Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
500 לא רכב מותרות ומבחינת פונקציונליות היא נופלת ממכוניות זולות משמעותית ממנה. פיאט 500 זה כמו אייפוד.

 

יפה אמרת. אייפוד זה נגן המוזיקה הכי נחשק והכי מושלם, גם אם הוא נופל בחלק מהתכונות מהמתחרים שלו בקטגוריה. לא שפיאט 500 זה משהו מושלם אבל הוא בהחלט יותר יפה מהרבה מתחרות ובאופן כללי, ״חבילה״ נאה וטובה לנהיגה.

פורסם

פולו 1.2TSI + DSG עולה 112,900. פורד פוקוס 1.6 אוטומט עולה 117,000. פיקנטו אוטומט עולה 76.2. פיאט 500 עולה 120,000+



 

כן, היא בהחלט עולה יותר ממכוניות יותר טובות ממנה משמעותית.

 

חייב להודות שלא הבנתי מה מטרת ההשוואה בין רכב מיני לסופר מיני למשפחתי....כל אחד והצרכים שלו.

פורסם
מאותה הסיבה שאנשים קונים מוצרי מותרות בעשרות או מאוד אחוזים מעל מחיר של מוצר אחר בעל פונקציונליות זהה. זה קונספט כל כך מוזר?

 

גם בנעליים של גוצ'י לא הייתי משקיע ככלי דחיפה בסולם החברתי אם הייתי צריך להרגיש בהן מכווץ כמו בפיאט 500 .

ובכל זאת,תיק של פראדה/עט של מונטבלאנק/שעון ריימונד וייל הם, אפילו במישור המטופש הזה, השקעה יותר טובה מ-500.

פורסם
המכוניות שציינת לא זולות משמעותית ממנה, למעט הפיקנטו, שהיא לא יותר טובה.

 

הן הרבה יותר פרקטיות ואיכותיות. פיקנטו לא יותר טובה מ-500, אבל היא לא נחותה בהשוואה אליה, משמעותית יותר זולה וקצת יותר פרקטית.

 

חייב להודות שלא הבנתי מה מטרת ההשוואה בין רכב מיני לסופר מיני למשפחתי....כל אחד והצרכים שלו.

 

שרכב משפחתי אוטומט, ביטחותי ופרקטי עולה פחות מפיאט 500. אם זה לא ממחיש עד כמה התמחור של 500 הזוי אני לא יודע מה כן.

פורסם
מי שאין לו צורך לשבת או לנהוג במכונית בכדי לדעת אם היא "משתלמת" אם לאו, בהחלט יכול להסתפק בפיקנטו.

 

אפילו עדיף שימנע מכתיבת דעותיו ברבים ... בעיקר אם כל מה שיש לו להגיד זאת ביקורת.

פורסם

תסלח לי פותח הדיון אבל אף אחד מהמכוניות הללו לא נותנת את התמורה הכי טובה לכסף.

אתה מתלונן שה500 היא פנדה יקרה, תקנה פנדה.

 

אתה מחפש רכב עם אבזור, אין לך מה לחפש בסמארט.

 

על מה אתה רוצה לשלם ספציפית? על הפוזה או על הרכב?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
תסלח לי פותח הדיון אבל אף אחד מהמכוניות הללו לא נותנת את התמורה הכי טובה לכסף.

אתה מתלונן שה500 היא פנדה יקרה, תקנה פנדה.

 

אתה מחפש רכב עם אבזור, אין לך מה לחפש בסמארט.

 

על מה אתה רוצה לשלם ספציפית? על הפוזה או על הרכב?

 

פותח השרשור (אלכס) לא רשם שום דבר מהדברים שציינת. מי ש"מדבר" בשמו זה מגיבים שלדעתם שווה/לא שווה לא לרכוש מכוניות אלו. השאלות שהוא שאל היו דווקא לעניין והתמקדו ברכבים עצמם, ולא במחיר כזה וכזה אני רוכש מאזדה 3 ועוד פנינים.

יש אנשים שלא מחפשים שקל פר מטר פח, ומוכנים לשלם יותר על דברים יחודיים ושונים.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

קודם כל - תודה רבה לכולכם על התגובות!

 

לגבי הולוסטר - תסלחו לי על הגזענות אך ביונדאי אני לא רוצה לנסוע... לגבי הפולו - היא לא יפה בעיניי.

 

על הסמארט בהחלט לא יצא לי לשמוע טובות - על ה-500 כן, ואת הלנ'ציה, נראה כאילו אף אחד עוד לא מכיר...

sronis - כתבת שהאפסילון קיבלה ביקורות רעות - תוכל בבקשה להפנות אותי לביקורות?

