Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרייד טורבו !


ETAVZ3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לפני משהו כמו 6 -7 שנים יצא לי לנהוג ברכב כזה ופשוט היה כיף . עם אני לא טועה זה היה נפח 1300 3 צ'לינדר טורבו .

 

מישהו יכול לשפוך קצת אור לגביי זה .. רכב באמת נדיר ועם נישארו כאלה עוד בארץ

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש בקריית גת דייהטסו שרייד 5 דלתות שנת 87 עם מדבקות של טורבו.

 

אין לי מושג אם זה טורבו מקורית או סתם מדבקות, אבל האוטו היום בלי טסט ומשמש כמחסן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
יש בקריית גת דייהטסו שרייד 5 דלתות שנת 87 עם מדבקות של טורבו.

 

אין לי מושג אם זה טורבו מקורית או סתם מדבקות, אבל האוטו היום בלי טסט ומשמש כמחסן.

 

 

יש אפשרות להגיע אליו . אני מעוניין לרכוש רכב כזה .

DAIHAT~1.JPG

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

פורסם

למיטב זכרוני, הגיעו שרייד טורבו ביבוא סדיר בשנים 86, 87.

מנוע 1.0 ליטר.

גם אז לא היה מה להשוות לאונו טורבו ודומיה, אבל היום מדובר ברכב נדיר ביותר, אם בכלל נותרו טורבו מקוריות כאלה.

בד"כ מנועים אלה לא האריכו ימים והוחלפו במנוע האטמוספרי הרגיל.

פורסם

אין לי מושג אם זה טורבו מקורית או סתם מדבקות, אבל האוטו היום בלי טסט ומשמש כמחסן.

 

שרייד הגיע לארץ בדור השני שלה בגירסת טורבו בצביעה דו-גונית, כחול-תכלת או אדום-שחור.

 

האם הרכב המדובר בצבעים הנ"ל?

 

באופן כללי, לא מדובר ברכב ספורטיבי, לא ברכב רב הספק או רב מעללים וגם לא בעל פוטנציאל שיפורים מיוחד(בדומה ל Y10 טורבו שגם היא שווקה בזמנו בארץ) ושניה לפני שיעלו לי פה בקונטרה כל מיני שרייד משופרות בצורה מטורפת מאנגליה, אז נכון, יש מי שמשפר אותן בקיצוניות אבל זה לא מעשה ממש רציונלי.

 

מנוע ה 993 הגיע עם טורבו IHI קטנטן, ככל הזכור לי ללא מצנן-ביניים שהוציא הספק סביר של 68 כ"ס (על פני ה 50 האטמוספריים).

 

הדור השלישי כבר זכה לגירסת טורבו באמת ספורטיבית שנקראה GTtI , מנוע 1 ליטר קטנטן, גל זיזים עליון כפול ו 105 כ"ס אבל ככל הידוע לי, לא הגיע ולו אקזמפלר אחד בודד ממנה לארץ וחבל שככה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הדייהטסו שרייד טורבו הגיעה לארץ בשנת 86' ונמכרה עד סוף 87'.

לשרייד טורבו היה מנוע 1.0 3 בוכנות עם מגדש קטן יחסית ללא מצנן ביניים, ובניגוד לרוב המכוניות המוגדשות, לשרייד היה מאייד ולא הזרקת דלק.

הספק המנוע עמד על 68 כ"ס, מה שאמר שמהירה היא לא היתה, ולפחות בכל מה שנגע לביצועים היא לא היוותה תחרות לסופר מיני החמות באמת - רנו 5 GT ופיג'ו 205 GTI ושאר המתחרות.

אמנם לא היתה השהיית טורבו, אבל גם כוח לא היה..

למעשה, השרייד טורבו נועדה להתחרות באוטביאנקי Y10 טורבו ששוקה כאן באותה תקופה, ונהנתה מיתרון הספק די משמעותי - 85 כ"ס מול 68.

השרייד טורבו נבדלה מהשרייד הרגילה בצביעה כפולה, שטיחים אדומים ומד סל"ד.

כל השאר היה זהה לשרייד הרגילה, לטוב ולרע.

ברוב המכוניות הוחלף המנוע המוגדש במנוע 1.0 אטמוספרי רגיל, בעיקר בשל עלות שיפוץ גבוהה של המגדש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ורק אוסיף ואציין שלמרות נפחים זהים, מנוע ה 993 האטמוספרי (CB23) ומנוע ה 993 הגודש (CB60) אינם מנועים זהים .

 

בלפחות 2 שרייד טורבו שהכרתי בזמנו הלך מנוע, המכונאים הגאונים התקינו מנוע CB23 ("למה מה קרה, זה אותו מנוע, תראה, אפילו אותו נפח") ומשם ועד התדרדרות מוחלטת של הרכב הדרך הייתה קצרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שרייד הגיע לארץ בדור השני שלה בגירסת טורבו בצביעה דו-גונית, כחול-תכלת או אדום-שחור.

