ונוכחות משטרתית עם פוטנציאל חיובי הוחלפה במצלמות המופעלות ע"י זכיין פרטי, שעוד עשוי להוריד ולהוריד את סף האכיפה על פי שיטת מצליח. העיקר הכסף.

 

תשאלו את המקורב שמייצר את מחזירי האור המזעזעים(צהוב/אדום) לרכבים מלפני שנת יצור 94'. עוד תקנה מופלאה בחסות המשרד האהוב על כולנו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז על קנס של 100 ש"ח שתבוא לבלבל למערכת את המוח ותימצא אשם תשלם עוד 50 ש"ח , ולעבירת קנס חמורה ביותר תשלם לפחות עוד 500 ש"ח.

 

ככה יגיעו למשפט רק אלה שבאמת חושבים כי נעשה להם עוול ואולי כשיהיה פחות לחץ גם המשפט יתנהל כמו שצריך ולא בשיטת הסרט הנע.

 

לבוא לבלבל למערכת את המוח? אם זאת הגישה אז שיבטלו את מערכת המשפט ושיתחילו לשלוח אנשים אוטומטית לנגב (סיביר), שלא יעיזו יותר לבוא ולבלבל למערכת הקדושה את המוח. המערכת קיימת על מנת לשרת את האזרחים ולא להיפך.

 

המסקנה הסופית שלך היא ספקולטיבית למדי. לדעתי מה שיקרה הוא שגם אנשים אשר נקנסו על לא עוול בכפם יעדיפו, במקרים מסויימים, לוותר על התענוג של "לבלבל למערכת את המוח" וישלמו את הקנס.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מצ"ב הצעת החוק במלואה.

 

יש הקלות יש החמרות.

 

גם היום מותר להרשיע רק לפי בדיקת מאפיינים, יש מספר פסקי דין בנושא של בית המשפט העליון.

 

אז אל תבלבלו את המוח עם בג"ץ

 

ודווקא בנושא השיכרות ביצעו מהלך נכון , ובו יצרו מדרג ענישה לפי רמת השיכרות. רמה נמוכה שלילה קצרה רמה גבוהה שלילה ארוכה.

 

תמיד יבלבלו את המוח כשזה נוגע באופן אישי .

תעבור על פוסטים קודמים תראה בכי נהי ומרורים .

איך כתב קהלת ???

ולכן כל הקשחה שקשורה בשמירת חיי אדם מבורכת .

פורסם
על אף שחלק מהעבירות הן חמורות מאד ומחייבות ענישה הולמת, כאן מדובר בענישה דרקונית, חד וחלק.

 

תן דוגמאות לענישה הדרקונית?

מישהו מופתע? אני לא. מדינה שבוחרת למלא את כיסיה באמצעות הצבת מצלמות מהירות בכבישים מהירים וישרים(במקום במקומות בהם מהירות מופרזת אכן מסכנת - קרבת מוסדות חינוך, לדוגמה), לא משפרת תשתיות לקויות בכבישים משובשים ואפלים, לא דואגת לחינוך נכון של נהגיה ובמקום זאת רודפת אותם עד חורמה - זו מדינה מנוונת ערכית.

 

בג"ץ דן בסוגיית מצלמות המהירות החדשות כזכור לך וגילגל את העותרים המכובדים .

קריאת החלטתם מרמזת כי הצבתם במקומות לא ראויים , תזכה לאהדת בית המשפט , אם וכאשר יובא הדבר פעם נוספת לפניו להחלטתו.

גם המשך הביקורת שלך נכון רק למחצה.

 

פעם קראו לזה מדינת משטרה, רק שהיום גם המשטרה הפכה לקורבן, מאחר ונוכחות משטרתית עם פוטנציאל חיובי הוחלפה במצלמות המופעלות ע"י זכיין פרטי, שעוד עשוי להוריד ולהוריד את סף האכיפה על פי שיטת מצליח. העיקר הכסף.

 

הזכיין מפעיל את המצלמות . האם הוא מקבל חלק מהכסף של הדוחו"ת ?? יש לך סימוכין לכך??

 

תשאלו את המקורב שמייצר את מחזירי האור המזעזעים(צהוב/אדום) לרכבים מלפני שנת יצור 94'. עוד תקנה מופלאה בחסות המשרד האהוב על כולנו.

 

הערותי בכחול.

 

לא הכל מושלם במערכת השלטונית , גם האזרחים לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לבוא לבלבל למערכת את המוח? אם זאת הגישה אז שיבטלו את מערכת המשפט ושיתחילו לשלוח אנשים אוטומטית לנגב (סיביר), שלא יעיזו יותר לבוא ולבלבל למערכת הקדושה את המוח. המערכת קיימת על מנת לשרת את האזרחים ולא להיפך.

