Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

:D אגב לא הבנתי מה זה הנייר כסף הזה שהוא שם על הפגוש הקידמי, מה זה מחזיר אור?

כן, זה כדי לקלוט אור מהרכב שבא מולו כי הפנסים השחורים שלו לא מפיקים מספיק אור :lol:

 

אבל בתמונה הכללית עשו עבודה לא רעה על הלנסר. רק הפרונט והספוילר האחורי לא יפים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ההשחרה בחלונות הקדמיים נראית די מקצועית ובלי בועות\נקודות ודברים בסגנון.

אי אפשר פשוט להוריד את החלונות בטסט בתקווה שלא יבקשו להרים? :lol:

פורסם

פעמיים פרצו לי לסובארו DL ישנה ולא הצליחו לגנוב אותה (אימובילייזר). אני זוכר שישבתי בה אחרי שגיליתי את החלונות מנופצים ופשוט הייתי בהלם.

ישבתי מול ההגה, מתכונן להכניס את המפתח ולהתניע את המכונית ופשוט לא יכלתי. הייתי בכזו הרגשה מוזרה, שמישהו חדר לעולם הפרטי שלי ולא הבנתי מה הולך איתי לפחות חמש דקות ( לא שהנסיעה, לאחר מכן, הייתה תענוג).

 

אז כן, הסיפור מצחיק וחייבים להסתכל על דברים כאלו בצורה משעשעת, אבל FAIR? אני לא חושב שהייתי מסוגל להכנס למכונית ולהתנהג כאילו כלום לא קרה, הייתי לוקח את זה הרבה יותר מדי קשה :(.

פורסם

צודק.

 

כשגנבו לי את הרדיו הרנו 11 שלי (טפו! יימח שמו וזכרו!), הרגשתי מחולל ושמישהו פרץ לתחום המחיה והפרטיות שלי.

לדעת שהיה שם מישהו בלי אישור שלי ולדעת שזה יכול לקרות שוב זו הרגשה מאוד מגעילה.

פורסם
בינתיים זו התוכנית. אני אשלח את אמא שלי, בלונדינית עם עיניים כחולות, לעבור את הטסט.

 

נראה לי באפק זה יכול לעבור בלי בעיה. :lol:


×
×
  • תוכן חדש...