Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז שיתעסקו עם הביטוח ושהביטוח ישבור איתם את הראש במקומי ואני אצא מהתמונה.

 

ודוגמא טרייה מהיום: עובד שלי נסע רוורס ביציאה מחנייה ופגע במאזדה 625 חבוטה וכמובן שהשאיר פרטים (אחרת אני הייתי תולה אותו). היום הלכתי עם האיש לפחח והפחח ביקש 500 ש"ח לתיקון הנגיעה (נגיעה קטנה ליד המספר, הבורג שתופס את המספר נשבר וזהו. לפגוש יש מספר שפשופים בולטים בצדדים). לי אין את הזמן להתחיל לרוץ בשביל לחסוך עוד 100-200 ש"ח אז אמרתי לפחח שבסדר בתנאי שהוא צובע לו את כל הפגוש.

 

אותו אדם התעקש לשלם חצי מהתיקון עבור הפגיעות שלו ובזכות הגישה שלו נאבקתי איתו עד שהצלחתי להוריד אותו מכוונתו (בכל זאת הנהג שלי הכניס אותו למצב הזה ואין סיבה שיוציא סכום לא מתוכנן בגללו).

 

שוב לא הבנת.. עולם תחתון, פשע מאורגן, מאפיה. על אלו אני מדבר.. תשלח אותם אתה אל הביטוח..

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי, אבל אם זה יעשה את ההבדל בין לחיות בפחד לבין לחיות עם האשמה שמישהו נאלץ לשלם בגללי 500 ש"ח השתתפות עצמית, אני מעדיף את האחרון.

כי אתה מתחשב רק בטובת הישבן שלך וחסר אמפטיה מוחלטת לסבל של האחר שאתה במו ידיך גרמת!!!

ואני שוב אומר, הכל היפוטטי. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לכל המצטדקים כאן,

מיצתדקים? מיצתדקים?? אתה שומע את עצמך או שאתה חי בעולם משלך?:screwy:

 

אף אחד לא יכול לנבא איך יתנהג אם וכאשר זה יקרה. היחידים שיכולים להעיד על עצמם הם אלו שעשו זאת בעבר.

לא יכול לנבא? מה אתה תחת אש? התקפת מחבלים? מנסים לרצוח אותך? מה זה אתה לא יכול להתנבא איך יתנהג? כולה לקחת פתק ולרשום את הנייד שלך, זה הכל.:loco:

.

 

 

 

בנוגע לפאראנוית ה"עולם תחתון, פשע מאורגן, מאפיה", צא מהסרט ותתחיל לקחת את הטיפול התרופתי שלך, אולי הוא יעורר בך קצת יותר אמפטיה ויפיג גם קצת את הפחדנות הזאת ששולטת בך וגורמת לך להיות אזרח מכוער.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בנוגע לפאראנוית ה"עולם תחתון, פשע מאורגן, מאפיה", צא מהסרט ותתחיל לקחת את הטיפול התרופתי שלך, אולי הוא יעורר בך קצת יותר אמפטיה ויפיג גם קצת את הפחדנות הזאת ששולטת בך וגורמת לך להיות אזרח מכוער.

 

אני בינתיים לא עשיתי כלום, אתה לעומת זאת מתנסח בצורה שרק מחזקת את הטענה שלי...

 

יום נפלא ונטול תאונות!

פורסם

שאלה היפוטתית.

במידה ואני נכנס במישהו ואני האשם , בחניה או בכביש ואני לא רוצה לערב את הביטוח , האם אני יכול לבחור את הפחח ?

שהנפגע לא יגיד לי פתאום שהוא הולך רק למורשה.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
שאלה היפוטתית.

במידה ואני נכנס במישהו ואני האשם , בחניה או בכביש ואני לא רוצה לערב את הביטוח , האם אני יכול לבחור את הפחח ?

שהנפגע לא יגיד לי פתאום שהוא הולך רק למורשה.

