Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר לך על האיביזה GTI/קליאו ספורט

 

בקשר לHGT משהו שהיתה לו HGT סיפר לי שלכח סיבוב ב140 ועף לתוך חצר של מישהו! ומאז הרכב עושה מלה בעיות גיר מנוע ועוד הרכב היה כמעת טוטלוס..

אן לי אוטו :( HELLP!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכרתי לא מזמן איביזה רגילה 95. כל האוטו התפרק ורק מה שהיה עליו חותמת של פולקסווגן המשיך לעבוד כמו שעון. אפשר בכלל למצוא קליאו ספורט מהשנים 97-99?

פורסם
מכרתי לא מזמן איביזה רגילה 95. כל האוטו התפרק ורק מה שהיה עליו חותמת של פולקסווגן המשיך לעבוד כמו שעון. אפשר בכלל למצוא קליאו ספורט מהשנים 97-99?

רק מ-2001, אבל יש RSI 97

 

מה עם ה-VR6? לפי מה שאני יודע, לא יותר מדי קשה למצוא אחת.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

הגולף GTI MK3 היתה רכב נחמד מאוד, לא מדובר בשילדה צרפתית מתקשרת כמו ב-106 הספורטיביות אבל כל מה שנכון ל-VR6 נכון גם ל-GTI בנוגע להתנהגות.

התנהגות תמיד אפשר לשפר ע"י הקשחה/הנמכה או שני הדברים יחד.

המנוע הוא 2.0 ליטר וההספק הוא 150 כ"ס, מנוע זהה לאיביזה GTI מסוף שנות ה-90 (98-99 למיטב זכרוני).

הרכב לא שווק בארץ אבל מספר יחידות הגיעו בייבוא אישי, המרכב הוא 3 דלתות. לדעתי לא אמורה להיות בעיה רצינית באחזקת רכב כזה בארץ מאחר ורוב המכלולים כולל המנוע קיימים בארץ בדגמים אחרים.

כדאיות הרכב הנ"ל היא כמו תמיד נגזרת של מצב הרכב והמחיר המבוקש עליו.

 

בכל אופן, בהשוואה לפונטו הגולף לדעתי ספורטיבית יותר. הביצועים יהיו דומים ואחזקת הגולף תהיה סביר להניח יקרה יותר.

 

לא הבנתי למה ירדת מאופציית ה-106 הספורטיבית, יש לך תקציב מספק לרכישת אחת כזו במצב טוב ואפשר למצוא כאלו עם קצת סבלנות.

אפשרויות נוספות 306/ZX ספורטיביות, ה-XSI306 יפה יותר (בטח שבגירסת ה-3 דלתות) וה-ZX וולקן זולה יחסית.

לשתי הנ"ל יש גירסאות חזקות יותר (S16/16V) אבל הן נדירות ולא הייתי ממליץ להתמקד רק בהן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
טוב, אז ירדתי מהגולף (שנת 91 זה ישן בשבילי). מה עם פונטו HGT?. הקטנות החמות של פיאט תמיד מלהיבות אבל מה בנוגע לעמידות? כבר דיברתי עם מישהו שניסה למכור פונטו כזאת עם מנוע שהוחלף כבר. האם זה מקרה פרטי או שהמנוע פשוט לא מחזיק לאורך זמן (עובדה שכמעט לא רואים יותר אונו טורבו בכבישים - יכול להיות שהמכוניות האלה פשוט לא עמידות לאורך שנים?)

 

אתה צריך להחליט,הרכב הוא שנת 97' או 91'?

סייעו לך פה בהבחנה של הרכב מתוך ידיעה שמדובר בגולף 3,שנת 91 זה כבר סיפור אחר לגמרי והקשר בין מה שכתוב פה על גולפים חדשים לגולף 91' לא קשור אחד בשני.

 

בוא אני אחדש לך קצת,לפיאט אין קטנות חמות וכבר 10 שנים שהם לא חשבו על זה.

ה-HGT היא פונטו עם מנוע גדול,תחשוב על יונדאי גטס עם מנוע 1.8,אומנם הפיאט נראית פגז אבל כל קשר בינה לבין ספורטיבי הוא מיקרי בהחלט.

 

לא רואים אונו טורבו?

גם שהיא יצאה חדשה לא ראו אותה,היא היתה נדירה.

סלח לי שאני אומר לך את זה אבל קצת הגיון בריא לא יזיק,האונו טורבו כבר בנות כמעט 20!!! שנה,גם אונו רגילות מאותן שנים לא רואים וגם לא סובארו XT וכו...

לא עמידות?

מה איכפת לך הרי אמרת שהגולף בת 13 כבר זקנה מידיי בשבילך ,אז אתה דואג שהפונטו HGT בת ה-3 לא תהיה עמידה עוד 15-20 שנה?

פורסם

כפי שציינתי בתחילה, בעלי גולף מהדגם הזה פשוט קטלו אותו וציינו בעיות אינסוף שפשוט מביישות את המוניטין של החברה. אני בהחלט מחפש את הדגמים של פיז'ו שציינת, אבל כנראה באמת צריך סבלנות.

 

כשירות לאנשים הטובים שבפורום, הינה שלושה אתרים טובים לקבלת אינפורמציה כמעט על כל דגם שיש.

 

http://www.topgear.com

 

http://www.carsurvey.org

 

http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtests/

פורסם
הגולף GTI MK3 היתה רכב נחמד מאוד, לא מדובר בשילדה צרפתית מתקשרת כמו ב-106 הספורטיביות אבל כל מה שנכון ל-VR6 נכון גם ל-GTI בנוגע להתנהגות.

