Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

למי קרא את הנושא הקודם שלי הייתה לי בעיה במגבר והמתקין שלי

זיהה תבעיה ואמר שצריך להחליף מגבר המגבר כניראה אם בעיה

עכשיו המגבר הוא היפוניקס(תמונה למטה)

הוא הציע לי להחליף למגבר של MB Quart אני לא סגור על עצמי בדיוק אבל ניראלי הוא היתכוון לזה

הוא אמר לי שהמגבר יותר טוב מהיפוניקס שיש לי ושהוא יביא לי גם אחד חדש מה אתם אומרים

עדיף לי להישאר אם היפוניקס או להחליף לMB??

2011-06-17 14.11.31.jpg

פורסם

לא רוצה לבאס אותך אבל זה אותו יצרן בשם max xsonics. לדעתי אין הבדל באיכות המגברים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
לא רוצה לבאס אותך אבל זה אותו יצרן בשם max xsonics. לדעתי אין הבדל באיכות המגברים.

זה לא יבאס אותי אומשהו אני רק רוצה לדעת שהוא לא נופל מהאיכות של היפוניקס כי אם הוא פחות טוב אני יגיד לו שישים הפוניקס חדש כבר

פורסם

 באמת הגיביאל עדיף אל שתיהם?? כי ששאלתי אליו אמרו לי הוא מיושן ועדיף אותם מאיזה סיבה הוא עדיף אליהם??

ומה מהמגברים שציינתי למעלה עדיף??

פורסם

נשמע כאילו אין למתקין שלך JBL כי מה שהוא אמר זה שטויות שהוא מיושן

איזה מין טענה חסרת בסיס זו. אני ממליץ לא להתקין את אף אחד מהמגברים

האלה הם בדיוק אותו דבר בפנים רק האריזה שונה.

פורסם
נשמע כאילו אין למתקין שלך JBL כי מה שהוא אמר זה שטויות שהוא מיושן

איזה מין טענה חסרת בסיס זו. אני ממליץ לא להתקין את אף אחד מהמגברים

האלה הם בדיוק אותו דבר בפנים רק האריזה שונה.

איזה מגבר אז אתה אומר לי שווה להתקין??עד 1500 שקל אני מוכן להשקיע

×
×
  • תוכן חדש...