Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אהיה הישראלי הטיפוסי הראשון כאן ואציין שלא הייתי קונה שום לאנצ'יה בלי התחייבות חתומה ובלתי חוזרת של היבואן לטרייד אין עתידי במחיר נקוב וידוע מראש. לא מחיר מחירון, לא מחיר השוק, לא מחיר שוק הסחורות של בנקוק - מחיר נקוב של X ש"ח בקיזוז אינפלציה ומדדים. לאור ההיסטוריה של מכוניות לאנצ'יה בישראל ולאור ההכרות שלי עם המחירונים של פיאט, כנראה שגם מחיר המחירון של הרכב הזה לא יהיה מי-יודע-מה (בלשון המעטה) בעוד שנתיים-שלוש.

 

ה-DS3 לדעתי קצת פרווה. העיצוב מדהים, מרענן, מושך מבטים במיוחד בצבעים הלא שגרתיים (מי אמר צהוב?). אבל על הכביש היא ממש לא מרשימה.

יצא לי לנהוג לא מעט בסמארטים לאחרונה. רכב מאוד מעניין. המנוע הקטן סוחב מעולה, התנהגות כביש מאוד מפתיעה לטובה והכל בתוך ביצה קטנה שנראית פשוט טוב. מצד שני, הגיר הרובוטי לא הכי חלק ורמת האבזור פשוט נמוכה, אין דרך אחרת לתאר את זה.

 

אם אתה שואל אותי, אז פיאט 500C רובוטית שחורה הייתה כנראה הבחירה שלי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאנצ'יה הולכת להיכנס לשוק הישראלי חזק בשנים הקרובות.

מי שבודק את המחירון של לוי יצחק מגלה שכל מכונית יורדת כ40% בשלוש השנים הראשונות.

יש סטיות תקן לכאן ולשם אך בגדול 85% אחוז מהרכבים נמצאים על ירידה של 40%.

איפה האפסילון תהיה עוד שלוש שנים קשה לדעת את האחוז המדוייק אך בהתחשב בעובדה שמדובר ברכב של

קצת יותר מ100K ש"ח, הסיכון עומד על כ5000 שקלים. מפחיד או לא אתם תקבעו.

מדובר על רכב מאוד לא שיגרתי ושונה משאר העדר.

לא ארחיב כי דעתי משוחדת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לאנצ'יה הולכת להיכנס חזק לשוק עם איזה רכבים? כרגע הפורפוליו שלה מורכב משענז בין דגמי פיאט משודרגים לדגמי קרייזלר "שהותאמו לשוק האירופאי". תיבות רובוטיות ומנועי בנזין גדולים הם לא ממש מתכון בטוח לכיבוש השוק הישראלי...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אי פעם נהגת ב500? אי פעם ישבת ב500?

 

לא. אני לא צריך לנהוג ב-500 כדי לדעת שלא משתלם לשלם 120 אלף על פנדה מעוצבת עם מנוע 1.4 מיושן וגיר רובוטי. למעט עיצוב פוצי מוצי רטרו איזה ערך מוסף יש ל-500 על פני פיקנטו 1.25 אוטומט? פיקנטו זולה ב-44 אלף, מודרנית, מאובזרת, מגיע עם גיר אוטומט אמיתי שלא דורש שום הסתגלות מצד הנהג ומכוסה באחריות ל-7 שנים. מצד שני אם הוא מחפש רק עיצוב ופוזה תל אביבית אז הוא בהחלט שוקל את המכוניות הנכונות.

פורסם

אין משהו פסול בלשלם על עיצוב ועל מראה של רכב...זה תקף כמעט לכל ענף בעולם. זה מאוד אינדיבידואלי, לטעמי למשל להשוות בין פיקנטו ל 500 זה כמו להשוות בין ארונית מאיקאה (ואל תבינו לא נכון, יש לי כמה כאלה) לבין ארונית ממעצב. שתיהן יעשו את העבודה אבל הן שונות אחת מהשניה.

