Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי שום דבר נגד הסיטרואן אבל דחיל ראבאק יוקרתית??? ועוד מול האלפות/לנצ'יות למיניהן.

 

על הDS3 יש עוד מה לדבר אבל על הC3 והC4 ניתן להגיד הכל (חבילה טובה, עיצוב בעיני המתבונן וכו') אבל לא שהן יוקרתיות. אם הנתון של המחיר ותמורה לשקל הוא מה שמושך אצלך את כובד המשקל (וה בסדר) אז הלאון עדיפה על הC4 (מחיר,צורה בעיניי,אבזור).

 

אם יוקרה, יחודיות או כל מה שמעבר לקופסה זה מה שמעניין אותך ומאידך לא לוותר על הפרקטיות אל מול מתחרות אז האלפא ,הלנצ'יה (בעיקר) ובקטנות ה500 (וכאן אני מסכים עם רוני) הן הכיוון.

 

שלא לדבר על השירות של סמל"ת לעומת יבואנים אחרים. ( דבר שבעיני מתחיל להיות מאוד קריטי בבחירת מכונית).

 

לגבי האפסילון בפרט,

רכב מגניב לאללה, מעוצב מדהים ופרקטי מאוד (יחסית לשאר הקטנטנות).

אני מסכים עם רוני לגבי התיבה שקצת מציקה (לא משהו שמאוד הציק לי ולטעמי בטל מול מהיתרונות למי שיש את הממון והרצון) אבל האופנוע הקטנטן על 4 גלגלים הזה עם כל החבילה, פשוט היה מגניב לנהיגה שלא לדבר על כך שפשוט הופתעתי למצוא את עצמי מגיע למהירות תלת ספרתית בקלי קלות.

 

חומר למחשבה,

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישבתי באפסילון, מאוד אהבתי. שונה מעיצוב הפנים העדרי שמוצע כמעט בכל המתחרות.

אני מקווה שנסיעת המבחן שאעשה בזמן הקרוב תהיה באותה רמה שהעיצוב משרה.

המנוע אמנם הגיע בגלל שהוא היחידי המשווק עם תיבה ללא דוושה שלישית ולא בגלל תכונותיו החיוביות אבל זכינו כאן למנוע השנה באירופה.

פורסם

צריך להתרגל לתיבה הזו ,

לטעמי מובטחת לך חוויה מגניבה ומצחיקה (לא מוצא דרכים טובות יותר לתאר זאת).

 

תנסה לשים לה ליציאה מהמקום ולקלות שהיא מגיעה למהירויות גבוהות בלי שהרגשת (כמובן בהתאמה לצפיות מהרכב ומהמנוע הקטן הזה).

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...