 

האם הרכב המדובר בצבעים הנ"ל?

 

באופן כללי, לא מדובר ברכב ספורטיבי, לא ברכב רב הספק או רב מעללים וגם לא בעל פוטנציאל שיפורים מיוחד(בדומה ל Y10 טורבו שגם היא שווקה בזמנו בארץ) ושניה לפני שיעלו לי פה בקונטרה כל מיני שרייד משופרות בצורה מטורפת מאנגליה, אז נכון, יש מי שמשפר אותן בקיצוניות אבל זה לא מעשה ממש רציונלי.

 

מנוע ה 993 הגיע עם טורבו IHI קטנטן, ככל הזכור לי ללא מצנן-ביניים שהוציא הספק סביר של 68 כ"ס (על פני ה 50 האטמוספריים).

 

הדור השלישי כבר זכה לגירסת טורבו באמת ספורטיבית שנקראה GTtI , מנוע 1 ליטר קטנטן, גל זיזים עליון כפול ו 105 כ"ס אבל ככל הידוע לי, לא הגיע ולו אקזמפלר אחד בודד ממנה לארץ וחבל שככה.

גם בלבן וכיתוב טורבו באדום (היתה לי אחת כזו)

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם

דרך אגב, לרכב הזה יש גם גירסאת ראלי נדירה עם מנוע מרכזי ו118 כ"ס (להזכירכם, מ מנוע 3 צלינדרים 926 סמ"ק).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שרייד הגיע לארץ בדור השני שלה בגירסת טורבו בצביעה דו-גונית, כחול-תכלת או אדום-שחור.

 

האם הרכב המדובר בצבעים הנ"ל?

 

אאל"ט זה היה אדום-שחור.

אני לא מכיר את בעל הרכב, הרכב עצמו נמצא בתוך שכונה חרדית בקריית גת, אבל שאני אעלה להורים שלי אני יילך לראות את הרכב ואפילו להשאיר לו פתק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

דרך אגב השרייד טורבו הגיעו גם בדור השני (1986-7) וגם בדור השלישי (ב-1988-9) - כמעט ורכשתי כזו משנת 1988 (לפני למעלה מ-15 שנה). היא היתה אדומה, המנוע כבר הוחלף למנוע 1 ליטר סטנדרטי -ההבדלים היו כאמור במדבקות ובשינויי קלים בגימור.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון,

 

לדעתי יש לך איזה בלבול, ה GTTI של הדור השלישי הייתה מאוד מאוד מאובזרת והגיע אך ורק בגירסת 3 דלתות ולמיטב זכרוני לא נמכרה אי פעם בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ירון לא טועה.

השרייד MK3 שיוצרה בין 88' ל 93' נמכרה בשתי גירסאות טורבו - רגילה שהשתמשה באותו מנוע של השרייד הקודמת, שנה אחת בלבד אגב, מאחר וב 89' הוצג מנוע ה 1.3 16V שהיה הקטנה של מנוע ה 1.6 של האפלאוז שהוצגה באותה שנה.

הגירסה הספורטיבית האמיתית כונתה GTTI, מנוע 1.0 מוגדש בעל הזרקת דלק והספק מכובד של 101 כ"ס.

ה GTTI היתה קטנה חמה אמיתית עם ביצועים מצויינים (8.2 שניות מ 0-100) וחבל שלא יובאה בשעתו לארץ.

אגב מנוע, לשרייד טורבו היה מנוע ששימש את השרייד דיזל וטורבו דיזל, כן היה דבר כזה, והוא כלל חיזוקים פנימיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

למרות ששנות השמונים העליזות חלפו עברו להם, עדיין רטט הטורבו מעורר עניין.

 

איפה אפשר להשיג מדבקות "טורבו" להדביק על הצד, ואם אנחנו כבר בעניין

פרווה לדשבורד...מישהו? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ירון,

 

לדעתי יש לך איזה בלבול, ה GTTI של הדור השלישי הייתה מאוד מאוד מאובזרת והגיע אך ורק בגירסת 3 דלתות ולמיטב זכרוני לא נמכרה אי פעם בארץ.

 

שתי הערות - ראשית אני מצטער אבל אין לי שום בלבול.....אולי סוויסה אבל בטח לא בלבול.

 

שנית, ראה קטלוג משנת 1988 המצ"ב - http://www.carbuddy.com.au/car/values/valuation/default.aspx?mk=DAIHATSU&md=CHARADE&y=1988

 

קיימת גירסת טורבו 5 דלתות (ואפילו בצבע אדום).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...