פורסם
לא. אני לא צריך לנהוג ב-500 כדי לדעת שלא משתלם לשלם 120 אלף על פנדה מעוצבת עם מנוע 1.4 מיושן וגיר רובוטי. למעט עיצוב פוצי מוצי רטרו איזה ערך מוסף יש ל-500 על פני פיקנטו 1.25 אוטומט? פיקנטו זולה ב-44 אלף, מודרנית, מאובזרת, מגיע עם גיר אוטומט אמיתי שלא דורש שום הסתגלות מצד הנהג ומכוסה באחריות ל-7 שנים. מצד שני אם הוא מחפש רק עיצוב ופוזה תל אביבית אז הוא בהחלט שוקל את המכוניות הנכונות.

 

מי שאין לו צורך לשבת או לנהוג במכונית בכדי לדעת אם היא "משתלמת" אם לאו, בהחלט יכול להסתפק בפיקנטו.

פורסם

בשביל מה לשלם על ג'וק שהותאם לגודל של עוזרת בית פיליפינית במילנו (בלי המטאטאים והגלונים של האקונומיקה ) יותר מאשר על אוטו של בני אדם ?

פורסם

מאותה הסיבה שאנשים קונים מוצרי מותרות בעשרות או מאוד אחוזים מעל מחיר של מוצר אחר בעל פונקציונליות זהה. זה קונספט כל כך מוזר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מאותה הסיבה שאנשים קונים מוצרי מותרות בעשרות או מאוד אחוזים מעל מחיר של מוצר אחר בעל פונקציונליות זהה. זה קונספט כל כך מוזר?

 

500 לא רכב מותרות ומבחינת פונקציונליות היא נופלת ממכוניות זולות משמעותית ממנה. פיאט 500 זה כמו אייפוד.

פורסם

כתבת שאתה לא מבין את הקונספט, ועניתי:

 

למה לא? אני מוכן להתערב שאתה נוהג ככה באופן יומיומי, רק בסקאלות קטנות יותר.

 

אתה קונה בגדי מעצבים יוקרתיים במקום לבוש פשוט וזול.

אתה קונה יוגורט ממותג במקום את הסוג הגנרי.

אתה עונד שעון שעלה מאות או אלפי שקלים במקום לקנות משהו רגיל ב-80 שקל.

 

תחשוב על קניית 500 במקום מיני ב-40 אלף פחות או משפחתית באותו מחיר, כעל קניית מוצר אופנה שרק חלק ממחירו הוא עניין של פרקטיקה, והחלק הנוסף הוא עניין של הצהרה, אישיות, או סתם תחושה טובה. אין בזה שום דבר רע. אבל כמובן שאפשר להתווכח אם תוספת המחיר שווה את זה, ויש מכוניות בהן זה לא נכון.

 

עכשיו שינית למה שכתוב למעלה, אז אענה:

500 זה כן סוג של מותרות, בדיוק מהסיבות שציינתי למעלה. ואני לא יודע אם היא נופלת ממכוניות זולות ממנה, אבל בטח שלא מתעלה עליהן פונקציונלית. היא פשוט נותנת ערך מוסף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בהחלט נוהג ככה באופן יומיומי כי בקניית מותג אני מקבל ערך מוסף. שעון בעשרות אלפי שקלים יעבור לנכדים שלי, יוגורט מותג יותר טעים ועשוי מרכיבים יותר איכותיים, בגדים ממותגים (בדרך כלל) יותר איכותים. פיאט 500 יותר יקרה ופחות טובה ממכוניות זולות משמעותית ממנה.



 

נסכם שערך מוסף של 500 בא לידי ביטוי בעיצוב והצהרת אופנה. אני, אישית, לא רואה בזה היגיון.

פורסם

שוב, היא לא פחות טובה ממכוניות זולות משמעותית ממנה. והיא כן נותנת ערך מוסף, בין אם רגשי, חווייתי או סתם ויזואלי. אם זה שווה את הכסף זה כבר עניין אחר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פולו 1.2TSI + DSG עולה 112,900. פורד פוקוס 1.6 אוטומט עולה 117,000. פיקנטו אוטומט עולה 76.2. פיאט 500 עולה 120,000+



 

כן, היא בהחלט עולה יותר ממכוניות יותר טובות ממנה משמעותית.


×
×
  • תוכן חדש...