Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצם העובדה שזה סוחב זה ברור לי שזה תקין, המעניין הוא שכשבעבר הרמתי את הדוושה כולה, גם אם באטיות, ללא שימוש בדלק, הרכב פשוט כבה. גם הסחיבה של הרכב כתוצאה מהרפייה עדינה של הקלאץ' הייתה יותר עוצמתית.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עצם העובדה שזה סוחב זה ברור לי שזה תקין, המעניין הוא שכשבעבר הרמתי את הדוושה כולה, גם אם באטיות, ללא שימוש בדלק, הרכב פשוט כבה. גם הסחיבה של הרכב כתוצאה מהרפייה עדינה של הקלאץ' הייתה יותר עוצמתית.

פורסם
אולי אתה פשוט מתרגל לקלאץ'.

 

לא, אני לא עד כדי כך, חבר'ה. חודשים אני נוהג עליה, ולפתע התנהגותה קצת שונה. כשמתרגלים, זה לא קורה בבת אחת.

 

ומה הקשר להרגל כשאני אומר שאני עוזב לגמרי את הדוושה (באטיות) והרכב לא נכבה, בניגוד לעבר?

פורסם
החלפת נעליים בזמן האחרון?

 

כי לי יש זוג נעליים שאני לא יכול לנהוג איתו על הטווינגו אבל אין לי בעיה איתו על הוולוו (כי היא אוטומטית).

זה מזכיר לי את ההבדלים בצורת נהיגה שלי עם נעל צבאית ובלי (על רכב ידני כמובן)...

עם נעל צבאית אני "קצת יותר כבד" על הדוושה

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

או נעל צבאית חדשה,בקושי אפשר להרגיש משהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא, לא החלפתי נעליים :-)

 

וחבר'ה, היום תדלקתי שוב, ושברתי את השיא שלי: 21.21.

 

מרחק הנהיגה שלי אפילו היה גדול יותר (602.2 ק"מ לעומת 546.8 בשיא הקודם).

הפעם גם מילאתי יותר ליטרים (28.382 לעומת 27.090)

 

ואני אומר לכם, יש מקום לשיפור. היו לא מעט טעויות.

 

אני אנסה עכשיו לנהוג לפי השיטה שהמלצתם לי עליה, לא בניוטראל, ונראה האם יחול שיפור.

 

תגידו, אם אני בניוטראל בעמידה אז אין הזרקת דלק, כן?

 

ואם אני לוחץ על הקלאץ' בזמן נסיעה במקום ניוטראל, עדיין ישנה הזרקת דלק כמו בניוטראל?

 

תודה רבה :-)

פורסם

אם בניוטראל בעמידה לא הייתה הזרקת דלק המנוע היה פשוט כבה. כנ"ל בגלישה עם הרכב כאשר הוא בניוטרל או עם קלאצ' לחוץ - ע"מ לשמור על סל"ד מינימלי חייבת להיות הזרקה של דלק.

 

הצריכה שלך מרשימה, אין מה לומר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
כן, מנוע 1.2, גיר ידני. לא שיערתי שאגיע לכך, כי הרכב כבה הרבה פעמים, וידוע שהדלקה שורפת יותר דלק (אפילו חשבתי לוותר על הבדיקה, לא חשבתי שיש טעם).

 

התנעה של הרכב שורפת יותר דלק ? למה ? לא נשמע לי הגיוני. הרי רוב העומס נופל על הסטרטר ועל המצבר בצורה של אנרגיה חשמלית ולא דלק ...

מישהו יכול להסביר ?

פורסם
לא, לא החלפתי נעליים :-)

 

וחבר'ה, היום תדלקתי שוב, ושברתי את השיא שלי: 21.21.

 

מרחק הנהיגה שלי אפילו היה גדול יותר (602.2 ק"מ לעומת 546.8 בשיא הקודם).

הפעם גם מילאתי יותר ליטרים (28.382 לעומת 27.090)

 

תודה רבה :-)

 

זה פשוט מדהים הנתונים שאתה מציג !!! נראה לי שצריך ללנקג' את הפוסט הזה בכל פעם

שמדברים על מעלותיה של הספארק :-)

לי אין כל כך דרך לעמוד נתונים אלו כי הספארק שלי רוב הזמן סטטית ואת הנסיעות שכבר נוסעים בה הם מאוד קצרות כך

שלמיספרים האלו אני לא חושב שאוכל להגיע.

יופי של פוסט שמחזיר את כבודה המדרדר של הספארק אחרי שהפכה ללא רלוונטית עם כל המבצעים האחרונים. וכן גם אני

מודה שאף אני חשבתי וטענתי זאת בפוסט ישן.

הספארק אומנם הציגה נתוני צריכה רשמיים טובים אבל לכולם היה ברור שלפי המסורת הקוריאנית זה יהיה רחוק מכך.

אני שמח שהמציאות מוכיחה אחרת.

פורסם

פיקנטו - אתמול בנסיעה בודדת מבית שמש לפ"ת (75 ק"מ) בקצב של 95 קמ"ש ללא מזגן וללא פקקים הושגה צריכת דלק של 3.7/100 לפי המחשב (1/27) ובתידלוק הגעתי ל 1/25.5 (מלא ביציאה ומלא בפ"ת) כמובן שיש מקום לסטיה קטנה של כמות המילוי אבל מרשים.

דרך אגב בממוצע כללי כל 65% בין עירוני אבל עם מזגן אני מגיע ל1/19 (בממוצע).

פורסם

גם הספארק שלי מביאה נתונים יפים עד עכשיו , עברתי כבר 6500 קילומטר איתה ,אני נוסע קרוב ל 80 קילומטר ביום מהעבודה

 

וחזרה על כביש 5 ואיילון במהירות של 100 - 95 קמ"ש בסביבות ה 3000 סל"ד במשך רוב הנסיעה בהילוך חמישי עם מזגן לרוב .

 

מהבדיקות האחרונות שבצעתי שבוע שעבר 19.5 לליטר שזה שיפור מהמדידה לפני שיצאה 18.7 .

 

אני מאוד מרוצה על אף שהרכב לפעמים מתסכל ברמזורים הילוך ראשון ושני מאוד מאוד איטיים וקשה לרכב לצבור מהירות .

פורסם
פיקנטו - אתמול בנסיעה בודדת מבית שמש לפ"ת (75 ק"מ) בקצב של 95 קמ"ש ללא מזגן וללא פקקים הושגה צריכת דלק של 3.7/100 לפי המחשב (1/27) ובתידלוק הגעתי ל 1/25.5 (מלא ביציאה ומלא בפ"ת) כמובן שיש מקום לסטיה קטנה של כמות המילוי אבל מרשים.

 

הבדיקה הזו משולה לקליפת השום.

הטווח קצר מדי למדידה אמיתית, מה גם שהדרך מבית שמש לפתח תקווה כוללת בעיקר ירידות ובכבישים ראשיים בלבד.

 

מדידה אמיתית היא מדידה לאורך מספר מקסימלי של קילומטרים בין תדלוק לתדלוק ולאורך תקופה של זמן עם מיון מאפייני הנסיעה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אכן נכון וכמו שאמרתי הממוצע הוא 1/19 סתם אבל מעניין היה לראות כזה נתון על המחשב (דבר שבתאוריה לפי הקטלוג היה אמור להיות קבוע...)


×
×
  • תוכן חדש...