Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
...

 

עריכה: בעצם, עלה בדעתי שאולי לא היה לו מקיף, וזה משנה את התמונה.

 

לרגע לא עלה בדעתי שאולי בוטח במקיף. פשוט עולם אחר!

 

פרנקוס, סיפור משעשע!

פורסם

הסופר לאנסר הפך להיות רכב פוזה בקרב בני דודנו בשנים האחרונות , הרבה משופצרות מונמכות ומצויצות.

בחודש הקודם ניסו לגנוב סופר לאנסר שרצה במשפחה שלי משנת 93 ויש לה מעל 300K ק"מ.

לא להאמין שרכב כזה ישן הפך לגניב.

פורסם
הסופר לאנסר הפך להיות רכב פוזה בקרב בני דודנו בשנים האחרונות , הרבה משופצרות מונמכות ומצויצות.

בחודש הקודם ניסו לגנוב סופר לאנסר שרצה במשפחה שלי משנת 93 ויש לה מעל 300K ק"מ.

לא להאמין שרכב כזה ישן הפך לגניב.

 

כשמחירי הסיוויק הם לא מציאותיים, ו"לשפר" רכב 'מרובעים' לא עושה את זה לבנות - הסופר לאנסר היא בחירה כדאית (בטח שיש לה שוק אפטרמרקט עצום וגם גרסה ספורטיבית) . :lol:

אנחנו עכשיו במעבר דורות בקרב חבורות המצעצעים, הסופר לאנסרים, הסיוויקים (?), והאימפרזות דור ראשון מתחילים להתיישן, בעוד רכבים שונים כמו המאזדה 323 דור שני ואפילו גטס ידניות זולות מספיק היום לחובב הפוזות (לא משנה אם הוא מהמהגזר הערבי או מהמגזר היהודי, לרוב, הטעם זהה ורע).

 

הפיניקס

הבוז לך.

 

 

פורסם

כנראה ששווה לחזור בתשובה וכל התפילות שלו השתלמו בסופו של דבר:)

כל הכבוד לצה"ל!:wink:

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

מה שכן שיהיה להם לבריאות הם עושים עבודות מאוד יפות שם.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

כן עבודות יפות וזה כלום הסופר לאנסר הזאת,

בתור אחד שגר בסביבה שלהם זו יצירה יחסית חלשה בקרב בני דודינו..

 

תכנסו לסכנין, עראבה, מג'ד אל כרום, כפר מאנדה (בעיקר שם) ותראו שם יצירות שלא יביישו את המהיר ועצבני הבא!

 

:D אגב לא הבנתי מה זה הנייר כסף הזה שהוא שם על הפגוש הקידמי, מה זה מחזיר אור?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כמובטח, תמונות!

 

מסתבר שזה פחות נורא ממה שחשבנו.

 

כבר הורידו את הסטיקרים.

 

מה שכן עשו זה לשים סבוילר גדול גדול אחושילינג ערס מאחורה (כבר הורידו אותו אבל רואים שהוא היה שם)

שמו את הסמל של מיצובישי בעמידה (איכס, טפו!)

השחירו את החלונות (מחר יש לאוטו טסט אז די נדפקנו, אלא אם נספיק להוריד את זה).

צבעו את הג'אנטים באדום ואז התחרטו וצבעו אותם בשחור (בצורה די חאפרית כי רואים את האדום עדיין)

צבעו את הפגושים עם ספריי (עבודה טובה אבל לא ממש טרחו להוריד את המספר, אז המסגרת גם עם קצת ספריי)

בפנים יש ריפודים חדשים (לא רואים דרך החלון ועדיין אין לי מפתח)

גנבו את הרדיו (שאלו יהיו הבעיות שלנו)

 

בינתיים האוטו נשאר אצל אחותי.

כשהיא תעזוב את הארץ (נקווה שעוד שבועיים), האוטו יישאר אצל אמא שלי.

נראה אם אפשר להפוך אותו לסטנדרטי ופחות ערסי.

אם יהיה קצת מזל, אני אקבל את הוולוו ואשפץ אותה טיפה.

Mitsuars (1).jpg

Mitsuars (2).jpg

Mitsuars (3).jpg

Mitsuars (4).jpg

Mitsuars (5).jpg

Mitsuars (6).jpg

Mitsuars (7).jpg

פורסם

יש לי הרגשה שהסמל לא ישאר שלם להרבה זמן.

סך הכול ניראה לי החזירו אותו יותר טובה ממה שהיה ,אם הרכב היה "בעזרת השם".

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...