Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בישראל המציאו את הפתגם Fix It Again Tony



 

באמת מסקרנת הסיבה בשלה כל פעם שעולה השם פיאט מתעורר אצלך מין רפלקס מותנה שנראה כאילו כופה עליך "התנפלות" על האוטו הזה. אבל עזוב, אנשים לפעמים עושים שטויות וקונים "פנדה מעוצבת במחיר מופקע" ומוותרים על פיקנטו איכותית במחיר ריצפה, אלא שזה אולי היופי בחרות הזו לעשות מה שבא לנו. שהרי אם כולם היו נבונים ורציונליים, כל הכבישים היו מכוסים בפיקנטים כאלו והיה נורא משעמם.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאוד קשה להבין את הקסם של 500 מתמונות היא פשוט כל כך מתוקה הידיות פשוט ליגה.

 

אני גם ישבתי באפסילון רכב שלדעתי יותר יחודי מ500 כרגע עם יותר איבזור. אבל תמחור של שתיהם הוא באמת הזוי בחול בינה לבין 500 לבין פונטו אוו ההבדל הוא זניח פה אלפי שקלים.

 

מה סמלט חושבים לעצמם הם מוכרים כל כך הרבה שמותר פשוט טיפשים יכלו למכור פה כמויות יפות מאוד עם תמחור נכון אבל לא.

 

מישהוא פה צריך מנכל חדש עם הבנה פשוטה של יותר כמות עם פחות מחיר לרב יותר רווח מאשר פחות כמות יותר מחיר.

 

וללא ספק הייתי חושב גם על הסוויפט לדעתי היא תשמור ערך הרבה יותר טוב מכל הרשימה. וסמארט זה גימיק יקר בארץ.

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
כאן אתה כבר נכנס לדמגוגיה מהסוג השפל ביותר. היתה לך פיאט בשימוש יומיומי? לי יש, ועוד אחת כזאת שעברה אצלי תוך תקופה קצרה יחסית קרוב ל-30,000 ק"מ.

אל תכתוב דברים שאינך מסוגל לגבותם, בטח לא בפורום ייעוץ ברכישת רכב.

 

התכוונתי לדגמים הישנים של פיאט שלא עמדו יפה במבחן הזמן.

 

ב-90 אלף 500 מאובזרת זה אחלה רכב. ב-130 אלף ממש לא.

פורסם
מה סמלט חושבים לעצמם הם מוכרים כל כך הרבה שמותר פשוט טיפשים יכלו למכור פה כמויות יפות מאוד עם תמחור נכון אבל לא.

 

סמל"ת= סוכנות מכוניות לים התיכון

סמל"ט- סוכנות מכוניות לים טטיס

 

לרכב כמו ה500 או האפסילון יש המון ערך מוסף.

חבל שאנשים שלא נסעו בהם מטר מרשים לעצמם לצאת בהצהרות כל כך חד משמעיות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
התכוונתי לדגמים הישנים של פיאט שלא עמדו יפה במבחן הזמן.

אם אין לך משהו טוב לומר, אתה באמת לא חייב להגיב. האם הדיון הזה נסוב סביב הדגמים הישנים של פיאט (שאגב, גם הם לא היו כאלה רעים כפי שנוטים לתאר אותם)? מה, לא?

אז מהי תרומתו של הפוסט שלך לדיון, זולת מיחזור דעות קדומות ודמגוגיה בגרוש?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא בישראל המציאו את הפתגם Fix It Again Tony



נכון, אם אתה חייב לדעת את המקור של הפתגם הזה, הוא בא משלהי שנות ה 80, על הדגמים המוקדמים של הפיאט אונו, לפני שהכניסו לשימוש את מנוע ה FIRE.

 

בכל מקרה, פותח הדיון- הייתי מציע לך לקחת נסיעת מבחן על האפסילון אם אפשרי. תראה אם משהו שם קורץ לך, אם לא תתלהב יותר מדי, ה 500 תפורה עליך.

פורסם

פיאט 500 זה לא רכב, זאת הצהרה.

 

נכון, שאתה גייז.

מזל שאתה מתחתן בקרוב, אה?

 

בנוגע לאפסילון: הביקורות מספרות על מנוע רועש ורועד מאוד עם שידוך רע לתיבה הרובוטית. מלבד זה - יש למכונית קטע. אבל ל-500 יותר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המשפט מגיע במקור מארצות הברית. פיאט שיווקה מכוניות בשוק האמריקאי בשנות ה-60 וה-70 ונכשלה טוטאלית בגלל בעיות אמינות קשות וזמינות חלפים נמוכה. בשנות ה-90 ותחילת המאה ה-21 פיאט עדיין סבלה מבעיות אמינות חמורות. פונטו לא הזדקנה בחן וכיכבה בתחתית טבלאות אמינות וסקרי שביעות רצון באירופה. השינוי לטובה התחיל בפיאט פנדה שנחשבת לאמינה. האמינות נובעת מהעובדה שמדובר במכונית מאוד פשוטה שמבוססת על טכנולוגיה ותיקה שהתגברה על כל מחלות הילדות. כנ"ל לגבי 500. מכוניות מתקדמות יותר של פיאט כגון גרנדה פונטו עדיין נמצאת בתחתית טבלאות אמינות.

 

ה 500 חגגה 4 כבר לפני 3 חודשים, ועל דשבורדים מתפרקים או שאר קרקושים עדיין לא שומעים. וזה לא שמדובר ברכב נישה- מעל 400 אלף פיאט 500 מסתובבות בכבישי אירופה (נכון למרץ 2010, לא יודע מה לגבי היום)

אם הן היו מתפרקות, היינו שומעים על זה טוב מאוד.

לגבי "נראה זול"- בשביל לגבש דעה לגבי איכות חומרים, בפעם המיליון- שב ברכב כבר. מטרת התמונות הייתה לתת השוואה בעיצוב.

 

500 לא נכנסה ולו פעם אחת לטבלת עשרת המכוניות הנמכרות באירופה.

פורסם
מכוניות מתקדמות יותר של פיאט כגון גרנדה פונטו עדיין נמצאת בתחתית טבלאות אמינות.

500 לא נכנסה ולו פעם אחת לטבלת עשרת המכוניות הנמכרות באירופה.

1- בפעם האחרונה שבדקתי, בסקר חברות הביטוח באירופה (לרכבים בני 3-7) גרנדה פונטו יושבת איפושהו במקום ה 46 מתוך 250~

לא בעשיריה המובילה, אבל בהחלט לא במצב רע. הייתי שמח לראות את הטבלאות שבהן היא "בתחתית".

2- מה הקשר? באירופה יש עשרות על גבי עשרות של דגמים של רכבים, אתה יכול למכור כמויות ענק ועדיין לא להיכנס לרשימת 10 הנמכרים ביותר.

פורסם

מה עם הC3? רכב יפיפה עם חלון שמגיע לאמצע הגג, צבעים מדליקים, נראת מצויין בפנים... ועולה 105 אלף...

הDS3 עולה 140 אלף או יותר בגרסה הידנית. הC4 היוקרתית ביותר (אני לפני רכישה שלו תלוי בנסיעת מבחן) גם עולה 140.


×
×
  • תוכן חדש...