התנהגות תמיד אפשר לשפר ע"י הקשחה/הנמכה או שני הדברים יחד.

המנוע הוא 2.0 ליטר וההספק הוא 150 כ"ס, מנוע זהה לאיביזה GTI מסוף שנות ה-90 (98-99 למיטב זכרוני).

הרכב לא שווק בארץ אבל מספר יחידות הגיעו בייבוא אישי, המרכב הוא 3 דלתות. לדעתי לא אמורה להיות בעיה רצינית באחזקת רכב כזה בארץ מאחר ורוב המכלולים כולל המנוע קיימים בארץ בדגמים אחרים.

כדאיות הרכב הנ"ל היא כמו תמיד נגזרת של מצב הרכב והמחיר המבוקש עליו.

 

בכל אופן, בהשוואה לפונטו הגולף לדעתי ספורטיבית יותר. הביצועים יהיו דומים ואחזקת הגולף תהיה סביר להניח יקרה יותר.

 

לא הבנתי למה ירדת מאופציית ה-106 הספורטיבית, יש לך תקציב מספק לרכישת אחת כזו במצב טוב ואפשר למצוא כאלו עם קצת סבלנות.

אפשרויות נוספות 306/ZX ספורטיביות, ה-XSI306 יפה יותר (בטח שבגירסת ה-3 דלתות) וה-ZX וולקן זולה יחסית.

לשתי הנ"ל יש גירסאות חזקות יותר (S16/16V) אבל הן נדירות ולא הייתי ממליץ להתמקד רק בהן.

 

איך בידיוק מנוע 2000 150 כוחות סוס וזהה לאיביזה..אבל יש לו 8 שסטומים ולאיביזה 16

וממנוע 2000 מקורי עם 8 שסטומים אין 150 כוחות סוס..אולי 135 גג

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה עם רנו מגאן קופה 2 ליטר 150 כוח סוס זה מתאים לתקציב

 

היא מגיעה עם 140 סוסים

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
הגולף GTI MK3 היתה רכב נחמד מאוד, לא מדובר בשילדה צרפתית מתקשרת כמו ב-106 הספורטיביות אבל כל מה שנכון ל-VR6 נכון גם ל-GTI בנוגע להתנהגות.

התנהגות תמיד אפשר לשפר ע"י הקשחה/הנמכה או שני הדברים יחד.

המנוע הוא 2.0 ליטר וההספק הוא 150 כ"ס, מנוע זהה לאיביזה GTI מסוף שנות ה-90 (98-99 למיטב זכרוני).

הרכב לא שווק בארץ אבל מספר יחידות הגיעו בייבוא אישי, המרכב הוא 3 דלתות. לדעתי לא אמורה להיות בעיה רצינית באחזקת רכב כזה בארץ מאחר ורוב המכלולים כולל המנוע קיימים בארץ בדגמים אחרים.

כדאיות הרכב הנ"ל היא כמו תמיד נגזרת של מצב הרכב והמחיר המבוקש עליו.

 

בכל אופן, בהשוואה לפונטו הגולף לדעתי ספורטיבית יותר. הביצועים יהיו דומים ואחזקת הגולף תהיה סביר להניח יקרה יותר.

 

לא הבנתי למה ירדת מאופציית ה-106 הספורטיבית, יש לך תקציב מספק לרכישת אחת כזו במצב טוב ואפשר למצוא כאלו עם קצת סבלנות.

אפשרויות נוספות 306/ZX ספורטיביות, ה-XSI306 יפה יותר (בטח שבגירסת ה-3 דלתות) וה-ZX וולקן זולה יחסית.

לשתי הנ"ל יש גירסאות חזקות יותר (S16/16V) אבל הן נדירות ולא הייתי ממליץ להתמקד רק בהן.

 

איך בידיוק מנוע 2000 150 כוחות סוס וזהה לאיביזה..אבל יש לו 8 שסטומים ולאיביזה 16

וממנוע 2000 מקורי עם 8 שסטומים אין 150 כוחות סוס..אולי 135 גג

 

איפה ראית שכתבתי שלגולף GTI MK3 יש 8 שסתומים?

יש לה 16 שסתומים טבין ותקילין. מנוע זהה לאיביזה GTI טרום תקופת הגדישה.

לגולף GTI MK2 היה מנוע 2.0 עם 8 שסתומים שנתן משהו כמו 120-115 כ"ס והיה לה גם מנוע 2.0 עם 16 שסתומים ו-138 כ"ס.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני לא יודע אם זה נכנס בתקציב..

אבל אולי פולו V16 שנת 2001 ? :roll:

(יש לי אחת ליד הבית אם אתה מעוניין)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לגולף GTI MK2 היה מנוע 2.0 עם 8 שסתומים שנתן משהו כמו 120-115 כ"ס והיה לה גם מנוע 2.0 עם 16 שסתומים ו-138 כ"ס.

 

לגולף MK2 היה מנוע בנפח 1.8 ולא 2.0,

בתחילת דרכה של הגולף MK3 ה-GTI באה עם מנוע 2.0 8V עם 115 כ"ס,

ואחרי זה עם מנוע 2.0 16V שהוציא 150. ד"א לפי פורומים בחו"ל,

ה-MK3 GTI בהרבה יותר מהנה מנהיגה מה-VR6 (פחות משקל מקדימה).

 

צחי.

No worries 8)


×
×
  • תוכן חדש...