Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים!

 

אני שוקל לקנות גולף ג'י. טי. איי 1997, 2000 סמ"ק. קראתי באינטרנט ביקורות נוראיות של בעלי הדגם הזה וסיפורים על בעיות בלי סוף (מנוע, כבלים נקרעים, דליפות נוזלים ואפילו חלודה). האם מישהו יכול להוסיף את ידיעותיו בנוגע לדגם זה.

 

תודה,

אופיר

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שמדובר ברכב שיובא ביבוא אישי ולכן ביקורות על הדגם הספציפי לא תמצא.

אם זאת אולי תהיה מעונין לדעת שלידידתי יש גולף 98' 1.8 אוט' (מהראשונות של הגולף 4)ואתמול לאחר שכבר עברה את כל הבעיות שהזכרת (ללא יוצא מן הכלל) הגיע ה"גרנד פינאלה" וגם הגיר הלך (?!)

 

לעומת זאת יש גם הרבה גולפים עם אמינות מופלגת (כמו שהיתה לאבי ויש כבר גולף שנייה לחבר מרוצה).

פורסם

תודה על התשובה.

בעיקרון אני מחפש רכב ספורטיבי ומוכן להשקיע עד 60,000 שקל (אם מדובר בדגם יוצא דופן ששווה הלוואה כבדה מהבנק).

החלום היה 106 ראלי/GTI אבל מיום ליום אני הופך למציאותי יותר. איפה הימים שייצרו מכוניות ספורטיבית לכל פועל? (פיאט 127 ספורט, אוטוביאנקי וריטמו אברט, אינוצ'נטי דה תומאסו ויש עוד הרבה דוגמאות). המבחר כל כך מצומצם וקשה למצוא מכוניות במצב טוב.

יש למישהו רעיון?

פורסם

בימים אלו חבר שלי מברר על קניית גולף "ספורטיבית" , ממקורות יודעי דבר מסתבר שלרכב המון תקלות מסורתיות , סליל קויל שמתקלקל ודורש החלפה מדי טיפול (כ 1500 שקלים) , גיר אוטומטי נוראי (ב V5 למשל) וצרות מפה עד להודעה חדשה.

אני בדעה שזה לא כזה נורא לשלם קצת יותר על רכב ספורטיבי, הבעיה היא שהגולף לא כ"כ כזו בכל מקרה .

פורסם
בימים אלו חבר שלי מברר על קניית גולף "ספורטיבית" , ממקורות יודעי דבר מסתבר שלרכב המון תקלות מסורתיות , סליל קויל שמתקלקל ודורש החלפה מדי טיפול (כ 1500 שקלים) , גיר אוטומטי נוראי (ב V5 למשל) וצרות מפה עד להודעה חדשה.

אני בדעה שזה לא כזה נורא לשלם קצת יותר על רכב ספורטיבי, הבעיה היא שהגולף לא כ"כ כזו בכל מקרה .

 

חבר שעובד במוסך צ'מפיון דיווח שה GTI 1.8 החדשה (דור 4) מככבת עם אפס תקלות , גם לא תקלות שמתגלות בדיאגנוסטיקה, לעומת זאת ב V5 מדווחת אכילת שמן מוגברת יחסית , ובשאר הגולפים , כלומר 1.6 1.8 2.0 , יש יחסית הרבה תקלות ....

 

אבל בכל מקרה, אף גולף מהדור הזה לא תיכנס בתקציב לדעתי ולכן הדיון מיותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם לי לא ידועות "מחלות" מיוחדות של הג'י טי איי מהדור ה4. ביררתי עליו דיי הרבה :wink:

 

שמוליק ?

 

שי ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חשבתה על פיאט קופה?

 

פיאט קופה זאת אופציה טובה..אבל קשה מאוד למצוא כאלה..שלא עברו תאונה ורותכו חזרה למצב נורמלי.

VR6 יכולה להיות אופציה טובה,אבל גם אותן בכלל לא קל למצוא.

הונדה VTI יכולה להיות עוד אופציה נחמדה,אבל גם אותן אין בנמצא..

 

אין לי רעיונות אחרים בינתיים :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
גם לי לא ידועות "מחלות" מיוחדות של הג'י טי איי מהדור ה4. ביררתי עליו דיי הרבה :wink:

 

שמוליק ?

 

שי ?

 

דניאל.

 

 

הGTI דור 4 אכן אמינה משאר הגולפים בנות דורה.

יש לי GTI,ולפניה הייתה לי עוד אחת שתיהן MK4..ולא נתקלתי איתן בשום בעיות.

אפילו לא בעיות VAG טיפוסיות,ענייני חשמל,חלונות וכו' (טפו טפו טפו :roll:)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מנסיון אישי עם גולף SDI שנה וחצי

גולף 1.6 ידנית שנתיים

וגולף GTI שנה +

 

לא נתקלתי בשום בעיה מיוחדת

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

חברה

הבחור מדבר על גולף גי טי אי שנת 97-כלומר דור3 ולא דור 4

אני אישית בחיים לא ראיתי כזאת בארץ,אבל קראתי בביקורות בחול שהיא אכן לא מוצלחת...

אני אישית הייתי ממליץ בחום על הגולף גי טי אי דור 2 מהשנים המאוחרות יותר בהן הן באו עם מנוע הKR 1.8 16V.

פחות יקרה לקניה,פחות יקרה לתיקון-והרבה יותר יפה ומהירה.

אגב.הגולף הכי יפה שראיתי בחיים שלי נימצאת בפ"ת,נידמה לי שנת 91 כחולה-שחורה עם מנוע מוגדש סופרצרגר G-60 אם תהיה מעוניין צור קשר ואני יסביר לך איך להגיע לשם,אבל קח בחשבון שהמחיר יקר רצח (רציתית אותה לעצמי)

בהצלחה.

פורסם

טוב, אז ירדתי מהגולף (שנת 91 זה ישן בשבילי). מה עם פונטו HGT?. הקטנות החמות של פיאט תמיד מלהיבות אבל מה בנוגע לעמידות? כבר דיברתי עם מישהו שניסה למכור פונטו כזאת עם מנוע שהוחלף כבר. האם זה מקרה פרטי או שהמנוע פשוט לא מחזיק לאורך זמן (עובדה שכמעט לא רואים יותר אונו טורבו בכבישים - יכול להיות שהמכוניות האלה פשוט לא עמידות לאורך שנים?)


×
×
  • תוכן חדש...