 

בואו ננסה להמנע מהשוואות אל משפחתיות - הלוגיקה שלי פשוטה - ברור לי שבתקציב זה אפשר ללכת על מזדה/פוקוס וכו' - יש לי רכב ליסינג מהקלאס הזה, אנחנו בסך הכל שני אנשים - לכן, את אותם ה-120-130 אלף אני מעדיף להוציא על אוטו קטן יותר ממשפחתית, אך מאובזר יותר, נוח, ייחודי, יפה וכו' - מקריבים גודל בתמורה לאיכות, לפחות זאת תקוותי :-)

פורסם

להשוות פיאט 500 לפיקנטו זה פשוט עצוב. נתחיל בזה שגרסת ה 1.4 16V שועטת קדימה, 100 כ"ס על גודל משעשע שכזה זה לא צחוק. גם ה 1.0 וגם ה 1.2 של הפיקנטו רחוקים שנות אור מזה. ויותר מזה, אפילו ה 1.2 המיושן שיש בדגם הפשוט של ה 500 נותן יותר פידבק מה 1.2 של הפיקנטו, למרות שיש לו כביכול 20 כ"ס פחות או משהו כזה. מיושן מיושן, אבל יש דבר שנקרא מבחן התוצאה.

תא הנוסעים של ה 500 זו חוויה בפני עצמה, ממש לא אפרורי ומשעמם/מינימליסטי כמו בשאר הקטנות שאתה מרגיש שחסכו עליך, ממש להיפך. הרכב עשוי מחומרים טובים, מעוצב כמו איזה אספרסו בר עם צבעי קרם וצבעים תואמים לצבע של האוטו מבחוץ, והמתגים/בקרות גם כן ממוקמים בטוב טעם. זה אוטו שכיף לראות מבחוץ, כיף לראות מבפנים, כיף להתניע אוטו, וכיף לנהוג בו.

על הדרך גם לא מרגישים בו מכווצים, ה 500 מרווחת באופן מפתיע, במושב הנהג יש מקום לרמי דרג של 1.90+ בלי להרגיש דחוס, ומאחורה יושבים בקלות 2 מבוגרים. והאוטו גם נוח.

 

פותח הדיון- הלנצ'יה נחמדה, המנוע טווינאיר כיפי, קופץ מ 0 ל 5000 סל"ד בעשיריות שניה וגם חסכוני אפילו בלחיצות. מרגיש קצת כמו נסיעה על אופנוע. אבל את החיסכון הזה גם ה 500 תיתן לך, אפילו אם טיפה פחות, שאר היתרונות של הרכב מפצים על זה ויותר.

מבין אלו שרשמת פה, ללא ספק 500.

יש בה פשוט איזה משהו מיוחד. משתלמת? לא ממש. מכונת נהיגה? אולי האבארת'. פרקטית? ככה ככה. מבחינה הגיונית, יש אופציות עדיפות? כנראה שכן.

אבל בשורה התחתונה- פיאט 500 זה האוטו הכי שמח בעולם. אם ישבתי באיילון מעל שעה בפקק של יום חמישי בלי להתעצבן בכלל, כנראה שיש באוטו הזה משהו.

פורסם

קטן+מאובזר זו קטגוריה בעייתית בארץ.

 

אני לא הייתי משתתף בניסוי עם הלאנצ'יה, לכן ה500 הבכירה, ואולי באמת C כמשהו נוסף.

משכנתא זה קל

פורסם

בואו ננסה להמנע מהשוואות אל משפחתיות - הלוגיקה שלי פשוטה - ברור לי שבתקציב זה אפשר ללכת על מזדה/פוקוס וכו' - יש לי רכב ליסינג מהקלאס הזה, אנחנו בסך הכל שני אנשים - לכן, את אותם ה-120-130 אלף אני מעדיף להוציא על אוטו קטן יותר ממשפחתית, אך מאובזר יותר, נוח, ייחודי, יפה וכו' - מקריבים גודל בתמורה לאיכות, לפחות זאת תקוותי :-)

 

כל הדברים שלא מקבלים ב-500. טוב, אולי רק סעיף ייחודיות. היא מאוד ייחודית.

 

תחשוב על השיחה בחדר אוכל ביום שאחרי. איך תסביר לאנשים ששילמת 130 אלף על פיאט 500? אתה לא מקריב גודל בתמורה לאיכות. אתה מקריב איכות בתמורה לעיצוב.

פורסם

כל הביקורות טוענות שמדובר ברכב קשה, קופצני ולא פרקטי. בנוסף גיר רובוטי שלא בדיוק תורם לנוחות. סעיף נוח נפסל. יופי זה נושא סובייקטיבי לחלוטין. לדעתי הרכב נראה כמו צעצוע שקונים לנסיכה של אבא. אבזור טוב, אבל אין משהו שלא תמצא בסופר מיני נורמלית ב-110 אלף. בתג מחיר 130 אלף אין לרכב הזה זכות קיום. ב-90 אלף הרכב יהיה משתלם.



פורסם

כל הביקורות טוענות שמדובר ברכב קשה, קופצני ולא פרקטי. בנוסף גיר רובוטי שלא בדיוק תורם לנוחות. סעיף נוח נפסל. יופי זה נושא סובייקטיבי לחלוטין. לדעתי הרכב נראה כמו צעצוע שקונים לנסיכה של אבא. אבזור טוב, אבל אין משהו שלא תמצא בסופר מיני נורמלית ב-110 אלף. בתג מחיר 130 אלף אין לרכב הזה זכות קיום. ב-90 אלף הרכב יהיה משתלם.



 

ומה היא "סופר מיני נורמלית" להגדרתך? אשמח להצעות לעוד אופציות


×
×
  • תוכן חדש...