נראה לך הגיוני לפגוע במישהו ואחרי זה לשלוח אותו לפחח סוג ז' (שבטח שלחת אותו לשם בגלל שהוא הכי זול)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
נראה לך הגיוני לפגוע במישהו ואחרי זה לשלוח אותו לפחח סוג ז' (שבטח שלחת אותו לשם בגלל שהוא הכי זול)

 

אתה יודע , זה שמישהו זול זה לא אומר בהכרח שהוא סוג ז' , חוץ מזה בסה"כ מדובר בפחחות ולא בחשמלאות או במשהו מכני.

כך שאני לא מבין למה צריך לשלם יותר במוסך מורשה ולא אצל פחח פרטי שיכול לעשות אותו דבר בפחות כסף.

בנוסף מדובר במישהו שאבא שלי מכיר באופן אישי והוא עושה עבודה מצויינת (אפילו שהוא לא יקר).

למה סתם לכתוב דברים ?

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אם גרמת נזק זכותו של הניזוק לתקן איפה שהוא בוחר. אם לא מוצא חן בעיניך תפעיל ביטוח (וגם שם הוא יכול לבחור).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מנגד, לא חסרים מקרים שאני רואה ברחוב עושים חנייה בדחיסה ומנשקים טמבונים מקדימה ומאחורה, יוצאים וממשיכים בשגרתם כאילו לא קרה דבר :?

 

לפחות פעמיים ביום אני נתקל בדבר, ללא הגזמה, חשוב לי לציין שבחנתי את הנהגים\רכבים וזה היה בעיקר נשים ורכבי חברה. ובכך הם יוצרים דאבל של מכות גם לרכב שמלפנים וגם מאחור.

אותי אישית זה צימרר כי אני כבר מפחד להחנות את הרכב במקביל למדרכה בידיעה שכשאחזור יכול להיות שאיזה טמבון או חצאית או כל חלק אחר שלי יהיה שרוט או עם מכה!

פורסם

אם כבר הדיון הלך לנושא של חוויות אישיות מול אנשים גם אני אספר את הסיפור הכי מעניין שלי.

 

לפני כחודש החנתי את האוטו ברחוב. בדר"כ אני מחנה אותו בחנייה בבניין אך חברה של הבן שלי החנתה שם ולא רציתי להטריד אותם אז נסעתי לרחוב אשר מאונך לרחוב שלנו, שמתי את האוטו והשארתי מקום רחב לפני ועליתי הביתה.

אני יורד ב5 בבוקר ורואה את כל הטמבון הרוס, מכה מאוד חמורה שפחדתי שהלך המנוע. אני כמובן צילמתי את זה ישר ועמדתי בשוק למספר דקות. האוטו שמלפני נכנס בי כ"כ בחוזקה בחנייה שזה לא הגיוני ! אני לא מפסיק להסתכל ורואה איך המכה תואמת בין הטמבונים שלנו, את השאריות צבע של הרכב וכו'.. לאחר מכן אני עובר קדימה ורואה שהוא גם דפק את המכונית שלפני !! צילמתי גם את זה וישר קראתי לבעל הרכב, שאנחנו מכרים טובים. הוא ירד מהר וחיכינו לבעל הרכב כל היום. לא ידענו מה לעשות איתו, אם לפתור את זה בנינו או לערב משטרה/ביטוח. בסופו של דבר לא היינו צריכים את הכאב ראש הזה והזמנו משטרה. הם בהתחלה רצו לדפוק בכל הדלתות ולשאול לבעל הרכב אבל שכנענו אותם לחכות לו מתחת לבית. בסופו של דבר האדם ירד, מסריח מאלכוהול וכולו קיא. כמובן שהפעלנו ביטוח, המשטרה עצרה אותו ולקחה אותו לחקירה.

 

עד לפה הסיפור מעניין לכל הדבר, אבל מה שיעלה לכם את החיוך זה שהוא עם מאזדה 323 דפק C6 וסדרה 5 שעברו את תקופת האחריות. באמת מעניין אותי מאיפה הוא חי כיום, וכמה אלכוהול הוא שתה בשביל שיהיה לו אומץ.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
אם גרמת נזק זכותו של הניזוק לתקן איפה שהוא בוחר. אם לא מוצא חן בעיניך תפעיל ביטוח (וגם שם הוא יכול לבחור).

