Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כלומר, אתה טוען שלא מדובר ברכב מאובזר, נוח, ויפה? (תזכור שאנחנו מדברים על גרסת ה lounge)

 

אין טעם לנהל ויכוח עקר עם מי שמתנהל מתוך אג'נדה, בין בגלל שמעצבן אותו שאין לו כזה אוטו, בין בגלל ברלוסקוני, באמת לא משנה. החבר הזה, לדבריו, לא נהג באוטו, לא ישב בו וכל שהוא יודע להגיד שהוא לא משתלם כי הוא לא ארוך מספיק, או לא חזק מספיק, או שילוב של אלו.

פורסם

לטעמי פורד פיאסטה, קיה ריו החדשה (קיבלה אחלה ביקורות בחו"ל על איכות ונוחות), יאריס דור 3.



 

ChemGuy85

תפסיק לז**ן כבר את המוח על מכוניות כאלה, נראה לך שמישהו שמעוניין בלנצ'יה או 500 עם ריפודי עור, עיצוב פנים מדהים, עיצוב חיצוני מיוחד, גודל של מיני - יתעניין באיזה קאיה אפורה??? איפה אתה חי? לא כולם מחפשים את המכונית המשתלמת ביותר. יש כאלה שמחפשים את הייחוד והאיכות. כמו שאנשים קונים מחשב imac ב7000 שקל כי הוא יפה שיש מחשב רגיל ב2500. כמו שהולכים למסעדה ולא קונים ארוחה בדוכן שווארמה. כמו שאפילו אנשים שלא מבינים כלום במחשבים קונים אייפון יפה ולא סתם מכשיר רגיל.

ואני מסכים עם הגישה הזאת מאוד ושאני יסיים צבא ויעבוד כמה חודשים אני גם יקנה רכב מיני מאוד לא משתלם.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

chemguy85, עד שלא תנהג באוטו באמת שאין טעם שתחווה עליו דעה.

לא יודע איפה רשום שהוא "קשה" או "לא נוח", זה נכון אולי לגבי גרסת האבארת'. אחרי שביליתי במצטבר מעל 1500 ק"מ עם ה 500, חלק בנסיעות חיפה-ת"א, "לא נוח" זה באמת לא דבר שאני יכול להגיד.

 

משעשע שדווקא היאריס "מתהדרת" בגיר רובוטי מסריח פי 5 ממה שקיים בפיאט, שציינת את זה כנקודת חובה ל 500, ולפי מה שאני רואה בביקורות על הריו, יש דווקא תלונות על נוחות הנסיעה ובידוד רעשים. זה לפני שנזכיר שכל המכוניות שהצעת עצלות מאוד ביחס לפיאט הקטנה.

הפיאסטה בכלל, לעזאזל, הפונטו 2003 60 כ"ס שלי מאיצה מהר יותר.

פורסם

ההתרסה שלך מיותרת, כך גם השאלה אם נהגתי או לא על הפיאט הזו. שהרי איני מתווכח אתך או עם מישהו על טיבה. מה שאני כן יוצא נגדו היא הגישה שבכלל אין צורך לנהוג, אפילו לשבת במכונית בכדי לעמוד על טיבה, מספיק להסתכל, לקרוא את דפי הנתונים וזהו, כבר יודעים הכל. זו גישה מזלזלת ולא רצינית לטעמי. וכמובן הצלחת לעורר את סקרנותי, על איזו "אישיות טלויזיונית" אנחנו מדברים כאן ?

פורסם
ChemGuy85

תפסיק לז**ן כבר את המוח על מכוניות כאלה, נראה לך שמישהו שמעוניין בלנצ'יה או 500 עם ריפודי עור, עיצוב פנים מדהים, עיצוב חיצוני מיוחד, גודל של מיני - יתעניין באיזה קאיה אפורה??? איפה אתה חי? לא כולם מחפשים את המכונית המשתלמת ביותר. יש כאלה שמחפשים את הייחוד והאיכות. כמו שאנשים קונים מחשב imac ב7000 שקל כי הוא יפה שיש מחשב רגיל ב2500. כמו שהולכים למסעדה ולא קונים ארוחה בדוכן שווארמה. כמו שאפילו אנשים שלא מבינים כלום במחשבים קונים אייפון יפה ולא סתם מכשיר רגיל.

ואני מסכים עם הגישה הזאת מאוד ושאני יסיים צבא ויעבוד כמה חודשים אני גם יקנה רכב מיני מאוד לא משתלם.

 

קשקוש בלבוש. העיצוב של פיאסטה או ריו החדשה ממש לא אפור ומשעמם. מדובר במכוניות מעוצבות ואיכותיות שמתעלות על 500 בכל פרמטר אפשרי. אני מבין שבפורום אוהבים לתמוך בכל מיני underdogs שמייצרים מכוניות בינוניות ומקבלים תמיכה חסרת כל ביסוס לוגי רק כי זה רכב שונה על כבישי ישראל, אבל ראבק יש גבול, בסדר? עוד יותר מטריף אותי אנשים שאשכרה מצדיקים את התמחור ההזוי של של הרכב בארץ.

 

2012-kia-rio-sedan.jpg

פורסם

אתה מפספס את הנקודה.

המראה החיצוני הוא רק חצי ממה שנקרא "עיצוב". הנהג רואה את הרכב בעיקר מבפנים, ושם הקיה שמשווקות בארץ אפרוריות להחריד.

