Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי! 120d החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשבוע אחרי ההצגה הרשמית והעולמית, קיבלתי בשבוע שעבר את הב.מ.וו הראשונה שקניתי מהסוכנות.

מדובר בגרסת הספורט ל120d שהיא כרגע הגרסה החזקה ביותר לסדרה אחת החדשה.

מה אומר ומה אגיד, מדובר באוטו חזק מאוד (184 כ"ס) וחסכוני בטירוף. בשביל נתונים מדויקים אאלץ אבל לחכות לסיים את המיכל המלא הראשון.

בקיצור, תענוג!

 

At4kU.jpg

Passt scho...

פורסם

תתחדש.

 

נהגתי על 118D ידנית מהדור הקודם במשך כמה ימים - רכב נפלא וחסכוני במידה יוצאת דופן.

 

הלוואי ובישראל היה למכוניות האלה תמחור שפוי...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יפה, תתחדש ותהנה ממנה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
תתחדש

 

האחוריים שלה שונים מהגרסה הישראלית או שאני טועה ?

 

זה דגם חדש לגמרי שיצא לפני שבועיים לשוק. ייקח עוד זמן עד שיגיע לארץ :-P

Passt scho...

פורסם
סדרה 1 התחדשה THUS העיצוב החדש.

תתחדש! נשמע כמו רכב חמוד ביותר. אפשר קצת פרטים על האבזור?

אשמח לראות עוד תמונות!

 

עיצוב, הנדסה, מנועים - בקיצור דגם חדש.

 

לי יש את גרסת הספורט שכוללת מליון דברים מג'נטים ספציפיים, הגע ספורטיבי, תפר אדום בכסאות ובהגה, וכו. חוץ מזה הוספתי דברים חשובים לי. גג-חשמלי, בקרת שיוט, מערכת משודרגת, ערכת אייפון, ועוד. מיותר לציין שאפשר לבנות את האוטו בדיוק כמו שרוצים, ולכן גם חיכיתי שלושה חודשים. (הובטח לי אבל שאקבל אותו ישר אחרי ההשקה)

 

חוץ מזה, זו הפעם הראשונה שלקחתי ליסינג ואני משלם עליו באופן חודשי, במקרה שלי 316 יורו לחודש פלוס 5000 ששילמתי עם קבלת הרכב.

 

זהו בגדול, לגבי תמונות - אני לא מהחזקים בצילום, מחכה שאדון RS יגיע למינכן ויצלם לכם אותה :lol:

Passt scho...

פורסם

המנוע הוא קביל tsi ? כלומר טורבו וגם חסכוני ? האוטו ידני או אוטומט ? ונשמח כמובן לתמונות ! תתחדש

אוטו-מאניה :-)

פורסם
עיצוב, הנדסה, מנועים - בקיצור דגם חדש.

 

לי יש את גרסת הספורט שכוללת מליון דברים מג'נטים ספציפיים, הגע ספורטיבי, תפר אדום בכסאות ובהגה, וכו. חוץ מזה הוספתי דברים חשובים לי. גג-חשמלי, בקרת שיוט, מערכת משודרגת, ערכת אייפון, ועוד. מיותר לציין שאפשר לבנות את האוטו בדיוק כמו שרוצים, ולכן גם חיכיתי שלושה חודשים. (הובטח לי אבל שאקבל אותו ישר אחרי ההשקה)

 

חוץ מזה, זו הפעם הראשונה שלקחתי ליסינג ואני משלם עליו באופן חודשי, במקרה שלי 316 יורו לחודש פלוס 5000 ששילמתי עם קבלת הרכב.

 

זהו בגדול, לגבי תמונות - אני לא מהחזקים בצילום, מחכה שאדון RS יגיע למינכן ויצלם לכם אותה :lol:

 

הלוואי בארץ סכומים כאלה על ליסינג מימוני/פרטי

פשוט מדינה של חלאות אצלנו.

 

תתחדש

Golf 2008 MK5

פורסם
בשביל מה אתה מסתיר את המספר?

נראה לך שמישהו יבוא מהשטחים למינכן לגנוב לך את הרכב?

 

בכל מקרה תתחדש. בחירה מצויינת של רכב.

 

 

אחד החזקים!!

יש להכניס לשרשור- אתה יודע שאתה מכור לפורם ש... אתה מסתיר את מספר הרישוי שלך גם אם אתה גר בחו"ל.

 

תתחדש,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...