Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקבל המלצה על מוסך / מכונאי שמבין מה הוא עושה בסיטרואן C5. לאו דווקא מוסך מורשה אבל גם המלצה על מוסך מורשה - בא בחשבון.

 

מבקש באזור ירושלים, (יתקבלו מאד בברכה גם המלצה באזור חיפה וראשל"צ)

 

תודה

פורסם

שלום, תתחדש.

 

אני מציע לך לחלק את הטיפולים בין מוסך היבואן ובין מוסך מורשה שמתמחה בסיטרואן, אך שאינו מוסך יבואן.

 

ככלל, עם מעט יוצאים ממנו, מוסכי יבואן יקרים מאד ו"מומחיותם" מוטלת בספק. היתרון שלהם הוא בתיקונים מורכבים שדורשים התערבות ממוחשבת ואחריות.

 

לגופו של עניין, בירושלים אני ממליץ על מוסך אופיר ארמוזה ברוממה - יש שם מכונאי בכיר בשם יניב שנחשב מצוין. אם תרצה עוד פרטים בפרטי אתה מוזמן לבקש.

 

לטיפולים שוטפים ותיקונים שאינם דורשים פעולה ממוחשבת אני ממליץ בכל פה על מוסך "שאפט" בתל אביב (אני נוסע אליהם במיוחד מירושלים). ישנם מוסכים טובים אחרים בתל אביב וחולון שמתמחים בסיטרואן. בירושלים אין מוסכים כאלה חוץ ממוסכי היבואן.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אם כבר גלשת מירושלים - אני ממליץ על אורן שירותי רכב - שנמצא בחולון וכותב כאן בפורום.

 

יצא לי להגיע אליו במיוחד כבר פעמיים ויצאתי מרוצה ממנו עד הגג - מוסך שאתה מרגיש שאף אחד לא מנסה לרמות אותך ומבין את העבודה. מה גם שאורן עצמו מכיר את הצרפתיות כל בוריין בגלל שעבד במורשה של פיג'ו-סיטרואן כמה שנים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מוסך ראן-דן בירושלים. מכיר מעולה כל פיפס ובורג במערכות ההידראוליות של הצרפתים.

ובנוסף לא שוחט כמו מוסך יבואן. אל תתן למראה של המוסך להטעות אותך, הוא נראה כמו מוסך מדרכה אבל רן פשוט אלוף, ומשתמש בחלקים מקוריים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לגבי חיפה: אם זה מורשה אז רק "צמרת" כל השאר לא להתקרב, מנסיון. במיוחד לא ל"י.ש. מוסכי הגליל".

פשוט צמרת הוא המוסך חברה היחיד באזור הזה, כל השאר הם לא בבעלות היבואן.

 

אם זה מוסך רגיל, אז היחיד שאני מכיר זה "מוסך GTA" מול שזר בשד' ההסתדרות.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

מוסך צמרת כבודו במקומו מונח אולם ברכב שלי לא הוכח כמוסך מקצוען אלא די בנוני

אני אישית ממליץ על מוסך גזית ברחוב השיש מפרץ חיפה

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

חברה האיש מירושלמים איך הגענו עד לגזית וצמרת ששניהם בתי מרקחת במחירים מטורפים עבור כל פעולה על יש מוסכי גליל אין מה לדבר זה בכלל לא מוסך... אבל עדיין האיש מירושלמים מקסימום יגיע לתל אביב... לדעתי אחרי עזרה כאן עדיף באמת את אורן שרותי רכב.

 

שנה טובה בהצלחה

פורסם

"המוסך של תמיר" שנמצא באיזור תעשיה חולון. הוא אינו מוסך של החברה אך מטפל ברכבים צרפתיים.

אינני מכיר אותו (מעולם לא החזקתי צרפתייה) אך שמעתי עליו הרבה המלצות טובות וגם יש לו אתר באינטרנט שהוא עונה ללקוחות לבעיות בצורה מאוד מקצועית.

פורסם

אני מטפל אצל תמיר - הוא מומחה לרכבי סיטרואן\פיג'ו , עם ניסיון של 25 שנים וגם אדם הגון וישר.

http://www.garage4u.co.il/Page27150.asp

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...