אני לא יודע איך אתה אומר שהריו החדשה "מתעלה על ה 500 בכל פרמטר" אם עוד לא נכנסת אליה אפילו. חכה שתהיה לך בכלל הזדמנות להציץ על הרכב.

פורסם

גם אם הפיאסטה והריו נראות עכשיו דיי סבבה חיצונית, העיצוב שלהם זה דבר זמני. עוד 3 שנים הם יראו כמו מכונית זולה ומיושנת ועוד 10 שנים הם יראו פשוט גרוטאה.

לעומת זאת יש מכוניות כמו מיני, 500, חיפושית, מיאטה, מכוניות יוקרה למינהם - שגם אחרי 10 שנים הם יראו מצויין.

 

ואיך אתה מעז להשוות את זה: Fiat500USA-Inside.jpg

Fiat-500-C-1.2-8V-POP-interior.jpg

 

 

עם הדברים האלה:

2011_ny_2012_kia_rio_images_005.jpg?9707a5

2011_fiesta17.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הרכב נראה זול להחריד במיוחד בתמונה השנייה עם הדשבורד הצהוב והפלסטיק השחור. בנוגע לעתיד אתה לא יכול לדעת. 500 אולי תהפוך לרכב סטודנטים מתפרק כמו פונטו או אולי עדיין תשמור על קצת קסם. אי אפשר לדעת. מה שבטוח היא בחיים לא תהפוך לסמל תקופה כמו ה-500 המקורית. ה-500 המקורית פותחה בתקופה הקשה באירופה אחרי מלחמת העולם השנייה. היא ענתה על צורך בכלי תחבורה בסיסי ויעיל. 500 החדשה היא תכשיט שקונים לילדה בצפון תל אביב ואחרי שנה-שנתיים זורקים ללוח יד 2 כי איבדה את הקסם.



פורסם

ה 500 חגגה 4 כבר לפני 3 חודשים, ועל דשבורדים מתפרקים או שאר קרקושים עדיין לא שומעים. וזה לא שמדובר ברכב נישה- מעל 400 אלף פיאט 500 מסתובבות בכבישי אירופה (נכון למרץ 2010, לא יודע מה לגבי היום)

אם הן היו מתפרקות, היינו שומעים על זה טוב מאוד.

לגבי "נראה זול"- בשביל לגבש דעה לגבי איכות חומרים, בפעם המיליון- שב ברכב כבר. מטרת התמונות הייתה לתת השוואה בעיצוב.

 

נ.ב- גם הספייס בת ה 8 שלי מרגישה מוצקה מתמיד, יכול להיות שאתה מדבר על פונטו XTZ העתיקות (2000 ומטה) כ "פיאט סטודנטית מתפרקת"? :-D

פורסם

לי היתה אפשרות בעבודה לבחור איזה רכב צמוד ארצה: פיאט 500 או פורד פיאסטה (וגם מאזדה 2, יונדאי I20, אופל קורסה ועוד כמה, אבל זה לא רלבנטי כרגע).

נהגתי בשתיהן. אז נכון, הפיאסטה באמת מרגישה יותר "אוטו" מה-500: היא מאיצה יותר טוב (בזכות נפח מנוע גדול יותר), היא מתנהגת יותר טוב והיא גם מרווחת הרבה יותר. אבל בחרתי ב-500.

מי שנוסע ב-500 לא עושה את זה משיקולים רציונליים, ממש כמו מי שרוכש ג'ינס של דיזל באלפיה או שעון של IWC בסכום של חמש ספרות ביורו.

זה לא רציונלי, זה לא רציונלי וזה לא רציונלי. הפיאסטה די יפה, אבל ה-500 מתוקה אמיתית. כיף לי להסתכל עליה, כיף לי לשבת בה ואני מאוד מזדהה עם האמירה שיש בעצם הנסיעה ברכב הזה.

אז הפיאסטה יותר טובה? מעניין לי את התחת. אני מרוצה מה-500, ואין לי בעיה להודות בזה שיש לה מתחרות טובות ממנה. אני אפילו אמליץ לאחרים לרכוש את המתחרות הללו, אבל אני עצמי אמשיך לנסוע ב-500.

פיאט 500 זה לא רכב, זאת הצהרה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כאן אתה כבר נכנס לדמגוגיה מהסוג השפל ביותר. היתה לך פיאט בשימוש יומיומי? לי יש, ועוד אחת כזאת שעברה אצלי תוך תקופה קצרה יחסית קרוב ל-30,000 ק"מ.

אל תכתוב דברים שאינך מסוגל לגבותם, בטח לא בפורום ייעוץ ברכישת רכב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לי הייתה הטמפרה שנת 91' שעברה אצלי קרוב ל120000 ק"מ.

העלויות של התחזוקה השנתיות היו פחות מהביטוח של הרכב.

 

וכמו שאמרו כבר מליון פעם:

לא את כולם מעניינת פראקטיות.

למעשה, הישראלים הם ממש לא פראקטיים, כי אם פראקטיות היא הדבר הכי חשבו להם, כולם היו נוסעים על סטיישנים.

 

לא כל אדם שקונה רכב עושה את זה מאותם שיקולים.

תאמין לי, אני נוהג על טווינגו ועל וולוו 740.


×
×
  • תוכן חדש...