 

תודה על התשובה העניינית והברורה.

למרות שברור לכם שיהיו כאלה שינצלו את זה ויגידו שהם מתקנים רק אצל מורשים , למרות שהמכונית לא ראתה מוסך מורשה מאז תפוגת האחריות.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
שאלה היפוטתית.

 

בנוסף מדובר במישהו שאבא שלי מכיר באופן אישי והוא עושה עבודה מצויינת (אפילו שהוא לא יקר).

 

היפותטית :roll:?

 

 

אגב, אם מישהו היה פוגע לי ברכב אין שום צ'אנס שהיה בוחר איפה לתקן. אם החלטתי לסגור את זה ביננו ולא לערב ביטוח, כל ההחלטות יילקחו על ידי. הפוגע לא רוצה? יש ביטוח או בית משפט. בשניהם השתמשתי כבר לצערי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
היפותטית :roll:?

 

 

אגב, אם מישהו היה פוגע לי ברכב אין שום צ'אנס שהיה בוחר איפה לתקן. אם החלטתי לסגור את זה ביננו ולא לערב ביטוח, כל ההחלטות יילקחו על ידי. הפוגע לא רוצה? יש ביטוח או בית משפט. בשניהם השתמשתי כבר לצערי.

 

אכן היפוטתית ,פעם אחת מישהו נכנס באבא שלי וקרובת משפחה שלנו "שידכה" לנו את הפחח הנ"ל.

לשמחתי אבא שלי נהג מצויין ומאז שאני זוכר את עצמי לא גרם לשום תאונה (30 שנה) אני גרמתי לתאונה אחת וזה היה אי שם לפני 11 שנה שהייתי חייל אבל זה היה בקטנה.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
היפותטית :roll:?

 

 

אגב, אם מישהו היה פוגע לי ברכב אין שום צ'אנס שהיה בוחר איפה לתקן. אם החלטתי לסגור את זה ביננו ולא לערב ביטוח, כל ההחלטות יילקחו על ידי. הפוגע לא רוצה? יש ביטוח או בית משפט. בשניהם השתמשתי כבר לצערי.

 

אם הנפגע יגיד לי שהוא רוצה רק במורשה אני אגיד לו קח את פרטי הביטוח וסע לשלום.

סתם חבל לדעתי כל הבלאגן הזה.

בכל מקרה עדיף להזהר ולהמנע מתאונות לא נעימות

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

תמיד יהיו לכאן ולכאן.

מה תגידו על המקרה הזה?

 

חברה (ידידה לאלו חשברה בשבילם זה רק קשר זוגי) חנתה בחוף, כאן אצלנו באשדוד בחניה מסודרת שלא אמורה לגרום לתאונות או פגיעות.

אבל הפלא ופלא, מישהו החליט למעוך לה את כול הכנף + חלק קטן מהדלת.

ולהשאיר פרטים? אין סיכוי, הוא נעלם.

פה הסיפור ממש לא נגמר "צדיק" אחר שעבר במקום וראה את המתרחש מיהר לעשות עבודת צדק העתיק את מספר הרכב, רשם מה ראה ושם לה על החלון.

בבוקר שלמחרת קיבלתי השקמה עם הסיפור סוחט הדמעות, אז ביררתי את כתובתו של ה"פוגע".

הדבר הראשון שעשינו היה לנסוע לכתובת שקיבלנו ולצלם את הרכב האדום שלו (השפשפוים על הרכב שלה היו אדומים) מלא בשפשופים לבנים (הרכב שלה היה לבן) הגענו למקום, פעם הראשונה לא מצאנו, וכך גם בשניה, בשלישית מצאנו, דייהטסו ישנה וירוקה לחלוטין, עם פגיעות פח קטנות וישנות שהספיקו כבר להחליד, היא התעקשה להתקשר ל"עבריין" אבל הסברתי לה שמישהו הסתלבט עליה.

למה עשו את זה אני לא מצליח להבין, כמובן שהרכב בסוף תוקן על חשבונה.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205


×
×
  • תוכן חדש...