Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו, אם אכן המנוע "נפתח", משמע שצריכת הדלק אמורה להיות משופרת, נכון? כי הנתונים לעיל הם לפני שהוא "נפתח".

 

ויהיה מעניין לדעת מה צריכת הדלק מאז שתדלקתי לאחרונה, כי נתקלתי באינספור מצבים בזבזניים: המון חסימות דרכים ופקקים. נורא.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום תדלקתי שוב, והשיא שוב נשבר (21.4). הפעם הופתעתי במיוחד כי מאז התדלוק האחרון נתקעתי בכל סיטואציה בזבזנית אפשרית: כל דרך חזרה הבייתה לוותה בפקקים ממושכים בכביש 4, והיו אינספור חסימות תנועה משונות. אז איך לעזאזל הגעתי לכך! :lol:

 

הפעם אימצתי את הטיפ שלכם להימנע מניוטרל. תוהה מה החלק של הגישה הזו בחיסכון. ואולי מכיוון שהמנוע "נפתח", אז זה גם תרם לצריכה.

פורסם

שיהיה לכם המון בהצלחה עם המחקר הזה אני לא מבין מאיפה הסבלנות הזו... אבל תנסו לחבר מפרשית על הגג ולהשתמש בה כשמגיעים לירידות ואולי גם פדלים בסמוך לדוושות כדי לפדל בעליות ..יש מצב לחסוך עוד איזה 0.74 ל' .

 

שנה טובה !

Gn'f'R

פורסם

זה לא שנוסעים 70,בלי מזגן,ורק עם נוסע אחד,וחלונות סגורים בשביל שהרוח תעבור מסביב לרכב.

אלו מכוניות חסכונית מטבעם,אני למשל נוסע 90-100,כשחם מדליק מזגן,רק בעליות לא מאמץ את הרכב יותר מידי כ 70 ק"מש בעליות קשות.

 

פשוט מי שקונה כאלה רכבים הוא יודע שאלו מכוניות שצריכות להיות מאוד חסכוניות ולכן זה מעניין עד כמה אפשר למתוח,אצלי פחות מ 17.5 זה אכזבה.:cry:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פשוט מי שקונה כאלה רכבים הוא יודע שאלו מכוניות שצריכות להיות מאוד חסכוניות ולכן זה מעניין עד כמה אפשר למתוח,אצלי פחות מ 17.5 זה אכזבה.:cry:

 

בדיוק. זה כיף לבחון זאת ולמתוח את העניין :)

פורסם

כול אחד ומה שהוא יכול להוציא מהרכב,רכבים ספורטיבים יכולים להשוויץ ולנסות מהירות יותר גובהה,רכבי שטח חולים על מעברים יותר קשים שהג'יפ שלהם עבר,בעלי המיני אומרים אנחנו לא מהירים,אך ממש חסכוניים,אם יהיה לך מיני ערן,אתה תיראה שכניראה גם לך יכנס החיידק,"בוא ניראה אם אפשר לשפר יותר החודש".

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ואני הייתי אומר ערן, קצת דרך ארץ לא תזיק .

אם אין לך משהו מועיל לתרום לדיון הזה נסתפק בברכת שנה טובה.

 

נראה לי שקצת נסחפת עם עיניין ה"דרך ארץ" ,אני בחור ציני ואולי מאחורי מקלדת הטונים והמילים מתפרשים אחרת ,בסה"כ הייתה הלצה קטנה ,תביט בתגובה שמעלייך אותה אני מכבד יותר כי היא באמת האירה את תשומת ליבי לכך שכנראה שצריכת דלק חשובה יותר מהנורמל לאנשים מסויימים .

פשוט לי זה היה נראה שההתעסקות בנושא אולי הייתה "טו מאץ" ושהנהג צריך להתרכז בחווית הנהיגה ,בנופים שהוא חולף על פניהם במקום להיות מוטרד בכמה לחץ הוא מפעיל על דוושת הגז.=זו דעתי האישית והלא תורמת לדיון הזה .

שיהיה המשך דיון נעים.:-D

תודה ושוב שנה טובה!

Gn'f'R

פורסם

אני דווקא הצחיקה אותי התגובה של ערן, ואני דווקא מההתחלה קראתי את זה בראיית הומור

 

ולעניינינו , אני לא מצליח להוציא תוצאה טובה יותר מ 17 וחצי (אני דווקא אחד שאוהב לנסוע רגיל כמו כל השאר בצורה לא הכי חסכונית) אין לי כל כך סבלנות בשביל לנסוע על 70-90 בכביש 6 לעבודה מהצפון לאשדוד . :p

 

וחג שמח לכולם!! :)

פורסם

יש לך גם ספארק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שבסלד נמוך אין הרבה כוח,אלא בסלד יותר גבוהה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שבסלד נמוך אין הרבה כוח,אלא בסלד יותר גבוהה.

נשמע לי מוכר מכמה רכבים שיצא לי לנהוג עליהם.

עכשיו אדע איך להגדיר את בעיה הזאת של חוסר כח בעליל בסלד נמוך.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

מסתבר שעם פתיחת המנוע, הרכב מקבל דחיפה בתחילת נסיעה גם בלי ללחוץ על דוושת גז, כמו לגלוש עם קלאץ', רק בלי ללחוץ קלאץ'. הרכב אשכרה מתקדם מעצמו. יאללה, ניסע כך לעבודה, 20 קמ"ש, תהיה לי צריכה אפילו הרבה יותר מרשימה.


×
×
  • תוכן חדש...