 

המסקנה הסופית שלך היא ספקולטיבית למדי. לדעתי מה שיקרה הוא שגם אנשים אשר נקנסו על לא עוול בכפם יעדיפו, במקרים מסויימים, לוותר על התענוג של "לבלבל למערכת את המוח" וישלמו את הקנס.

 

המערכת אכן קיימת לשרת את האזרח, אבל..

 

אם תימצא אשם , תשלם אגרת שימוש במערכת כפי שאתה משלם על שירותים רבים שהמדינה מספקת.

 

מי שחש שהוא זכאי ויצליח להוכיח זאת לא ישלם.

 

ודרך אגב , גם היום אם לא שילמת את הקנס במועד אתה מחוייב בקנס פיגורים של 50 %.

 

אני מעל 40 שנה נוהג בכבישי הארץ עם קרוב ל 2 מיליון ק"מ של נהיגה.

 

נתפסתי פעמים רבות .במעל 90% מהמקרים התפיסה הייתה נכונה, ולא נטפלו אלי סתם, כפי שכאן כל שרשור שני מתחיל.

 

ואף על פי כן אני מנסה לתת עצות ברוב המקרים כיצד לנצח את המערכת.

 

נלחמתי על חפותי ( לא פעם מתוך העיקרון שאני זכאי ) ויצאתי לא פעם זכאי, אבל לא פעם שילמתי מחיר יקר יותר מאשר הקנס המקורי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

וזה נראה לך תקין?

 

יש לנו בעיה עם מערכת משפטית שלא זוכרת למה היא קיימת ומשטרה שאיבדה קשר לעם.

 

אני קיבלתי קנס של רבע מהמשכורת שלי (שלא מספיקה בכל מקרה בגלל המיסים), רק כי נסעתי 20 קמ"ש יותר מהמותר.

 

זה לא עושה אותי לנהג יותר זהיר אלא רק מכעיס אותי ומעלה לי את לחץ הדם כשאני מגיע לכניסה לנשר (פעם ביום).

 

אני מבין שאתה מאמין בסמכות ולא בצדק אבל יש גבול להתעללות.

פורסם
וזה נראה לך תקין?

 

יש לנו בעיה עם מערכת משפטית שלא זוכרת למה היא קיימת ומשטרה שאיבדה קשר לעם.

 

אני קיבלתי קנס של רבע מהמשכורת שלי (שלא מספיקה בכל מקרה בגלל המיסים), רק כי נסעתי 20 קמ"ש יותר מהמותר.

 

זה לא עושה אותי לנהג יותר זהיר אלא רק מכעיס אותי ומעלה לי את לחץ הדם כשאני מגיע לכניסה לנשר (פעם ביום).

 

אני מבין שאתה מאמין בסמכות ולא בצדק אבל יש גבול להתעללות.

 

אני אנרכיסט , ויודע כי אני אשלם על כך , כאשר אתפס.

 

עד 20 קמ"ש 250 ש"ח מעל 20 קמ"ש בדרך עירונית 750 ש"ח.

 

מה שנשאר זה להגדיל את שכרך , כדי שיכאב פחות.

 

כמדומני שבשוויץ הנאורה , גובה הדו"ח הוא בהתאם להכנסתך.

 

היה כאן שרשור בזמנו בנושא. מצאתיו , להנאתך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=335114&highlight=%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A5

 

יש מדינות שהסכומים הרבה יותר כואבים , לא בדיוק מבין על מה אתה מתרעם?

 

ואם אתה כל יום בנשר אז אתה צריך להכיר כבר כי הם עומדים שם קבוע.

 

מה יעשה אותך נהג זהיר יותר ? שתקבל מהם שלגון.

 

מערכות שלמות קורסות בארץ , תסכים לשלם יותר לשופטים לשוטרים לרופאים לעובדים סוציאליים כדי לקבל שירות טוב יותר, מאנשים ברמה יותר גבוהה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
וזה נראה לך תקין?

 

יש לנו בעיה עם מערכת משפטית שלא זוכרת למה היא קיימת ומשטרה שאיבדה קשר לעם.

 

אני קיבלתי קנס של רבע מהמשכורת שלי (שלא מספיקה בכל מקרה בגלל המיסים), רק כי נסעתי 20 קמ"ש יותר מהמותר.

 

זה לא עושה אותי לנהג יותר זהיר אלא רק מכעיס אותי ומעלה לי את לחץ הדם כשאני מגיע לכניסה לנשר (פעם ביום).

