Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

דרישות:

*לא קטן מידי.

*לא עגלה מידי.

*צריכת דלק טובה.

*שקטה עד כמה שניתן (תא נוסעים שקט) סובל מרעש בהלך הנסיעה.

*ביטוח לא יקר. (נהג עד 24 אבל 5וחצי שנים רשיון)

 

על הנסיעה:

*הנסיעה היא לא רבה אני עושה בחודש 1000-800 ק"מ

*לרוב בין ערוני עם 2 פקקים של 10 דקות.

 

על מה חשבתי:

דייטסו סריון 1.3 שנת 06-07

מזדה 3 1.6 04-05

פוקוס 1.6 06-07

התקציב הוא עד 45K

 

מה אתם ממליצים ?

לרכב שיהיה הכי חסכוני התחזוקה שלו , אך שיהיה גם רכב.

אולי שכחתי איזה רכב, רק לא להציע לי רכב חדש ב69K התקציב לא מאפשר.

 

 

בברכה

נתי

פורסם

אם הסיריון מספיקה לך מבחינת גודל, אז עדיף שתחפש דגמים מקבילים אליה ולא משפחתיות שאמורות להיות יקרות יותר לתחזוקה (וגם בשתיית דלק)

פורסם

תודה על התגובות אבל אף אחד לא באמת נתן חוות דעת מספקת .

כדי לבחור ברכב חסכוני.

 

הצעת דגמים שנכנסית בתקציב אני יודע לעשות .

 

איפה כל בעלי הסריון , או תותחי מיני ?

פורסם

שכחת את הגרנדה פונטו.

 

היא הכי חסכונית כי היא עם תיבה רובוטית (תיבה נעימה וטובה, לא כמו בקורולה). צפה לצריכת דלק של 1:14 בעיר.

 

זה אוטו אמיתי, לא מנוע 1000 3 פעימות אלא מנוע 1400 מוצלח.

 

לא קטן כמו פיאט פנדה.

 

נותן לך את השנתון המוצלח ביותר מכל הרכבים שחשבת עליהם.

פורסם

אתה יכול לשקול גם את הלנסר. עונה על כל הדרישות שלך. אני נוסע בעיקר בינעירוני והרכב (לנסר 2007) צורך באזור 1:13. הרכב נחשב לאמין מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...