Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 406 בעיות גיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח כמה סרטונים:

בזה רואים מה המצב של השמן אחרי 80KKM:

http://www.youtube.com/watch?v=Qn7YmvfAVc4

בגלל שאתה במדינה חמה, תכפיל את זה פי כמה.

עם המצב הזה אני הייתי מחליף אותו, כמה מאות שקלים אבל שקט לעוד הרבה זמן.

 

ובסרטון הזה רואים את אופן פעולת התיבה:

פורסם

בתאוריה לא צריך להחליף את השמן בתיבה הזו, אבל זה רק בתאוריה.

 

בפועל, השמן מתלכלך וכן מאבד מתכונותיו (בין השאר כתוצאה מעבודה בחום גבוה מדי) ולכן החלפתו מאריכה במקרים מסוימים את תוחלת חיי הגיר.

 

כמו שאמר ספי, במקרים בהם יש בלאי מכני החלפת השמן בלבד לא ממש תעזור.

 

עריכה: ניר הקדים אותי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני יודע. גם אני החלפתי שמן גיר בטיפול 120.

התגובה שלי הייתה לגבי זה שהבאת את הניירת של PSA כ"הוכחה", בזמן ששם נכתב שאין צורך בהחלפה.

Aprilia Shiver 750

פורסם

 

*מצד שני, בהמשך יש התייחסות לcounter בעניין גיל השמן. לא נכתב אם הוא עפ"י ק"מ או זמן, רק נכתב שיש חיווי לכשהcounter הזה מגיע לערך גבוה.

בנוסף, נכתב שיש לאפס אותו בהחלפת שמן - דבר שכמה עמודים לפני זה נכתב שאין צורך לעשות.

.

 

ה counter הזה הוא לא על פי קילומטרים ולא על פי זמן.

 

הוא על פי שעות מנוע + טמפרטורת שמן.

כלומר הוא סופר את השעות של עבודת המנוע ובנוסף, ככל שהשמן יותר חם, הוא מתקדם מהר יותר.

 

וכמובן שצריך לאפס אותו לאחר החלפת שמן גיר.

אני לא יודע בדיוק, מהוא "ערך מטרה", אבל מדובר במספר שעות מנוע גבוה מאוד, כך שזה כמעט כמו "for life".

 

בכל מקרה, כשכתוב בהוראות שאין צורך בהחלפת שמן, הכוונה לכך שאין צורך להחליף באופן יזום כל X שנים או קילומטרים. אבל יש צורך להחליף לפי ה counter הנ"ל.

 

בכל מקרה, אני גם מסכים, שכדאי לבצע החלפה יזומה כל כמה שנים, בלי קשר להוראות.

 

 

פורסם

בוקי, ובכללי לכל מי שכותב פה דברים על התיבה AL4, כמו שאני מקודם הבאתי דפים טכניים" שלה, תביאו גם את המקורות לכך.

(זה לא שאני לא מאמין לכם, זה פשוט אולי יש דברים שיחדשו לי באותם מקורות, סך הכל רוצה ללמוד כמה שיותר על התיבה הזו.)

 

הFOR LIFE הזה בישראל הוא קצר מאוד, הטמפ' פה הרבה יותר גבוהות מבאירופה. (בממוצע).

פורסם

מה שאני כתבתי מוזכר גם במסמך שאתה צירפת. ראיתי את המסמך הזה כבר לפני שנים, והוא באמת מסביר מאוד יפה את פעולת התיבה.

 

תריץ בו חיפוש על המילים old oil, ותראה בעצמך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...