 

אני מבין שאתה מאמין בסמכות ולא בצדק אבל יש גבול להתעללות.

 

כעת עם ההחמרה אנו תקווה שתיהיה נהג זהיר יותר ואזרח למופת .

 

רק טוב בברכה .

פורסם
המערכת אכן קיימת לשרת את האזרח, אבל..

 

אם תימצא אשם , תשלם אגרת שימוש במערכת כפי שאתה משלם על שירותים רבים שהמדינה מספקת.

 

מי שחש שהוא זכאי ויצליח להוכיח זאת לא ישלם.

 

ודרך אגב , גם היום אם לא שילמת את הקנס במועד אתה מחוייב בקנס פיגורים של 50 %.

 

אני מעל 40 שנה נוהג בכבישי הארץ עם קרוב ל 2 מיליון ק"מ של נהיגה.

 

נתפסתי פעמים רבות .במעל 90% מהמקרים התפיסה הייתה נכונה, ולא נטפלו אלי סתם, כפי שכאן כל שרשור שני מתחיל.

 

ואף על פי כן אני מנסה לתת עצות ברוב המקרים כיצד לנצח את המערכת.

 

נלחמתי על חפותי ( לא פעם מתוך העיקרון שאני זכאי ) ויצאתי לא פעם זכאי, אבל לא פעם שילמתי מחיר יקר יותר מאשר הקנס המקורי.

המטרה המרכזית של העלאת הקנס במקרה של הרשעה, היא צימצום הפניה לבתי המשפט במקרים של ברירות משפט. זו מטרה שאינה ראויה, בלשון המעטה, מכיון שתוצאה בלתי נמנעת שלה היא שגם מי שלא עבר עבירה, יודה בה בשל מה שאינו פחות מאיום מוסדר בחוק. הוראת חוק שמשתמשת באיום שכזה על מי שחושב להילחם על חפותו, לא שייכת לחקיקה במדינות דמוקרטיות.

פורסם
המטרה המרכזית של העלאת הקנס במקרה של הרשעה, היא צימצום הפניה לבתי המשפט במקרים של ברירות משפט. זו מטרה שאינה ראויה, בלשון המעטה, מכיון שתוצאה בלתי נמנעת שלה היא שגם מי שלא עבר עבירה, יודה בה בשל מה שאינו פחות מאיום מוסדר בחוק. הוראת חוק שמשתמשת באיום שכזה על מי שחושב להילחם על חפותו, לא שייכת לחקיקה במדינות דמוקרטיות.

 

רועי

 

אם תקרא את הצעת החוק וההסברים לה , תראה שנמצא כי חלק עצום מהתיקים המגיעים לבית המשפט בעבירות קנס מסתיימים בהרשעה, ובלשון ההסבר מדובר בבקשות סרק.

 

מי שחושב שיש לו קייס ויכול להוכיח את חפותו אז שילך לבית המשפט. ההליכה לבית משפט מחייבת באגרה.

 

כאן מדובר באגרה מותנית. זכית, לא שילמת , לא זכית ,שילמת.

 

בתביעה אזרחית אתה משלם גם אגרה על השימוש בבית המשפט, וגם אצל הבורר בעולם התחתון אתה משלם.

 

כל החוקים הם איום . תיסע מהר תשלם, תיסע באור אדום תשלם . מה ההבדל?

 

הסיכון של מי שהולך למשפט גם היום קיים ,והשופט יכול לתת לך עונש ללא כל פרופורציה לקנס המקורי, להפעיל מאסר או שלילה על תנאי וכו'

 

ובד"כ אם תקרא כאן שרשורים של אנשים שקיבלו הזמנה לדין , רובם מייחלים לקבל "רק" ברירת קנס ולצאת מהעיניין.

 

אז שוב , "האיום" הזה יוריד תיקים רבים מבית המשפט , שרובם תיקים שבלאו הכי מסתיימים בהרשעה, וייתן זמן איכות טוב יותר למתדיינים האמיתיים.

 

 

וכדי שכולם כאן לא יחשדו בכשרים , אני יהיה אחד מאלה שעלול להיפגע מכל ההחמרות , עדיין אני סבור שרובן ראויות נכונות וצודקות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה שנשאר זה להגדיל את שכרך , כדי שיכאב פחות.

 

כעת עם ההחמרה אנו תקווה שתיהיה נהג זהיר יותר ואזרח למופת .

 

רק טוב בברכה .

 

אני לא מאמין לשטויות שאני קורא פה.

 

אני מסרב להבין שיש אנשים כל כך מנותקים מהסביבה שלהם, ולא אכפת להם כשהממשלה מחרבנת עליהם בקשת.

 

ישה, אתה לא מבין שיש פה בעיה רצינית של עודף מיסים ומשכורות נמוכות מדי?

איך אתה יכול להגיד שאני צריך להגדיל את השכר שלי, רק בשביל לשלם קנסות?

אתה יודע למה היה לי שכר נמוך?

כי כעצמאי, החברה שלי שילמה יותר מ40000 ש"ח לחודש למיסים, למרות שהיו הפסדים מטורפים.

 

וגל, מה קשור החמרה לציות לחוק?

אין קשר בין הדברים, ואת זה הוכיחו המון פעמים.

 

אני כבר אזרח למופת.

שילמתי כמות מיסים מטורפת ותרמתי המון למדינה.

עד שהבנתי מה באמת הולך פה גם האמנתי במערכת.

כיום אני רואה אנשים מנותקים כמוך (אלא אם זה היה בציניות), כסוג של איום קיומי על הסדר במדינה.

כל עוד אנשים לא ישימו לב לזה שאנחנו באמת נדפקים על בסיס יומיומי על ידי אנשים שלא באמת צריכים להיות בשלטון כי הם מושחתים ומנותקים מדי, המצב פה יחמיר.

 

ולצערי שמתי לב שאנשים מסוימים מאמינים במערכת גם אם הם נדפקים לגמרי ממנה.

בארה"ב קוראים לזה רפובליקנים.

פורסם
אני לא מאמין לשטויות שאני קורא פה.

 

אני מסרב להבין שיש אנשים כל כך מנותקים מהסביבה שלהם, ולא אכפת להם כשהממשלה מחרבנת עליהם בקשת.

 

ישה, אתה לא מבין שיש פה בעיה רצינית של עודף מיסים ומשכורות נמוכות מדי?

איך אתה יכול להגיד שאני צריך להגדיל את השכר שלי, רק בשביל לשלם קנסות?

אתה יודע למה היה לי שכר נמוך?

כי כעצמאי, החברה שלי שילמה יותר מ40000 ש"ח לחודש למיסים, למרות שהיו הפסדים מטורפים.

 

וגל, מה קשור החמרה לציות לחוק?

אין קשר בין הדברים, ואת זה הוכיחו המון פעמים.

 

אני כבר אזרח למופת.

שילמתי כמות מיסים מטורפת ותרמתי המון למדינה.

עד שהבנתי מה באמת הולך פה גם האמנתי במערכת.

כיום אני רואה אנשים מנותקים כמוך (אלא אם זה היה בציניות), כסוג של איום קיומי על הסדר במדינה.

כל עוד אנשים לא ישימו לב לזה שאנחנו באמת נדפקים על בסיס יומיומי על ידי אנשים שלא באמת צריכים להיות בשלטון כי הם מושחתים ומנותקים מדי, המצב פה יחמיר.

 

ולצערי שמתי לב שאנשים מסוימים מאמינים במערכת גם אם הם נדפקים לגמרי ממנה.

בארה"ב קוראים לזה רפובליקנים.

תמיד היו אזרחים שפרשו צל הרים כהרים .

תמיד הם מתחדשים.

חוקי התנועה גם מחדשים את התקנות כבר למעלה מ35 שנה .

בכל פעם שתקנות הוקשחו היו מי שהגיבו ,אני לא מאמין ,מנותקים , וכול ....

 

לצערך ,הדמוקרטיה היא שקובעת מי מתאים להיות בשלטון ,אני תומך בה ,ובהצלת חיי אדם .

פורסם
תמיד היו אזרחים שפרשו צל הרים כהרים .

תמיד הם מתחדשים.

חוקי התנועה גם מחדשים את התקנות כבר למעלה מ35 שנה .

בכל פעם שתקנות הוקשחו היו מי שהגיבו ,אני לא מאמין ,מנותקים , וכול ....

 

לצערך ,הדמוקרטיה היא שקובעת מי מתאים להיות בשלטון ,אני תומך בה ,ובהצלת חיי אדם .

חוקי התנועה אינם מחדשים את התקנות, אולי הממשלה עושה זאת. אגב, החוקים והתקנות בימינו, במקרים מסויימים, אינם תואמים את המציאות וההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות.

ועוד דבר, לצערו, מרכז הליכוד והליכים "לא מושחתים" אחרים קובעים לא אחת מי מתאים להיות בשלטון ללא שום קשר לדמוקרטיה. ע"ע ישראל כץ.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...